wat denk je zelfquote:Op donderdag 20 december 2007 14:28 schreef jojomen4 het volgende:
Kan ik daar ook rooie wijn drinken? Hou nie zo van bier.
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:28 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk het wel maar weet het niet zeker. Heb jij nog nooit van een patatzaak gehoord waar je alleen patat kunt kopen en geen kroketten of ijs? Aangezien ik alleen maar bier op de kaart zie staan en dit een echte Irish Pub is kan het best zijn dat er alleen bier verkocht wordt.quote:
Nee ze hebben er alleen bierquote:Op donderdag 20 december 2007 14:28 schreef jojomen4 het volgende:
kijkt u eens; http://www.mickoconnells.nl/index.php?id=0,24,0,0,1,0quote:Op donderdag 20 december 2007 14:39 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar weet het niet zeker. Heb jij nog nooit van een patatzaak gehoord waar je alleen patat kunt kopen en geen kroketten of ijs? Aangezien ik alleen maar bier op de kaart zie staan en dit een echte Irish Pub is kan het best zijn dat er alleen bier verkocht wordt.
Dus i.p.v. je wijze antwoord hoor ik liever van iemand die het zeker weet of het wel of niet kan.
EDIT:
Kijk! Rubbereend geeft het goeie voorbeeld.![]()
quote:Navarra red - Spain
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijkt u eens; http://www.mickoconnells.nl/index.php?id=0,24,0,0,1,0
[..]
ja jij komt nooit op pinkpopquote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterker nog volgens mij heeft het grootste deel van de users die elkaar nu kent elkaar op de meet voor het eerst gezienVolgen mij heb ik alleen Appelsientje & Heatwave voor het eerst buiten een VBL meet gezien
jij bent na 5 glaasjes lam? jij komtvast niet uit west-frieslandquote:Op donderdag 20 december 2007 14:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]Geweldigggggg!!! Voor 12,50 euro ben ik lam. Prima prijs!
25 A'dammers voor niks minder?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:28 schreef DANILXL het volgende:
[..]
jij bent na 5 glaasjes lam? jij komtvast niet uit west-friesland
Ben je nu een poging aan het doen om een leuke sfeer te creeren?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:28 schreef DANILXL het volgende:
[..]
jij bent na 5 glaasjes lam? jij komtvast niet uit west-friesland
Die Black & Tan staat daar dankzij mij op de kaartquote:Op donderdag 20 december 2007 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijkt u eens; http://www.mickoconnells.nl/index.php?id=0,24,0,0,1,0
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ben je nu een poging aan het doen om een leuke sfeer te creeren?![]()
Na 1 fles rooie wijn ben ik idd lam, kan dan nog wel lopen maar het zal niet helemaal rechtuit zijn. Maargoed, jij kunt wel 4 flessen wijn op? WOW, jij bent stoer! Alle kerels uit west-friesland zijn zeker van die echte stoere mannen net als jij!
Echt een niveau van een 16 jarige.
Nee, ik ben niet geagiteerd. Maar zulke opmerkingen zijn gewoon erg sneu, volgens mij begrijp je zelf niet zo goed hoe je overkomt, namelijk als een echte mongool.quote:
okquote:Op donderdag 20 december 2007 21:41 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet geagiteerd. Maar zulke opmerkingen zijn gewoon erg sneu, volgens mij begrijp jezelf niet zo goed hoe je overkomt, namelijk als een echte mongool.
Anyway, je reactie was erg sterk ja.
Die reactie was gericht op de post boven mij, die ik door de tekstinhoud niet ga quoten.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan je niet meer of erger jeje aan die Danilx?
beetje trollen werkt altijdquote:Op donderdag 20 december 2007 21:45 schreef golfer het volgende:
Zo, nu weer over de meet.
Aangezien Danilxl daar niet eens komt kunnen jullie het daar niet even in het echt uitvechten.
allemaal maggischquote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd blijven lachen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |