Wij gaan samen op het kuizige bankje zittenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef Ole het volgende:
Ik doe nooit aan sex of zo![]()
Ben een heel kuis meisje hoor
En dan kijken we natuurlijk niet naar lekkere mannenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan samen op het kuizige bankje zitten
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef Ole het volgende:
Ik doe nooit aan sex of zo![]()
Ben een heel kuis meisje hoor
Maar je weet wat ze zeggen over mensen met een lange neus....quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Wat een heerlijke lange ............... neus heb je daar gatje
Gezellie Does, ik ook hoor
als er één ding wel bescheiden is is het mijn neusje welquote:
Neusje van de zalm hèquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Wat een heerlijke lange ............... neus heb je daar gatje
Gezellie Does, ik ook hoor
`quote:Op woensdag 12 december 2007 02:10 schreef rubbereend het volgende:
er is een kansje dat ik niet kan die dagmaar ik ga heel erg mijn best doen
sterker nog volgens mij heeft het grootste deel van de users die elkaar nu kent elkaar op de meet voor het eerst gezienquote:Op donderdag 20 december 2007 12:19 schreef jojomen4 het volgende:
Hey, is het de bedoeling dat je vooraf al mensen kent enzo, of mag je ook komen als je wel in VBL post en je eigenlijk niemand kent IRL?
Lijkt me namelijk best een keer leuk zo'n meet.
Gewoon komen, lijkt me leuk! De eerste keer kende ik ook niemand en de 12e zie ik ook weer een hoop nieuwe gezichten.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:19 schreef jojomen4 het volgende:
Hey, is het de bedoeling dat je vooraf al mensen kent enzo, of mag je ook komen als je wel in VBL post en je eigenlijk niemand kent IRL?
Lijkt me namelijk best een keer leuk zo'n meet.
Zou graag willen, maar dat zit er helaas niet in.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:49 schreef golfer het volgende:
Ik wil Venomsnake daar wel eens ontgroenen, dus die moet ook komen.
Mick O'Connells Irish Pubquote:Op donderdag 20 december 2007 13:49 schreef jojomen4 het volgende:
Ok Vaduz
Noteer mij dan maar ook.
Welke straat zit die Mick O'Donnald?
Deze eer was dan ook erg grootquote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterker nog volgens mij heeft het grootste deel van de users die elkaar nu kent elkaar op de meet voor het eerst gezienVolgen mij heb ik alleen Appelsientje & Heatwave voor het eerst buiten een VBL meet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |