Nee, ik ben niet geagiteerd. Maar zulke opmerkingen zijn gewoon erg sneu, volgens mij begrijp je zelf niet zo goed hoe je overkomt, namelijk als een echte mongool.quote:
okquote:Op donderdag 20 december 2007 21:41 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet geagiteerd. Maar zulke opmerkingen zijn gewoon erg sneu, volgens mij begrijp jezelf niet zo goed hoe je overkomt, namelijk als een echte mongool.
Anyway, je reactie was erg sterk ja.
Die reactie was gericht op de post boven mij, die ik door de tekstinhoud niet ga quoten.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan je niet meer of erger jeje aan die Danilx?
beetje trollen werkt altijdquote:Op donderdag 20 december 2007 21:45 schreef golfer het volgende:
Zo, nu weer over de meet.
Aangezien Danilxl daar niet eens komt kunnen jullie het daar niet even in het echt uitvechten.
allemaal maggischquote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd blijven lachen!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:19 schreef FrankyMcG het volgende:
PSV thuis die avond, dus andere verplichtingen...
Ben volgende week zondag in Heerenveen...quote:
Bedanktquote:Op maandag 24 december 2007 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Ja en voor we weten is het weer zo ver. Ik kan niet wachten om sommige mensen weer een keer te zien.
quote:Op maandag 24 december 2007 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Ja en voor we weten is het weer zo ver. Ik kan niet wachten om sommige mensen weer een keer te zien.
Bluezz, Ole, Memento-Mori, Blumchen.... staan allemaal bij zeker hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:14 schreef pascalheister het volgende:
waar blijven die lekkere wijven nou
hoe kan ik ole nou vergetenquote:Op woensdag 26 december 2007 11:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bluezz, Ole, Memento-Mori, Blumchen.... staan allemaal bij zeker hoor.
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe kan ik ole nou vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |