horeca in utrecht is maar wat blij, houden ze er tenminste nog messen aan overquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:43 schreef rubbereend het volgende:Feyenoord - PSV naar deze dag verplaatst
en dat stond op mn lijstje om dit jaar te bezoeken
6-sterren voor die foto vind ik wat overdreven.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:16 schreef SCH het volgende:
Je hebt zowel degene links van Bluezz als rechts van haar gezien. Volgens mij zelfs op de meet waarvan de foto afkomstig is. Dus moet je dat gewoon weten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:26 schreef SCH het volgende:
**************w********i***e***** *****i***s****d*************i****e********************************************m**********n******* ******r**e********c**h****t****s***** ***v**a****n* ***b***l****u****e*************z******z***************
*****l******i****n***k*****s*************** ***i****s*** ****r*****u***b****b*****e**r*** *m**a****a**r**** **r***e****c****h**t***s********?***************?*?*?*?*?*?*?*?***********************quote:Op woensdag 7 november 2007 1***7:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt zowel degene links van Bluezz als rechts van haar gezien. Volgens mij zelfs op de meet waarvan de foto afkomstig is. Dus moet je dat gewoon weten.
Ik geef een hintquote:Op woensdag 7 november 2007 17:41 schreef SCH het volgende:
[..]
*****l******i****n***k*****s*************** ***i****s*** ****r*****u***b****b*****e**r*** *m**a****a**r**** **r***e****c****h**t***s********?***************?*?*?*?*?*?*?*?***********************
Dat was nog haar oude bril waar geen leesgedeelte in zat en dus leende ze van mij mijn oude leesbrilletje.quote:
Dat is een behoorlijke tijd geleden!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:50 schreef SCH het volgende:
*****************J***A*****M****M**E**R** ***V**A**N** ***D**I**E****** ****B***A******B****Y*******B************F****A******C*****E***********
ja dat komt omdat je geen star wars coupe meer hebtquote:Op woensdag 7 november 2007 17:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke tijd geleden!
Ik word tegenwoordig al wel 22 geschat ipv de mooie 20 jaren die ik pas heb.
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dat komt omdat je geen star wars coupe meer hebt![]()
je blijft een jovd-er om te zienquote:Op woensdag 7 november 2007 17:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke tijd geleden!
Ik word tegenwoordig al wel 22 geschat ipv de mooie 20 jaren die ik pas heb.
hoooohooooooo er zijn grenzen! Je gaat mij hier niet voor jovd-er zitten uitmaken jaquote:Op woensdag 7 november 2007 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
je blijft een jovd-er om te zien
*rub*ber ook trouwens**
Je lijkt op Docters van Leeuwen op die fotoquote:Op woensdag 7 november 2007 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoooohooooooo er zijn grenzen! Je gaat mij hier niet voor jovd-er zitten uitmaken ja
Klopt. Al is deze wel net iets te rozequote:Op woensdag 7 november 2007 19:13 schreef numero_uno het volgende:
Niks mis met die roze polo trouwens
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lijkt op Docters van Leeuwen op die foto![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:23 schreef SCH het volgende:
Arthurs, Nana Mouskouri en Robin Linschoten aan de bar.
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:57 schreef numero_uno het volgende:
Gelukkig komen er modjes voor het bier halen
Ik lijk er niet eens op!quote:Op woensdag 7 november 2007 20:36 schreef SCH het volgende:
Robin 'Voreg' Linschoten
[ afbeelding ]
Nana 'Bluezz' Mouskour
[ afbeelding ]
Mooi dan hoef ik alsnog nietquote:Op woensdag 7 november 2007 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]modjes halen geen bier
dat is voor de diegene die voor het eerst komen
Jij heeft nog wat in te halenquote:
Ik zat gewoon aan de goede kant van de tafelquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ik zat gewoon aan de goede kant van de tafel
Alst om bier gaat nooit!quote:
Dat achtervolgt me al mijn hele levenquote:
Nee hoor, het voldoet als je gewoon even een rondje weggeeft.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:36 schreef Grulez het volgende:
Zolang ik geen taart hoef mee te nemen, anders wil ik nl ook cadeautjes
kado's in ruil voor bier!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:36 schreef Grulez het volgende:
Zolang ik geen taart hoef mee te nemen, anders wil ik nl ook cadeautjes
Lijkt me logischquote:Op woensdag 7 november 2007 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, het voldoet als je gewoon even een rondje weggeeft.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
heb de hele dag vrij hoorde ik vandaaag
Mooi zo!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Jij bent grappigquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo!
Je bent bij deze aangesteld als bedienend personeel.
ga jij maar even op de gang staanquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga jij maar even op de gang staan![]()
leukquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kwam toevallig Tony_Montana67 tegen in de kroeg donderdag.
Bij de misschieners.
Gewoon in een hoekje achter de tafel gaan zitten, jezelf tussen een paar lekkere mannen installeren en bestellingen doorgevenquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:30 schreef Memento-Mori het volgende:forget it
ik ga niks inspannends doen
Gaan we niet tussen de Hoolers zitten dit keer?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon in een hoekje achter de tafel gaan zitten, jezelf tussen een paar lekkere mannen installeren en bestellingen doorgeven![]()
langs jou toch?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan we niet tussen de Hoolers zitten dit keer?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
sorry...quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijft SCH dan bewegen, anders zeggen we in Nederland gewoon naast hoorquote:
niet is door gegaan/niet heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:45 schreef rubbereend het volgende:
Golfers geschiedenis onderzoek:
De zevende VBL-meet
dubbel jubileium dus
erikquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:49 schreef ErikT het volgende:
Ik zal eens kijken of ik dan kan. Lang geleden zo'n meet. Was wel lachen toen. Ben wel minder in VBL tegenwoordig, maar nou en. Jullie zijn allemaal nog dezelfden
Zet me dus bij de misschieners.
ps mn leven is nog steeds een even grote pleuriszooi als jaren terug, alleen tegenwoordig laat ik jullie er niet meer van meegenieten in Hools, waarvoor excuses
Dat je dat nog weetquote:Op zondag 18 november 2007 03:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Betaal je wel je eigen eten dit keer dan?
Nee, ik vind t wel lekker knus tussen de hersenkwabbenquote:Op zondag 18 november 2007 13:19 schreef Bluezz het volgende:
Ga uit mijn hoofd gatje
Ik zet het er net bij
Krijgen we dát weer....quote:Op zondag 18 november 2007 03:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Betaal je wel je eigen eten dit keer dan?
Als je er maar niet vanuit gaat dat ik met je mee naar huis ga, want dat gaat niet gebeuren. Ook niet na 38 bier.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:07 schreef SCH het volgende:
ErikT - onze kleine gekke dronken PSV-vriend![]()
Dan kom ik zeker
Ik ben geen pedoquote:Op zondag 18 november 2007 17:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als je er maar niet vanuit gaat dat ik met je mee naar huis ga, want dat gaat niet gebeuren. Ook niet na 38 bier.
Ik ben geen 17quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |