horeca in utrecht is maar wat blij, houden ze er tenminste nog messen aan overquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:43 schreef rubbereend het volgende:Feyenoord - PSV naar deze dag verplaatst
en dat stond op mn lijstje om dit jaar te bezoeken
6-sterren voor die foto vind ik wat overdreven.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:16 schreef SCH het volgende:
Je hebt zowel degene links van Bluezz als rechts van haar gezien. Volgens mij zelfs op de meet waarvan de foto afkomstig is. Dus moet je dat gewoon weten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:26 schreef SCH het volgende:
**************w********i***e***** *****i***s****d*************i****e********************************************m**********n******* ******r**e********c**h****t****s***** ***v**a****n* ***b***l****u****e*************z******z***************
*****l******i****n***k*****s*************** ***i****s*** ****r*****u***b****b*****e**r*** *m**a****a**r**** **r***e****c****h**t***s********?***************?*?*?*?*?*?*?*?***********************quote:Op woensdag 7 november 2007 1***7:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt zowel degene links van Bluezz als rechts van haar gezien. Volgens mij zelfs op de meet waarvan de foto afkomstig is. Dus moet je dat gewoon weten.
Ik geef een hintquote:Op woensdag 7 november 2007 17:41 schreef SCH het volgende:
[..]
*****l******i****n***k*****s*************** ***i****s*** ****r*****u***b****b*****e**r*** *m**a****a**r**** **r***e****c****h**t***s********?***************?*?*?*?*?*?*?*?***********************
Dat was nog haar oude bril waar geen leesgedeelte in zat en dus leende ze van mij mijn oude leesbrilletje.quote:
Dat is een behoorlijke tijd geleden!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:50 schreef SCH het volgende:
*****************J***A*****M****M**E**R** ***V**A**N** ***D**I**E****** ****B***A******B****Y*******B************F****A******C*****E***********
ja dat komt omdat je geen star wars coupe meer hebtquote:Op woensdag 7 november 2007 17:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke tijd geleden!
Ik word tegenwoordig al wel 22 geschat ipv de mooie 20 jaren die ik pas heb.
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dat komt omdat je geen star wars coupe meer hebt![]()
je blijft een jovd-er om te zienquote:Op woensdag 7 november 2007 17:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke tijd geleden!
Ik word tegenwoordig al wel 22 geschat ipv de mooie 20 jaren die ik pas heb.
hoooohooooooo er zijn grenzen! Je gaat mij hier niet voor jovd-er zitten uitmaken jaquote:Op woensdag 7 november 2007 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
je blijft een jovd-er om te zien
*rub*ber ook trouwens**
Je lijkt op Docters van Leeuwen op die fotoquote:Op woensdag 7 november 2007 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoooohooooooo er zijn grenzen! Je gaat mij hier niet voor jovd-er zitten uitmaken ja
Klopt. Al is deze wel net iets te rozequote:Op woensdag 7 november 2007 19:13 schreef numero_uno het volgende:
Niks mis met die roze polo trouwens
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lijkt op Docters van Leeuwen op die foto![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:23 schreef SCH het volgende:
Arthurs, Nana Mouskouri en Robin Linschoten aan de bar.
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:57 schreef numero_uno het volgende:
Gelukkig komen er modjes voor het bier halen
Ik lijk er niet eens op!quote:Op woensdag 7 november 2007 20:36 schreef SCH het volgende:
Robin 'Voreg' Linschoten
[ afbeelding ]
Nana 'Bluezz' Mouskour
[ afbeelding ]
Mooi dan hoef ik alsnog nietquote:Op woensdag 7 november 2007 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]modjes halen geen bier
dat is voor de diegene die voor het eerst komen
Jij heeft nog wat in te halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |