Stufi die er nog niet is en hoe laat ik terug ben van mein schwester..quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:11 schreef Suijk het volgende:
Waar hangt het van af dan, Noca?
Waarom bij mij nog niet? Postbank trouwens..quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom bij mij nog niet? Postbank trouwens..
Is idd een eindje treinen en ik moet zo nog naar mn zus. Heb bij mijn afstudeerplek de hele week geholpen bij een congres en heb daarvoor haar auto geleend. Moet door de drukte vandaag sowieso nog andere dingen doen en ik hoop nog dat er kaarten voor FCG - Feyenoord zijn, want daar heb ik wel geld voor gereserveerd, maar nog geen tijd gehad om kaarten te halen deze week
Sowwy![]()
Veel plezier allemaal!
Ik moet straks eerst weg, dus dat zal pas eind van de middag / begin van de avond zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]ach dan gaan we vandaag Hools maar onveilig maken
![]()
Ik ben na 17:00 weg.... (ben nu aan het werk)quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik moet straks eerst weg, dus dat zal pas eind van de middag / begin van de avond zijn.
Die komt pas na het weekendquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Stufi die er nog niet is en hoe laat ik terug ben van mein schwester..
Mooiquote:
Helaas kan ik vanavond geen dans me u delenquote:
Maar kan je ook niet heel even komenquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Helaas kan ik vanavond geen dans me u delen
Andere keer beter ... wel lekker weer hoorjullie kunnen lekker op 't terrasje zitten nu ...
Dat was dus wel de bedoeling, maar ik ben nu aan het werk ... en ik ga zo vanuit mijn werk mijn kamer leeg halen (ik verhuis weer terug naar mijn ouderlijk huis) en vandaag kan ik een kar lenen om de stoelen enzo mee te nemen (over 7 dagen moet ik eruit) en daarna heb ik meteen een verjaardag... voor de rest heb ik het niet druk vandaag...quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:44 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Maar kan je ook niet heel even komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |