ja me naam voor de helft schrijven ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Taalfouten die pijn aan je ogen doen, kosten je een biertje hoor Pasc
O, ik dacht dat dit je 1e bestelling was.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:16 schreef Ole het volgende:
ik tel de dagen, niet de personen
Precies. En we hadden jou in gedachten. Je woont vrijwel om de hoek.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:09 schreef SCH het volgende:
Jezus Bluezz, je kan toch wel even iemand langssturen
Als in: "mijn vrouw en ik" ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. En we hadden jou in gedachten.
wederzijds, dikke man, wederzijdsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:15 schreef rubbereend het volgende:
ik had jou ook in gedachte SCH, maarja ik denk dan ook vaak aan je
Inderdaad ben je nogal vaak in onze nachtmerries gedachten.quote:
Wees eerlijk golfer: je vrouw heeft regelmatig zeer natte dromen over SCHquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad ben je nogal vaak in onze nachtmerries gedachten.
Klopt. Ze is dan ook net zo 'nat' als jij.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:18 schreef SCH het volgende:
Wees eerlijk golfer: je vrouw heeft regelmatig zeer natte dromen over SCH
Precies. Ook bij speciale gelegenheden?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:15 schreef rubbereend het volgende:
ik had jou ook in gedachte SCH, maarja ik denk dan ook vaak aan je
juist dan!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Precies. Ook bij speciale gelegenheden?
Reserveer maar voor rond drie uurquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:17 schreef SCH het volgende:
Hoe laat begint die onzin doorgaans?
Op al die bezemstelen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:24 schreef pascalheister het volgende:
anders kunnen we wel bij SCH thuisch zitten natuurlijk
Ja, met je kutmeeuw!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:47 schreef RayMania het volgende:
Als ik besluit te komen zeggen zeker 30 mensen af hè?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |