Precies. En we hadden jou in gedachten. Je woont vrijwel om de hoek.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:09 schreef SCH het volgende:
Jezus Bluezz, je kan toch wel even iemand langssturen
Als in: "mijn vrouw en ik" ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. En we hadden jou in gedachten.
wederzijds, dikke man, wederzijdsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:15 schreef rubbereend het volgende:
ik had jou ook in gedachte SCH, maarja ik denk dan ook vaak aan je
Inderdaad ben je nogal vaak in onze nachtmerries gedachten.quote:
Wees eerlijk golfer: je vrouw heeft regelmatig zeer natte dromen over SCHquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad ben je nogal vaak in onze nachtmerries gedachten.
Klopt. Ze is dan ook net zo 'nat' als jij.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:18 schreef SCH het volgende:
Wees eerlijk golfer: je vrouw heeft regelmatig zeer natte dromen over SCH
Precies. Ook bij speciale gelegenheden?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:15 schreef rubbereend het volgende:
ik had jou ook in gedachte SCH, maarja ik denk dan ook vaak aan je
juist dan!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Precies. Ook bij speciale gelegenheden?
Reserveer maar voor rond drie uurquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:17 schreef SCH het volgende:
Hoe laat begint die onzin doorgaans?
Op al die bezemstelen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:24 schreef pascalheister het volgende:
anders kunnen we wel bij SCH thuisch zitten natuurlijk
Ja, met je kutmeeuw!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:47 schreef RayMania het volgende:
Als ik besluit te komen zeggen zeker 30 mensen af hè?.
Dit is geen gewoon café, dit is een pub.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:52 schreef ErikT het volgende:
Zeg, reserveren in een café, dat kan toch helemaal niet?
Hopelijk reageert die snel.quote:Hi,
My name is Edwin CENSUUR and I would like to make a reservation for Saturday 12th of January at around 15.00 P.M. It'll be a group of around 30 persons who "know" eachother from a webforum called Fok!
This will be the first time I'll be going to the meeting but I've heard that they held it at you pub for many times already, so maybe you know them. Here is an url to the topic on the forum: De VBL - 5 jaar jubileum - meet! 12-1-08 Utrecht #3
Please let me know whether we're on time with the reservation.
Kind regards,
Edwin
PS: In the topic they asked if it was possible to make the reservation for a corner you have in the pub. So if that would be available it would be perfect!
Ik werd gister nog bijna ondergepoept door zo'n meeuw. Laten echt alles vallen, zo *flats* een meter van me vandaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |