da's me te ver lopenquote:
met korting: 7.10quote:Op maandag 7 januari 2008 16:36 schreef Omnifacer het volgende:
Retourtje Amsterdam Centraal - Utrecht Centraal, wat doen die tegenwoordig? Eurootje of 5?
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik meld me af
Oh en ik meld me af
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
t was ook maar een grapje
Ik kom jullie allemaal onder de tafel zuipen
nee dat was geen grapje daar hou ik je gewoon aanquote:Op maandag 7 januari 2008 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat was ook een grapje
Cola ftw!
nee dat wil ik niet ben ik daarna weer dagenlang doodziek, geen zin inquote:Op maandag 7 januari 2008 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat was geen grapje daar hou ik je gewoon aan
Oh en ik meld me af
Ik weet wel een pleintje in Overvecht, met twee goaltjes en een net erboven, maar is denk ik wat te ver weg.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet jij een leuk pleintje in de buurt? T wordt denk ik wel wat meer gedoe erbij dan.
om je te troosten?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:00 schreef SCH het volgende:
Gaan jullie de volgende dag ook mee naar Utrecht-Heerenveen?
quote:
Aan het eind van de kanaalstraat zekerquote:Op maandag 7 januari 2008 19:04 schreef VoreG het volgende:
Naast het station is ook nog een pleintje.
NH Utrecht
......................Park Plaza......Weg.......Pleintje met doeltjes.
............................spoorbrug...............................................
Nee gelijk na de spoorbrug, vlak voor het Westpleinquote:Op maandag 7 januari 2008 19:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan het eind van de kanaalstraat zeker![]()
Gezellig stukje daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |