Niet not done, maar zitten heeft in ieder geval mijn voorkeur.quote:
We zitten meestal met een hele bubs in een hoek, met tafeltjes.quote:
Ik drink cola-light of cappuccino.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zitten meestal met een hele bubs in een hoek, met tafeltjes.
Dan is als enige staan wel handig, kan jij mooi bier halen
quote:
ik ben heul niet leuk zonder drankquote:Op zondag 6 januari 2008 02:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben de enige hool die ook leuk is zonder drank in zijn mik
Wil je verliezen dan?quote:
Voor mij dus geen bitterballenquote:Op zondag 6 januari 2008 12:53 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wil je verliezen dan?
EDIT: Confirmatie van de reservering is binnen.Dus de bitterballen liggen al klaar!
![]()
Vooralsnog kom ik wel, maar als de bitterballen er nu al liggen, zijn ze toch niet meer lekker komende zaterdagquote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Grulez het volgende:
Kom je niet?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zitten meestal met een hele bubs in een hoek, met tafeltjes.
Dan is als enige staan wel handig, kan jij mooi bier halen
quote:
Kun je als student geen korting krijgen dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:35 schreef Grulez het volgende:
Dit wordt emKost me pv3 37.70 aan alleen al een kaartje... en dat voor een arme kansloze student.
[ afbeelding ]
Heb geen ov meerquote:Op maandag 7 januari 2008 14:39 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Kun je als student geen korting krijgen dan?
quote:
7 jaar toch? En als je je OV gestolen opgeeft een half jaar langerquote:Op maandag 7 januari 2008 14:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd jeumig! Best hoop geld.![]()
Mooi klote Grulez, ben je al ZOOOOOOO lang student dan? Je kunt OV toch zo'n 10 jaar hebben ofzo?
Moest jij ook niet deels per Pont?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:03 schreef rubbereend het volgende:
13.35 op de fiets naar Beneden Leeuwen
om 13.55 de bus naar Tiel
om 14.21 de trein naar Utrecht
om 14.58 landen op Utrecht centraal
dit alles voor 11,60e en 6 strippen!
de reisplanner bokt daar standaard, ik zoek altijd maar via www.9292ov.nlquote:
dat is een mogelijke route maar dan zou ik voor de terug weg een enorm eind om moeten fietsen om over de brug terug te gaan. Dat is een optie mocht de meet enorm uitlopenquote:
Klopt. 8e en laatste jaars (3e studie) hopelijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
7 jaar toch? En als je je OV gestolen opgeeft een half jaar langer
Weet jij een leuk pleintje in de buurt? T wordt denk ik wel wat meer gedoe erbij dan.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:51 schreef RayMania het volgende:
Niemand zin om voor de meet ergens in Utrecht een balletje te trappen, op een pleintje ofzo.
de Neudequote:Op maandag 7 januari 2008 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet jij een leuk pleintje in de buurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |