da's me te ver lopenquote:
met korting: 7.10quote:Op maandag 7 januari 2008 16:36 schreef Omnifacer het volgende:
Retourtje Amsterdam Centraal - Utrecht Centraal, wat doen die tegenwoordig? Eurootje of 5?
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik meld me af
Oh en ik meld me af
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
t was ook maar een grapje
Ik kom jullie allemaal onder de tafel zuipen
nee dat was geen grapje daar hou ik je gewoon aanquote:Op maandag 7 januari 2008 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat was ook een grapje
Cola ftw!
nee dat wil ik niet ben ik daarna weer dagenlang doodziek, geen zin inquote:Op maandag 7 januari 2008 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat was geen grapje daar hou ik je gewoon aan
Oh en ik meld me af
Ik weet wel een pleintje in Overvecht, met twee goaltjes en een net erboven, maar is denk ik wat te ver weg.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet jij een leuk pleintje in de buurt? T wordt denk ik wel wat meer gedoe erbij dan.
om je te troosten?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:00 schreef SCH het volgende:
Gaan jullie de volgende dag ook mee naar Utrecht-Heerenveen?
quote:
Aan het eind van de kanaalstraat zekerquote:Op maandag 7 januari 2008 19:04 schreef VoreG het volgende:
Naast het station is ook nog een pleintje.
NH Utrecht
......................Park Plaza......Weg.......Pleintje met doeltjes.
............................spoorbrug...............................................
Nee gelijk na de spoorbrug, vlak voor het Westpleinquote:Op maandag 7 januari 2008 19:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan het eind van de kanaalstraat zeker![]()
Gezellig stukje daar
neverquote:Op maandag 7 januari 2008 20:03 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoop dat wij ca. 15.45 in de pub halen, anders wordt het een half uur later.
Wel met z'n 2 1e klas retour voor maar EUR. 9.10, dankzij ING en de NS
So the rest is just spending money.
Mr. Jacks anyone?
Joh, is goed voor je weerstand! (en slecht voor je geheugen)quote:
quote:
denk Golfer en Bluezzquote:Op maandag 7 januari 2008 20:28 schreef DaMart het volgende:
Zijn er nog mensen die in een trein stappen die via Haarlem rijdt?
ben benieuwd naar de drukte, de ene keer is het er enorm druk en de laatste keer viel de drukte weer meequote:Op maandag 7 januari 2008 20:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nooit meer, hoewel jullie daar weinig meer vanaf weten.![]()
Als we gaan eten gaan we tegenwoordig vanuit de pub naar Florin om de hoek.
quote:
ING > NS tell me?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:03 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoop dat wij ca. 15.45 in de pub halen, anders wordt het een half uur later.
Wel met z'n 2 1e klas retour voor maar EUR. 9.10, dankzij ING en de NS
So the rest is just spending money.
Mr. Jacks anyone?
en de achterhoek..quote:Op maandag 7 januari 2008 22:23 schreef Grulez het volgende:
Maar niemand uit Groningen dus....
Ik ben sowieso in Amsterdam dit weekend (daar zit ik op kamers) en niet in Roosendaal (wonen mijn ouders), en ik hoef niet te werken dus de kans dat ik er ben schat ik in op 80-90%. Ik wil alleen een slag om de arm houden omdat verschillende collega's ziek zijn en ik misschien op moet komen draven, maar normaal gesproken ben ik erbijquote:Op maandag 7 januari 2008 18:56 schreef rubbereend het volgende:
hoe ziet het inmiddels met de misschieners?
Omnifacer
OV-jaarkaartquote:
Geen idee.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Mr Jacks, wat hadden jullie daar ook alweer te eten Digger?
oooohhhh...is het bij jou thuis....leuk manquote:
dusquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Misschien kom ik, ik ken niet zoveel mensen die er komen
Nou ik vind fokmeets leuk als ik de mensen kan meeten die ik van fok ken maar de voetbal mensen ken ik niet zo meer de ONZ mensenquote:
dat is na zaterdag dan ineens heel andersquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou ik vind fokmeets leuk als ik de mensen kan meeten die ik van fok ken maar de voetbal mensen ken ik niet zo meer de ONZ mensen
Ik ben net collega 3 en ik kom ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Collega 1: vakantie
Collega 2: momenteel ziek
Collega 3: zit ook tegen ziek aan
Huiver.
Rond 15.00 uur in de kroeg en rond 14.30 bij de Burger King op Utrecht CS lijkt me wel goedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Zeg hoe laat spreken we ook al weer af ?
zoek een echte baan sandquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Collega 1: vakantie
Collega 2: momenteel ziek
Collega 3: zit ook tegen ziek aan
Huiver.
dat kon bij mij vandaag niet op mijn eerste werkdag na de vakantie, ze waren nl allemaal ziekquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben net collega 3 en ik kom ook.
Jullie allemaal aansteken
en daarvoor stond eerst wat andersquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Eerst vragen hoe ik reis en dan kom je niet?
Een uur eerder lukt niet?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
15.10 uur. En ja, ik ben net nieuw, dus de opties moet ik bij elkaar verdienen denk ik.
ik sta voor de Burger Kingquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
15.10 uur. En ja, ik ben net nieuw, dus de opties moet ik bij elkaar verdienen denk ik.
Okee, dan zal ik kijken wat mij dan het beste uitkomt.quote:
Doorzetter. Alleen zoenen zit er dan niet in.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:13 schreef Grulez het volgende:
ik kom ws wel. Aardig ziek nu en flink aan pillen...
Dan kom ik ook niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doorzetter. Alleen zoenen zit er dan niet in.
Ik beslis pas zaterdag.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:56 schreef rubbereend het volgende:
hoe ziet het inmiddels met de misschieners?
ErikT
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Overvecht? wat wil je de mensne aandoen
Kwartiertje hooguit...quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:44 schreef Ole het volgende:
Hoe ver is het lopen vanaf CS?
Terug 2 kwartier.quote:
Ik kom niet maar zou mooi zijn als jij wel komtquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:35 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik zit de longen uit mijn lijf te hoesten en ik klink als een sapcentrifuge maar dat zal voor zaterdag toch wel over zijn, toch? Toch??
Ik ga er bij mezelf ook maar vanuit... een beetje lichaam kan in een paar dagen toch wel herstellen pv3. Ik ben verdomme een Groningerquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:35 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik zit de longen uit mijn lijf te hoesten en ik klink als een sapcentrifuge maar dat zal voor zaterdag toch wel over zijn, toch? Toch??
Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik kom. Hoe dan ook!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom niet maar zou mooi zijn als jij wel komt
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:47 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik kom. Hoe dan ook!
Paps en mams hebben oppas geregeld en kunnen samen aan de boemel...knappe griep die mij dan tegenhoudt *kuch*
Hoe laat bellen we?
Hmmm...tricky tijdstip. Ik bied nu alvast excuses voor het gesprek aanquote:
Whehequote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik bied nu alvast excuses voor het gesprek aan
Aan de bordjes met usernames.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef Omnifacer het volgende:
Hoe herkennen jullie elkaar eigenlijk?
Haha, laterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |