nee, ik heb er ook 2 opgestuurd, was te zwaar voor 44 ct, moest meer opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:02 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Een postzegel kost 44 cent, en een envelop kost bij de Schlecker minder dan 2 cent p/s. Dat is omgerekend 4 cent winst! Schande, ik zeg het je, een schande!
whehehe. nu opeens 20 euro?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:57 schreef xingchen het volgende:
In Borger
Nou nog geen boden zie ik zo. Ik maak er wel een mooi afgerond prijsje van. ¤ 20 euro inclusief verzending. De eerste die dit bied mag de kaarten hebben. Stuur dan maar gelijk even een privéberichtje zodat we het verder kunnen afhandelen.
Het was eerst 19,90 + 50 cent verzendkosten dus 20,40. Daar heb ik toen dus 20 van gemaakt INCLUSIEF verzendkosten... beter lezen en minder gezeur graagquote:Op maandag 7 januari 2008 12:44 schreef Elixabete het volgende:
[..]
whehehe. nu opeens 20 euro?
Afronden kan ik ook, maar als je een goede handelaar bent rond je af naar beneden en niet omhoog
was eerst 19,90 en nu 20 euro?
Maak er 19.50 van ofzo.
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:12 schreef xingchen het volgende:
[..]
Het was eerst 19,90 + 50 cent verzendkosten dus 20,40. Daar heb ik toen dus 20 van gemaakt INCLUSIEF verzendkosten... beter lezen en minder gezeur graag
Het is nu nog steeds 18 euro inclusief verzendkosten....
Edit: oh ik zie al waar het mis ging, je bent een vrouw.. als ik de prijs nog een keer aanpast zal ik elk cent wel specificeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |