Nou ik vind fokmeets leuk als ik de mensen kan meeten die ik van fok ken maar de voetbal mensen ken ik niet zo meer de ONZ mensenquote:
dat is na zaterdag dan ineens heel andersquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou ik vind fokmeets leuk als ik de mensen kan meeten die ik van fok ken maar de voetbal mensen ken ik niet zo meer de ONZ mensen
Ik ben net collega 3 en ik kom ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Collega 1: vakantie
Collega 2: momenteel ziek
Collega 3: zit ook tegen ziek aan
Huiver.
Rond 15.00 uur in de kroeg en rond 14.30 bij de Burger King op Utrecht CS lijkt me wel goedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Zeg hoe laat spreken we ook al weer af ?
zoek een echte baan sandquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Collega 1: vakantie
Collega 2: momenteel ziek
Collega 3: zit ook tegen ziek aan
Huiver.
dat kon bij mij vandaag niet op mijn eerste werkdag na de vakantie, ze waren nl allemaal ziekquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben net collega 3 en ik kom ook.
Jullie allemaal aansteken
en daarvoor stond eerst wat andersquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Eerst vragen hoe ik reis en dan kom je niet?
Een uur eerder lukt niet?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
15.10 uur. En ja, ik ben net nieuw, dus de opties moet ik bij elkaar verdienen denk ik.
ik sta voor de Burger Kingquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
15.10 uur. En ja, ik ben net nieuw, dus de opties moet ik bij elkaar verdienen denk ik.
Okee, dan zal ik kijken wat mij dan het beste uitkomt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |