Doorzetter. Alleen zoenen zit er dan niet in.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:13 schreef Grulez het volgende:
ik kom ws wel. Aardig ziek nu en flink aan pillen...
Dan kom ik ook niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doorzetter. Alleen zoenen zit er dan niet in.
Ik beslis pas zaterdag.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:56 schreef rubbereend het volgende:
hoe ziet het inmiddels met de misschieners?
ErikT
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Overvecht? wat wil je de mensne aandoen
Kwartiertje hooguit...quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:44 schreef Ole het volgende:
Hoe ver is het lopen vanaf CS?
Terug 2 kwartier.quote:
Ik kom niet maar zou mooi zijn als jij wel komtquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:35 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik zit de longen uit mijn lijf te hoesten en ik klink als een sapcentrifuge maar dat zal voor zaterdag toch wel over zijn, toch? Toch??
Ik ga er bij mezelf ook maar vanuit... een beetje lichaam kan in een paar dagen toch wel herstellen pv3. Ik ben verdomme een Groningerquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:35 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik zit de longen uit mijn lijf te hoesten en ik klink als een sapcentrifuge maar dat zal voor zaterdag toch wel over zijn, toch? Toch??
Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik kom. Hoe dan ook!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom niet maar zou mooi zijn als jij wel komt
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:47 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik kom. Hoe dan ook!
Paps en mams hebben oppas geregeld en kunnen samen aan de boemel...knappe griep die mij dan tegenhoudt *kuch*
Hoe laat bellen we?
Hmmm...tricky tijdstip. Ik bied nu alvast excuses voor het gesprek aanquote:
Whehequote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik bied nu alvast excuses voor het gesprek aan
Aan de bordjes met usernames.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef Omnifacer het volgende:
Hoe herkennen jullie elkaar eigenlijk?
Haha, laterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |