quote:
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:BIJZONDERE OPENINGSTIJDEN
Openingstijden tijdens de feestdagen:
Maandag 24 december: open van 10-17 uur
Dinsdag 25 december, Eerste Kerstdag: gesloten
Woensdag 26 december, Tweede Kerstdag: open van 10-17 uur (m.u.v. IKEA Delft)
Maandag 31 december: open van 10-17 uur
Dinsdag 1 januari: gesloten
Zondagsopeningen
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
16 december: IKEA Amsterdam
23 december: IKEA Amsterdam, Breda, Duiven, Groningen en Haarlem
30 december: IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Eindhoven en Utrecht
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho IKEA Breda: Allan24 IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: Adelante - TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Naja je moet er wel op letten toch? Anders rij je er zo aan voorbij?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:52 schreef Adelante het volgende:
Die in Utrecht moet je vast al dertig keer zijn langsgereden Dr_Crouton![]()
Knooppunt Oudenrijn A12/A2 en dan op Kanaleneiland (kanswijk)
is dat nog kanaleneiland?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:52 schreef Adelante het volgende:
Die in Utrecht moet je vast al dertig keer zijn langsgereden Dr_Crouton![]()
Knooppunt Oudenrijn A12/A2 en dan op Kanaleneiland (kanswijk)
ach, als je een beetje om je heen kijkt op de weg, zie je zelfs die van Hengelo liggenquote:Op woensdag 12 december 2007 01:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja je moet er wel op letten toch? Anders rij je er zo aan voorbij?
nope, wel in Almhult en Helsingborgquote:Op woensdag 12 december 2007 07:02 schreef Mar0988 het volgende:
tvp! Wie is er ooit in IKEA van Stockholm geweest?
streefdatum opening is nog steeds FY09 (09/2008 - 08/2009).quote:Op woensdag 12 december 2007 08:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
is dat nog kanaleneiland?
iig is het vlak aan de A12; als je daar op rijdt kun je 'm niet over het hoofd zien![]()
Wanneer gaan ze eigenlijk in Leiderdorp beginnen vroeg ik me van de week af toen ik daar reed?
Dat is .. best ruim qua tijdsspanne zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
streefdatum opening is nog steeds FY09 (09/2008 - 08/2009).
de OP is volgens mij redelijk aan een update toequote:Op woensdag 12 december 2007 13:05 schreef WebForce het volgende:
Mooie topictitel!. Kunnen we niet iets in de OP zetten over bezorging?
Ingvar was een beetje geschrokken van de expansieplannen van de nederlandse board en vandaar dat er even pas op de plaats wordt gemaakt en eerst grote verbouwingen van bestaande winkels worden uitgevoerd.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat is .. best ruim qua tijdsspanne zullen we maar zeggen![]()
Het viel me op dat er nog helemaal geen bord oid langs de weg staat en als je het dus niet zou weten, je het ook niet te weten komt met langsrijden
In de nieuwe lay-out is daar wat op gevondenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Done!
Ben alleen wel zo brutaal geweest om het lijstje met vorige topics te killen en alleen een linkje naar het vorige topic erin te zetten. Als je dat consequent vol houdt kom je vanzelf bij het topic uit dat je wil hebben.
Heb het in de wiki niet aangepast trouwens, maar de OP wordt zo gruwelijk lang als je dat lijstje compleet erin laat staan.
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef WebForce het volgende:
[..]
In de nieuwe lay-out is daar wat op gevonden
Ja echt praktisch staan we er niet inderdaad...quote:Op woensdag 12 december 2007 10:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, als je een beetje om je heen kijkt op de weg, zie je zelfs die van Hengelo liggenOf alleen het reclamebord, omdat de mediamarkt in de weg staat...
Ja zo kun je het ook uitleggen...quote:Op woensdag 12 december 2007 13:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ingvar was een beetje geschrokken van de expansieplannen van de nederlandse board en vandaar dat er even pas op de plaats wordt gemaakt en eerst grote verbouwingen van bestaande winkels worden uitgevoerd.
business point of alleen de bureaustoeltjesbalie?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef Allan24 het volgende:
Terugvindpost
Binnenkort voor Allan24: de overstap van afd. Service naar IKEA Zakelijk in Breda
Ooow wat leuk!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef Allan24 het volgende:
Terugvindpost
Binnenkort voor Allan24: de overstap van afd. Service naar IKEA Zakelijk in Breda
Is de grond al wel aangekocht dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ingvar was een beetje geschrokken van de expansieplannen van de nederlandse board en vandaar dat er even pas op de plaats wordt gemaakt en eerst grote verbouwingen van bestaande winkels worden uitgevoerd.
Vergeet niet dat niet iedereen de nieuwe lay out gebruikt, en dat die functie ook uit te zetten is voor de mensen die het irritant vinden...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef WebForce het volgende:
[..]
In de nieuwe lay-out is daar wat op gevonden
Edit: zou je nogmaals de wiki willen kopiëren, ik heb een betere manier gevonden.
Het heeft niet echt nut (alhoewel het wel mooi stat al die romeinse cijfers), maar anders hebben we het steeds voor niets bijgehoudenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vergeet niet dat niet iedereen de nieuwe lay out gebruikt, en dat die functie ook uit te zetten is voor de mensen die het irritant vinden...
Daarnaast snap ik niet wat het nut is van al die topics in de OP, maar hey... jullie feestje.
Je hebt alleen 1 probleem...
Topic XXXII is eigenlijk topic XXXIII.
Ik hoor het wel als je de fout opgespoord hebt!![]()
Een combinatie van beidequote:Op woensdag 12 december 2007 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
business point of alleen de bureaustoeltjesbalie?
Nee, inderdaadquote:
jaquote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef E.T. het volgende:
nog even in het kader van het nieuwe transport-gebeuren..
Heeft Barendrecht nu ook sneltransport?
2 1/2 week ongeveerquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:49 schreef Meneermax het volgende:
iemand enig idee wat de levertijd van 3zitsbank kramfors is?
Kan je een foto maken? Dan kan ik ff kijken voor een typenummer en later voor een handleiding...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:39 schreef Merel het volgende:
In mijn huurappartementje zit een Ikea-keuken met inbouwapparatuur van Whirlpool. Ik heb zelf zo ongeveer ontdekt hoe de vaatwasser werkt, maar sinds gisteren geeft ie alleen nog maar heel hard dat zoemer-geluid (want je normaal even hoort als ie klaar is met het programma) zodra ik de klep wil sluiten en doet ie verder niks. Iemand enig idee wat de oplossing daarvoor zou kunnen zijn, of hoe ik aan een handleiding zou kunnen komen waar het antwoord misschien in staat? Ik heb geen idee wat het type-nummer is
Thanks!! Geldt dat voor alle banken? Harma, donkerbruin leer...is ook wel errug mooi nl...quote:
HAMRA heeft dan weer een levertijd van ongeveer 6 wekenquote:Op zondag 16 december 2007 17:15 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Thanks!! Geldt dat voor alle banken? Harma, donkerbruin leer...is ook wel errug mooi nl...
ik vond hem vrijquote:Op zondag 16 december 2007 20:05 schreef kalinho het volgende:
Het kerstpakket is binnen. Een gedeelte past bijen een gedeelte past bij
leuk
Wat hebben jullie daar voor kerstpakket gekregen?quote:Op zondag 16 december 2007 20:14 schreef SolidasRock het volgende:
Ik werk momenteel nog ff bij IKEA delft (nee niet voor ikea zelf) en dus volg ik dit nog ff, je weet maar nooit wat ik hier hoor
Ff voor duidelijkheid. IKEA Delft wordt verbouwd. Heijmans is de aannemer, ik werk voor een onderaannemer daarvan. Kerstpakket krijg ik dus van een totaal andere baas die niets met IKEA te maken heeft.quote:Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat hebben jullie daar voor kerstpakket gekregen?
Ooooow zo... nee dan vat ik emquote:Op zondag 16 december 2007 23:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff voor duidelijkheid. IKEA Delft wordt verbouwd. Heijmans is de aannemer, ik werk voor een onderaannemer daarvan. Kerstpakket krijg ik dus van een totaal andere baas die niets met IKEA te maken heeft.
En ik wou dit volgen zodat ik misschien ff naar binnen kan wippen om wat te kopen bij IKEA aangezien ik 1 en ander toch al wil veranderen in huis.
Volgens mij moet iedere vestiging die hebben staan... Hij staat namelijk in de catalogus en zou er dus moeten staan. Je zou voor de tijd even contact op kunnen nemen met IKEA via het 0900 nummer. Wellicht dat zij het voor je na kunnen gaan bij de vestiging naar keuzequote:Op maandag 17 december 2007 21:21 schreef Cahir het volgende:
Hoe kan je bij een product zien in welke showroom hij staat?
Ik ben van plan om dit bed te kopen: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80121338 alleen het hout vind ik niet zo super mooi, dus ik wil hem graag eerst zien.
quote:Op maandag 17 december 2007 21:49 schreef greatgonzo het volgende:
eeen collega van me vertelde dat ze bij Ikea lampen/ledjes verkopen, die je met een plakstrip ergens op kan plakken. Ideaal voor onder mijn keukenkast, zodat ik meer licht op m'n keukenblad heb.
Weet iemand hoe die lampen heten?
en weer een prijs erbijquote:'IKEA sterkste merk van 2007'
Uitgegeven: 19 december 2007 08:32
Laatst gewijzigd: 19 december 2007 08:55
AMSTERDAM - Nederlanders vinden IKEA het sterkste merk. Dat blijkt uit het tweejaarlijkse merkenonderzoek van het reclamebureau Consult Brand Strategy.
IKEA, dat recent ook werd uitgeroepen tot de beste winkelketen van 2007, wordt ervaren als vernieuwend en trendy, aldus André Soff van het bureau. De tweede plek wordt ingenomen door Google, gevolgd door CliniClowns als derde sterkste merk in Nederland.
Opvallend is volgens het reclamebureau de snelle opkomst van Google, dat twee jaar geleden nog op de 16e plek prijkte. "Dingen die met internet en techniek te maken hebben, zijn op dit moment heel aantrekkelijk", aldus directeur André Soff van het reclamebureau.
De sterkste nieuwkomer van 2007 is Marktplaats.nl. De veilingsite kwam terecht op de 35e plaats. Soff: "De kracht van de site is zijn populariteit."
Imago
Voor het onderzoek zijn 1500 personen naar hun mening gevraagd en ruim duizend merken beoordeeld op onder meer bekendheid en imago. Vanaf volgend jaar wordt het Nederlandse onderzoek jaarlijks uitgevoerd.
Consult Brand Strategy is onderdeel van de Amerikaanse communicatieorganisatie Young & Rubicam, dat sinds 1993 wereldwijd geregeld 34.000 merken meet op hun merkwaarde en merkbeleving.
quote:Ikea Delft: 'Kom niet rond de kerst'
DELFT - Bezoek van Ikea Delft krijgt nu flyers met een oproep rond de Kerst niet te komen om filedrama's op de snelweg A13 te voorkomen. De winkel blijft Tweede Kerstdag zelfs gesloten, als enige Ikea-filiaal.
Alleen voor 'noodzakelijke aankopen' is het winkelpubliek welkom, zo meldt het AD. Steeds meer automobilisten ergeren zich groen en geel aan de files op de snelweg bij Ikea Delft. De weg tussen Rotterdam en Den Haag staat vaak muurvast.
Weinig parkeerplekken
Het Zweedse bedrijf is al een eeuwigheid aan het verbouwen waardoor het aantal parkeerplaatsen te laag is. De komende Kerstvakantie wordt natuurlijk helermaal een drama, schrijft het AD. De politie zal dan ook nog sneller de afrit gaan afsluiten.
Gesloten
Om een verkeersinfarct te voorkomen is Ikea Delft Tweede Kerstdag (als enige vestiging) gesloten.
neh als het echt moest was ik wel gegaan maar liever niet zoals ik al zeiquote:Op woensdag 19 december 2007 23:47 schreef Adelante het volgende:
je kunt niet eens weigeren
of het moet uit geloofsovertuiging zijn, maar ik ken geen enkel geloof dat iets op 2e kerstdag herdenkt
Hmm bij ons wordt gezegd dat het echt een van de drukste dagen van t jaar is.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:51 schreef Adelante het volgende:
2e kerstdag is dit jaar voor de 3e maal dat IKEA open gaat, vond voorgaande jaren geen succes, zelfs koopzondagen waren drukker
De tweede kerstdag?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hmm bij ons wordt gezegd dat het echt een van de drukste dagen van t jaar is.
over tweede inderdaad en de dagen erna derde kerstadagis oma jarig dus dan ben ik er ook nietquote:Op donderdag 20 december 2007 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De tweede kerstdag?
Nee... meestal is dat toch 'derde' kerstdag?
Naja IKEA heeft ook heel duidelijk in de aftiteling van Life & Cooking en van het Blok gestaan...quote:Op donderdag 20 december 2007 00:12 schreef WebForce het volgende:
Typisch trouwens dat IKEA met naam en toenaam staat bij de actie van 3FM asl hoofdsponsor! Iets wat ze normaal nooit doen...
Wij als vestiging hebben ook een duit in het potje gedaan meende ikquote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja IKEA heeft ook heel duidelijk in de aftiteling van Life & Cooking en van het Blok gestaan...
Dan vind ik dit stukken logischer...
En IKEA sponsort niet in contanten maar in producten. Dat is verder 1 van de vereisten...
Met het gratis weggeven van wat dan ook zorg je toch voor een ongelooflijke drukte? Stiekem zal dat wel zijn wat IKEA eigenlijk wil. Allemaal gratis extra publiciteit.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:39 schreef Merel het volgende:
Ze delen ook flyers uit met excuses voor de drukte op de snelwegen en dat je om het goed te maken gratis doucheschuim en slippers kunt komen halen
Waarom blijft IKEA Delft dan dicht op Tweede Kerstdag? Dan kunnen ze beter de 27e de tent dicht houden, al is het een gewone donderdag.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:51 schreef Adelante het volgende:
2e kerstdag is dit jaar voor de 3e maal dat IKEA open gaat, vond voorgaande jaren geen succes, zelfs koopzondagen waren drukker
fuckquote:Op donderdag 20 december 2007 13:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Met het gratis weggeven van wat dan ook zorg je toch voor een ongelooflijke drukte? Stiekem zal dat wel zijn wat IKEA eigenlijk wil. Allemaal gratis extra publiciteit..
[..]
Waarom blijft IKEA Delft dan dicht op Tweede Kerstdag? Dan kunnen ze beter de 27e de tent dicht houden, al is het een gewone donderdag..
Hmm, derde kerstdag open én gratis spullen (en misschien nog wel sneeuw ofzo), waarschijnlijk komt heel Zuid-Holland dan vast te staan tot begin 2008..
Kost wel ff 700 euro..quote:Op donderdag 20 december 2007 12:56 schreef Merel het volgende:
Die afzuigkap is mooi! Dat tuinbankje in het rood vind ik ook wel aardig hoor
Die stoffen!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:18 schreef Adelante het volgende:
NIEUW!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
persfolder voorjaarscollectie
die NUTID afzuigkap
voor een designer afzuigkap geen geldquote:
vanaf half januari in de meeste vestigingen verkrijgbaar, dus houdt het nog maar even op.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die stoffen!
Wanneer komt dit in de winkels?
* Brighteyes is blij dat ze nog geen gordijnen heeft voor de babykamer...
Bij een bed van 140x200 gebruik je een dekbed van 200x200 en dat is altijd met 2 slopen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef Cahir het volgende:
Hebben alle dekbedovertrekken van 150x200 2 kussenslopen? Het is de kleinste maat, en bij de foto's zie je maar 1 kussensloop. Bij de 2 meterversie zie je wel 2 kussenslopen. Maar in de showroom hebben de bedden van 140x200 wel indentieke 2 kussenslopen.
Is dat zweeds ofzo? Zelfs de showrooms hebben het niet zoquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij een bed van 140x200 gebruik je een dekbed van 200x200 en dat is altijd met 2 slopen.
150x200 is een 1 persoons dekbed
Nou nee... de maat is redelijk Zweeds... In Nederland (HEMA en V&D en zo) is 1-persoons bijna altijd 140x200. en dat gebruik je op een 90x200 bed. Een tweepersoons dekbed is altijd minimaal 200x200quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is dat zweeds ofzo? Zelfs de showrooms hebben het niet zo
75 euro te besteden bij een sportwinkel.quote:Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat hebben jullie daar voor kerstpakket gekregen?
Ow das ook een vreemd kerstcadeau... hmm...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
75 euro te besteden bij een sportwinkel.
Over de sluiting 2e kerstdag: bij de ingang delen ze folders uit met 'niet komen', 5 meter erachter folders met 'nu in de kerstvakantie kans op 1000 euro'kansloos. We hadden vandaag de wereld aan rijkswaterstaat materieel, die gasten hebben alleen maar in de lounge gezeten. Gelukkig donderdag pas weer werken, dat worden 4 killing dagen achter elkaar dan
.
Ja praat me dr niet van, wat ze mij wel niet allemaal verteld hebben, ik zal je het hele verhaal maar besparen, maar het komt er op neer dat ie begin januari weer verkrijgbaar is. En dan zou ik meteen maar gaan, want ze zijn zo weer weg. Kwestie van uren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:28 schreef Cahir het volgende:
*belt Ikea*
"Hebben ze Mandal op vooraad blala"
"Ja hoor"
*rijden*
"Nee we hebben hem niet op voorraad"
Zulke verhalen heb ik ook gehoord ja, ze worden verwacht in week 4. Ik heb iig. me pa overgehaald om toch gewoon zelf naar Eindhoven te gaan. De laatste filiaal met Heerlen die ze nog heeft.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja praat me dr niet van, wat ze mij wel niet allemaal verteld hebben, ik zal je het hele verhaal maar besparen, maar het komt er op neer dat ie begin januari weer verkrijgbaar is. En dan zou ik meteen maar gaan, want ze zijn zo weer weg. Kwestie van uren.
Oh beter, zo gek heb ik mn ouders nog niet gekregen. Meer dan 420 km rijden voor een bed is ze toch net te gek.quote:Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zulke verhalen heb ik ook gehoord ja, ze worden verwacht in week 4. Ik heb iig. me pa overgehaald om toch gewoon zelf naar Eindhoven te gaan. De laatste filiaal met Heerlen die ze nog heeft.
Een of andere prijsvraag. Was wel gezellig vandaag, kerstmannen bij de inpaktafel, zangeressen (quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow das ook een vreemd kerstcadeau... hmm...
Hoe maak ik kans op een cadeaupas van 1000.-?
Volgens routenet moeten wij 222,2 km rijden. Das z'n 2 uur. 4 uur in de auto voor een bed is idd iets te veel.quote:Op zondag 23 december 2007 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
Oh beter, zo gek heb ik mn ouders nog niet gekregen. Meer dan 420 km rijden voor een bed is ze toch net te gek.
Ja tis dus 210 heen en 210 terug hoor, maar nog te gek voor ze.quote:Op zondag 23 december 2007 00:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Volgens routenet moeten wij 222,2 km rijden. Das z'n 2 uur. 4 uur in de auto voor een bed is idd iets te veel.
Kun je niet naar de dichtsbijzijnde vestiging gaan en het bed daar bestellen zodat het zo snel mogelijk afgeleverd wordt?quote:Op zondag 23 december 2007 00:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Volgens routenet moeten wij 222,2 km rijden. Das z'n 2 uur. 4 uur in de auto voor een bed is idd iets te veel.
Wij hebben een pakket gekregen met daarin 2 bordspellen (Farao, Wildlife), een IKEA rubrix en het spel 'de Davinci Code'. Verder zaten er zakken chips in en een zak Daim. En als laatste 2 blikjes Zweeds bier en 2 blikken peren cider.quote:Op zondag 23 december 2007 00:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Een of andere prijsvraag. Was wel gezellig vandaag, kerstmannen bij de inpaktafel, zangeressen (), danseressen (
) mooi dagje.
Wat is jouw cadeau dan?
Alles komt in januari week 4 pas, maar de medewekers durfden het niet met zekerheid te zeggen. En ik heb het liefst mijn kamer voor de vakantie afgelopen is af.quote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kun je niet naar de dichtsbijzijnde vestiging gaan en het bed daar bestellen zodat het zo snel mogelijk afgeleverd wordt?
Soms zijn artikelen in het thuistransportmagazijn wel op voorraad. Dan zijn ze te bestellen en met 2 weken bij je thuis... betaal je wel 29 of zo extra voorquote:Op zondag 23 december 2007 00:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alles komt in januari week 4 pas, maar de medewekers durfden het niet met zekerheid te zeggen. En ik heb het liefst mijn kamer voor de vakantie afgelopen is af.
Transportkosten systeem is veranderdquote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Soms zijn artikelen in het thuistransportmagazijn wel op voorraad. Dan zijn ze te bestellen en met 2 weken bij je thuis... betaal je wel 29 of zo extra voor
Bed hebben we ondertussen gehaald met een Sultan Hogbo. Maar iig nog bedankt voor de moeitequote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Soms zijn artikelen in het thuistransportmagazijn wel op voorraad. Dan zijn ze te bestellen en met 2 weken bij je thuis... betaal je wel 29 of zo extra voor
meestal gaat de service ver en als je je verhaal er bij uitlegt, kan er tegen bijbetaling wel worden omgeruild tegen twee grotere bedbodems.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:53 schreef DaMook het volgende:
Kun je een uitgepakte lattenbodem (Sultan Landon, zo'n elektrisch verstelbare) nog terugbrengen als ie al is uitgepakt (plastic wat erom heen zat is er dus af) ?? Ik kwam er namelijk na het uitpakken achter dat ik 2 bodems heb genomen van 80x200 en ik moet er 2 hebben van 90x200 [ afbeelding ] . Stomme fout, maar is dit mogelijk of kan dit niet meer omdat het plastic eraf is ? Bon heb ik nog.
Best k*t eigenlijk, bed staat in elkaar maar is nu onbruikbaar [ afbeelding ] .
Ok mooi!quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:55 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bed hebben we ondertussen gehaald met een Sultan Hogbo. Maar iig nog bedankt voor de moeite
Ja, sterker nog zit er nu op met de laptop, het koste me de hele middag. Ik deed alles minstens 1x fout.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ok mooi!
staat ie al in elkaar?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
meestal gaat de service ver en als je je verhaal er bij uitlegt, kan er tegen bijbetaling wel worden omgeruild tegen twee grotere bedbodems.
Naja heb goed nieuws voor je!quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, sterker nog zit er nu op met de laptop, het koste me de hele middag. Ik deed alles minstens 1x fout.
Nu nog de dekbed, kussens, hoezen, bureau, ladekast, spiegel etc.
Hee! Bedanktquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja heb goed nieuws voor je!
Het dekbed, je kussens en de (hoes)lakens hoef je niet in elkaar te zetten
Ja fijn he?quote:
Ja nu weet ik het welquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja fijn he?
ga je vannacht al in je nieuwe bedje slapen?
Welke maat heb je nu trouwens? 140x200? Met een 200x200 dekbed?
Welk bureau heb je dan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:10 schreef Cahir het volgende:
Echter het bureau is en blijft een zeer moeilijke kwestie
Geen een, ik moet er nog een vinden. Maar Leenbakker en Kwantum hebben niks. Ikea heeft de beste opties, maar zijn toch niet helemaal naar wens.quote:
Ik kan nergens de PUNKT wielen vinden, zijn deze wel aanwezig in de winkel?quote:De wielen PUNKT voor zachte vloeren worden apart verkocht.
Vind zelf je antwoord...quote:Op woensdag 26 december 2007 14:55 schreef Cahir het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70076831
[..]
Ik kan nergens de PUNKT wielen vinden, zijn deze wel aanwezig in de winkel?
Is te vinden bij 'Artikelnummer & verpakkingsmaat' op de site als je de productpagina voor je hebt...quote:Op woensdag 26 december 2007 15:11 schreef Cahir het volgende:
Hoe weet je dat het artikelnummer 15093300 was?
je hebt 90 dagen omruilgarantie voor alle matrassen met een lichtgrijze/witte tijk. de omruilactie is eenmalig en dient plaats te vinden voor matrassen van minimaal dezelfde waarde.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:48 schreef Cahir het volgende:
Ik kan me iets herhinneren dat je alle matrassen binnen 9 maanden kunt omruilen bij Ikea. Klopt dat? Dat stond igg ergens bij die borden.
je lichaam heeft minstens een 10 dagen nodig om te wennen aan een nieuw matras en het matras om de oorspronkelijk bedoelde vorm aan te nemen.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:43 schreef Cahir het volgende:
Kan je een matras van 4 dagen oud nog terugbengen zodat je je geld terug krijgt? En dan een andere, wat duurdere matras kan kopen.
Hoe kunnen ze dat dan registreren? Kunnen ze dat zien op het kassabon?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
je lichaam heeft minstens een 10 dagen nodig om te wennen aan een nieuw matras en het matras om de oorspronkelijk bedoelde vorm aan te nemen.
mocht je daarna nog steeds niet lekker liggen dan mag je het matras EENMALIG omruilen voor een ander type matras. je krijgt geen geld retour, maar dat wordt direct verrekend met je nieuwe aankoop en de omruiling owrdt geregistreerd, zodat je volgende keuze een definitieve keuze wordt. dus denk goed na en ga goed proefliggen.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat dan registreren? Kunnen ze dat zien op het kassabon?
Bah, kutquote:Op donderdag 27 december 2007 21:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
plus bij retouren boven 250 euro is legitimatie vereist
wees blij dat je een gebruikt matras uberhaupt nog mag ruilenquote:
tip: ga indien mogelijk vroeg op de ochtend proefliggen, de matrassen zijn dan in hun beste staat en je bent kritischer, want als je na een lange werkdag op een koopavond ergens gaat liggen, ben je bijna blij met ieder matras...quote:Ben toch niet helemaal tevrenden met een Sultan Hogbo, ik heb gehoord dat de Sultan Hedfors veel lekkerder ligt. Moet maar eens kijken of ze die bij Ikea in de showroom hebben.
Klinkt behoorlijk logisch ja, bedankt!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
wees blij dat je een gebruikt matras uberhaupt nog mag ruilen
[..]
tip: ga indien mogelijk vroeg op de ochtend proefliggen, de matrassen zijn dan in hun beste staat en je bent kritischer, want als je na een lange werkdag op een koopavond ergens gaat liggen, ben je bijna blij met ieder matras...
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:51 schreef Cahir het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2007/12/rutger_doet_dagje_ikea.html#
tell me tell me!quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef Cahir het volgende:
Oooo heb een blunder begaan met m'n MALM kast![]()
Wat is er gebeurd dan? Lades ondersteboven?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef Cahir het volgende:
hoop dat je de bon nog hebt en het net binnen de twee jaar garantietermijn is gebeurdquote:Op maandag 31 december 2007 03:21 schreef ROG het volgende:
Hmz, m'n MALM bed is finaal in elkaar gezakt na een kleine 2 jaar, gewoon *krak* bij een balk. Zonder enige aanleiding. Nu maar eventjes gestut met een blok hout. Foto's volgen.
Na de jaarwisseling maar eens een contactmomentje met IKEA dus.
Nee, die hebben we met Pasen massaal verbrand!quote:Op maandag 31 december 2007 01:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Bestaat die goedkope rode bank nog bij ikea? ziet hem niet
Dat is de STURE opberger... die is nu ongeveer 2 a 3 jaar uit het assortiment...quote:Op maandag 31 december 2007 11:50 schreef Charisma het volgende:
ik heb hulp nodig bij het zoeken van deze kast
[ afbeelding ]
wie weet of deze nog te verkijgen is en/of kent het modell?
quote:Op maandag 31 december 2007 15:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is de STURE opberger... die is nu ongeveer 2 a 3 jaar uit het assortiment...
Dat kan kloppen... ze zijn er in 2 maten geweest... maar beide uit het assortiment...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:06 schreef AnneX het volgende:
Vorig jaar - gisteravond hihi - zag ik deze ladenkast bij iemand staan.
Alleen was hij half zo groot.
Heb je niets aan de zg. bureau ladenkastjes van 5-6 laden die je dan op/naast elkaar stapelt?
waarin papieren worden opgeslagen.
Zelf heb ik er éen van Aldi - voor papieren dan - en v&d op de kantoorboekafdeling.
komende op=op wekenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:29 schreef Adelante het volgende:
volgens mij gaat ook de vinstra serie uit de collectie, dus misschien dat je tijdens de komende op=op deze met leuke korting kunt scoren:
[ afbeelding ]
dalijk blijkt dat ik keihard gepwned benquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:14 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
9 januari t/m zaterdag 12 januari 2008
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:17 schreef Adelante het volgende:
mocht dat zo zijn, kun je met de kassabon het prijsverschil meestal wel terugkrijgen
op=op zijn meestal series die niet heel erg lekker verkopen en plaats moeten maken voor nieuw assortiment, ik neem niet aan dat pax of malm sterk zal zijn afgeprijsdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
![]()
Dat word met 6 bonnetjes richting de Ikea
nope, uit hygiene overwegingen mogen dekbedden en kussens uit verpakking niet geruild worden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:18 schreef Cahir het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dekbedden en kussens, mogen die teruggebracht worden ofniet?
Dat verschilt per winkel... Enkele winkels zullen dit op hun internetsite bekend maken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:45 schreef E.T. het volgende:
Er is zeker nog niet bekend wat er in de op=op komt?
Dit dus,quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef Cahir het volgende:
Ken ze ja en mijn exvriendin had hetzelfde probleem met dr bedbankquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dit dus,
Ik weet niet of jullie deze "schroeven-geval" kennen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de wat grotere versie, je hebt ook een kleine versie zonder z'n hele ding eronder. Nou zat ik braaf alles zo in elkaar te zetten. En op het einde had ik er nog 2 van die kleine nodig. En ik zag alleen deze 2 grote. Dus ik zo "". Nou blijkt dat deze 2 in een diepe gat moesten, nou was bij de MANDAL-bed normaal dat je die kleine dingen in diepe gaten deed, en ik dacht dat het hier ook zo hoorde. Niet dus. Nou zitten die kleine dingen dus in z'n diep gat, en geloof me die krijg je er niet uit. Nou zit ik nog met 2 van die dingen die te groot zijn. Zou je eventueel nog bij Ikea 2 van die nieuwe kleintjes kunnen krijgen? Hebben ze zoiets op voorraad daar?
beslag is in de meeste vestigingen volop op voorraad en ook via het 0900-info nummer te bestellen. kijk even in je handleiding voor het juiste nummer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dit dus,
Ik weet niet of jullie deze "schroeven-geval" kennen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de wat grotere versie, je hebt ook een kleine versie zonder z'n hele ding eronder. Nou zat ik braaf alles zo in elkaar te zetten. En op het einde had ik er nog 2 van die kleine nodig. En ik zag alleen deze 2 grote. Dus ik zo "". Nou blijkt dat deze 2 in een diepe gat moesten, nou was bij de MANDAL-bed normaal dat je die kleine dingen in diepe gaten deed, en ik dacht dat het hier ook zo hoorde. Niet dus. Nou zitten die kleine dingen dus in z'n diep gat, en geloof me die krijg je er niet uit. Nou zit ik nog met 2 van die dingen die te groot zijn. Zou je eventueel nog bij Ikea 2 van die nieuwe kleintjes kunnen krijgen? Hebben ze zoiets op voorraad daar?
delft is een verhaal apart, dus durf ik je niets over te vertellen... EKTORP serie (behalve slaapbank) is normaal gesproken in iedere vestiging op voorraad, niet om zelf te verzamelen, maar in het talon magazijn. dat betekent even boven op de bankafdeling een bestelling plaatsen en met je orderbon bij de kassa afrekenen om vervolgens je bank in het magazijn af te gaan halen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef knack het volgende:
Ik ben van plan de Ektorp (2 en 3 zits) bank te kopen (delft) . Alleen toen ik het het magazijn ging kijken was er geen ektorp bank te zien. Toen hoorde ik daar, dat de banken alleen op verkocht worden. Echter toen ik het ikea 0900 belde, vertelde men mij dat ik de ektorp bank gewoon op kan halen. Volgens de man aan de telefoon hadden ze er zelfs nog 19 staan.
Dus.. was is het nouIemand eerder deze bank gekocht... of een medewerkers hier aanwezig die meer info kan geven?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:29 schreef Adelante het volgende:
volgens mij gaat ook de vinstra serie uit de collectie, dus misschien dat je tijdens de komende op=op deze met leuke korting kunt scoren:
[ afbeelding ]
heb even gekeken voor je maar er is nog niets bekend over de MYRBY stofferingquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:19 schreef Detroit het volgende:
Heeft een van de Ikea ingewijden misschien antwoord op het volgende?
Eind november ergens heb ik namelijk een Kramfors tweezitsbank gekocht en zo'n voetenbank met Myrby DGS bekleding. De tweezitsbank is bezorgd, alles wel daarmee. De medewerkster van de Ikea kon bij de aankoop al aangeven dat de levering van de voetenbank pas na die van de tweezitsbank zou plaatsvinden.
Nu heb ik 14 december een brief van Ikea gekregen waarin zij aangeven dat de bestelling van een Kramfors bank met Myrby DGS bekleding niet uitgevoerd kan worden omdat de fabrikant geen antwoord heeft gegeven op het feit wanneer de Myrby DGS weer geleverd kan worden: de levertijd is onbepaald. Het zou, als ik het goed heb, om een product met de volgende code moeten gaan: 401.197.71
Kan iemand mij vertellen of er wellicht al een update is met betrekking tot de levertijd? Mijn dank is groot.
hij stond bij de ladekasten...quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:04 schreef Charisma het volgende:
[..]
wara heb je deze gevonden? als ik op vinstra zoek op de nederlandse site kan ik niets vinden
okay bedankt !!1quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij stond bij de ladekasten...
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70103165
Kramfors donkergrijs... wij noemen die in de wandelgangen al Krampfors (of Rampfors), het is niet bekend wanneer het komt. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik hoop dát het nog komt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:19 schreef Detroit het volgende:
Heeft een van de Ikea ingewijden misschien antwoord op het volgende?
Eind november ergens heb ik namelijk een Kramfors tweezitsbank gekocht en zo'n voetenbank met Myrby DGS bekleding. De tweezitsbank is bezorgd, alles wel daarmee. De medewerkster van de Ikea kon bij de aankoop al aangeven dat de levering van de voetenbank pas na die van de tweezitsbank zou plaatsvinden.
Nu heb ik 14 december een brief van Ikea gekregen waarin zij aangeven dat de bestelling van een Kramfors bank met Myrby DGS bekleding niet uitgevoerd kan worden omdat de fabrikant geen antwoord heeft gegeven op het feit wanneer de Myrby DGS weer geleverd kan worden: de levertijd is onbepaald. Het zou, als ik het goed heb, om een product met de volgende code moeten gaan: 401.197.71
Kan iemand mij vertellen of er wellicht al een update is met betrekking tot de levertijd? Mijn dank is groot.
Volgens mij mag dat geen problemen geven...quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:03 schreef Cahir het volgende:
De knoop is doorgehakt, de HOGBO gaat terug. Maar ik heb nu een probleem. De HOGBO is gekocht in Delft, maar het matras dat ik wil heeft Delf niet meer. Maar Barendrecht wel. Is het mogelijk om de HOGBO bij Barendrecht terug te brengen?
Klopt, kassabon meenemen en geen probleem.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat geen problemen geven...
Euh nee ik heb nergens last van... ik heb een middelhoog kussen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:38 schreef Cahir het volgende:
Klopt het dat Ikea alleen hele zachte kussens heeft? Ookal neem ik "hoog" ze blijven heel erg zacht en zaken in tot 1 cm dikte ofzoiets (syntetische kussens, geen dons). Want als ik erin lig schieten de zijkante ook nog eens omhoog waardoor ik zowat stik (vaak word er 1 neusgat "geblokkeerd" en die andere nog net niet).
In ieder geval bedankt voor het antwoord... Ik hoop dan maar dat het überhaupt nog komt, want ik heb juist speciaal die voetenbank erbij besteld zodat ik relaxt onderuit kon zitten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Kramfors donkergrijs... wij noemen die in de wandelgangen al Krampfors (of Rampfors), het is niet bekend wanneer het komt. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik hoop dát het nog komt.
Ik ben zeker te hoge kussens gewend dan. Welk kussen heb jij dan als ik vragen mag? Ik heb hier momenteel een Gosa Optimal, en dikker vind je ze niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh nee ik heb nergens last van... ik heb een middelhoog kussen...
Bekvam is toch z'n ergonomische kussen in een "normale" kussen vorm?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:32 schreef alors het volgende:
Over die kussens, ik heb een Gosa Bekvam, een hoog of middelhoog kussen. Hij deukt wel heel fijn in, het is heel apart spul. Maar ik doe wel vaak 2 op elkaar omdat het me niet hoog genoeg is. Maar zo hoog vind ik niet altijd lekker dus ik vind het wel prima zo, kan ik het zelf bepalen.
het is bijna lentequote:Op donderdag 3 januari 2008 17:25 schreef octopussy het volgende:
Ik heb een paar weken terug de Ikea PS lamp x 2 gekocht en gevuld met kerstballen. Stond onwijs leuk!
deze lamp gaat het over:
[ afbeelding ]
Maar ik wil hem nu wel vullen met iets anders, alleen ik weet niet wat. Hebben jullie leuke ideeen? Het moet wel droog zijn
Ik vind gloeilampen als vulling nog altijd een goed idee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:25 schreef octopussy het volgende:
Ik heb een paar weken terug de Ikea PS lamp x 2 gekocht en gevuld met kerstballen. Stond onwijs leuk!
deze lamp gaat het over:
[ afbeelding ]
Maar ik wil hem nu wel vullen met iets anders, alleen ik weet niet wat. Hebben jullie leuke ideeen? Het moet wel droog zijn
Zou best kunnen. Hij is niet voorgevormd ofzo verder.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bekvam is toch z'n ergonomische kussen in een "normale" kussen vorm?
hoe groot denk je dat een driezitsbank is?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:08 schreef DJJoris het volgende:
Ik had een vraagje, kan ik de BEDDINGE LÖVÅS thuis laten bezorgen?
Dit omdat ik niet weet of ze objecten van 200cm ook transporteren (of gelden de beperkende maten alleen voor de >25 kilo objecten)?
Vind de folder namelijk niet echt heel erg duidelijk.
In delf is de hele voorraard meestal binnen een paar dagen verkocht lijkt het wel. We moeten altijd naar barendrecht als het om de kleine dingetjes gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:31 schreef Syytön het volgende:
De PAX is ook niet echt optimaal op voorraad he? In Delft hebben ze bijna geen enkele soort.
't is m'n tekentafel. Moest alleen groot uitgevallen A3'tjes en met hoge uitzondering liggende A2'tjes kunnen hebben. Én het liefst kunnen kantelen. Én het liefst wat hoger zijn dan n normaal bureau. Dat doet ie nu.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:03 schreef Cahir het volgende:
80x60 tafeltje? wtf moet je daarmee?
Done. Ik ben heel benieuwd, over een paar maanden ga ik verhuizen en opnieuw inrichten, eens kijken of IKEA dan weer in aanmerking komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:14 schreef Adelante het volgende:
heb je het al gemeld bij de klantenservice? even een e-mailtje met de foto;s er bij en wacht het antwoord eens af, wie weet wat er nog mogelijk is
Betere service dan Ikea zul je niet vinden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:34 schreef ROG het volgende:
[..]
Done. Ik ben heel benieuwd, over een paar maanden ga ik verhuizen en opnieuw inrichten, eens kijken of IKEA dan weer in aanmerking komt.
het RSC zet niks omquote:Op zaterdag 5 januari 2008 08:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Bartjebart, adelante, wat zijn deze dagen nou de omzetcijfers bij jullie?
neem iets voor d'r poes meequote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga zo ff memento mori opzoeken
ik ben er nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga zo ff memento mori opzoeken
Nee onze matrassen hebben geen specifieke boven- of onderkant. Ook geen voor- of achterkant... handig!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:42 schreef Cahir het volgende:
Maakt het uit hoe je een matras neerlegt? Heeft het een bovenkant en onderkant?
En waasr staat het labetje van het matras? Ken het echt niet vinden
Hoe vaak is regelmatig?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:37 schreef Yoni het volgende:
Matrassen hebben nooit een boven of onderkant, want je moet ze juist regelmatig omdraaien
Nou uhm, waar de productnaam enzo meestal op staat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee onze matrassen hebben geen specifieke boven- of onderkant. Ook geen voor- of achterkant... handig!
Welk labeltje bedoel je?
eerste periode om de twee weken, na een paar maanden gewoon ieder kwartaal ofzoquote:
binnenin achter de ritsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nou uhm, waar de productnaam enzo meestal op staat.
Geldt dat ook voor n dun dekmatrasje?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
eerste periode om de twee weken, na een paar maanden gewoon ieder kwartaal ofzo
Hoezo moet dit eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
eerste periode om de twee weken, na een paar maanden gewoon ieder kwartaal ofzo
dekmatras draai ik juist vaker om (elke verschoonbeurt)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor n dun dekmatrasje?
Verder kan ik een complete boxspring niet omdraaien..
Kan wel, als het een los matras is op een bedbodem.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor n dun dekmatrasje?
Verder kan ik een complete boxspring niet omdraaien..
Om de matras beter in vorm te houden en kuilen te voorkomen (ligt wel aan het soort matras overigens, er zijn ook materialen waar sowieso geen kuilen in komen). En ik geloof het het ook goed is qua hygiene.quote:
ik vermoed niet dat de kleur beuken ooit verdwijnt, dat is de best verkopende kleur van alle artikelen in Duitsland en die hebben met hun afzetmarkt een flinke vinger in de papquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef silverchairy het volgende:
We wilden een tweede BENNO dvd-plank erbij halen, kleur beuken, is ie uit het assortiment...
We zijn nu aan het dneken voor een oplossing, want een andere kleur past niet echt bij onze beuken BILLY's en BENNO tafel en tv-meubel.![]()
Hopelijk gaat deze kleur er niet helemaal uit
Al is de afzet markt van Duitsland ook niet meer wat het geweest is...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vermoed niet dat de kleur beuken ooit verdwijnt, dat is de best verkopende kleur van alle artikelen in Duitsland en die hebben met hun afzetmarkt een flinke vinger in de pap
Marktplaats?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:50 schreef Thorical het volgende:
Beste Ikea medewerkers
Ik ben op zoek naar een Lunna voetenbank.
[ afbeelding ]
Maar niet in deze kleur.
Ik zoek hem in het grijsbruin zoals ie er vorigjaar nog was hoe ga ik daar aankomen
Hmm, dat zou mooi zijn. De verkoper vertelde ons in elk geval dat ie uit het assortiment was...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vermoed niet dat de kleur beuken ooit verdwijnt, dat is de best verkopende kleur van alle artikelen in Duitsland en die hebben met hun afzetmarkt een flinke vinger in de pap
Volgens mij kan dit nog wel even duren... Afgelopen zomer was het bericht dat ze op z'n vroegst tussen april 2008 en april 2009 zouden komen. Nou ken ik de actuele berichten niet precies, maar ik ga er van uit dat dit redelijk kloppend is...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:14 schreef Klare het volgende:
In september vertelde een Ikea-medewerkster ons dat de LACK planken ook in een kleiner formaat zouden komen. Deze zouden er in januari zijn. Weet iemand of en wanneer ze binnenkomen?
Die is ook lelijk joh check die nepwieltjesquote:Op zondag 6 januari 2008 17:41 schreef pascalheister het volgende:
wil ik net dat BESTÅ JÄGRA tv meubel gaan halen is ie nergens te krijgen![]()
[ afbeelding ]
weet iemand wanneer deze weer op voorraad komt?
afsluiting van de afrit A13 voor de vierde keer in tien dagenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:18 schreef Syytön het volgende:
BTW, wat de hel was er aan de hand vrijdagmiddag in Delft? Gedeelte van parkeerterein was afgezet, allemaal politie, en mensen waarvan de auto in het afgezette gedeelte stond, mochten niet weg.
Volgens mij is het een godswonder dat in mijn Pax Malm (witte schuifdeur met spiegel) in één keer bij elkaar kon vinden, als ik die verhalen zo hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:17 schreef Syytön het volgende:
Ok, ik was vrijdag bij IKEA voor mijn Pax kast.
Helaas was in wit (de kleur die ik wilde) de MALM schuifdeur er niet (wel de spiegeldeur, maar ik wil geen 2 spiegeldeuren). Dan maar de eikenkleur. Maar daar waren de planken van 1 meter breed er niet meer. Balen... Dus ja, toen maar in wit besteld, moet er begin deze week zijn.
Kan niet wachten, alle kleren die sowieso uit mijn mini leenbakker kast puilden, liggen nu op de grond in een hoek.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef Adelante het volgende:
Er zijn idd wat leverproblemen op sommige artikelen maar dat kent meerdere oorzaken: een kerstvakantie (week 52+week 1) waarin half Nederland IKEA leeg koopt, stakingen bij Belgische distributiecentra en een Amerikaanse markt die boven verwachting goed groeit en heel veel voorraad opeist.
Was dat alles? Het leek wel alsof er een meervoudige moord was gepleegd. Mensen mochten niet naar hun auto , en er waren behoorlijk veel politiemensen.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
afsluiting van de afrit A13 voor de vierde keer in tien dagenDe nieuwe parkeergarage opent hopelijk eind maart.
De beloofde levering van begin deze weke kan ik wel schudden, denk ik?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef Adelante het volgende:
Er zijn idd wat leverproblemen op sommige artikelen maar dat kent meerdere oorzaken: een kerstvakantie (week 52+week 1) waarin half Nederland IKEA leeg koopt, stakingen bij Belgische distributiecentra en een Amerikaanse markt die boven verwachting goed groeit en heel veel voorraad opeist.
De oude parkeergarage (onder het oude deel van de ikea) wordt eind maart geopend. 1,5 keer zoveel capaciteit dan. Als je rustige tijd zoekt ga dan zaterdagavond zo rond 7 uurquote:Op maandag 7 januari 2008 17:58 schreef Spookje81 het volgende:
ben ik blij dat ik nog niet naar de ikea gegaan ben. Ik wilde ook nog en aangezien delft het dichtste bij is. Ik zet hem meestal wel in de parkeergarage die ze nu al hebben. Komt er dan nog een parkeergarage bij?
Koerier op de A13 ontvoerd. Vastgebonden. In z'n eigen bus bij ons op het parkeerterrein achtergelaten. Klanten hoorden gestommel. Politie. Wel 20 wagens. Alles afgezet. En toen chaosquote:Op maandag 7 januari 2008 14:18 schreef Syytön het volgende:
BTW, wat de hel was er aan de hand vrijdagmiddag in Delft? Gedeelte van parkeerterein was afgezet, allemaal politie, en mensen waarvan de auto in het afgezette gedeelte stond, mochten niet weg.
wieltjes kunnen erafquote:Op maandag 7 januari 2008 12:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die is ook lelijk joh check die nepwieltjes![]()
Ik had er ook naar gekeken maar ik vind hem maar niets
Dan kunnen we nog wel even wachtenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit nog wel even duren... Afgelopen zomer was het bericht dat ze op z'n vroegst tussen april 2008 en april 2009 zouden komen. Nou ken ik de actuele berichten niet precies, maar ik ga er van uit dat dit redelijk kloppend is...
je kunt het artikel idd niet in de winkel voor jou laten reserveren, ze kunnen je wel een sms laten sturen als het artikel daadwerkelijk binnen is. wil je het laten bezorgen (betaal je wel transportkosten) dan kan het artikel voor je besteld worden en direct vanuit het centrale magazijn worden geleverd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:00 schreef Dr_Crouton het volgende:
Aw, is de SULTAN SKIEN 140x200 uitverkocht. Komt over twee weken pas weer binnen maar kan niet op naam besteld worden. Loopt dat model zo goed dat ze meteen uitverkocht zijn als ze binnen zijn of valt dat wel mee?
Dat van die sms service moet ik in de winkel op de afdeling vragen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
je kunt het artikel idd niet in de winkel voor jou laten reserveren, ze kunnen je wel een sms laten sturen als het artikel daadwerkelijk binnen is. wil je het laten bezorgen (betaal je wel transportkosten) dan kan het artikel voor je besteld worden en direct vanuit het centrale magazijn worden geleverd.
Wat is daarmee?quote:
je werkt bij klantenservice toch? hoe veel mensen komen er een nummertje trekken en bij je melden dat het helemaal super goed is gegaan....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik krijg er alleen maar kl;achten over te horen
hoe heb je besteld? gereserveerd, thuistransport via vestiging, directe centraal magazijn levering?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:44 schreef Syytön het volgende:
Ik heb in Delft een kast besteld, word ik daar dan over gebeld of krijg ik ook zo'n smsje?
Dat kan zijn omdat IKEA Oostenrijk dit jaar (catalogusjaar?) zijn 30 jarig jubileum viert...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:30 schreef kreeftje88 het volgende:
heeft iemand hier een idee waarom dezelfde producten in de ikea in oostenrijk goedkoper zijn, dan in de ikea van nederland?
Leuk voorbeeld dezelfde hotdog niet voor 1 euro, voor 0,50 cent!
was dat maar zoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
je werkt bij klantenservice toch? hoe veel mensen komen er een nummertje trekken en bij je melden dat het helemaal super goed is gegaan....
Omdat daarom , ik ga sochtends dan valt het nog wel mee met drukte vind ikquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Dan ben ik bij ed VBL meet en dus vrijen why the fuck ga je op zaterdag
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:48 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wheey
Vanavond toch nog maar een keer langs IKEA Amsterdam gegaan om naar die sms-service te vragen.
Ik dus bij de beddenafdeling bij de infobalie informeren over de SULTAN SKIEN, checkt de medewerker toch even voor de zekerheid of het misschien toch op voorraad is en jawel hoor.. Vandaag 4 binnengekomen.
Omdat het niet zaterdag kon heeft de transportservice het vanavond gebracht, was als eerste aan de beurt.
Binnenkort huisje af!
IKEA
Had gereserveerd, maar ik kreeg gister een brief dat ik op vertoon van de brief kon betalen en afhalen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoe heb je besteld? gereserveerd, thuistransport via vestiging, directe centraal magazijn levering?
Ik denk een wraakactie van IKEA-medewerkers uit Delft op alle lastige klanten...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:40 schreef Spookje81 het volgende:
Dit gebeurde er dus bij de ikea:
http://www.ad.nl/denhaag/(...)nscategory=topStoryB
De duurdere variant (SULTAN STUREFORS) zal je meer ondersteuning bieden doordat er per m2 meer veren in verwerkt zijn. Verder heeft deze matras een foamlaag die je extra comfort zal geven. En pocket veren bieden sowieso betere en fijnere ondersteuning die zich beter aansluit bij je lichaam.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:47 schreef Catch22- het volgende:
Ik wil misschien een boxspring kopen. Is zo'n goedkope boxspring een beetje te doen ?
Link
of kan ik beter deze
Link
nemen? Scheelt 140 euro voor een 2 persoonsbed (220 lang)
Maaar het is tussen 3 en 10 toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:30 schreef Syytön het volgende:
Mijn Pax Malm kast is gister bezorgd! Zou tussen 3 en 10 bezorgd worden, werd uiteraard weer kwart voor negen... Hij staat dus nog maar half.
Jawel, maar ik zit altijd aan het einde van de route, een uur voor tijd, bleh. Had het ook een keer dat ze om 10 voor tien kwamen. Daar ben je dan al die tijd voor thuis.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maaar het is tussen 3 en 10 toch?
Het zit wel aardig, je kan alleen niet hangen in die stoelenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Zit dit lekker ?
Ziet er wel grappig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |