binnenin achter de ritsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nou uhm, waar de productnaam enzo meestal op staat.
Geldt dat ook voor n dun dekmatrasje?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
eerste periode om de twee weken, na een paar maanden gewoon ieder kwartaal ofzo
Hoezo moet dit eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
eerste periode om de twee weken, na een paar maanden gewoon ieder kwartaal ofzo
dekmatras draai ik juist vaker om (elke verschoonbeurt)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor n dun dekmatrasje?
Verder kan ik een complete boxspring niet omdraaien..
Kan wel, als het een los matras is op een bedbodem.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor n dun dekmatrasje?
Verder kan ik een complete boxspring niet omdraaien..
Om de matras beter in vorm te houden en kuilen te voorkomen (ligt wel aan het soort matras overigens, er zijn ook materialen waar sowieso geen kuilen in komen). En ik geloof het het ook goed is qua hygiene.quote:
ik vermoed niet dat de kleur beuken ooit verdwijnt, dat is de best verkopende kleur van alle artikelen in Duitsland en die hebben met hun afzetmarkt een flinke vinger in de papquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef silverchairy het volgende:
We wilden een tweede BENNO dvd-plank erbij halen, kleur beuken, is ie uit het assortiment...
We zijn nu aan het dneken voor een oplossing, want een andere kleur past niet echt bij onze beuken BILLY's en BENNO tafel en tv-meubel.![]()
Hopelijk gaat deze kleur er niet helemaal uit
Al is de afzet markt van Duitsland ook niet meer wat het geweest is...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vermoed niet dat de kleur beuken ooit verdwijnt, dat is de best verkopende kleur van alle artikelen in Duitsland en die hebben met hun afzetmarkt een flinke vinger in de pap
Marktplaats?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:50 schreef Thorical het volgende:
Beste Ikea medewerkers
Ik ben op zoek naar een Lunna voetenbank.
[ afbeelding ]
Maar niet in deze kleur.
Ik zoek hem in het grijsbruin zoals ie er vorigjaar nog was hoe ga ik daar aankomen
Hmm, dat zou mooi zijn. De verkoper vertelde ons in elk geval dat ie uit het assortiment was...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vermoed niet dat de kleur beuken ooit verdwijnt, dat is de best verkopende kleur van alle artikelen in Duitsland en die hebben met hun afzetmarkt een flinke vinger in de pap
Volgens mij kan dit nog wel even duren... Afgelopen zomer was het bericht dat ze op z'n vroegst tussen april 2008 en april 2009 zouden komen. Nou ken ik de actuele berichten niet precies, maar ik ga er van uit dat dit redelijk kloppend is...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:14 schreef Klare het volgende:
In september vertelde een Ikea-medewerkster ons dat de LACK planken ook in een kleiner formaat zouden komen. Deze zouden er in januari zijn. Weet iemand of en wanneer ze binnenkomen?
Die is ook lelijk joh check die nepwieltjesquote:Op zondag 6 januari 2008 17:41 schreef pascalheister het volgende:
wil ik net dat BESTÅ JÄGRA tv meubel gaan halen is ie nergens te krijgen![]()
[ afbeelding ]
weet iemand wanneer deze weer op voorraad komt?
afsluiting van de afrit A13 voor de vierde keer in tien dagenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:18 schreef Syytön het volgende:
BTW, wat de hel was er aan de hand vrijdagmiddag in Delft? Gedeelte van parkeerterein was afgezet, allemaal politie, en mensen waarvan de auto in het afgezette gedeelte stond, mochten niet weg.
Volgens mij is het een godswonder dat in mijn Pax Malm (witte schuifdeur met spiegel) in één keer bij elkaar kon vinden, als ik die verhalen zo hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:17 schreef Syytön het volgende:
Ok, ik was vrijdag bij IKEA voor mijn Pax kast.
Helaas was in wit (de kleur die ik wilde) de MALM schuifdeur er niet (wel de spiegeldeur, maar ik wil geen 2 spiegeldeuren). Dan maar de eikenkleur. Maar daar waren de planken van 1 meter breed er niet meer. Balen... Dus ja, toen maar in wit besteld, moet er begin deze week zijn.
Kan niet wachten, alle kleren die sowieso uit mijn mini leenbakker kast puilden, liggen nu op de grond in een hoek.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef Adelante het volgende:
Er zijn idd wat leverproblemen op sommige artikelen maar dat kent meerdere oorzaken: een kerstvakantie (week 52+week 1) waarin half Nederland IKEA leeg koopt, stakingen bij Belgische distributiecentra en een Amerikaanse markt die boven verwachting goed groeit en heel veel voorraad opeist.
Was dat alles? Het leek wel alsof er een meervoudige moord was gepleegd. Mensen mochten niet naar hun auto , en er waren behoorlijk veel politiemensen.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
afsluiting van de afrit A13 voor de vierde keer in tien dagenDe nieuwe parkeergarage opent hopelijk eind maart.
De beloofde levering van begin deze weke kan ik wel schudden, denk ik?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef Adelante het volgende:
Er zijn idd wat leverproblemen op sommige artikelen maar dat kent meerdere oorzaken: een kerstvakantie (week 52+week 1) waarin half Nederland IKEA leeg koopt, stakingen bij Belgische distributiecentra en een Amerikaanse markt die boven verwachting goed groeit en heel veel voorraad opeist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |