abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55592075
Oooo heb een blunder begaan met m'n MALM kast
pi_55592164
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef Cahir het volgende:
tell me tell me!
pi_55613163
Beste medefokkers,

Ik heb de volgende vraag over een IKEA product:

Ik heb het volgende gekocht:

- 2 X Besta open kast ( Zwart bruin )
- 1 X Besta open kastje bovendeel ( Zwart bruin )
- 1 X Besta Jagra tv meubel op wiel ( Zwart bruin )

Nu willen wij van deze meubels ongeveer de volgende opstelling maken Link.

Nu heb ik bij de serviceafdeling van Ikea Groningen "koppelschroeven" meegenomen, 6 voor elke kant.
Is dit stevig genoeg om het middelste kastje stevig vast te schroeven?

Alvast bedankt!!

Groetjes!!
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:17:31 #154
3185 Adelante
To let it go now
pi_55613285
nee!

ik zou die bovenkast echt aan de muur bevestigen voor stevigheid, je hoeft dan je hoge kasten niet aan de muur te verankeren als je die vastmaakt met koppelschroeven aan je bovenkast.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55613650
het kleine 3 laags kastje kom tussen de twee lange kasten in he....

Leg is uit wat je precies bedoeld?

De gehele combinatie word sowieso met muurbeslag aan de muur bevestigd!!
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:34:09 #156
3185 Adelante
To let it go now
pi_55613797
ik dacht dat je het bovenkastje (3 laags kastje) alleen met die schroeven tussen de twee grote kasten wilde vastzetten, maar dat is veel te weinig voor dat gewicht (om maar niets te zeggen als ie straks vol staat).

als je alles vastzet aan de muur, kun je die koppelschroeven prima gebruiken om de hele set aan elkaar te koppelen, waarom zou dat niet kunnen? daar worden die schroeven immers ook voor verkocht
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55613918
Dat is inderdaad de bedoeling.........dat kan dus helaas niet....
Maar hoe krijg ik het nu vast? :S
Help mij!!
pi_55664581
quote:
Wat is er gebeurd dan? Lades ondersteboven?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_55664595
pi_55665105
wat was het weer lekker om te werken deze week 3 van de afgelopen 4 dagen is de afrit dichtgegaan lekker klanten kijken .
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 31 december 2007 @ 01:57:51 #161
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55671829
Bestaat die goedkope rode bank nog bij ikea? ziet hem niet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 31 december 2007 @ 03:21:45 #162
67385 ROG
Go on, say it.
pi_55672725
Hmz, m'n MALM bed is finaal in elkaar gezakt na een kleine 2 jaar, gewoon *krak* bij een balk. Zonder enige aanleiding. Nu maar eventjes gestut met een blok hout. Foto's volgen.

Na de jaarwisseling maar eens een contactmomentje met IKEA dus.
  maandag 31 december 2007 @ 09:30:14 #163
3185 Adelante
To let it go now
pi_55673791
quote:
Op maandag 31 december 2007 03:21 schreef ROG het volgende:
Hmz, m'n MALM bed is finaal in elkaar gezakt na een kleine 2 jaar, gewoon *krak* bij een balk. Zonder enige aanleiding. Nu maar eventjes gestut met een blok hout. Foto's volgen.

Na de jaarwisseling maar eens een contactmomentje met IKEA dus.
hoop dat je de bon nog hebt en het net binnen de twee jaar garantietermijn is gebeurd
  maandag 31 december 2007 @ 09:30:48 #164
3185 Adelante
To let it go now
pi_55673798
quote:
Op maandag 31 december 2007 01:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Bestaat die goedkope rode bank nog bij ikea? ziet hem niet
Nee, die hebben we met Pasen massaal verbrand!
pi_55676693
We willen heel graag deze IMFORS salontafel maar hij is steeds niet op voorraad in Haarlem. Heeft er iemand enig idee vanaf wanneer hij er weer is?

pi_55677039
ik heb hulp nodig bij het zoeken van deze kast

wie weet of deze nog te verkijgen is en/of kent het modell?
pi_55683420
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:50 schreef Charisma het volgende:
ik heb hulp nodig bij het zoeken van deze kast

[ afbeelding ]

wie weet of deze nog te verkijgen is en/of kent het modell?
Dat is de STURE opberger... die is nu ongeveer 2 a 3 jaar uit het assortiment...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_55698672
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is de STURE opberger... die is nu ongeveer 2 a 3 jaar uit het assortiment...

heet die ook STURE? als ik goggel kan ik hem namelijk niet vinden...
wat jammer, had ik goed kunnen gebruiken voor mijn sieraden en kralen in op te bergen
pi_55699653
Vorig jaar - gisteravond hihi - zag ik deze ladenkast bij iemand staan.
Alleen was hij half zo groot.

Heb je niets aan de zg. bureau ladenkastjes van 5-6 laden die je dan op/naast elkaar stapelt?
waarin papieren worden opgeslagen.
Zelf heb ik er éen van Aldi - voor papieren dan - en v&d op de kantoorboekafdeling.
pi_55699754
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 12:06 schreef AnneX het volgende:
Vorig jaar - gisteravond hihi - zag ik deze ladenkast bij iemand staan.
Alleen was hij half zo groot.

Heb je niets aan de zg. bureau ladenkastjes van 5-6 laden die je dan op/naast elkaar stapelt?
waarin papieren worden opgeslagen.
Zelf heb ik er éen van Aldi - voor papieren dan - en v&d op de kantoorboekafdeling.
Dat kan kloppen... ze zijn er in 2 maten geweest... maar beide uit het assortiment...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 1 januari 2008 @ 12:29:34 #171
3185 Adelante
To let it go now
pi_55699875
volgens mij gaat ook de vinstra serie uit de collectie, dus misschien dat je tijdens de komende op=op deze met leuke korting kunt scoren:

pi_55701368
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 12:29 schreef Adelante het volgende:
volgens mij gaat ook de vinstra serie uit de collectie, dus misschien dat je tijdens de komende op=op deze met leuke korting kunt scoren:

[ afbeelding ]
komende op=op weken ? vertel
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:14:55 #173
3185 Adelante
To let it go now
pi_55701400

9 januari t/m zaterdag 12 januari 2008
pi_55701420
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:14 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

9 januari t/m zaterdag 12 januari 2008
dalijk blijkt dat ik keihard gepwned ben
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:17:41 #175
3185 Adelante
To let it go now
pi_55701443
mocht dat zo zijn, kun je met de kassabon het prijsverschil meestal wel terugkrijgen
pi_55701452
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:17 schreef Adelante het volgende:
mocht dat zo zijn, kun je met de kassabon het prijsverschil meestal wel terugkrijgen

Dat word met 6 bonnetjes richting de Ikea Nachtkastje, dekbed en kussens moeten zowieso nog gekocht worden.

Hoe zit het eigenlijk met dekbedden en kussens, mogen die teruggebracht worden ofniet?
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:19:26 #177
3185 Adelante
To let it go now
pi_55701473
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:18 schreef Cahir het volgende:

[..]

Dat word met 6 bonnetjes richting de Ikea
op=op zijn meestal series die niet heel erg lekker verkopen en plaats moeten maken voor nieuw assortiment, ik neem niet aan dat pax of malm sterk zal zijn afgeprijsd
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:19:59 #178
3185 Adelante
To let it go now
pi_55701478
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:18 schreef Cahir het volgende:

Hoe zit het eigenlijk met dekbedden en kussens, mogen die teruggebracht worden ofniet?
nope, uit hygiene overwegingen mogen dekbedden en kussens uit verpakking niet geruild worden.
pi_55701481
A k, dan weet ik vrijwel zeker dat ik buiten de boot val dan. Aangezien ik hier MALM, GALANT en MANDAL enzo heb staan.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:54:40 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_55702042
MANDAL zou dan de enige optie zijn...
pi_55702841
MANDAL was in elke vestiging uitverkocht, ik denk niet dat het zal gebeuren.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:45:16 #182
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55702964
Er is zeker nog niet bekend wat er in de op=op komt?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55703529
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:45 schreef E.T. het volgende:
Er is zeker nog niet bekend wat er in de op=op komt?
Dat verschilt per winkel... Enkele winkels zullen dit op hun internetsite bekend maken.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 18:19:44 #184
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_55705840
Heeft een van de Ikea ingewijden misschien antwoord op het volgende?
Eind november ergens heb ik namelijk een Kramfors tweezitsbank gekocht en zo'n voetenbank met Myrby DGS bekleding. De tweezitsbank is bezorgd, alles wel daarmee. De medewerkster van de Ikea kon bij de aankoop al aangeven dat de levering van de voetenbank pas na die van de tweezitsbank zou plaatsvinden.

Nu heb ik 14 december een brief van Ikea gekregen waarin zij aangeven dat de bestelling van een Kramfors bank met Myrby DGS bekleding niet uitgevoerd kan worden omdat de fabrikant geen antwoord heeft gegeven op het feit wanneer de Myrby DGS weer geleverd kan worden: de levertijd is onbepaald. Het zou, als ik het goed heb, om een product met de volgende code moeten gaan: 401.197.71

Kan iemand mij vertellen of er wellicht al een update is met betrekking tot de levertijd? Mijn dank is groot .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_55719304
quote:
Dit dus,

Ik weet niet of jullie deze "schroeven-geval" kennen:

Dit is de wat grotere versie, je hebt ook een kleine versie zonder z'n hele ding eronder. Nou zat ik braaf alles zo in elkaar te zetten. En op het einde had ik er nog 2 van die kleine nodig. En ik zag alleen deze 2 grote. Dus ik zo " ". Nou blijkt dat deze 2 in een diepe gat moesten, nou was bij de MANDAL-bed normaal dat je die kleine dingen in diepe gaten deed, en ik dacht dat het hier ook zo hoorde. Niet dus. Nou zitten die kleine dingen dus in z'n diep gat, en geloof me die krijg je er niet uit. Nou zit ik nog met 2 van die dingen die te groot zijn. Zou je eventueel nog bij Ikea 2 van die nieuwe kleintjes kunnen krijgen? Hebben ze zoiets op voorraad daar?
pi_55722219
Ik ben van plan de Ektorp (2 en 3 zits) bank te kopen (delft) . Alleen toen ik het het magazijn ging kijken was er geen ektorp bank te zien. Toen hoorde ik daar, dat de banken alleen op verkocht worden. Echter toen ik het ikea 0900 belde, vertelde men mij dat ik de ektorp bank gewoon op kan halen. Volgens de man aan de telefoon hadden ze er zelfs nog 19 staan.

Dus.. was is het nou Iemand eerder deze bank gekocht... of een medewerkers hier aanwezig die meer info kan geven?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 2 januari 2008 @ 14:04:19 #187
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55722280
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:56 schreef Cahir het volgende:

[..]

Dit dus,

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit is de wat grotere versie, je hebt ook een kleine versie zonder z'n hele ding eronder. Nou zat ik braaf alles zo in elkaar te zetten. En op het einde had ik er nog 2 van die kleine nodig. En ik zag alleen deze 2 grote. Dus ik zo " ". Nou blijkt dat deze 2 in een diepe gat moesten, nou was bij de MANDAL-bed normaal dat je die kleine dingen in diepe gaten deed, en ik dacht dat het hier ook zo hoorde. Niet dus. Nou zitten die kleine dingen dus in z'n diep gat, en geloof me die krijg je er niet uit. Nou zit ik nog met 2 van die dingen die te groot zijn. Zou je eventueel nog bij Ikea 2 van die nieuwe kleintjes kunnen krijgen? Hebben ze zoiets op voorraad daar?
Ken ze ja en mijn exvriendin had hetzelfde probleem met dr bedbank
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:06:15 #188
3185 Adelante
To let it go now
pi_55722329
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:56 schreef Cahir het volgende:

[..]

Dit dus,

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

beslag is in de meeste vestigingen volop op voorraad en ook via het 0900-info nummer te bestellen. kijk even in je handleiding voor het juiste nummer.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:07:49 #189
3185 Adelante
To let it go now
pi_55722366
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef knack het volgende:
Ik ben van plan de Ektorp (2 en 3 zits) bank te kopen (delft) . Alleen toen ik het het magazijn ging kijken was er geen ektorp bank te zien. Toen hoorde ik daar, dat de banken alleen op verkocht worden. Echter toen ik het ikea 0900 belde, vertelde men mij dat ik de ektorp bank gewoon op kan halen. Volgens de man aan de telefoon hadden ze er zelfs nog 19 staan.

Dus.. was is het nou Iemand eerder deze bank gekocht... of een medewerkers hier aanwezig die meer info kan geven?
delft is een verhaal apart, dus durf ik je niets over te vertellen... EKTORP serie (behalve slaapbank) is normaal gesproken in iedere vestiging op voorraad, niet om zelf te verzamelen, maar in het talon magazijn. dat betekent even boven op de bankafdeling een bestelling plaatsen en met je orderbon bij de kassa afrekenen om vervolgens je bank in het magazijn af te gaan halen.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 2 januari 2008 @ 14:48:03 #190
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55723285
Die fout met die wazige schroeven maken volgens mij heeeeeeeel veel mensen (yep hier zit er ook eentje)

Je kunt bij IKEA gewoon nieuwe halen
pi_55726171
bedankt voor jullie antwoorden, de witte kast is ook mooi , die kan ik ook gebruiken denk ik
opbergdozen om op elkaar te zetten zijn niet handig, ik heb namelijk tig kralen dozen en die wil handig in een kastje hebben
pi_55726278
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 12:29 schreef Adelante het volgende:

[ afbeelding ]

wara heb je deze gevonden? als ik op vinstra zoek op de nederlandse site kan ik niets vinden
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:07:11 #193
3185 Adelante
To let it go now
pi_55726304
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:19 schreef Detroit het volgende:
Eind november ergens heb ik namelijk een Kramfors tweezitsbank gekocht en zo'n voetenbank met Myrby DGS bekleding. De tweezitsbank is bezorgd, alles wel daarmee. De medewerkster van de Ikea kon bij de aankoop al aangeven dat de levering van de voetenbank pas na die van de tweezitsbank zou plaatsvinden.

Nu heb ik 14 december een brief van Ikea gekregen waarin zij aangeven dat de bestelling van een Kramfors bank met Myrby DGS bekleding niet uitgevoerd kan worden omdat de fabrikant geen antwoord heeft gegeven op het feit wanneer de Myrby DGS weer geleverd kan worden: de levertijd is onbepaald. Het zou, als ik het goed heb, om een product met de volgende code moeten gaan: 401.197.71

Kan iemand mij vertellen of er wellicht al een update is met betrekking tot de levertijd? Mijn dank is groot .
heb even gekeken voor je maar er is nog niets bekend over de MYRBY stoffering
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:08:48 #194
3185 Adelante
To let it go now
pi_55726325
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:04 schreef Charisma het volgende:

[..]

wara heb je deze gevonden? als ik op vinstra zoek op de nederlandse site kan ik niets vinden
hij stond bij de ladekasten...

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70103165
pi_55726447
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:08 schreef Adelante het volgende:

[..]

hij stond bij de ladekasten...

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70103165
okay bedankt !!1
pi_55727304
Alles in mijn kamer is van Ikea behalve de electronica
pi_55727630
Gosa Optimal =

Kvart lampen bevatten geen muurschroeven
pi_55730763
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:19 schreef Detroit het volgende:

Kramfors donkergrijs... wij noemen die in de wandelgangen al Krampfors (of Rampfors), het is niet bekend wanneer het komt. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik hoop dát het nog komt.
pi_55730822
De knoop is doorgehakt, de HOGBO gaat terug. Maar ik heb nu een probleem. De HOGBO is gekocht in Delft, maar het matras dat ik wil heeft Delf niet meer. Maar Barendrecht wel. Is het mogelijk om de HOGBO bij Barendrecht terug te brengen?
pi_55732639
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:03 schreef Cahir het volgende:
De knoop is doorgehakt, de HOGBO gaat terug. Maar ik heb nu een probleem. De HOGBO is gekocht in Delft, maar het matras dat ik wil heeft Delf niet meer. Maar Barendrecht wel. Is het mogelijk om de HOGBO bij Barendrecht terug te brengen?
Volgens mij mag dat geen problemen geven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')