tell me tell me!quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef Cahir het volgende:
Oooo heb een blunder begaan met m'n MALM kast![]()
Wat is er gebeurd dan? Lades ondersteboven?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef Cahir het volgende:
hoop dat je de bon nog hebt en het net binnen de twee jaar garantietermijn is gebeurdquote:Op maandag 31 december 2007 03:21 schreef ROG het volgende:
Hmz, m'n MALM bed is finaal in elkaar gezakt na een kleine 2 jaar, gewoon *krak* bij een balk. Zonder enige aanleiding. Nu maar eventjes gestut met een blok hout. Foto's volgen.
Na de jaarwisseling maar eens een contactmomentje met IKEA dus.
Nee, die hebben we met Pasen massaal verbrand!quote:Op maandag 31 december 2007 01:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Bestaat die goedkope rode bank nog bij ikea? ziet hem niet
Dat is de STURE opberger... die is nu ongeveer 2 a 3 jaar uit het assortiment...quote:Op maandag 31 december 2007 11:50 schreef Charisma het volgende:
ik heb hulp nodig bij het zoeken van deze kast
[ afbeelding ]
wie weet of deze nog te verkijgen is en/of kent het modell?
quote:Op maandag 31 december 2007 15:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is de STURE opberger... die is nu ongeveer 2 a 3 jaar uit het assortiment...
Dat kan kloppen... ze zijn er in 2 maten geweest... maar beide uit het assortiment...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:06 schreef AnneX het volgende:
Vorig jaar - gisteravond hihi - zag ik deze ladenkast bij iemand staan.
Alleen was hij half zo groot.
Heb je niets aan de zg. bureau ladenkastjes van 5-6 laden die je dan op/naast elkaar stapelt?
waarin papieren worden opgeslagen.
Zelf heb ik er éen van Aldi - voor papieren dan - en v&d op de kantoorboekafdeling.
komende op=op wekenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:29 schreef Adelante het volgende:
volgens mij gaat ook de vinstra serie uit de collectie, dus misschien dat je tijdens de komende op=op deze met leuke korting kunt scoren:
[ afbeelding ]
dalijk blijkt dat ik keihard gepwned benquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:14 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
9 januari t/m zaterdag 12 januari 2008
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:17 schreef Adelante het volgende:
mocht dat zo zijn, kun je met de kassabon het prijsverschil meestal wel terugkrijgen
op=op zijn meestal series die niet heel erg lekker verkopen en plaats moeten maken voor nieuw assortiment, ik neem niet aan dat pax of malm sterk zal zijn afgeprijsdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
![]()
Dat word met 6 bonnetjes richting de Ikea
nope, uit hygiene overwegingen mogen dekbedden en kussens uit verpakking niet geruild worden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:18 schreef Cahir het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dekbedden en kussens, mogen die teruggebracht worden ofniet?
Dat verschilt per winkel... Enkele winkels zullen dit op hun internetsite bekend maken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:45 schreef E.T. het volgende:
Er is zeker nog niet bekend wat er in de op=op komt?
Dit dus,quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef Cahir het volgende:
Ken ze ja en mijn exvriendin had hetzelfde probleem met dr bedbankquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dit dus,
Ik weet niet of jullie deze "schroeven-geval" kennen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de wat grotere versie, je hebt ook een kleine versie zonder z'n hele ding eronder. Nou zat ik braaf alles zo in elkaar te zetten. En op het einde had ik er nog 2 van die kleine nodig. En ik zag alleen deze 2 grote. Dus ik zo "". Nou blijkt dat deze 2 in een diepe gat moesten, nou was bij de MANDAL-bed normaal dat je die kleine dingen in diepe gaten deed, en ik dacht dat het hier ook zo hoorde. Niet dus. Nou zitten die kleine dingen dus in z'n diep gat, en geloof me die krijg je er niet uit. Nou zit ik nog met 2 van die dingen die te groot zijn. Zou je eventueel nog bij Ikea 2 van die nieuwe kleintjes kunnen krijgen? Hebben ze zoiets op voorraad daar?
beslag is in de meeste vestigingen volop op voorraad en ook via het 0900-info nummer te bestellen. kijk even in je handleiding voor het juiste nummer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dit dus,
Ik weet niet of jullie deze "schroeven-geval" kennen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de wat grotere versie, je hebt ook een kleine versie zonder z'n hele ding eronder. Nou zat ik braaf alles zo in elkaar te zetten. En op het einde had ik er nog 2 van die kleine nodig. En ik zag alleen deze 2 grote. Dus ik zo "". Nou blijkt dat deze 2 in een diepe gat moesten, nou was bij de MANDAL-bed normaal dat je die kleine dingen in diepe gaten deed, en ik dacht dat het hier ook zo hoorde. Niet dus. Nou zitten die kleine dingen dus in z'n diep gat, en geloof me die krijg je er niet uit. Nou zit ik nog met 2 van die dingen die te groot zijn. Zou je eventueel nog bij Ikea 2 van die nieuwe kleintjes kunnen krijgen? Hebben ze zoiets op voorraad daar?
delft is een verhaal apart, dus durf ik je niets over te vertellen... EKTORP serie (behalve slaapbank) is normaal gesproken in iedere vestiging op voorraad, niet om zelf te verzamelen, maar in het talon magazijn. dat betekent even boven op de bankafdeling een bestelling plaatsen en met je orderbon bij de kassa afrekenen om vervolgens je bank in het magazijn af te gaan halen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef knack het volgende:
Ik ben van plan de Ektorp (2 en 3 zits) bank te kopen (delft) . Alleen toen ik het het magazijn ging kijken was er geen ektorp bank te zien. Toen hoorde ik daar, dat de banken alleen op verkocht worden. Echter toen ik het ikea 0900 belde, vertelde men mij dat ik de ektorp bank gewoon op kan halen. Volgens de man aan de telefoon hadden ze er zelfs nog 19 staan.
Dus.. was is het nouIemand eerder deze bank gekocht... of een medewerkers hier aanwezig die meer info kan geven?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:29 schreef Adelante het volgende:
volgens mij gaat ook de vinstra serie uit de collectie, dus misschien dat je tijdens de komende op=op deze met leuke korting kunt scoren:
[ afbeelding ]
heb even gekeken voor je maar er is nog niets bekend over de MYRBY stofferingquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:19 schreef Detroit het volgende:
Heeft een van de Ikea ingewijden misschien antwoord op het volgende?
Eind november ergens heb ik namelijk een Kramfors tweezitsbank gekocht en zo'n voetenbank met Myrby DGS bekleding. De tweezitsbank is bezorgd, alles wel daarmee. De medewerkster van de Ikea kon bij de aankoop al aangeven dat de levering van de voetenbank pas na die van de tweezitsbank zou plaatsvinden.
Nu heb ik 14 december een brief van Ikea gekregen waarin zij aangeven dat de bestelling van een Kramfors bank met Myrby DGS bekleding niet uitgevoerd kan worden omdat de fabrikant geen antwoord heeft gegeven op het feit wanneer de Myrby DGS weer geleverd kan worden: de levertijd is onbepaald. Het zou, als ik het goed heb, om een product met de volgende code moeten gaan: 401.197.71
Kan iemand mij vertellen of er wellicht al een update is met betrekking tot de levertijd? Mijn dank is groot.
hij stond bij de ladekasten...quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:04 schreef Charisma het volgende:
[..]
wara heb je deze gevonden? als ik op vinstra zoek op de nederlandse site kan ik niets vinden
okay bedankt !!1quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij stond bij de ladekasten...
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70103165
Kramfors donkergrijs... wij noemen die in de wandelgangen al Krampfors (of Rampfors), het is niet bekend wanneer het komt. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik hoop dát het nog komt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:19 schreef Detroit het volgende:
Heeft een van de Ikea ingewijden misschien antwoord op het volgende?
Eind november ergens heb ik namelijk een Kramfors tweezitsbank gekocht en zo'n voetenbank met Myrby DGS bekleding. De tweezitsbank is bezorgd, alles wel daarmee. De medewerkster van de Ikea kon bij de aankoop al aangeven dat de levering van de voetenbank pas na die van de tweezitsbank zou plaatsvinden.
Nu heb ik 14 december een brief van Ikea gekregen waarin zij aangeven dat de bestelling van een Kramfors bank met Myrby DGS bekleding niet uitgevoerd kan worden omdat de fabrikant geen antwoord heeft gegeven op het feit wanneer de Myrby DGS weer geleverd kan worden: de levertijd is onbepaald. Het zou, als ik het goed heb, om een product met de volgende code moeten gaan: 401.197.71
Kan iemand mij vertellen of er wellicht al een update is met betrekking tot de levertijd? Mijn dank is groot.
Volgens mij mag dat geen problemen geven...quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:03 schreef Cahir het volgende:
De knoop is doorgehakt, de HOGBO gaat terug. Maar ik heb nu een probleem. De HOGBO is gekocht in Delft, maar het matras dat ik wil heeft Delf niet meer. Maar Barendrecht wel. Is het mogelijk om de HOGBO bij Barendrecht terug te brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |