Klopt, kassabon meenemen en geen probleem.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat geen problemen geven...
Euh nee ik heb nergens last van... ik heb een middelhoog kussen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:38 schreef Cahir het volgende:
Klopt het dat Ikea alleen hele zachte kussens heeft? Ookal neem ik "hoog" ze blijven heel erg zacht en zaken in tot 1 cm dikte ofzoiets (syntetische kussens, geen dons). Want als ik erin lig schieten de zijkante ook nog eens omhoog waardoor ik zowat stik (vaak word er 1 neusgat "geblokkeerd" en die andere nog net niet).
In ieder geval bedankt voor het antwoord... Ik hoop dan maar dat het überhaupt nog komt, want ik heb juist speciaal die voetenbank erbij besteld zodat ik relaxt onderuit kon zitten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Kramfors donkergrijs... wij noemen die in de wandelgangen al Krampfors (of Rampfors), het is niet bekend wanneer het komt. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik hoop dát het nog komt.
Ik ben zeker te hoge kussens gewend dan. Welk kussen heb jij dan als ik vragen mag? Ik heb hier momenteel een Gosa Optimal, en dikker vind je ze niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh nee ik heb nergens last van... ik heb een middelhoog kussen...
Bekvam is toch z'n ergonomische kussen in een "normale" kussen vorm?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:32 schreef alors het volgende:
Over die kussens, ik heb een Gosa Bekvam, een hoog of middelhoog kussen. Hij deukt wel heel fijn in, het is heel apart spul. Maar ik doe wel vaak 2 op elkaar omdat het me niet hoog genoeg is. Maar zo hoog vind ik niet altijd lekker dus ik vind het wel prima zo, kan ik het zelf bepalen.
het is bijna lentequote:Op donderdag 3 januari 2008 17:25 schreef octopussy het volgende:
Ik heb een paar weken terug de Ikea PS lamp x 2 gekocht en gevuld met kerstballen. Stond onwijs leuk!
deze lamp gaat het over:
[ afbeelding ]
Maar ik wil hem nu wel vullen met iets anders, alleen ik weet niet wat. Hebben jullie leuke ideeen? Het moet wel droog zijn
Ik vind gloeilampen als vulling nog altijd een goed idee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:25 schreef octopussy het volgende:
Ik heb een paar weken terug de Ikea PS lamp x 2 gekocht en gevuld met kerstballen. Stond onwijs leuk!
deze lamp gaat het over:
[ afbeelding ]
Maar ik wil hem nu wel vullen met iets anders, alleen ik weet niet wat. Hebben jullie leuke ideeen? Het moet wel droog zijn
Zou best kunnen. Hij is niet voorgevormd ofzo verder.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bekvam is toch z'n ergonomische kussen in een "normale" kussen vorm?
hoe groot denk je dat een driezitsbank is?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:08 schreef DJJoris het volgende:
Ik had een vraagje, kan ik de BEDDINGE LÖVÅS thuis laten bezorgen?
Dit omdat ik niet weet of ze objecten van 200cm ook transporteren (of gelden de beperkende maten alleen voor de >25 kilo objecten)?
Vind de folder namelijk niet echt heel erg duidelijk.
In delf is de hele voorraard meestal binnen een paar dagen verkocht lijkt het wel. We moeten altijd naar barendrecht als het om de kleine dingetjes gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:31 schreef Syytön het volgende:
De PAX is ook niet echt optimaal op voorraad he? In Delft hebben ze bijna geen enkele soort.
't is m'n tekentafel. Moest alleen groot uitgevallen A3'tjes en met hoge uitzondering liggende A2'tjes kunnen hebben. Én het liefst kunnen kantelen. Én het liefst wat hoger zijn dan n normaal bureau. Dat doet ie nu.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:03 schreef Cahir het volgende:
80x60 tafeltje? wtf moet je daarmee?
Done. Ik ben heel benieuwd, over een paar maanden ga ik verhuizen en opnieuw inrichten, eens kijken of IKEA dan weer in aanmerking komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:14 schreef Adelante het volgende:
heb je het al gemeld bij de klantenservice? even een e-mailtje met de foto;s er bij en wacht het antwoord eens af, wie weet wat er nog mogelijk is
Betere service dan Ikea zul je niet vinden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:34 schreef ROG het volgende:
[..]
Done. Ik ben heel benieuwd, over een paar maanden ga ik verhuizen en opnieuw inrichten, eens kijken of IKEA dan weer in aanmerking komt.
het RSC zet niks omquote:Op zaterdag 5 januari 2008 08:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Bartjebart, adelante, wat zijn deze dagen nou de omzetcijfers bij jullie?
neem iets voor d'r poes meequote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga zo ff memento mori opzoeken
ik ben er nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga zo ff memento mori opzoeken
Nee onze matrassen hebben geen specifieke boven- of onderkant. Ook geen voor- of achterkant... handig!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:42 schreef Cahir het volgende:
Maakt het uit hoe je een matras neerlegt? Heeft het een bovenkant en onderkant?
En waasr staat het labetje van het matras? Ken het echt niet vinden
Hoe vaak is regelmatig?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:37 schreef Yoni het volgende:
Matrassen hebben nooit een boven of onderkant, want je moet ze juist regelmatig omdraaien
Nou uhm, waar de productnaam enzo meestal op staat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee onze matrassen hebben geen specifieke boven- of onderkant. Ook geen voor- of achterkant... handig!
Welk labeltje bedoel je?
eerste periode om de twee weken, na een paar maanden gewoon ieder kwartaal ofzoquote:
binnenin achter de ritsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nou uhm, waar de productnaam enzo meestal op staat.
Geldt dat ook voor n dun dekmatrasje?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
eerste periode om de twee weken, na een paar maanden gewoon ieder kwartaal ofzo
Hoezo moet dit eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
eerste periode om de twee weken, na een paar maanden gewoon ieder kwartaal ofzo
dekmatras draai ik juist vaker om (elke verschoonbeurt)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor n dun dekmatrasje?
Verder kan ik een complete boxspring niet omdraaien..
Kan wel, als het een los matras is op een bedbodem.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor n dun dekmatrasje?
Verder kan ik een complete boxspring niet omdraaien..
Om de matras beter in vorm te houden en kuilen te voorkomen (ligt wel aan het soort matras overigens, er zijn ook materialen waar sowieso geen kuilen in komen). En ik geloof het het ook goed is qua hygiene.quote:
ik vermoed niet dat de kleur beuken ooit verdwijnt, dat is de best verkopende kleur van alle artikelen in Duitsland en die hebben met hun afzetmarkt een flinke vinger in de papquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef silverchairy het volgende:
We wilden een tweede BENNO dvd-plank erbij halen, kleur beuken, is ie uit het assortiment...
We zijn nu aan het dneken voor een oplossing, want een andere kleur past niet echt bij onze beuken BILLY's en BENNO tafel en tv-meubel.![]()
Hopelijk gaat deze kleur er niet helemaal uit
Al is de afzet markt van Duitsland ook niet meer wat het geweest is...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vermoed niet dat de kleur beuken ooit verdwijnt, dat is de best verkopende kleur van alle artikelen in Duitsland en die hebben met hun afzetmarkt een flinke vinger in de pap
Marktplaats?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:50 schreef Thorical het volgende:
Beste Ikea medewerkers
Ik ben op zoek naar een Lunna voetenbank.
[ afbeelding ]
Maar niet in deze kleur.
Ik zoek hem in het grijsbruin zoals ie er vorigjaar nog was hoe ga ik daar aankomen
Hmm, dat zou mooi zijn. De verkoper vertelde ons in elk geval dat ie uit het assortiment was...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vermoed niet dat de kleur beuken ooit verdwijnt, dat is de best verkopende kleur van alle artikelen in Duitsland en die hebben met hun afzetmarkt een flinke vinger in de pap
Volgens mij kan dit nog wel even duren... Afgelopen zomer was het bericht dat ze op z'n vroegst tussen april 2008 en april 2009 zouden komen. Nou ken ik de actuele berichten niet precies, maar ik ga er van uit dat dit redelijk kloppend is...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:14 schreef Klare het volgende:
In september vertelde een Ikea-medewerkster ons dat de LACK planken ook in een kleiner formaat zouden komen. Deze zouden er in januari zijn. Weet iemand of en wanneer ze binnenkomen?
Die is ook lelijk joh check die nepwieltjesquote:Op zondag 6 januari 2008 17:41 schreef pascalheister het volgende:
wil ik net dat BESTÅ JÄGRA tv meubel gaan halen is ie nergens te krijgen![]()
[ afbeelding ]
weet iemand wanneer deze weer op voorraad komt?
afsluiting van de afrit A13 voor de vierde keer in tien dagenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:18 schreef Syytön het volgende:
BTW, wat de hel was er aan de hand vrijdagmiddag in Delft? Gedeelte van parkeerterein was afgezet, allemaal politie, en mensen waarvan de auto in het afgezette gedeelte stond, mochten niet weg.
Volgens mij is het een godswonder dat in mijn Pax Malm (witte schuifdeur met spiegel) in één keer bij elkaar kon vinden, als ik die verhalen zo hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:17 schreef Syytön het volgende:
Ok, ik was vrijdag bij IKEA voor mijn Pax kast.
Helaas was in wit (de kleur die ik wilde) de MALM schuifdeur er niet (wel de spiegeldeur, maar ik wil geen 2 spiegeldeuren). Dan maar de eikenkleur. Maar daar waren de planken van 1 meter breed er niet meer. Balen... Dus ja, toen maar in wit besteld, moet er begin deze week zijn.
Kan niet wachten, alle kleren die sowieso uit mijn mini leenbakker kast puilden, liggen nu op de grond in een hoek.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef Adelante het volgende:
Er zijn idd wat leverproblemen op sommige artikelen maar dat kent meerdere oorzaken: een kerstvakantie (week 52+week 1) waarin half Nederland IKEA leeg koopt, stakingen bij Belgische distributiecentra en een Amerikaanse markt die boven verwachting goed groeit en heel veel voorraad opeist.
Was dat alles? Het leek wel alsof er een meervoudige moord was gepleegd. Mensen mochten niet naar hun auto , en er waren behoorlijk veel politiemensen.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
afsluiting van de afrit A13 voor de vierde keer in tien dagenDe nieuwe parkeergarage opent hopelijk eind maart.
De beloofde levering van begin deze weke kan ik wel schudden, denk ik?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef Adelante het volgende:
Er zijn idd wat leverproblemen op sommige artikelen maar dat kent meerdere oorzaken: een kerstvakantie (week 52+week 1) waarin half Nederland IKEA leeg koopt, stakingen bij Belgische distributiecentra en een Amerikaanse markt die boven verwachting goed groeit en heel veel voorraad opeist.
De oude parkeergarage (onder het oude deel van de ikea) wordt eind maart geopend. 1,5 keer zoveel capaciteit dan. Als je rustige tijd zoekt ga dan zaterdagavond zo rond 7 uurquote:Op maandag 7 januari 2008 17:58 schreef Spookje81 het volgende:
ben ik blij dat ik nog niet naar de ikea gegaan ben. Ik wilde ook nog en aangezien delft het dichtste bij is. Ik zet hem meestal wel in de parkeergarage die ze nu al hebben. Komt er dan nog een parkeergarage bij?
Koerier op de A13 ontvoerd. Vastgebonden. In z'n eigen bus bij ons op het parkeerterrein achtergelaten. Klanten hoorden gestommel. Politie. Wel 20 wagens. Alles afgezet. En toen chaosquote:Op maandag 7 januari 2008 14:18 schreef Syytön het volgende:
BTW, wat de hel was er aan de hand vrijdagmiddag in Delft? Gedeelte van parkeerterein was afgezet, allemaal politie, en mensen waarvan de auto in het afgezette gedeelte stond, mochten niet weg.
wieltjes kunnen erafquote:Op maandag 7 januari 2008 12:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die is ook lelijk joh check die nepwieltjes![]()
Ik had er ook naar gekeken maar ik vind hem maar niets
Dan kunnen we nog wel even wachtenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit nog wel even duren... Afgelopen zomer was het bericht dat ze op z'n vroegst tussen april 2008 en april 2009 zouden komen. Nou ken ik de actuele berichten niet precies, maar ik ga er van uit dat dit redelijk kloppend is...
je kunt het artikel idd niet in de winkel voor jou laten reserveren, ze kunnen je wel een sms laten sturen als het artikel daadwerkelijk binnen is. wil je het laten bezorgen (betaal je wel transportkosten) dan kan het artikel voor je besteld worden en direct vanuit het centrale magazijn worden geleverd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:00 schreef Dr_Crouton het volgende:
Aw, is de SULTAN SKIEN 140x200 uitverkocht. Komt over twee weken pas weer binnen maar kan niet op naam besteld worden. Loopt dat model zo goed dat ze meteen uitverkocht zijn als ze binnen zijn of valt dat wel mee?
Dat van die sms service moet ik in de winkel op de afdeling vragen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
je kunt het artikel idd niet in de winkel voor jou laten reserveren, ze kunnen je wel een sms laten sturen als het artikel daadwerkelijk binnen is. wil je het laten bezorgen (betaal je wel transportkosten) dan kan het artikel voor je besteld worden en direct vanuit het centrale magazijn worden geleverd.
Wat is daarmee?quote:
je werkt bij klantenservice toch? hoe veel mensen komen er een nummertje trekken en bij je melden dat het helemaal super goed is gegaan....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik krijg er alleen maar kl;achten over te horen
hoe heb je besteld? gereserveerd, thuistransport via vestiging, directe centraal magazijn levering?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:44 schreef Syytön het volgende:
Ik heb in Delft een kast besteld, word ik daar dan over gebeld of krijg ik ook zo'n smsje?
Dat kan zijn omdat IKEA Oostenrijk dit jaar (catalogusjaar?) zijn 30 jarig jubileum viert...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:30 schreef kreeftje88 het volgende:
heeft iemand hier een idee waarom dezelfde producten in de ikea in oostenrijk goedkoper zijn, dan in de ikea van nederland?
Leuk voorbeeld dezelfde hotdog niet voor 1 euro, voor 0,50 cent!
was dat maar zoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
je werkt bij klantenservice toch? hoe veel mensen komen er een nummertje trekken en bij je melden dat het helemaal super goed is gegaan....
Omdat daarom , ik ga sochtends dan valt het nog wel mee met drukte vind ikquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Dan ben ik bij ed VBL meet en dus vrijen why the fuck ga je op zaterdag
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:48 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wheey
Vanavond toch nog maar een keer langs IKEA Amsterdam gegaan om naar die sms-service te vragen.
Ik dus bij de beddenafdeling bij de infobalie informeren over de SULTAN SKIEN, checkt de medewerker toch even voor de zekerheid of het misschien toch op voorraad is en jawel hoor.. Vandaag 4 binnengekomen.
Omdat het niet zaterdag kon heeft de transportservice het vanavond gebracht, was als eerste aan de beurt.
Binnenkort huisje af!
IKEA
Had gereserveerd, maar ik kreeg gister een brief dat ik op vertoon van de brief kon betalen en afhalen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoe heb je besteld? gereserveerd, thuistransport via vestiging, directe centraal magazijn levering?
Ik denk een wraakactie van IKEA-medewerkers uit Delft op alle lastige klanten...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:40 schreef Spookje81 het volgende:
Dit gebeurde er dus bij de ikea:
http://www.ad.nl/denhaag/(...)nscategory=topStoryB
De duurdere variant (SULTAN STUREFORS) zal je meer ondersteuning bieden doordat er per m2 meer veren in verwerkt zijn. Verder heeft deze matras een foamlaag die je extra comfort zal geven. En pocket veren bieden sowieso betere en fijnere ondersteuning die zich beter aansluit bij je lichaam.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:47 schreef Catch22- het volgende:
Ik wil misschien een boxspring kopen. Is zo'n goedkope boxspring een beetje te doen ?
Link
of kan ik beter deze
Link
nemen? Scheelt 140 euro voor een 2 persoonsbed (220 lang)
Maaar het is tussen 3 en 10 toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:30 schreef Syytön het volgende:
Mijn Pax Malm kast is gister bezorgd! Zou tussen 3 en 10 bezorgd worden, werd uiteraard weer kwart voor negen... Hij staat dus nog maar half.
Jawel, maar ik zit altijd aan het einde van de route, een uur voor tijd, bleh. Had het ook een keer dat ze om 10 voor tien kwamen. Daar ben je dan al die tijd voor thuis.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maaar het is tussen 3 en 10 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |