Klopt, kassabon meenemen en geen probleem.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat geen problemen geven...
Euh nee ik heb nergens last van... ik heb een middelhoog kussen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:38 schreef Cahir het volgende:
Klopt het dat Ikea alleen hele zachte kussens heeft? Ookal neem ik "hoog" ze blijven heel erg zacht en zaken in tot 1 cm dikte ofzoiets (syntetische kussens, geen dons). Want als ik erin lig schieten de zijkante ook nog eens omhoog waardoor ik zowat stik (vaak word er 1 neusgat "geblokkeerd" en die andere nog net niet).
In ieder geval bedankt voor het antwoord... Ik hoop dan maar dat het überhaupt nog komt, want ik heb juist speciaal die voetenbank erbij besteld zodat ik relaxt onderuit kon zitten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Kramfors donkergrijs... wij noemen die in de wandelgangen al Krampfors (of Rampfors), het is niet bekend wanneer het komt. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik hoop dát het nog komt.
Ik ben zeker te hoge kussens gewend dan. Welk kussen heb jij dan als ik vragen mag? Ik heb hier momenteel een Gosa Optimal, en dikker vind je ze niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh nee ik heb nergens last van... ik heb een middelhoog kussen...
Bekvam is toch z'n ergonomische kussen in een "normale" kussen vorm?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:32 schreef alors het volgende:
Over die kussens, ik heb een Gosa Bekvam, een hoog of middelhoog kussen. Hij deukt wel heel fijn in, het is heel apart spul. Maar ik doe wel vaak 2 op elkaar omdat het me niet hoog genoeg is. Maar zo hoog vind ik niet altijd lekker dus ik vind het wel prima zo, kan ik het zelf bepalen.
het is bijna lentequote:Op donderdag 3 januari 2008 17:25 schreef octopussy het volgende:
Ik heb een paar weken terug de Ikea PS lamp x 2 gekocht en gevuld met kerstballen. Stond onwijs leuk!
deze lamp gaat het over:
[ afbeelding ]
Maar ik wil hem nu wel vullen met iets anders, alleen ik weet niet wat. Hebben jullie leuke ideeen? Het moet wel droog zijn
Ik vind gloeilampen als vulling nog altijd een goed idee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:25 schreef octopussy het volgende:
Ik heb een paar weken terug de Ikea PS lamp x 2 gekocht en gevuld met kerstballen. Stond onwijs leuk!
deze lamp gaat het over:
[ afbeelding ]
Maar ik wil hem nu wel vullen met iets anders, alleen ik weet niet wat. Hebben jullie leuke ideeen? Het moet wel droog zijn
Zou best kunnen. Hij is niet voorgevormd ofzo verder.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bekvam is toch z'n ergonomische kussen in een "normale" kussen vorm?
hoe groot denk je dat een driezitsbank is?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:08 schreef DJJoris het volgende:
Ik had een vraagje, kan ik de BEDDINGE LÖVÅS thuis laten bezorgen?
Dit omdat ik niet weet of ze objecten van 200cm ook transporteren (of gelden de beperkende maten alleen voor de >25 kilo objecten)?
Vind de folder namelijk niet echt heel erg duidelijk.
In delf is de hele voorraard meestal binnen een paar dagen verkocht lijkt het wel. We moeten altijd naar barendrecht als het om de kleine dingetjes gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:31 schreef Syytön het volgende:
De PAX is ook niet echt optimaal op voorraad he? In Delft hebben ze bijna geen enkele soort.
't is m'n tekentafel. Moest alleen groot uitgevallen A3'tjes en met hoge uitzondering liggende A2'tjes kunnen hebben. Én het liefst kunnen kantelen. Én het liefst wat hoger zijn dan n normaal bureau. Dat doet ie nu.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:03 schreef Cahir het volgende:
80x60 tafeltje? wtf moet je daarmee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |