Nou nee... de maat is redelijk Zweeds... In Nederland (HEMA en V&D en zo) is 1-persoons bijna altijd 140x200. en dat gebruik je op een 90x200 bed. Een tweepersoons dekbed is altijd minimaal 200x200quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is dat zweeds ofzo? Zelfs de showrooms hebben het niet zo
75 euro te besteden bij een sportwinkel.quote:Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat hebben jullie daar voor kerstpakket gekregen?
Ow das ook een vreemd kerstcadeau... hmm...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
75 euro te besteden bij een sportwinkel.
Over de sluiting 2e kerstdag: bij de ingang delen ze folders uit met 'niet komen', 5 meter erachter folders met 'nu in de kerstvakantie kans op 1000 euro'kansloos. We hadden vandaag de wereld aan rijkswaterstaat materieel, die gasten hebben alleen maar in de lounge gezeten. Gelukkig donderdag pas weer werken, dat worden 4 killing dagen achter elkaar dan
.
Ja praat me dr niet van, wat ze mij wel niet allemaal verteld hebben, ik zal je het hele verhaal maar besparen, maar het komt er op neer dat ie begin januari weer verkrijgbaar is. En dan zou ik meteen maar gaan, want ze zijn zo weer weg. Kwestie van uren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:28 schreef Cahir het volgende:
*belt Ikea*
"Hebben ze Mandal op vooraad blala"
"Ja hoor"
*rijden*
"Nee we hebben hem niet op voorraad"
Zulke verhalen heb ik ook gehoord ja, ze worden verwacht in week 4. Ik heb iig. me pa overgehaald om toch gewoon zelf naar Eindhoven te gaan. De laatste filiaal met Heerlen die ze nog heeft.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja praat me dr niet van, wat ze mij wel niet allemaal verteld hebben, ik zal je het hele verhaal maar besparen, maar het komt er op neer dat ie begin januari weer verkrijgbaar is. En dan zou ik meteen maar gaan, want ze zijn zo weer weg. Kwestie van uren.
Oh beter, zo gek heb ik mn ouders nog niet gekregen. Meer dan 420 km rijden voor een bed is ze toch net te gek.quote:Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zulke verhalen heb ik ook gehoord ja, ze worden verwacht in week 4. Ik heb iig. me pa overgehaald om toch gewoon zelf naar Eindhoven te gaan. De laatste filiaal met Heerlen die ze nog heeft.
Een of andere prijsvraag. Was wel gezellig vandaag, kerstmannen bij de inpaktafel, zangeressen (quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow das ook een vreemd kerstcadeau... hmm...
Hoe maak ik kans op een cadeaupas van 1000.-?
Volgens routenet moeten wij 222,2 km rijden. Das z'n 2 uur. 4 uur in de auto voor een bed is idd iets te veel.quote:Op zondag 23 december 2007 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
Oh beter, zo gek heb ik mn ouders nog niet gekregen. Meer dan 420 km rijden voor een bed is ze toch net te gek.
Ja tis dus 210 heen en 210 terug hoor, maar nog te gek voor ze.quote:Op zondag 23 december 2007 00:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Volgens routenet moeten wij 222,2 km rijden. Das z'n 2 uur. 4 uur in de auto voor een bed is idd iets te veel.
Kun je niet naar de dichtsbijzijnde vestiging gaan en het bed daar bestellen zodat het zo snel mogelijk afgeleverd wordt?quote:Op zondag 23 december 2007 00:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Volgens routenet moeten wij 222,2 km rijden. Das z'n 2 uur. 4 uur in de auto voor een bed is idd iets te veel.
Wij hebben een pakket gekregen met daarin 2 bordspellen (Farao, Wildlife), een IKEA rubrix en het spel 'de Davinci Code'. Verder zaten er zakken chips in en een zak Daim. En als laatste 2 blikjes Zweeds bier en 2 blikken peren cider.quote:Op zondag 23 december 2007 00:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Een of andere prijsvraag. Was wel gezellig vandaag, kerstmannen bij de inpaktafel, zangeressen (), danseressen (
) mooi dagje.
Wat is jouw cadeau dan?
Alles komt in januari week 4 pas, maar de medewekers durfden het niet met zekerheid te zeggen. En ik heb het liefst mijn kamer voor de vakantie afgelopen is af.quote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kun je niet naar de dichtsbijzijnde vestiging gaan en het bed daar bestellen zodat het zo snel mogelijk afgeleverd wordt?
Soms zijn artikelen in het thuistransportmagazijn wel op voorraad. Dan zijn ze te bestellen en met 2 weken bij je thuis... betaal je wel 29 of zo extra voorquote:Op zondag 23 december 2007 00:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alles komt in januari week 4 pas, maar de medewekers durfden het niet met zekerheid te zeggen. En ik heb het liefst mijn kamer voor de vakantie afgelopen is af.
Transportkosten systeem is veranderdquote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Soms zijn artikelen in het thuistransportmagazijn wel op voorraad. Dan zijn ze te bestellen en met 2 weken bij je thuis... betaal je wel 29 of zo extra voor
Bed hebben we ondertussen gehaald met een Sultan Hogbo. Maar iig nog bedankt voor de moeitequote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Soms zijn artikelen in het thuistransportmagazijn wel op voorraad. Dan zijn ze te bestellen en met 2 weken bij je thuis... betaal je wel 29 of zo extra voor
meestal gaat de service ver en als je je verhaal er bij uitlegt, kan er tegen bijbetaling wel worden omgeruild tegen twee grotere bedbodems.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:53 schreef DaMook het volgende:
Kun je een uitgepakte lattenbodem (Sultan Landon, zo'n elektrisch verstelbare) nog terugbrengen als ie al is uitgepakt (plastic wat erom heen zat is er dus af) ?? Ik kwam er namelijk na het uitpakken achter dat ik 2 bodems heb genomen van 80x200 en ik moet er 2 hebben van 90x200 [ afbeelding ] . Stomme fout, maar is dit mogelijk of kan dit niet meer omdat het plastic eraf is ? Bon heb ik nog.
Best k*t eigenlijk, bed staat in elkaar maar is nu onbruikbaar [ afbeelding ] .
Ok mooi!quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:55 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bed hebben we ondertussen gehaald met een Sultan Hogbo. Maar iig nog bedankt voor de moeite
Ja, sterker nog zit er nu op met de laptop, het koste me de hele middag. Ik deed alles minstens 1x fout.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ok mooi!
staat ie al in elkaar?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
meestal gaat de service ver en als je je verhaal er bij uitlegt, kan er tegen bijbetaling wel worden omgeruild tegen twee grotere bedbodems.
Naja heb goed nieuws voor je!quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, sterker nog zit er nu op met de laptop, het koste me de hele middag. Ik deed alles minstens 1x fout.
Nu nog de dekbed, kussens, hoezen, bureau, ladekast, spiegel etc.
Hee! Bedanktquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja heb goed nieuws voor je!
Het dekbed, je kussens en de (hoes)lakens hoef je niet in elkaar te zetten
Ja fijn he?quote:
Ja nu weet ik het welquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja fijn he?
ga je vannacht al in je nieuwe bedje slapen?
Welke maat heb je nu trouwens? 140x200? Met een 200x200 dekbed?
Welk bureau heb je dan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:10 schreef Cahir het volgende:
Echter het bureau is en blijft een zeer moeilijke kwestie
Geen een, ik moet er nog een vinden. Maar Leenbakker en Kwantum hebben niks. Ikea heeft de beste opties, maar zijn toch niet helemaal naar wens.quote:
Ik kan nergens de PUNKT wielen vinden, zijn deze wel aanwezig in de winkel?quote:De wielen PUNKT voor zachte vloeren worden apart verkocht.
Vind zelf je antwoord...quote:Op woensdag 26 december 2007 14:55 schreef Cahir het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70076831
[..]
Ik kan nergens de PUNKT wielen vinden, zijn deze wel aanwezig in de winkel?
Is te vinden bij 'Artikelnummer & verpakkingsmaat' op de site als je de productpagina voor je hebt...quote:Op woensdag 26 december 2007 15:11 schreef Cahir het volgende:
Hoe weet je dat het artikelnummer 15093300 was?
je hebt 90 dagen omruilgarantie voor alle matrassen met een lichtgrijze/witte tijk. de omruilactie is eenmalig en dient plaats te vinden voor matrassen van minimaal dezelfde waarde.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:48 schreef Cahir het volgende:
Ik kan me iets herhinneren dat je alle matrassen binnen 9 maanden kunt omruilen bij Ikea. Klopt dat? Dat stond igg ergens bij die borden.
je lichaam heeft minstens een 10 dagen nodig om te wennen aan een nieuw matras en het matras om de oorspronkelijk bedoelde vorm aan te nemen.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:43 schreef Cahir het volgende:
Kan je een matras van 4 dagen oud nog terugbengen zodat je je geld terug krijgt? En dan een andere, wat duurdere matras kan kopen.
Hoe kunnen ze dat dan registreren? Kunnen ze dat zien op het kassabon?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
je lichaam heeft minstens een 10 dagen nodig om te wennen aan een nieuw matras en het matras om de oorspronkelijk bedoelde vorm aan te nemen.
mocht je daarna nog steeds niet lekker liggen dan mag je het matras EENMALIG omruilen voor een ander type matras. je krijgt geen geld retour, maar dat wordt direct verrekend met je nieuwe aankoop en de omruiling owrdt geregistreerd, zodat je volgende keuze een definitieve keuze wordt. dus denk goed na en ga goed proefliggen.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat dan registreren? Kunnen ze dat zien op het kassabon?
Bah, kutquote:Op donderdag 27 december 2007 21:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
plus bij retouren boven 250 euro is legitimatie vereist
wees blij dat je een gebruikt matras uberhaupt nog mag ruilenquote:
tip: ga indien mogelijk vroeg op de ochtend proefliggen, de matrassen zijn dan in hun beste staat en je bent kritischer, want als je na een lange werkdag op een koopavond ergens gaat liggen, ben je bijna blij met ieder matras...quote:Ben toch niet helemaal tevrenden met een Sultan Hogbo, ik heb gehoord dat de Sultan Hedfors veel lekkerder ligt. Moet maar eens kijken of ze die bij Ikea in de showroom hebben.
Klinkt behoorlijk logisch ja, bedankt!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
wees blij dat je een gebruikt matras uberhaupt nog mag ruilen
[..]
tip: ga indien mogelijk vroeg op de ochtend proefliggen, de matrassen zijn dan in hun beste staat en je bent kritischer, want als je na een lange werkdag op een koopavond ergens gaat liggen, ben je bijna blij met ieder matras...
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:51 schreef Cahir het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2007/12/rutger_doet_dagje_ikea.html#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |