quote:Zaterdag 29 maart
Hard Bass
Zaterdag 21 juni
Euphoria
Zaterdag 16 augustus
Decibel outdoor
Zaterdag 27 september
Project: Hardcore.nl
Zaterdag 1 november
Thrillogy
old to the newquote:Op maandag 3 december 2007 14:53 schreef NrSiX het volgende:
Zijn er hier mensen die Scott Brown luisteren? (happy)hardcore?
Weer druk weekendje zie ik al welquote:Op maandag 3 december 2007 15:04 schreef Sethje het volgende:
vrijdag naar zalinaz; Headhunterz,tony,technoboy en headhunterz
zaterdag t town madness ; jones,b-front,a-lusion,shadowphaxx
Dure maandquote:Op maandag 3 december 2007 15:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Weer druk weekendje zie ik al wel
Mijn weekendje zal vrij rustig zijn denk. IVM geld en een verjaardag
Aaaah sta je dr weer niet tussenquote:Op maandag 3 december 2007 13:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
*sniff sniff
Bartman & Boy_SlangenOog......
quote:Op maandag 3 december 2007 15:37 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Aaaah sta je dr weer niet tussen
quote:Op maandag 3 december 2007 13:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
*sniff sniff
Bartman & Boy_SlangenOog......
hij is zeker geen newbie, maar wel een beetje veeleisend wat muziek betreft... en dat ze niet losgingen snap ik zelf ook eigenlijk nietquote:Op maandag 3 december 2007 11:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Matige setjesduidelijl een newbie in de hardstyle .....
En druk ja, dat is het altijd wel in de matrixx, maar vooraan was er echt wel de ruimte. WEet niet hoeveel hun nodig hebben
ik zei laatst ook dat ik de Kasparov vinyl niet echt top vond (het is gewoon niet echt mijn ding) kerel gelijk vaag reageren etc.quote:Op maandag 3 december 2007 12:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die gast staart zich werkelijk alleeen maar blind op NC< op pf ook, hij kan het nergens anders over hebben. En hij vind alles best als het maar van NC of kasparov is, totaal niet objectief die jongen. Ik had op pf ook gereageerd "zo jullie ging wel erg los" en dan die foto van jou erbij. Reageerden ze; "ja je kan niet los gaan als je tegelijk moet filmen he"
ik ga welquote:Op maandag 3 december 2007 14:23 schreef Silaz het volgende:
Zaterdag Prophet.
Wil eigenlijk vrijdag ook wel naar quakedance @ lucky, leuke line upmaarja, niemand wil mee, plus moet eerst werken :E
Ik wilde eigenlijk ook gaan... totdat ik zag dat het maar tot 5:00 duurt (treinquote:Op maandag 3 december 2007 13:00 schreef Ladyxima het volgende:
Zaterdag headhunterz hier in de stad.. wel ff heen, ben wel weer toe aan wat hardstyle
alsof k het nog niet genoeg luister
Construct, ga ik ook heen wss.quote:Op maandag 3 december 2007 13:00 schreef Ladyxima het volgende:
Zaterdag headhunterz hier in de stad.. wel ff heen, ben wel weer toe aan wat hardstyle
alsof k het nog niet genoeg luister
Ja 5 uur is standaard zinc tijd... toen met Jones was echt een uitzondering, dat gebeurt zelden tot 7 daar.quote:Op maandag 3 december 2007 18:46 schreef mstx het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook gaan... totdat ik zag dat het maar tot 5:00 duurt (trein)
Gelukkig heb ik woensdag m'n theorie examen gehaald dus binnenkort kan ik met de auto![]()
die jongens die t organiseren hebben altijd goede feestjes, dus is meestal wel vaste prik hier. zinc is altijd wel gezelligquote:
Wie haalt de trekker over om de MC stil te krijgenquote:Zatox @ Pigalle Aosta vs Roma (24-11-2007)
1.Zatox & Activator - Don't Let It Go (Baco Mix)
2.Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
3.Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Zatox & Tatanka Mix)
4.Unknown - Wilde Gullie Bass?
5.Wild Motherfuckers - Fother Mucker
6.Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
7.DJ Zany & MC DV8 - Nothing Else Matters
8.Zatox & Activator - Can't Stop
9.Headhunterz - Rock Civilization
quote:Op maandag 3 december 2007 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
1. Hunter - I Shot The Blender So Please Sinterklaas Give Me A New One (On My Knees RMX)
2. Headhunterz vs Wildstylez - Blame It On Americo (Wortel Remix)
3. Zany & DV8 - Wilde Gullie Pepernoten? (Taai Taai Mix)
4. Brennan Heart - Remember Remember The 5th Of December (Kapoentjes & Schoentjes Remix)
En op nummer 5 de oldschool klapper van de maand: U96 - Das Stoomboot (Original Mix)![]()
Dat duurt wel een aantal topics. Zo rond #39 zul je er definitief bijstaanquote:Op maandag 3 december 2007 19:43 schreef NLS04 het volgende:
Ow enne zou ik trouwes volgende keer ook bij de liefhebbers mogen??
Ik wist niet dat jij Jaqueline heette?quote:Op maandag 3 december 2007 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
1. Hunter - I Shot The Blender So Please Sinterklaas Give Me A New One (On My Knees RMX)
2. Headhunterz vs Wildstylez - Blame It On Americo (Wortel Remix)
3. Zany & DV8 - Wilde Gullie Pepernoten? (Taai Taai Mix)
4. Brennan Heart - Remember Remember The 5th Of December (Kapoentjes & Schoentjes Remix)
En op nummer 5 de oldschool klapper van de maand: U96 - Das Stoomboot (Original Mix)![]()
Ik luister er niet eens meer na. Die italiaanse KUT mc's kunnen niet eens 2 seconde hun smoel houden.quote:Op maandag 3 december 2007 19:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Wie haalt de trekker over om de MC stil te krijgen
Ja van WackyJackyquote:Komt van PF zeker uit dat hardstyle dag top 5 topic
Troubleboy - Unleash Hellquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |