We kunnen natuurlijk ook gewoon Anna aanmelden voor de dieetclubquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:45 schreef Pandorah het volgende:
... en zo lekker verlegen![]()
Dan wordt het tijd voor een nieuw soort meeting. Meet van kinderen met dieetclubbers
Haha, ik zou meneer ColdFeet nooit meekrijgen naar zoiets, hoor. Hij heeft laatst ternauwernood een CUL-meet overleefd, maar een heel weekend met kakelende dames met overgewicht? No wayquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:30 schreef Pandorah het volgende:
Weekendje weg naar de Ardennen / leuke Europese stad lijkt mij ook erg leuk in mei. Weekje weg gaat mij niet in mei lukken, ik ben immers dit jaar al 6 weken weg
. Dus dan ook niet al te prijzig graag
. Weekendje weg met de meiden vind ik overigens veel leuker dan met mannen + kids (zoals vorige keer, dat was harstikke gezellig!). Niet dat ik de mannen + kids niet leuk vind maar da's een heel ander weekend dan
.
Ah joh Pan, dan gaan wij gezellig met zn 2en zitten kniezen in een hoekje 'wij hebben zulke onwillige mannen, boehoe'quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:39 schreef Pandorah het volgende:
Geen kind aan kids met een zwembad? Dan moet je toch juist opletten lijkt mij?
Maar goed, volgens mij wil mijn vriendje ook niet mee. Die vond het op mijn verjaardag al genoeg gekakel (maar vond het wel leuk jullie een keer gezien te hebben). Dus als het met aanhang is, ga ik flink denken of ik wel meega.
Wil je hem een poosje lenen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
1 kind kan ik nog wel aan![]()
en die van jou is ook wat ouder
dat scheelt ook
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:37 schreef Rewimo het volgende:
Ehm een weekend bij mij impliceert dus wel de aanwezigheid van 1 kind![]()
En qltel... 2 dus eigenlijkMaar die is dan weer handig voor de bbq
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |