Die geeft boetes.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie is nummer vier?
En wat heeft Koos Spee er mee te maken?
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:23 schreef Lyssa het volgende:
Q.! Zit je nou alweer gulzig te wachten tot ik hier ook weer ga posten?
Hoi, ik ben Q, ik ben 12 jaar en ik doe Donald Duck na. Oh. Verkeerde programma. Wat heb je gehoord?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Dus Q., ik heb veel over je gehoord, vertel es wat meer over jezelf.
Ja, kan echt niet, mensen van buiten groningen die puur voor de leuke vrouwen hier posten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:33 schreef Q. het volgende:
Ik ga wel terug naar het Utrecht-topic.
Waarom nou?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:33 schreef Q. het volgende:
Ik ga wel terug naar het Utrecht-topic.
Nog niet!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:35 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Waarom nou?Daar ben ik niet te vinden
![]()
Ik kom ook best vaak in Grunn hoor! En ik vind het een hele leuke stad!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, kan echt niet, mensen van buiten groningen die puur voor de leuke vrouwen hier posten.
Idem hierquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom ook best vaak in Grunn hoor! En ik vind het een hele leuke stad!![]()
Fotoooooooooooquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb mijn eigen, eigen, rokje aan.
Voor jou is het net iets minder ver. Ik kwam er trouwens nog vaker toen ik nog in Enschede woonde. Dat was pas een klote-verbinding.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, kan echt niet, mensen van buiten groningen die puur voor de leuke vrouwen hier posten.
Nog zo eenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Check.
Enschede-Groningen is best naar jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor jou is het net iets minder ver. Ik kwam er trouwens nog vaker toen ik nog in Enschede woonde. Dat was pas een klote-verbinding.
Wel aardig, twee snelwegen. Via de A6/A7 is het snelste maar dat is zoooooo'n saai polderlandschap. Via de A28 is veel mooier. Via mijn geboortestad Zwolle.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Enschede-Groningen is best naar jaEn ik kan heerlijk spontaan langskomen in Groningen inderdaad, ben ik erg blij mee
Maar Utert-Grun is OV technisch geien ook best OK toch?
Ikga bij daglicht idd ook altijd over de A28, veel gaverquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel aardig, twee snelwegen. Via de A6/A7 is het snelste maar dat is zoooooo'n saai polderlandschap. Via de A28 is veel mooier. Via mijn geboortestad Zwolle.
Trein is makkelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
Oh. OV. Zou het niet weten. Ik denk het.
Mits hij gaat. In de weekenden zijn mij er te vaak werkzaamheden. En ik zit elke dag al in de trein.quote:
Klopt. Groningen en Polen. Daar komen de mooie vrouwen vandaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hebben hier dan ook dondersveel mooie vrouwen.
In Utrecht ja.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hebben hier dan ook dondersveel mooie vrouwen.
per ongeluk?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Alex en ik hebben perongeluk het zwijndrecht topic bespammed.![]()
Kaas moet doodquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.
Het was niet ons oorspronkelijke idee.
Het ging geheel perongeluk.
Ik rust mijn kaas.
Ja. En het was vroeger de hoofdstad van Fryslân. Daarom is Utrecht de enieg randstadstad waar ik wel over kan.quote:
Ik kom ook niet graag westelijker dan hier. Daar woont naar volk. Doorgaans.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. En het was vroeger de hoofdstad van Fryslân. Daarom is Utrecht de enieg randstadstad waar ik wel over kan.
Klopt. Mag ik je het advie sgeven nooit een relatie de beginnen met iemand uit Den haag? Die zijn het ergste!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom ook niet graag westelijker dan hier. Daar woont naar volk. Doorgaans..
Het zat niet in de planning.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Mag ik je het advie sgeven nooit een relatie de beginnen met iemand uit Den haag? Die zijn het ergste!
Onze huisslijter spreekt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:25 schreef Bob. het volgende:
Of een biertje met een heel klein beetje tequilla smaak!
Ik gok dat het dan niet over bier gaat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh.
"A desperado ain't got shit on me" gaat het stukje eigenlijk.
Oké:quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
En maok, jou hoedje is ook het posten waard hoor, mooi ding
Hij is tof.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:48 schreef maok het volgende:
[..]
Oké:
[ afbeelding ]
(dank je trouwens)
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:42 schreef Bob. het volgende:
Trouwens, foto van je rokje Chips?
En wat ben jij aan het maken Teigan?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:24 schreef freecell het volgende:
Groet
Je kunt het niet zo weer uit de prullenbak vissen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:35 schreef Bob. het volgende:
Ohshitohshitohshit!
Ik moet ook niet aan computers zitten. Probeer ik een back up te maken, weet ik al mijn muziek weg te gooien!![]()
Alsjeblieft laat me dit kunnen fixen.
Hmm, dan heb ik het verkeerd gezien. Maar toch leek ze wel wat op jou.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
en PSM, ik heb een oudere zus, maar die lijkt niet bepaald op me.
Ik zocht een vriend die ook in de trein moest zitten, maar ja die kon ik ook niet vinden.quote:En als je weet dat ik in de trein zat, waarom keek je dan bij me langs toen je instapte?
Ik vrees ervoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:39 schreef Bob. het volgende:
Nee, want die leegt zichzelf meteen als ik er iets in gooi.
Heb nu wel een of ander data recovery programma, hopelijk wil het daar mee lukken. *duimt*
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:01 schreef nietzman het volgende:
Waarom laat je je prullenbak zichzelf dan automagisch legen..
Ik wel, ik wel!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:07 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik vrees ervoorIk heb t ook wel eens gehad, maar met dat soort progjes vond ik nooit weer terug wat ik kwijt was
* Peterselieman ziet dat het gelukkig goedgekomen is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:39 schreef Bob. het volgende:
Nee, want die leegt zichzelf meteen als ik er iets in gooi.
Heb nu wel een of ander data recovery programma, hopelijk wil het daar mee lukken. *duimt*
Deed bij jullie de margharitamachine het wel?quote:
Ik zat bij 'm in de bus. Denk ik. Komt ie uit Dokkum of daar in de buurt?quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik het verkeerd gezien. Maar toch leek ze wel wat op jou.
[..]
Ik zocht een vriend die ook in de trein moest zitten, maar ja die kon ik ook niet vinden.
Uiteraard had ik wel even hoi moeten zeggen![]()
Klopt. Had hem nog wel in de bus gebeld en gevraagd je de groeten te doen als het mogelijk was in dat volle barrelquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zat bij 'm in de bus. Denk ik. Komt ie uit Dokkum of daar in de buurt?
Hij stond NAAST me en ik heb mooi geen groeten gehad.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Had hem nog wel in de bus gebeld en gevraagd je de groeten te doen als het mogelijk was in dat volle barrel
Heb ik ook, keihendig!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:03 schreef nietzman het volgende:
Ja, mini-dvi naar VGA of mini-dvi naar DVI..
Een gers?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:58 schreef nietzman het volgende:
En ik heb zelfs eentje naar svideo..
Dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:58 schreef nietzman het volgende:
Q is trouwens heel erg gers Lyssa.
Ja weet ikquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
En hij heeft een auto van degelijk ongeroest plastic!
Trabant FTW.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb dan wel weer een mooie geel wordende MacBook.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:14 schreef nietzman het volgende:
Alex' auto verkleurt helemaal niet zo tof in warm of koud water als die van Q.
Mijn MacBook vertoont ook al weer gebruiksporenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb dan wel weer een mooie geel wordende MacBook.
De toplaag van mn MacBookje is al een keer vervangen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:21 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Mijn MacBook vertoont ook al weer gebruiksporenOok al heb ik m nog niet zo lang.. gewoon te intensieve liefde voor mijn MacBook natuurlijk
Serieus: moet je gaan gummen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:21 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Mijn MacBook vertoont ook al weer gebruiksporenOok al heb ik m nog niet zo lang.. gewoon te intensieve liefde voor mijn MacBook natuurlijk
De inktvip?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:18 schreef nietzman het volgende:
De kliko in!
En die auto gaat natuurlijk niet kapot!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daarom heb ik auto's in twee verschillende kleuren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:14 schreef nietzman het volgende:
Alex' auto verkleurt helemaal niet zo tof in warm of koud water als die van Q.
liefquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:09 schreef Lyssa het volgende:
en groetjes en weltrusten van Alex!
quote:Op zondag 18 november 2007 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En die auto gaat natuurlijk niet kapot!
Het is een ziekte!quote:Op zondag 18 november 2007 13:58 schreef maok het volgende:
Goedemiddag. Mijn auto is kapot![]()
(en hij staat in Groningen, zo nu gaat het ook weer over Groningen)
dat heb ik nou met mn fiets.quote:Op zondag 18 november 2007 16:11 schreef maok het volgende:
Ik was vanmorgen weg geweest en toen ik even thuis iets op ging halen en weer weg wilde, starte hij niet meer. Ik probeer straks nog een keer en anders wordt het inderdaad de bus ofzo.
technootjes? Ik ga me stijfheid er zo uithakken in huize maasquote:Op zondag 18 november 2007 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemiddag.
Kan wel merken dat ik gister een feestje heb gehad. Ben weer lekker stijf.
Met de auto isdoor Duitsland dan een handige optie. ik rijd momenteel regelmatig Meppel - Enschedequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor jou is het net iets minder ver. Ik kwam er trouwens nog vaker toen ik nog in Enschede woonde. Dat was pas een klote-verbinding.
Sommige waren echt heel naar! En toen wilde ik tegen Do2 aankruipen, stond er ineens een andere kerel naast me. Keek me een beetje raar aan.quote:Op zondag 18 november 2007 18:40 schreef freecell het volgende:
AhEr is weer worldpress, ik kan daar nooit zo goed tegen
ik ga maar niet geloof ik.
geschieden.quote:Op zondag 18 november 2007 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
En moge het zo geschiedde..
Triotjes met twee vrouwen FTW!quote:Op zondag 18 november 2007 21:15 schreef freecell het volgende:
WIj zijn hier met zn drieën vandaag
Maok is er ook namelijk.
Gazellie aan de rosé!
Had 'm liever hier nog gehad, maar kan iig terugkijken op een heerlijk weekend.quote:Op zondag 18 november 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen is kut.
Das altijd goed, heelrijke weekendenquote:Op zondag 18 november 2007 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had 'm liever hier nog gehad, maar kan iig terugkijken op een heerlijk weekend..
fantaseren is ok. Sandra wilde er alleen een andere man bij ,maar dat hoefde om mij dan weer niet omwille van jaloezie.quote:
wie heeft het over sexquote:
Ja zie je wel! Hier was ik al bang voor, maar ZO vrij is m'n seksuele moraal ook heus niet hoor. Het is ook niet alsof ik half Groningen in m'n bed heb gehad.quote:Op zondag 18 november 2007 21:37 schreef freecell het volgende:
Nouja!
Wij zijn blijkbaar de victorianen van deze eeuw en DaD het omgekeerde?
Het is ook niet alsof wij 12 keer in het jaar seks hebben met het licht uitquote:Op zondag 18 november 2007 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja zie je wel! Hier was ik al bang voor, maar ZO vrij is m'n seksuele moraal ook heus niet hoor. Het is ook niet alsof ik half Groningen in m'n bed heb gehad.
Oh gelukkig.quote:Op zondag 18 november 2007 21:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof wij 12 keer in het jaar seks hebben met het licht uit
Alex heeft een raar wereldbeeldIk vind je vrij normaal
Jullie hebben gewoon vaak sex, maar niet met een ongehuwde vrouw.quote:Op zondag 18 november 2007 21:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof wij 12 keer in het jaar seks hebben met het licht uit
Alex heeft een raar wereldbeeldIk vind je vrij normaal
Hoezo ben ik abnormaal?quote:Op zondag 18 november 2007 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik vind DaD dus NIET normaal he?
de gedacht ealleen al dat ik met normale mensen om zou gaan
ik heb iig nooit seks met een ongetrouwde vrouw.quote:Op zondag 18 november 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon vaak sex, maar niet met een ongehuwde vrouw.
Daar ga ik op een andere plek wel op inquote:
Als er over je gepraat word maak je iig indruk!quote:Op zondag 18 november 2007 22:01 schreef maok het volgende:
Hoi, er word weer lekker over mij geroddeld hier zie ik![]()
Lijkt me een groepje dat zich stierlijk verveelt en elke paar dagen de brandweer aan het werk wil houden.quote:Op zondag 18 november 2007 22:12 schreef teigan het volgende:
Hm, alweer twee containerbranden hier ind e buurt vanavond....
gaat lekker zo in deze wijk zeg...![]()
de fietsenstalling bij station heerenveen verhuurt fietsen en is al extreem vroeg open. met de Qliner naar het station en daar een fiets huren? fietsend vanaf het station naar je werk is goed te doen, ook makkelijk uit te leggen, en dat kan de fietsenstalling/maker/verhuurder daar je ook goed vertellen. mits het nog teeds die aardige kerel met hond isquote:Op zondag 18 november 2007 23:01 schreef maok het volgende:
Mijn auto is nog steeds stuk. Even uitgezocht hoe ik met de bus op m'n werk kom maar dan moet ik 20 minuten lopen in heerenveen en in totaal meer dan 2 keer zo lang onderweg.Een collega van me komt langs Groningen, maar daar heb ik het telfoonnummer niet van
![]()
Misschien kan je op de terugweg wel met je collega mee?quote:Op zondag 18 november 2007 23:01 schreef maok het volgende:
Mijn auto is nog steeds stuk. Even uitgezocht hoe ik met de bus op m'n werk kom maar dan moet ik 20 minuten lopen in heerenveen en in totaal meer dan 2 keer zo lang onderweg.Een collega van me komt langs Groningen, maar daar heb ik het telfoonnummer niet van
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn huisgenootje en ik gaan morgen naar de Margriet Winter Fair. Voor de derde keer.. Dat image van gisteravond ben ik na deze bekentenis geheel kwijt, nietwaar?
Geloof ik graag... Wat gebeurd daar en waar is het?quote:Op maandag 19 november 2007 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En een zín dat we er in hebben!
Is in de Jaarbeurs in Utrecht, er zijn heeeeel veel vrouwen van middelbare leeftijd en drie mannen, en je kunt er je nagels laten doen, je haar, je op laten maken, heel veel eten proeven, veel gratis dingetjes krijgen, er zijn winkeltjes, een kerstmarkt, modeshows, BN'ers, zulke dingen. Wij vinden het gewoon heel erg leuk.quote:Op maandag 19 november 2007 12:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Geloof ik graag... Wat gebeurd daar en waar is het?
Whehehe.quote:Op maandag 19 november 2007 12:26 schreef Dangel het volgende:
Oh wacht! Daar was ik vorig jaar!![]()
![]()
Toen was het tegelijk met logistica in de jaarbeurs (heftruckshow )
Jij hebt dat talent ookquote:Op maandag 19 november 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik heb de printer in de UB vast laten lopen of zo.. Ik was iets aan het uitprinten, en toen kwam er een error in beeld, en nu, bijna 2 uur later, zijn ze dus gewoon nog steeds bezig met het opnieuw installeren en gedoe.
.
Ik wil ooook !quote:Op maandag 19 november 2007 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is in de Jaarbeurs in Utrecht, er zijn heeeeel veel vrouwen van middelbare leeftijd en drie mannen, en je kunt er je nagels laten doen, je haar, je op laten maken, heel veel eten proeven, veel gratis dingetjes krijgen, er zijn winkeltjes, een kerstmarkt, modeshows, BN'ers, zulke dingen. Wij vinden het gewoon heel erg leuk..
Geweldigquote:Op maandag 19 november 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik heb de printer in de UB vast laten lopen of zo.. Ik was iets aan het uitprinten, en toen kwam er een error in beeld, en nu, bijna 2 uur later, zijn ze dus gewoon nog steeds bezig met het opnieuw installeren en gedoe.
.
Ja, ik kan nog wel wat hebben natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2007 13:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik wil ooook !
Maar ik heb al zo'n burgerlijk imago
quote:Op maandag 19 november 2007 13:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik kan nog wel wat hebben natuurlijk.
Grapje hè, na gisteravond, dat weet je..
Vooruit, omdat je het zo het zo schaamtevol zegtquote:Op maandag 19 november 2007 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Daarmee bedoelde ik niet in dit topic hoor, posten mag op zich wel
Dus morgen een feestje?quote:Op maandag 19 november 2007 18:09 schreef Lyssa het volgende:
Zo, vandaag mn derde solliciatie gesprek voor stage gehad.. Morgen krijg ik twee resultaten te horen, van deze en van afgelopen woensdag.. ben benieuwd!
het was wel ok, ik had alleen niet verwacht dat we de eerste dag al tot 5 u ur zouden zitten, en ik nog niet met iedereen voorbesproken had..quote:Op maandag 19 november 2007 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
En hoe was het, Teigan?
Spannend!quote:Op maandag 19 november 2007 18:09 schreef Lyssa het volgende:
Zo, vandaag mn derde solliciatie gesprek voor stage gehad.. Morgen krijg ik twee resultaten te horen, van deze en van afgelopen woensdag.. ben benieuwd!
Ben maar gelopen vanaf het station, van te voren even goed op de kaart gekeken, was inderdaad makkelijk te vinden.quote:Op zondag 18 november 2007 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de fietsenstalling bij station heerenveen verhuurt fietsen en is al extreem vroeg open. met de Qliner naar het station en daar een fiets huren? fietsend vanaf het station naar je werk is goed te doen, ook makkelijk uit te leggen, en dat kan de fietsenstalling/maker/verhuurder daar je ook goed vertellen. mits het nog teeds die aardige kerel met hond isheb toen ik in heerenveen op school zat daar m fets gestald. maar dat werd me toch te duur en teon ben ik gewoon met de bus naar school gegaan
Mijn idee. Was trouwens wel sneu, hij zette me onderaan de ring op de hereweg af en wilde toen de oprit weer op rijden maar de oprit was afgesloten, toen moest ie helemaal omrijden via Haren omdat de Stad zelf al helemaal vast stond op dat moment.quote:Op maandag 19 november 2007 11:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Misschien kan je op de terugweg wel met je collega mee?
Jij ook:quote:
Ik ben een keer naar de libelle zomerweek geweest, was echt leukquote:Op maandag 19 november 2007 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn huisgenootje en ik gaan morgen naar de Margriet Winter Fair. Voor de derde keer.. Dat image van gisteravond ben ik na deze bekentenis geheel kwijt, nietwaar?
Na dat triootje van gister weet ik wel beterquote:Op maandag 19 november 2007 13:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb ook niet overal zo'n burgerlijk imago als hier hoor
En mooi dat de printer het weer doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Zeg, ging jij nou naar NYC?quote:Op maandag 19 november 2007 19:49 schreef Grulez het volgende:
Goedeavond. Vanuit Amsterdam voor een paar dagen.
Dat moet aardiger kunnen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Alweer? Doe maar duur.
mn zusquote:Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, ging jij nou naar NYC?
Jij wilde toch naar Marseille?quote:Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, ging jij nou naar NYC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |