Ja. En het was vroeger de hoofdstad van Fryslân. Daarom is Utrecht de enieg randstadstad waar ik wel over kan.quote:
Ik kom ook niet graag westelijker dan hier. Daar woont naar volk. Doorgaans.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. En het was vroeger de hoofdstad van Fryslân. Daarom is Utrecht de enieg randstadstad waar ik wel over kan.
Klopt. Mag ik je het advie sgeven nooit een relatie de beginnen met iemand uit Den haag? Die zijn het ergste!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom ook niet graag westelijker dan hier. Daar woont naar volk. Doorgaans..
Het zat niet in de planning.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Mag ik je het advie sgeven nooit een relatie de beginnen met iemand uit Den haag? Die zijn het ergste!
Onze huisslijter spreekt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:25 schreef Bob. het volgende:
Of een biertje met een heel klein beetje tequilla smaak!
Ik gok dat het dan niet over bier gaat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh.
"A desperado ain't got shit on me" gaat het stukje eigenlijk.
Oké:quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
En maok, jou hoedje is ook het posten waard hoor, mooi ding
Hij is tof.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:48 schreef maok het volgende:
[..]
Oké:
[ afbeelding ]
(dank je trouwens)
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:42 schreef Bob. het volgende:
Trouwens, foto van je rokje Chips?
En wat ben jij aan het maken Teigan?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:24 schreef freecell het volgende:
Groet
Je kunt het niet zo weer uit de prullenbak vissen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:35 schreef Bob. het volgende:
Ohshitohshitohshit!
Ik moet ook niet aan computers zitten. Probeer ik een back up te maken, weet ik al mijn muziek weg te gooien!![]()
Alsjeblieft laat me dit kunnen fixen.
Hmm, dan heb ik het verkeerd gezien. Maar toch leek ze wel wat op jou.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
en PSM, ik heb een oudere zus, maar die lijkt niet bepaald op me.
Ik zocht een vriend die ook in de trein moest zitten, maar ja die kon ik ook niet vinden.quote:En als je weet dat ik in de trein zat, waarom keek je dan bij me langs toen je instapte?
Ik vrees ervoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:39 schreef Bob. het volgende:
Nee, want die leegt zichzelf meteen als ik er iets in gooi.
Heb nu wel een of ander data recovery programma, hopelijk wil het daar mee lukken. *duimt*
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:01 schreef nietzman het volgende:
Waarom laat je je prullenbak zichzelf dan automagisch legen..
Ik wel, ik wel!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:07 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik vrees ervoorIk heb t ook wel eens gehad, maar met dat soort progjes vond ik nooit weer terug wat ik kwijt was
* Peterselieman ziet dat het gelukkig goedgekomen is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:39 schreef Bob. het volgende:
Nee, want die leegt zichzelf meteen als ik er iets in gooi.
Heb nu wel een of ander data recovery programma, hopelijk wil het daar mee lukken. *duimt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |