Die geeft boetes.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie is nummer vier?
En wat heeft Koos Spee er mee te maken?
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:23 schreef Lyssa het volgende:
Q.! Zit je nou alweer gulzig te wachten tot ik hier ook weer ga posten?
Hoi, ik ben Q, ik ben 12 jaar en ik doe Donald Duck na. Oh. Verkeerde programma. Wat heb je gehoord?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Dus Q., ik heb veel over je gehoord, vertel es wat meer over jezelf.
Ja, kan echt niet, mensen van buiten groningen die puur voor de leuke vrouwen hier posten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:33 schreef Q. het volgende:
Ik ga wel terug naar het Utrecht-topic.
Waarom nou?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:33 schreef Q. het volgende:
Ik ga wel terug naar het Utrecht-topic.
Nog niet!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:35 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Waarom nou?Daar ben ik niet te vinden
![]()
Ik kom ook best vaak in Grunn hoor! En ik vind het een hele leuke stad!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, kan echt niet, mensen van buiten groningen die puur voor de leuke vrouwen hier posten.
Idem hierquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom ook best vaak in Grunn hoor! En ik vind het een hele leuke stad!![]()
Fotoooooooooooquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb mijn eigen, eigen, rokje aan.
Voor jou is het net iets minder ver. Ik kwam er trouwens nog vaker toen ik nog in Enschede woonde. Dat was pas een klote-verbinding.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, kan echt niet, mensen van buiten groningen die puur voor de leuke vrouwen hier posten.
Nog zo eenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Check.
Enschede-Groningen is best naar jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor jou is het net iets minder ver. Ik kwam er trouwens nog vaker toen ik nog in Enschede woonde. Dat was pas een klote-verbinding.
Wel aardig, twee snelwegen. Via de A6/A7 is het snelste maar dat is zoooooo'n saai polderlandschap. Via de A28 is veel mooier. Via mijn geboortestad Zwolle.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Enschede-Groningen is best naar jaEn ik kan heerlijk spontaan langskomen in Groningen inderdaad, ben ik erg blij mee
Maar Utert-Grun is OV technisch geien ook best OK toch?
Ikga bij daglicht idd ook altijd over de A28, veel gaverquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel aardig, twee snelwegen. Via de A6/A7 is het snelste maar dat is zoooooo'n saai polderlandschap. Via de A28 is veel mooier. Via mijn geboortestad Zwolle.
Trein is makkelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
Oh. OV. Zou het niet weten. Ik denk het.
Mits hij gaat. In de weekenden zijn mij er te vaak werkzaamheden. En ik zit elke dag al in de trein.quote:
Klopt. Groningen en Polen. Daar komen de mooie vrouwen vandaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hebben hier dan ook dondersveel mooie vrouwen.
In Utrecht ja.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hebben hier dan ook dondersveel mooie vrouwen.
per ongeluk?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Alex en ik hebben perongeluk het zwijndrecht topic bespammed.![]()
Kaas moet doodquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.
Het was niet ons oorspronkelijke idee.
Het ging geheel perongeluk.
Ik rust mijn kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |