Laatste deel : Schoen opeten #4 Wie durft? BonJovi overspeelde zijn gelukquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Pritt het volgende:
Schoen opeten
Schoen opeten #2 Wie durft?
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hilton
Een verzamelingstopic voor alle spontane uitspraken gedaan in andere topics.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het zou wat zijn als Urzaiz de winnende scoort.
Dan neem ik de rest van het seizoen een avatar van hem.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Ordinair het volgende:
Als hij zondag daadwerkelijk echt een doelpunt scoort haal ik een Ajax shirt met El Tanque erop. En is hij de grootste cult sinds jaren!
quote:Ordinair - woensdag 7 november 2007 @ 21:45
Als hij club topscoorder wordt neem ik een tattoo van El Tanque.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:56 schreef Jasza het volgende:
Als Urzaiz de winnende maakt krijgt Houniet 15 bier van me op 17-11![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Ordinair het volgende:
Als hij zondag daadwerkelijk echt een doelpunt scoort haal ik een Ajax shirt met El Tanque erop. En is hij de grootste cult sinds jaren!
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hou die avatar tot dat Urzaiz wel scoort tegen Feyenoord.
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Als Urzaiz niet scoort tegen Feyenoord neem ik een Jurgen Colin avatar![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:19 schreef pfaf het volgende:
Dat is ook het punt.Parma is het team dat alles in de laatste minuut weg geeft, Juve het team dat alles wint in de laatste minuut. Daarom voorspel ik ook een 1-2.
Corradi al snel op 1-0. De euforie slaat toe, vervolgens natuurlijk 2 kutdoelpunten uit onterechte penals in de laatste minuten...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:25 schreef dndiek het volgende:
Als dit uitkomt mag je als je weer in Nederland bent een krat bier komen ophalen
Ja modje maak ff in de OP, bedankt alvastquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:11 schreef dndiek het volgende:
Nou, kom maar met een overzichtje
Je moet hem alleen wel komen halenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:32 schreef pfaf het volgende:
Eens een echte, in plaats van al die flauwe icoonweddenschappen: een krat bier
pfaf krijgt een krat bier van dndiek...
Als: Parma zondag 1-0 voorkomt door Corradi en vervolgens door onterechte penalties toch nog weer met 1-2 verliest.
...
lijkt me niet onredelijk.
[CENTRAAL] Serie A 2007/2008 #3
Uiteraard, voor een gratis krat bier ben ik tot veel toe in staat.quote:
Prima tegenprestatiequote:Op vrijdag 9 november 2007 01:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Uiteraard, voor een gratis krat bier ben ik tot veel toe in staat.
Ik kom 'm halen in Parma-tenue... Als tegenprestatie.
Dat wordt smikkelen denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:18 schreef Fides het volgende:
Ik eet mijn schoen op als er niet meer dan 3 doelpunten worden gemaakt bij Feyenoord - Ajax.
TO moet voor het overzicht zorgen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja modje maak ff in de OP, bedankt alvast![]()
Volgens mij had Nashje dat gemaakt in het vorige topic.quote:
Ach, hoe groot is de kans dat Urzaiz niet scoortquote:
Gedaan jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:53 schreef Houniet het volgende:
paultjuhhh luie donder kom met dat overzicht
Zet ze neer danquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:50 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij lopen er nog meer! Zeker nog 2 van mij
inderdaad, en er staat er nog 1 van Jasza.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:50 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij lopen er nog meer! Zeker nog 2 van mij
quote:Ordinair - woensdag 7 november 2007 @ 21:45
Als hij club topscoorder wordt neem ik een tattoo van El Tanque.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:56 schreef Jasza het volgende:
Als Urzaiz de winnende maakt krijgt Houniet 15 bier van me op 17-11![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hou die avatar tot dat Urzaiz wel scoort tegen Feyenoord.
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Als Urzaiz niet scoort tegen Feyenoord neem ik een Jurgen Colin avatar![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:19 schreef pfaf het volgende:
Dat is ook het punt.Parma is het team dat alles in de laatste minuut weg geeft, Juve het team dat alles wint in de laatste minuut. Daarom voorspel ik ook een 1-2.
Corradi al snel op 1-0. De euforie slaat toe, vervolgens natuurlijk 2 kutdoelpunten uit onterechte penals in de laatste minuten...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:25 schreef dndiek het volgende:
Als dit uitkomt mag je als je weer in Nederland bent een krat bier komen ophalen
Zoals naaktlopen in een kroeg ofzo ? :")quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:35 schreef Blight het volgende:
Kunnen we de avatar weddenschappen nu niet eens afschaffen? Ik wil meer actie!
Kom eens met wat origineels dan..quote:
Kop kaalscheren o.i.d. ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Kom eens met wat origineels dan..
Dat is voor mij niet zo heel boeiendquote:
Blightquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:46 schreef borisz het volgende:
het leukste uit het vorige deel was toch die gast zijn reet met een shirt afveegde
En dat heeft met dit topic te maken want...?quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:48 schreef thloreg het volgende:
is er al beeldmateriaal van die druk bezochte oefentraining daar in Rotterdam-Zuid? Die training die vanmorgen volgens de supporters de spelers op het hart moest drukken dat een overwinning alles betekende komende zondag ,zelfs als dat de landstitel in de weg staat omdat de vernederingen van de afgelopen jaren in de Kuip teveel waren om als supporter dat over je heen te laten gaan.
Preciesquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dat heeft met dit topic te maken want...?
vraag het daar eensquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:48 schreef thloreg het volgende:
is er al beeldmateriaal van die druk bezochte oefentraining daar in Rotterdam-Zuid? Die training die vanmorgen volgens de supporters de spelers op het hart moest drukken dat een overwinning alles betekende komende zondag ,zelfs als dat de landstitel in de weg staat omdat de vernederingen van de afgelopen jaren in de Kuip teveel waren om als supporter dat over je heen te laten gaan.
quote:
Bogarde geeft trainingen bij VVV Venloquote:Martijn_fijn op 19-06-2007
Als Bogarde slaagt voor trainersopleiding, eet hij z'n schoen op
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Luxemburg op voorsprong komt snij ik mijn hoofd eraf
quote:Op zondag 18 november 2007 01:06 schreef Mindstate het volgende:
Als Portugal het niet zou halen en Finland wel loop ik een jaar lang met Jari Litmanen in mn ava
quote:Op zondag 18 november 2007 10:06 schreef Fides het volgende:
[..]
Dan zet ik een levensgrote tattoo van Jari op mijn penis.
Over de benen van Maniche als we op het EK worden uitgeschakeld door Portugal.quote:Op zondag 18 november 2007 15:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als dat weer gebeurt breek ik persoonlijk z'n benen.
quote:Op zondag 18 november 2007 15:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Over de benen van Maniche als we op het EK worden uitgeschakeld door Portugal en dan met name door Maniche.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als Fener de volgende wedstrijd verliest (tegen CSKA ja) EN PSV wint tegen Inter dan eet ik een stukje schoen op en zet ik het filmpje online.
Als ie speelt is dus voldoende.quote:
Kan je het niet hebben dat Utrecht met zoveel gewonnen heeftquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:02 schreef De_Brandweer het volgende:
jij bent en mod kan je niet zo achter zn naam iets grappigs zetten, zo waar bij jou moderator staat.
iets van ajax supporter ofzo whehehehe
Kan mij dat verrottenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:01 schreef Blight het volgende:
Wat mij betreft doet 'ie maar. Mijn respect kan 'ie sowieso al nooit meer ergens mee winnen,.
Kan mij dat verrottenquote:Op maandag 3 december 2007 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo hij is weer terug hoor, jullie gunnen mij ook niets he!
7-1 is bijna een clubrecord hoor
Klojo's![]()
![]()
Bende gekquote:Op maandag 3 december 2007 22:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wel een weekje langer nu hč, Paultjuhhh.
Voor jou en je UI 14 Juliquote:
Dit kan je krijgenquote:Op maandag 3 december 2007 23:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Voor jou en je UI 14 Juli [ afbeelding ].
Fles is voor golfer als het Martin Jol wordt, eendje krijgt de fles als Foppe of Guus het wordtquote:Op woensdag 5 december 2007 02:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, jouw 2 namen tegen die ene van mij en dan wel voor een fles whisky i.p.v. whiskey.
Weddenschap staat, wat mij betreft.
--> BliksemSchigt.quote:Op zondag 9 december 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tien kratten bier voor jou als Vaduz blauw wordt.
Dat telt niet.quote:Op zondag 9 december 2007 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
--> BliksemSchigt.
Dus Vaduz, is er geen plaatsje vrij op FEE of ELF ofzo?
Hoezo niet?quote:
Magertjes..quote:Op zondag 9 december 2007 22:02 schreef heiden6 het volgende:
Als AZ de UEFA Cup dit seizoen wint, neem ik ook zo'n geile Van Gaal-avatar, gedurende een maand.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 10 december 2007 13:25 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Magertjes..En dit topic is voor spontane uitspraken.
Nee schoenen opeten van het Hilton springen en jezelf de kop eraf laten afhakken is natuurlijk lekker spontaan en origineel. Dingen zeggen waarvan je weet dat men het toch niet doet daar heb je lekker veel aan wil je zeggen.quote:Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef Blight het volgende:
Dit topic is voor spontane uitspraken in andere topics.
En die avatar dingen komen hier echt dagelijks voorbij..
Als Ajax-PSV zonder publiek gespeeld gaat worden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja moeten ze vooral doen, dan ga ik ff vol in Jaakke ze bek schijten.
2 boys 1 cupquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:16 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Als Ajax-PSV zonder publiek gespeeld gaat worden.
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:37 schreef Silenus het volgende:
Als die wedstrijd om 10.01 u uitverkocht is krijgen alle FOK-combigangers bij de eerstvolgende combi een cola en broodje bal van me.
Wel tochquote:Op donderdag 20 december 2007 20:20 schreef RayMania het volgende:
Er is geen winterstop.
Jawel. Maar pas na nieuwjaarsdag.quote:
Over Amrabat.quote:Op maandag 24 december 2007 22:35 schreef koningdavid het volgende:
Als hij na de winterstop nog bij VVV voetbalt, eet ik mijn baard op.
Marco heeft gezegd dat ie dan stopt als bondscoach.quote:Op maandag 24 december 2007 22:53 schreef Ixnay het volgende:
Zijn er al beloftes geweest voor als Nederland Euro 2008 wint?
quote:Op maandag 24 december 2007 22:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Marco heeft gezegd dat ie dan stopt als bondscoach.
Als we niet winnen ook trouwens.
quote:Op maandag 24 december 2007 22:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En als Amrabat na de winterstop een baard heeft ga ik bij VVV voetballen.
Wel zo'n mooie terroristenbaard he, geen ringbaard ofzoquote:
Alweerquote:Op donderdag 27 december 2007 19:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ray, je bent de lul jongen
BS kan een goede jaarwisseling tegemoet zienquote:Op zondag 9 december 2007 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
--> BliksemSchigt.
Dus Vaduz, is er geen plaatsje vrij op FEE of ELF ofzo?
En Ray heeft alleen nog geld voor een Gerard Joling vuurwerk pakket.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
BS kan een goede jaarwisseling tegemoet zien
Je mist inderdaad ietsquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoezo hij kan altijd nog gaan ? mis ik wat ?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:46 schreef RayMania het volgende:
Ik heb dit topic nooit gezien. Nee Ray, morgen zie je dit topic niet. Verban het.
Hier mienjongquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan neits vinden
over de terugkeer van Perez bij Ajaxquote:Op maandag 31 december 2007 00:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als dit echt is, eet ik mijn sok op
Een Ajaxsok of een PSVsok?quote:Op maandag 31 december 2007 19:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ikl ben de lul
Ik eet hem niet op, ben niet gek, maar ik stop wel een sok in mijn mond en maak een foto als bewijs
We willen op zn minst een filmpje.quote:Op maandag 31 december 2007 19:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ikl ben de lul
Ik eet hem niet op, ben niet gek, maar ik stop wel een sok in mijn mond en maak een foto als bewijs
geen van beidequote:Op maandag 31 december 2007 19:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Een Ajaxsok of een PSVsok?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:58 schreef BigKahuna het volgende:
WooZ zou zijn seizoenskaart inleveren als Perez naar Ajax ging.. kan alleen de post niet meer vinden.![]()
Uit de sig van jorienvdherik, is ie nog ergens goed voor ookquote:Op maandag 31 december 2007 11:16 schreef WooZ het volgende:
als dat van perez waar is zeg ik m'n seizoenkaart op stelletje idioten
OMG doetie toch nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[..]
Uit de sig van jorienvdherik, is ie nog ergens goed voor ook
Hij moet welquote:
PM je adres en overleg even een tijd dat jullie beiden kunnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe doen we dat met die kratten, Ray?
die op vakantie isquote:
Ach, het is toch winterstop. Dus we kunnen nog wel even wachten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die op vakantie isje moet zn zusje even PMen
quote:Al die geruchten rond Huntelaar en Juventus doen mij helemaal niks. Ik weet zeker dat Huntelaar niet vertrekt in de winterstop. Als ik het mis heb eet ik m'n sok op
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:47 schreef Tennessee het volgende:
voor de duidelijkheid... ik hoop stiekum natuurlijk het meest dat we volgend jaar kampioen worden en dat na een massaal ondertekende verontschuldiging en smeekbede Van Basten besluit tóch aan te blijven en vervolgens in 2010 ook Wereldkampioen wordt...
Dat wordt dus een kratje naar Tennesseequote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, krijg je van mij een kratje bier
We weten deze zomer al of het mogelijk doorgaat of niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die moet in de lange termijn agenda
En ja, fuckbuddy heeft 'm inmiddels verloren (en is nog niet weer op Fok! gezien, hoewel dat allerlei andere redenen kan en zal hebben)..quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als het niet klopt dan zal ik mijn signature aanpassen met een "ik lul maar wat" erin.
Wat als het wel klopt??
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, Houniet. Maak even een icon voor Me-Wesley als je wil, van De Zeeuw.. Jij bent daar goed in,.
Inderdaad. Kan er niet schoongemaakt worden?quote:Op zondag 13 januari 2008 18:39 schreef pfaf het volgende:
Al die zielige aandachtshoertjes verpesten het topic enigszins.
Check. Vanaf nu geen niet spontane opmerkingen hier, enkel quotes en reacties daarop uit andere topics.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kan er niet schoongemaakt worden?
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:11 schreef keeper het volgende:
[..]
Als dat gebeurt koop ik een Colin shirt.
Als Colin ooit met z'n hoofd scoort dus!quote:
Wordt eerder een eigen doelpunt dan een voor Ajaxquote:Op zondag 13 januari 2008 21:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Als Colin ooit met z'n hoofd scoort dus!
voor het geval Engelaar deze winterstop vertrektquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Dos37 het volgende:
Engelaar gaat niet, zelfde reden als Rutten.
Ik vreet mijn sokken en schoenen op.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Kampioen of anders steken we de Arena in brand. Krijgen we er hopelijk weer een echt stadion voor terug.
Als MvB na het EK compleet stopt als coach.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tennessee, als dit gebeurt, kom ik naar Den Haag om je een biertje te geven!
Ik wacht nog steeds. Heb dorst joh.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe doen we dat met die kratten, Ray?
www.albert.nlquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:22 schreef RayMania het volgende:
Weet jij een bezorgdienst die 10 kratten bier langsbrengt?
Ik heb echt alles geprobeerd, iedereen afgebeld, maar helaas ...
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:22 schreef RayMania het volgende:
Weet jij een bezorgdienst die 10 kratten bier langsbrengt?
Ik heb echt alles geprobeerd, iedereen afgebeld, maar helaas ...
Zal ik Danny PM-en dat je Ad-Block gebruikt?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik je mijn adres PM'en, Ray?
Desperado'squote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gewoon refreshen, geen probleem.
Maak er dan maar 6 kratjes Heineken van, praten we niet over de halve liters en Desperado's.
Vriendschappelijk, dus niet zo veel belangen denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:58 schreef Rumille het volgende:
Was er geen weddenschap afgesloten voor Kroatie - Nederland?
Live eredivisieverslagen #90 PSV Kampioen?quote:* Hertog_Martin gaat morgen zn studie beginnen in nijmegen, als dit zo doorgaat koop ik een NEC sjaaltje
Nou, hij voetbalt na de winterstop nog gewoon bij VVVquote:
Ajax-topic #924: Nieuwe hoopquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:25 schreef _Mike_ het volgende:
Als we zondag verliezen neem ik een excelsior avatar
wat snap je niet aan het woord spontaan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Doe eens een weddenscahppie over Utrecht psv
Doe es spontaanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat snap je niet aan het woord spontaan?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat the fuck kan hem het schelen hoeveel utrecht-psv wordt...
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:25 schreef _Mike_ het volgende:
Als we zondag verliezen neem ik een excelsior avatar
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoort niet helemaal in dit topic, maar wel een anekdote waard.
Donderdag Feyenoord vs. Zwolle komt Mols erin, maatje van me begint te kankeren en te tieren. Ik zeg "let op Mols, 83e minuut 2-1" waarop zijn reactie was "als dat zo is dan pijp ik je de hele weg terug naar Weert"
Op het moment dat de bal van Mols over de lijn rolt, spring de stadionklok op de 83e minuut.....
Ik heb hem overigens maar onslagen van zijn plichten!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tuurlijk vind Bert dat
Wat een bullshit weer.
Maar goed, jij lijkt behoorlijk zeker van je zaak. Weddenschapje afsluiten om een kratje bier?
Jij zegt dat Van Marwijk een fitte Van Persie passeert voor Hofs en ik zeg van niet. Durf je het aan?
quote:
lekkere vrienden heb jijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoort niet helemaal in dit topic, maar wel een anekdote waard.
Donderdag Feyenoord vs. Zwolle komt Mols erin, maatje van me begint te kankeren en te tieren. Ik zeg "let op Mols, 83e minuut 2-1" waarop zijn reactie was "als dat zo is dan pijp ik je de hele weg terug naar Weert"
Op het moment dat de bal van Mols over de lijn rolt, spring de stadionklok op de 83e minuut.....
Ik heb hem overigens maar onslagen van zijn plichten!
Ook weer iemand die z'n belofte niet nakomtquote:Op zondag 24 februari 2008 17:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nou, hij voetbalt na de winterstop nog gewoon bij VVV
Als Roda dus wint aanstaande zondagquote:Op maandag 10 maart 2008 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze winnen, bestel ik zo sjaaltje.
Gooooo Moffen go moffenquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:32 schreef Jasza het volgende:
Op de dag dat VDV terugkomt ga ik een uur lang buiten rondrennen, wat een held.
En hij pakt m!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Gomes de laatste red maak ik zelf dat standbeeld voor hem.
Een heleboel klei kopen en boetseren maarquote:
Belofte maakt schuld.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja daar heb ik deze maand geen tijd voor hoor
Dan maar volgende maand. Als je het maar doet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja daar heb ik deze maand geen tijd voor hoor
meen je dat? ik vond die stront aan dat ajaxshirt al ranzig (mooie actiequote:Op donderdag 13 maart 2008 11:35 schreef Houniet het volgende:
Ga dan op zijn minst kleien! Na afloop uiteraard wat pics!.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
meen je dat? ik vond die stront aan dat ajaxshirt al ranzig (mooie actie)
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:58 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Als vier Engelse clubs de halve finale van de CL bereiken, stuur ik een brief naar Platini.
Ook een mooiequote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
als AZ alsnog degradeert ga ik met een AZ shirt een middagje door Amsterdam lopen en filmen.
Daar op de datum te klikken kom je ook bij de postquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ook een mooie
Linkje.
[AZ#44] Naar boven of naar beneden kijken?
Hoe vordert je standbeeld?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar op de datum te klikken kom je ook bij de post
spon·taan (bijvoeglijk naamwoord; spontaner, spontaanst; spontaneïteit/spontaniteit)quote:Op maandag 17 maart 2008 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Als we de finale winnen , doe ik dit ooken maak ik een foto, en gooi ik die op fok
dat dus...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:31 schreef Blight het volgende:
[..]
spon·taan (bijvoeglijk naamwoord; spontaner, spontaanst; spontaneïteit/spontaniteit)
1 (van handelingen en uitingen) uit een opwelling voortkomend
2 (van personen) geneigd zijn opwellingen direct te uiten
3 (biologie) niet door uitwendige oorzaken bewerkt
Bluf dat ook nog een psv sjaaltje omdoet.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Als we de finale winnen , doe ik dit ooken maak ik een foto, en gooi ik die op fok
quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast? Denk je echt dat Feyenoord kampioen kan worden???![]()
![]()
Dan loop ik voor de rest van mn fokcarriere met een Feyenoordicon op fok.
zwansen studeert in Amsterdam.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:34 schreef Zwansen het volgende:
Pfffff. Ik werd nu al uitgelachen op mn werk en op de VU na Roda. Kreeg allemaal smsjes met Roda liederen erin... Als er een God is laat ie dan aub PSV winnen.
Heb donderdag een presentatie van mn studie. Als PSV wint, wil ik op mn usb-stick naast mn presentatie ook een screenshot van de teletekst 819 maken. Als ik dan vervolgens mn presentatie wil openen klik ik 'per ongeluk' op dat screenshot zodat mn hele studie op de beamer de stand kan zien.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
6 punten. En beter doelsaldo dus 7. En moeten jullie alles winnen.
Nooit. Zoals ik al zei, ik loop dan 10 jaar met een Feyenoord icon hier op fok als dat gebeurd.
Helaas al door jorien gepostquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt. Helaas wel avatarweddenschap, die zijn niet meer in!
[..]
Daar hoef je je ook niet meer aan te houden?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt. Helaas wel avatarweddenschap, die zijn niet meer in!
[..]
Ja, en de rest vertel je er niet bij?quote:
ach boeit hem toch niet, hij juicht voor elke clubquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, en de rest vertel je er niet bij?
Als PSV of Ajax kampioen wordt loop jij een week met een PSV of Ajax avatar.
[KNVB BEKER] Heracles - Roda JC wo. 19 maart 20.45 RTL7quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:17 schreef Damzkieee het volgende:
Het zou zo ongelooflijk zijn als we naar de finale gaan
Als we de beker winnen scheer ik mn hasses kaal, die kans lijkt me namelijk nihil.
voor insiders: ja, het werd tijd, klopt
quote:Het einde van een delicate weddenschap komt voor Sef Vergoossen steeds dichterbij. Als PSV kampioen wordt, gaat de snor eraf, zo beloofde hij in kleine kring. (Eindhovens Dagblad)
quote:VDV wordt autowasser bij landstitel
Rafael van der Vaart heeft zijn teamgenoten van Hamburger SV een ludieke actie in het vooruitzicht gesteld als het kampioenschap wordt binnengehaald. De aanvoerder van de huidige runner-up uit de Bundesliga gaat bij de eventuele titelwinst alle spelerbolides onder handen nemen. Klik hier! "Wanneer wij kampioen worden, dan zal ik van alle spelers de auto wassen”, belooft Van der Vaart in het Duitse tabloid Bild. Met een selectie van ongeveer dertig HSV-spelers kan dit mogelijkerwijs een flinke klus voor onze landgenoot worden.
De bedoelingen van Van der Vaart hebben nog een reële kans van slagen. Met nog tien speelronden te gaan in de Bundesliga moet de equipe van Huub Stevens vijf punten op lijstaanvoerder Bayern München zien goed te maken.
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als van Basten volgend jaar gaat winnen met dominant/mooi voetbal laat ik zijn hoofd op een shirt printen
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als van Basten volgend jaar gaat winnen met dominant/mooi voetbal laat ik zijn hoofd op een shirt printen
dat doet er niet toe.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:16 schreef ASroma het volgende:
ja maar jongens wat is er erg aan van bastens hoofd op een shirt te laten printen?
tuurlijk wel. Als Ajax een paar wedstrijden zeer aanvallend speelt en de tegenstander van de mat speelt moet hij t hoofd van v. Basten op zn shirt zetten.quote:
Kleine toevoeging: DIt telt niet tegen clubjes uit de onderste zone including AZquote:Op zondag 23 maart 2008 17:20 schreef toma het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Als Ajax een paar wedstrijden zeer aanvallend speelt en de tegenstander van de mat speelt moet hij t hoofd van v. Basten op zn shirt zetten.
Dat zou ik best wel willen zien, die 3-4 winst op Italië dan.. Die schoenen moet Dos37 zelf weten, maar hij is leuk en spontaan genoeg voor dit topicquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
met 3-4 winnen van Italië dan vreet ik mijn schoenen op.
Ik eet wel een helft voor hem op met die uitslagquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat zou ik best wel willen zien, die 3-4 winst op Italië dan.. Die schoenen moet Dos37 zelf weten, maar hij is leuk en spontaan genoeg voor dit topic
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:42 schreef EnactedChaos het volgende:
Als ze van Gaal halen ga ik niet meer![]()
Als zou ik het ook wel weer een stunt vinden![]()
slechte tvp
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:03 schreef notunreal het volgende:
Ik ben nog nooit zo zeker van een winst geweest, geen idee waar het vandaan komt, waarschijnlijk van het goede voetbal tegen twente en psv![]()
Ik eet mijn mooie puma's als ajax vandaag verliest! Oftewel: Ik neem 2 maanden een avatar van Gertjan Verbeek..
Heeft lekker veel nut.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:51 schreef TJDoornbos het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |