For how long?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:25 schreef _Mike_ het volgende:
Als we zondag verliezen neem ik een excelsior avatar
Maandje lijkt mij lang zatquote:
Van de gasten in de kroonjuwelen docu heb ik van twee een telefoonnummer. Van een van hen nog een geboortekaartje van z'n eerste kind gehad, maar het is niet echt regelmatig dat we elkaar spreken. Die gast had ook aan de graffiti in de Arena meegedaan, om het toch nog ontopic te makenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb je nog wel eens contact met ze Doc?
Zou je denken? Zelf denk ik dat de kans dat hij bij Standard blijft met dit contract een stuk kleiner is geworden, er zal namelijk wel een clausule in staan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Daarmee lijkt het me dus definitief uitgesloten dat hij naar Ajax gaat.
quote:Slijngard krijgt aanbieding van Ajax
29 februari 2008 - door onze redacteur Patrick Hereijgers
Ajax wil het aflopende contract van Donovan Slijngard graag verlengen. De twintigjarige linksback heeft momenteel een contract dat in juni afloopt. Ajax wil de aanvoerder van het beloftenteam echter niet kwijt en deed de jonge Ajacied een aanbieding. Dat meldt Alex Kroes, zaakwaarnemer van Slijngard, aan de website Ajax Showtime.
Donovan Slijngard Slijngard heeft de aanbieding van Ajax in beraad en zal binnenkort een beslissing nemen over zijn toekomst. Mocht Slijngard het contract niet ondertekenen, dan kan hij komende zomer transervrij naar een andere club overstappen. Slijngard - die eerder door Ajax werd verhuurd aan FC Groningen - heeft inmiddels een paar keer met de A-selectie meegetraind, maar er was nog geen plaats in een wedstrijdselectie voor de jonge verdediger.
Een andere cliënt van Kroes is Javier Martina. Martina wil volgens zijn zaakwaarnemer graag bij Ajax blijven, maar dan alleen als hij kan rekenen op een plaats bij de A-selectie. "Martina wil graag bij Ajax blijven, maar dan wel als volwaardig lid van de A-selectie. Van Ajax hoor ik goede verhalen over Javier en ik verwacht zelfs dat Martina eerdaags zijn debuut gaat maken", zegt Kroes vol vertrouwen.
Doe dat debuut maar zondag, want ik heb het wel een beetje gehad met Luque, Rommedahl en Bakircioglu eerlijk gezegd...quote:Van Ajax hoor ik goede verhalen over Javier en ik verwacht zelfs dat Martina eerdaags zijn debuut gaat maken", zegt Kroes vol vertrouwen.
Ga jij tegenwoordig nog naar AFCA eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Van de gasten in de kroonjuwelen docu heb ik van twee een telefoonnummer. Van een van hen nog een geboortekaartje van z'n eerste kind gehad, maar het is niet echt regelmatig dat we elkaar spreken. Die gast had ook aan de graffiti in de Arena meegedaan, om het toch nog ontopic te maken
Vorige zomer was dat jeugdtoernooi in Maleisie, daar speelde hij op de vleugel en ik vond hem toen niet overtuigend in die wedstrijden. Sowieso vond ik Ajax maar een matige ploeg hebben daar, Blind en Vostermans uitgezonderd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:44 schreef BigKahuna het volgende:
Wat is die Jordi Schel oid eigelijk voor iemand? Beetje goed?
Zegt ie ook zelf @ Ajax tvquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vorige zomer was dat jeugdtoernooi in Maleisie, daar speelde hij op de vleugel en ik vond hem toen niet overtuigend in die wedstrijden. Sowieso vond ik Ajax maar een matige ploeg hebben daar, Blind en Vostermans uitgezonderd.
De laatste tijd speelt hij niet meer op de vleugel maar centraal op het middenveld, en dat schijnt hem beter te liggen.
Ik vind het wel raar dat Ajax niet Amrabat achterna zit. De beste buitenspeler van dit seizoen lijkt mij. Assists, goals, acties... wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Doe dat debuut maar zondag, want ik heb het wel een beetje gehad met Luque, Rommedahl en Bakircioglu eerlijk gezegd...
Hij past toch niet bij Ajax. Uitblinken bij VVV maar niet meekomen bij Ajax zoals altijdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat Ajax niet Amrabat achterna zit. De beste buitenspeler van dit seizoen lijkt mij. Assists, goals, acties... wat wil je nog meer?
Juist wel. Hij kan Ajax weer wat flair brengen, Ajax mist dat op dit moment. Ik verlang weer naar een Pienaar die spelers van Inter in hun eigen strafschopgebied poortte, of een Zlatan die altijd de grote sterrren van de tegenstander uitkoos om die de hele wedstrijd te gaan etteren, of een jonge Davids die niet geïmponeerd was van welke tegenstander dan ook en ze allemaal keihard aanpakte, een Bergkamp die met subliem technisch spel de tegenstander voor schut zette.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |