abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57068879
Zondag wordt wel eeen zware wedstrijd denk ik. Huntelaar moet op passen .. verder hoop ik dat er op de vleugels wel wat te halen valt.
pi_57068922
Als we zondag verliezen neem ik een excelsior avatar
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57068945
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:25 schreef _Mike_ het volgende:
Als we zondag verliezen neem ik een excelsior avatar
For how long?
pi_57069003
Inderdaad in de schoen eet topic ermee
pi_57069856
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

For how long?
Maandje lijkt mij lang zat
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57070064
We verliezen toch niet!

Kampioenen
pi_57071948
We winnen gewoon
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 februari 2008 @ 23:08:12 #209
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57073040
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb je nog wel eens contact met ze Doc?
Van de gasten in de kroonjuwelen docu heb ik van twee een telefoonnummer. Van een van hen nog een geboortekaartje van z'n eerste kind gehad, maar het is niet echt regelmatig dat we elkaar spreken. Die gast had ook aan de graffiti in de Arena meegedaan, om het toch nog ontopic te maken
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_57073841
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Daarmee lijkt het me dus definitief uitgesloten dat hij naar Ajax gaat.
Zou je denken? Zelf denk ik dat de kans dat hij bij Standard blijft met dit contract een stuk kleiner is geworden, er zal namelijk wel een clausule in staan.

Of hij naar Ajax komt is maar zeer de vraag. Als Ajax geen voorronde CL haalt, en Standard wel, dan zou hij nog best bij Standard willen blijven.

Er zijn trouwens ook een paar Bundesliga-clubs die hem in de gaten houden.
pi_57074175
quote:
Slijngard krijgt aanbieding van Ajax
29 februari 2008 - door onze redacteur Patrick Hereijgers

Ajax wil het aflopende contract van Donovan Slijngard graag verlengen. De twintigjarige linksback heeft momenteel een contract dat in juni afloopt. Ajax wil de aanvoerder van het beloftenteam echter niet kwijt en deed de jonge Ajacied een aanbieding. Dat meldt Alex Kroes, zaakwaarnemer van Slijngard, aan de website Ajax Showtime.

Donovan Slijngard Slijngard heeft de aanbieding van Ajax in beraad en zal binnenkort een beslissing nemen over zijn toekomst. Mocht Slijngard het contract niet ondertekenen, dan kan hij komende zomer transervrij naar een andere club overstappen. Slijngard - die eerder door Ajax werd verhuurd aan FC Groningen - heeft inmiddels een paar keer met de A-selectie meegetraind, maar er was nog geen plaats in een wedstrijdselectie voor de jonge verdediger.

Een andere cliënt van Kroes is Javier Martina. Martina wil volgens zijn zaakwaarnemer graag bij Ajax blijven, maar dan alleen als hij kan rekenen op een plaats bij de A-selectie. "Martina wil graag bij Ajax blijven, maar dan wel als volwaardig lid van de A-selectie. Van Ajax hoor ik goede verhalen over Javier en ik verwacht zelfs dat Martina eerdaags zijn debuut gaat maken", zegt Kroes vol vertrouwen.
pi_57074226
quote:
Van Ajax hoor ik goede verhalen over Javier en ik verwacht zelfs dat Martina eerdaags zijn debuut gaat maken", zegt Kroes vol vertrouwen.
Doe dat debuut maar zondag, want ik heb het wel een beetje gehad met Luque, Rommedahl en Bakircioglu eerlijk gezegd...
pi_57074680
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 23:08 schreef Doc het volgende:

[..]

Van de gasten in de kroonjuwelen docu heb ik van twee een telefoonnummer. Van een van hen nog een geboortekaartje van z'n eerste kind gehad, maar het is niet echt regelmatig dat we elkaar spreken. Die gast had ook aan de graffiti in de Arena meegedaan, om het toch nog ontopic te maken
Ga jij tegenwoordig nog naar AFCA eigenlijk?

En idd laat Martina het maar een keer proberen de komende maand.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:44:29 #214
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57074752
Wat is die Jordi Schel oid eigelijk voor iemand? Beetje goed?
><(({°>
pi_57074925
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:44 schreef BigKahuna het volgende:
Wat is die Jordi Schel oid eigelijk voor iemand? Beetje goed?
Vorige zomer was dat jeugdtoernooi in Maleisie, daar speelde hij op de vleugel en ik vond hem toen niet overtuigend in die wedstrijden. Sowieso vond ik Ajax maar een matige ploeg hebben daar, Blind en Vostermans uitgezonderd.

De laatste tijd speelt hij niet meer op de vleugel maar centraal op het middenveld, en dat schijnt hem beter te liggen.
pi_57077564
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:01 schreef Radegast het volgende:

[..]

Vorige zomer was dat jeugdtoernooi in Maleisie, daar speelde hij op de vleugel en ik vond hem toen niet overtuigend in die wedstrijden. Sowieso vond ik Ajax maar een matige ploeg hebben daar, Blind en Vostermans uitgezonderd.

De laatste tijd speelt hij niet meer op de vleugel maar centraal op het middenveld, en dat schijnt hem beter te liggen.
Zegt ie ook zelf @ Ajax tv
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_57077871
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:02 schreef Radegast het volgende:

[..]

Doe dat debuut maar zondag, want ik heb het wel een beetje gehad met Luque, Rommedahl en Bakircioglu eerlijk gezegd...
Ik vind het wel raar dat Ajax niet Amrabat achterna zit. De beste buitenspeler van dit seizoen lijkt mij. Assists, goals, acties... wat wil je nog meer?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_57077896
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 11:28 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik vind het wel raar dat Ajax niet Amrabat achterna zit. De beste buitenspeler van dit seizoen lijkt mij. Assists, goals, acties... wat wil je nog meer?
Hij past toch niet bij Ajax. Uitblinken bij VVV maar niet meekomen bij Ajax zoals altijd

En volgens mij hebben wij al zo iemand in de zin van Suarez.
pi_57078224
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 11:30 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Hij past toch niet bij Ajax.
Juist wel. Hij kan Ajax weer wat flair brengen, Ajax mist dat op dit moment. Ik verlang weer naar een Pienaar die spelers van Inter in hun eigen strafschopgebied poortte, of een Zlatan die altijd de grote sterrren van de tegenstander uitkoos om die de hele wedstrijd te gaan etteren, of een jonge Davids die niet geïmponeerd was van welke tegenstander dan ook en ze allemaal keihard aanpakte, een Bergkamp die met subliem technisch spel de tegenstander voor schut zette.

Ik mis dat. Kijk Vermaelen, Gabri en Vertonghen zijn geweldige spelers en ik ben blij dat we ze hebben. Maar ik verlang ook naar echte Ajax-spelers. Waar is de bravoure? De brutaliteit? Het voor schut zetten van de tegenstander?

Wij zijn Ajax, geen Feyenoord of PSV ofzo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_57078370
Ik vind sowieso dat wij spelers moeten hebben die iets kunnen bepalen op het veld. Het uitspelen van spelers bijvoorbeeld. Dat mis ik wel.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_57078432
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 11:48 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Juist wel. Hij kan Ajax weer wat flair brengen, Ajax mist dat op dit moment. Ik verlang weer naar een Pienaar die spelers van Inter in hun eigen strafschopgebied poortte, of een Zlatan die altijd de grote sterrren van de tegenstander uitkoos om die de hele wedstrijd te gaan etteren, of een jonge Davids die niet geïmponeerd was van welke tegenstander dan ook en ze allemaal keihard aanpakte, een Bergkamp die met subliem technisch spel de tegenstander voor schut zette.

Ik mis dat. Kijk Vermaelen, Gabri en Vertonghen zijn geweldige spelers en ik ben blij dat we ze hebben. Maar ik verlang ook naar echte Ajax-spelers. Waar is de bravoure? De brutaliteit? Het voor schut zetten van de tegenstander?

Past niet in het systeem.
pi_57078505
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 11:59 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Past niet in het systeem.
Hij kan overal in de aanval en op '10' spelen?
pi_57078534
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:03 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij kan overal in de aanval en op '10' spelen?
Dan krijg je nog een pingelaar naast Suarez, zal Huntelaar leuk vinden (als hij blijft). En een 10 vind ik het niet.
pi_57078757
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 18:18 schreef Cyberia18 het volgende:

Ons middenveld is ook volgend seizoen meer dan solide. Voor de plek van Davids halen we gewoon De Zeeuw
Een jongere speler op de plek van Perez lijkt me niet verkeerd anders. En De Zeeuw liever niet hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57078783
Pleur op met die klote de Zeeuw doorgaan op Stekelenburg vergeten ofzo? Liever Amrabat dan Rommedahl.
AFC AJAX
pi_57079126
Amrabat naar psv. Aissati .
pi_57079228
ja leuk...amrabat weer een speler van 60KG...hebben we er niet genoeg van in de jeugd..

[ Bericht 28% gewijzigd door Han-Pekel op 01-03-2008 12:46:11 ]
4 8 15 16 23 42
pi_57079275
Ik zie Amrabat ook graag komen, Rommedahl & Kennedy verkopen. Hopen dat Huntelaar blijft en dan heb je Suarez-Huntelaar-Amrabat een topvoorhoede, het zijn wel pingeldozen maar geven beide ook enorm veel assists. Daarnaast heb je nog Luque en Leonardo als back-up/roulatie
pi_57079312
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:38 schreef Han-Pekel het volgende:
ja leuk...amrabat weer een speler van 60KG...hebben we er niet genoeg van in de jeugd..:')
die gast is bijna niet van de bal te zetten
AFC AJAX
pi_57079452
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:42 schreef BonJovi het volgende:

[..]

die gast is bijna niet van de bal te zetten
Vind je t gek, die kerel gaat zodra er een verdediger aankomt met ze rug naar hem toe staan en aan ze shirt hangen. Verder heeft ie een leuke dribbel inderdaad, als je 3-1 voorstaat en de verdedigers er geen zin meer in hebben. Amrabat is Ajax-onwaardig, leuke speler voor in de Nederlandse competitie maar meer stelt het écht niet voor. Zwaaaar overschat
4 8 15 16 23 42
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:50:33 #231
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57079471
Oja tegen wie moeten we.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57079480
Amrabat gaat het wel goed doen bij psv hoor. Defour komt dus ook niet deze zomer, wel mooie deal met Adidas.

Ik hoop dat het morgen een beetje om aan te zien is.
pi_57079554
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:38 schreef Han-Pekel het volgende:
ja leuk...amrabat weer een speler van 60KG...hebben we er niet genoeg van in de jeugd..
Die gast is beresterk hoor. Als je ook ziet wat hij elke wedstrijd qua overtredingen te verduren krijgt, dat is niet mis. Hij kan wel tegen een stootje.

Het is gewoon zeer groot talent, en m.i. een typische Ajax-speler. Zonde dat hij naar een concurrent gaat...
pi_57079585
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:17 schreef BonJovi het volgende:
Pleur op met die klote de Zeeuw doorgaan op Stekelenburg vergeten ofzo?

Jij ziet liever een speler naar Ajax komen die in zo'n situatie z'n been terugtrekt? De Zeeuw toonde gewoon pure winnaarsmentalitet. Vreemd dat je zo'n speler om die reden niet wilt hebben. Hij deed het omdat hij een doelpunt wilde maken, niet om Ajax te pesten
Woo-loo-loo!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 13:07:21 #235
82589 S-Two
barba macacu
pi_57079763
De Zeeuw is volgens mij wel een enorme klootzak (zo komt hij iig over), maar ik zou hem ook wel bij Ajax willen zien.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_57079911
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:57 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Jij ziet liever een speler naar Ajax komen die in zo'n situatie z'n been terugtrekt? De Zeeuw toonde gewoon pure winnaarsmentalitet. Vreemd dat je zo'n speler om die reden niet wilt hebben. Hij deed het omdat hij een doelpunt wilde maken, niet om Ajax te pesten
Pleur op man heb je ooit wel een interview van die hoofd gezien? hij was disrespectful towards the supporters of Ajax
AFC AJAX
pi_57080051
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 13:15 schreef BonJovi het volgende:

Pleur op man heb je ooit wel een interview van die hoofd gezien? hij was disrespectful towards the supporters of Ajax
Ik heb wel eens een interview met die hoofd gezien ja, maar dat gedeelte heb ik dan waarschijnlijk gemist. Maar gelukkig ben jij er om dat dan nu even verder toe te lichten

En wat betreft dat doorgaan op Stekelenburg: hij deed gewoon z'n werk, in tegenstelling tot de scheidsrechter.
Woo-loo-loo!
  Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 13:27:19 #238
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57080156
amrabat was al eens van ajax
pi_57080508
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:17 schreef BonJovi het volgende:
Pleur op met die klote de Zeeuw doorgaan op Stekelenburg vergeten ofzo? Liever Amrabat dan Rommedahl.
Het ging om de invulling van Davids dipshit
pi_57080527
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:57 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ook precies mijn gedachte
pi_57080581
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 13:15 schreef BonJovi het volgende:

[..]

die hoofd?
Nee die hoofd heeft ik niet gezien
pi_57081519
quote:
Zieke Perez haakt af, Luque niet in selectie
01 maart 2008

Ajax-middenvelder Kenneth Perez doet zondag niet mee in de wedstrijd tegen Excelsior. De Deense spelmaker is niet voldoende hersteld van een griepaanval.

Naast Perez komt ook Albert Luque niet in actie tegen de Rotterdammers. De dure aanvaller is door coach Adrie Koster buiten de selectie gehouden. Voor breekijzer Ismael Urzaiz is daarentegen wél plaats in de 18-koppige selectie. De Uruguayanen Bruno Silva en Luis Suarez missen de wedstrijd door een schorsing.
pi_57081541
Urzaiz
  zaterdag 1 maart 2008 @ 14:51:58 #244
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57081596
Als Ajax ruim genoeg voorstaat en Huntelaar heeft nog geen geel dan gaat Urzaiz er dus voor hem in komen
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 14:55:45 #245
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_57081681
Morgen wordt er dus misschien geschiedenis geschreven met het eerste doelpunt van Urzaiz
Jawel, je keek.
  Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 14:56:16 #246
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57081698
Wel leuk voor hem dat ie wellicht minuten gaat maken, maar het blijft schaamteloos geld harken in Amsterdam voor hem.
  Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 14:58:29 #247
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57081747
kutstreek van kotser trouwens, Luque had ik wel op 10 willen zien...
pi_57082118
Goddomme Koster waar ben je mee bezig
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_57082165
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 11:48 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zo'n speler hebben we al in de vorm van Leonardo die mits hij fit is beter is dan Amrahbat. Alleen ziet de trainer het niet zo in zulke spelers zitten. Suarez is ook zeker zo'n speler maar dan in mindere mate.
pi_57082604
Pure kapitaalvernietiging. Koster doet niet eens moeite om Luque aan het voetballen te krijgen.
Woo-loo-loo!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 15:54:45 #251
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57082787
Jullie A1 gaat weer lekker .
pi_57082895
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:54 schreef De.Kromme het volgende:
Jullie A1 gaat weer lekker .
Is dat zo, ik dacht juist dat ze ergens onderaan staan?
pi_57082911
Ze hebben verloren van de kakkerlakken maargoed.
pi_57082936
Als je als Rotterdommer daar je hoop vandaan moet halen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:05:26 #255
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57083014
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:01 schreef Jasza het volgende:
Ze hebben verloren van de kakkerlakken maargoed.
Aha, word dit nu gelijk een nationale feestdag in Rotterdam?
pi_57083034
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:22 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Zo'n speler hebben we al in de vorm van Leonardo die mits hij fit is beter is dan Amrahbat. Alleen ziet de trainer het niet zo in zulke spelers zitten. Suarez is ook zeker zo'n speler maar dan in mindere mate.
Suarez kan een wereldtopper worden, maar moet gewoon in de basis, net als Leo
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:10:45 #258
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57083105
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:02 schreef denthemen het volgende:
Nee hoor. Ik vind het alleen typisch dat jullie jeugdelftallen blijkbaar helemaal niet zoveel beter zijn dan andere jeugdelftallen.
pi_57083125
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
http://youtube.com/watch?v=FRdgPdONm8g

track met babel
pi_57083180
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:10 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vind het alleen typisch dat jullie jeugdelftallen blijkbaar helemaal niet zoveel beter zijn dan andere jeugdelftallen.
Of een jeugdopleiding goed is of niet heeft daar weinig tot niets mee te maken. Dit is puur een teamsport, als je wint heb je dus gewoon een goed team. Maar in een slecht team kunnen ook hele goeie voetballers zitten, neem een Siem de Jong, het 2e draait al jaren niet echt lekker maar toch weer een parel, net als Jan Arie. Dan kun je 100 keer kampioen worden, als je geen goeie spelers eruit haalt voor in je team heb je er 0.0 aan. En met alle respect, wat voor goeds loopt er nu rond bij Feyenoord? Fer is redelijk, Guzman is gewoon een hele goeie. That's all, wij hebben een halve selectie zo'n beetje met jeugdspelers
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57083210
quote:

[..]

Flikker op man de B1 nooit gezien? en de C1 doet het ook niet slecht
AFC AJAX
pi_57083225
quote:

[..]

Toch typisch dat er dan zo ongeveer elk jaar een of twee pareltjes uit de opleiding voor miljoenen verkocht worden

zaterdag 1 maart 2008 @ 16:19:07 #263
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_57083272
Koster
Geef mij maar Amsterdam
pi_57083377
quote:

[..]

Kijk eens in het topic van Methodmich, daar staat de selectie uit 97/98, die wonnen van PSV en Feyenoord met gigantische cijfers, staan namen tussen van voetballers waarbij je moet denken of die niet in de Eerste Divisie spelen.,
quote:
Ik trap af met de A1 van Ajax in 1997/98. Dit team werd wel "de Gouden A1" genoemd. Werden ongeslagen kampioen, versloegen PSV A1 met 7-0 en Feyenoord A1 met 11-3. Bij Ajax dacht men met het grootste deel van deze spelers goud in handen te hebben. Hoe is het echter gegaan?

Serge van den Ban: Keeper van het elftal. Werd gezien als mogelijke opvolger voor Van der Sar, maar de tijd haalde hem in. Vertrok in 2000 naar Haarlem en speelde sindsdien ook voor FC Dordrecht en MVV. Bij MVV is hij nu alweer aan zijn vierde seizoen bezig. Speelde tot dusverre toch al 244 duels in het betaald voetbal, maar nooit op het hoogste niveau.

Sander Keller: De rechtsback. Was niet de meest spectaculaire speler van dit team, maar heeft toch een degelijke loopbaan opgebouwd. Debuteerde als prof bij FC Utrecht, speelde daarna drie seizoenen voor RBC Roosendaal en sindsdien weer voor Utrecht. Is daar al voor het vijfde seizoen op rij. Kwam tot 183 wedstrijden, op één seizoen bij RBC na in de eredivisie, en scoorde 12 keer.

Michael van der Kruis: De voorstopper. Vertrok naar Excelsior en speelde later voor De Graafschap en Haarlem. Sinds dit seizoen speelt hij bij Emmen. Zijn 236 duels en 10 goals waren vooral in de eerste divisie. Maakte vooral naam als "matennaaier" in een periode waarin hij enkele opponenten rood aansmeerde volgens tegenstanders.

Pascal Heije: De donkere versie van Danny Blind, zo noemde men hem. Inschuivende vrije verdediger. Werd als international gezien. Kwam wel tot 2 duels in Ajax 1, maar belandde via RBC Roosendaal, NEC en Go Ahead Eagles in de anonimiteit. Weigerde een stage bij Emmen en houdt bij Jong Willem II zijn conditie op peil. Kwam tot exact 125 duels en 0 goals in het betaald voetbal.

Quido Lanzaat: Linksback, die tot 1 optreden in de hoofdmacht kwam. Ging naar Duitsland. Speelde weinig bij Borussia Mönchengladbach en kwam door een cannabis-affaire bij een zaalvoetbaltoernooi in opspraak. Kwam ook nog uit voor Alemannia Aachen, TSV 1860 München en MSV Duisburg. Voetbalt nu in Bulgarije bij CSKA Sofia. Speelde 97 duels in het betaald voetbal en kwam tot 4 goals.

Michael Lamey: Was rechtshalf in dit team. Werd bij RKC een verdienstelijk rechtsback en dwong een mooie transfer naar PSV af. Dat werd geen succes. De Eindhovenaren verhuurden hem aan AZ en FC Utrecht en verkochten hem afgelopen zomer aan MSV Duisburg. Kwam tot 133 wedstrijden en 6 goals in het profvoetbal.

Darl Douglas: Schaduwspits waarvan men had gedacht dat hij Ajax 1 kon halen. Moest echter naar Haarlem voor het samenwerkingsverband, na een eerdere verhuur aan RBC Roosendaal. Kwam nooit meer terug. Speelde als rechtsbuiten nog wel voor Heracles Almelo, FC Utrecht, het Portugese Marítimo Funchal en sinds dit seizoen Willem II. Douglas scoorde 26 keer in 207 duels.

Mitchell Piqué: Linkshalf. Van hem werd ook verwacht dat hij Ajax 1 zou halen. Speelde onder Co Adriaanse als linksback ook enkele duels in de hoofdmacht, na een huurperiode bij Twente. Speelde ook voor Haarlem, RBC, TOP Oss en Cambuur. Vorig seizoen gaf Excelsior hem een nieuwe kans in de eredivisie. Piqué scoorde nog wel eens tegen Ajax. Speelde exact 200 duels en maakte 12 goals.

Andy van der Meyde: De rechtsbuiten. Werd niet als het grootste talent gezien, maar was wel de enige die Oranje haalde. Na een huurperiode bij Twente bood Co Adriaanse hem een nieuwe kans. Onder Koeman speelde hij prima en dwong een transfer naar Internazionale af. Dat werd geen succes. Zijn huidige tijd bij Everton evenmin. Of hij nog gaat voetballen is afwachten. Kwam tot dusverre wel tot 173 duels en 21 goals, plus 17 interlands met 1 doelpunt.

Brutil Hosé: Spits die de goals aan elkaar reeg. Hij moest de nieuwe parel in de aanval worden. Het lukte niet. Adriaanse probeerde het nog met hem, maar Hosé viel vooral op wegens rode kaarten in de beker. Scoorde wel 3 keer in 20 duels voor Ajax 1. De club had hem tussendoor verhuurd aan De Graafschap en Haarlem. Hosé probeerde het ook nog bij Sparta en FC Dordrecht, plus de exotische clubs Poseidon, Al-Wakrah en Sarawak FA. Speelt nu al enige tijd voor zondaghoofdklasser Haaglandia, waar laakbaar gedrag hem ook al in het nieuws bracht. Zijn profloopbaan bracht hem 16 duels in 61 wedstrijden.

Kevin Bobson: De linksbuiten. Hem werd ook een grote toekomst voorspeld. De dribbelaar maakte het echter toch niet in Amsterdam, ondanks dat hij drie seizoenen bij de selectie zat. Vertrok naar NAC Breda en kwam vervolgens uit voor Espanyol en Willem II, dat hem in de winterstop verhuurde aan NEC. Bobson scoorde tot nu toe 27 keer in 198 wedstrijden en werd door Marco van Basten verrassend genoeg eens geselecteerd voor Oranje. Debuteerde echter niet.
pi_57083423
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:24 schreef VoreG het volgende:

[..]

Kijk eens in het topic van MethodMich, daar staat de selectie uit 99?, die wonnen van PSV en Feyenoord met gigantische cijfers, staan namen tussen van voetballers waarbij je moet denken of die niet in de Eerste Divisie spelen.,
Dat was toch de Hosé generatie
pi_57083546
Morgen maar weer eens genieten van de kunsten van Urzaiz.
pi_57084193
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:24 schreef VoreG het volgende:

[..]

Kijk eens in het topic van Methodmich, daar staat de selectie uit 97/98, die wonnen van PSV en Feyenoord met gigantische cijfers, staan namen tussen van voetballers waarbij je moet denken of die niet in de Eerste Divisie spelen.,
[..]
Wie was toen de jeugdtrainer? Iemand die zo'n hopeloos zooitje aan het voetballen krijgt is goud waard.
pi_57084669
Jeuhj Luque op de tribune
MOKUM XXX RATED
pi_57084852
had die grensrechter bij nac uit een stijve?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57084954
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:02 schreef denthemen het volgende:
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:06 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Aha, word dit nu gelijk een nationale feestdag in Rotterdam?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_57084955
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:35 schreef Noshiba het volgende:
had die grensrechter bij nac uit een stijve?
Wtf?
pi_57085009
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:40 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wtf?
www.ajaxpride.nl dan ff t filmpje, dan op een gegeven moment houdt ie z'n vlag en z'n hand voor z'n broek?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57085062
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:43 schreef Noshiba het volgende:

[..]

www.ajaxpride.nl dan ff t filmpje, dan op een gegeven moment houdt ie z'n vlag en z'n hand voor z'n broek?
Oh hehe dat bedoel je, misschien van die geile corner van Silva
pi_57085297
quote:

track met babel
Babel met Lange Frans:

http://www.sportweek.nl/ryan-babel.asp

Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_57085412
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:26 schreef dronkeykong het volgende:
Jeuhj Luque op de tribune
En Rommedahl natuurlijk weer in de basis.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_57085427
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:54 schreef Longmen het volgende:

[..]

Babel met Lange Frans:

http://www.sportweek.nl/ryan-babel.asp

Babels couplet uit 1-2tje
Zie oh, zie oh, hier flowt Rio,
1-2 in dit trio, yo, je kent m’n stylo.
Soepel, flexibel zo maak ik m’n acties,
ben tactisch en stuur je terug naar huis in de taxi.
Je lacht niet, want ik hou wel van een dolletje.
Ben ijskoud en krijg het nooit te hoog in m’n bolletje.
Kan je me volgen? Of gaat het te snel?
Is het de straat of het veld, ik weet wel raad met het spel!
Ik heb het vaker verteld: ik ben niet makkelijk te vangen.
M’n groupies stuur ik door naar Baasie of die Lange.
En haters laat ik hangen, want daar heb ik geen tijd voor,
ze klinken net als kleuters, denk je dat ik die schijt hoor?
Ik spit m’n flow en ze blazen de aftocht,
geef ze een kick waarmee ik ze voor straf schop.
Ik weet wat m’n doel is en ik zit er nooit naast,
ik heb de flow aan m’n voet en ik pass ‘m naar Baas

pi_57085913
Dit betekend waarschijnlijk dat Kennedey of Rommedahl in de basis staan Of nog erger: Allebei met Kennedy op '10'
pi_57086084
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:43 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Kenker die ene NAC supporter op het laatst is echt te lelijk gewoon
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:33:26 #279
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57086124
* MisterJ.Lo luistert nu de nieuwe track van Uniq met Royston Drenthe/Babel

Babel stukje:

Geen miljoenen jacht ik wil een jacht van een jacht/ ik ben nu de gene die het laatst lacht/
Uit de Bijlmer, kraaienest, ganzehoef en nu je niffo komt money uit de roof/
Een snelle jongen op het veld ik heb paardenlongen/track met Uni-Q ben maar net begonnen/
De naam is Babel aangenaam, wie ben jij? hoog in het zadel god aan mijn rechterzij/

Uuh../ nu nog een waggi en een grote villa jaa../ met nog een waggi voor mijn senorita/ nee..nee
niet vragen ik wil het niet/ alles is vanaf familia's sorri spiek.

[ Bericht 12% gewijzigd door MisterJ.Lo op 01-03-2008 19:00:45 ]
pi_57086136
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:58 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En Rommedahl natuurlijk weer in de basis.
Zal zeker wel weer kut Koster met zijn drama opstelling.
MOKUM XXX RATED
pi_57086506
quote:

track met babel
Niet helemaal mijn soort hip-hop maar Drenthe en Babel rappen nog best ok. Jammer van de simpele lyrics, maar ze hebben wel 'delivery'.
pi_57086586
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:34 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Zal zeker wel weer kut Koster met zijn drama opstelling.
Idd
pi_57086610
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:31 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Kenker die ene NAC supporter op het laatst is echt te lelijk gewoon
BUITEN BUITEN KOM BUITEN
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:59:48 #284
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_57086700
Als Luque zich niet kan gedragen en niet wil meewerken, waarom zou hij dan in de selectie moeten zitten?
Love will be my strongest weapon
pi_57086754
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:55 schreef Jasza het volgende:

[..]

BUITEN BUITEN KOM BUITEN
In elk stadion is er wel één die zegt van: Kom dan, kom dan, wij 2en buiten!

Kaartje voor psv is binnen nog net op tijd
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57086819
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:02 schreef Noshiba het volgende:

[..]

In elk stadion is er wel één die zegt van: Kom dan, kom dan, wij 2en buiten!

Kaartje voor psv is binnen nog net op tijd
Eric gaat ook weer is een keer

Totaal geen zin in morgen btw
pi_57086875
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:23 schreef MaxC het volgende:
Dit betekend waarschijnlijk dat Kennedey of Rommedahl in de basis staan Of nog erger: Allebei met Kennedy op '10'
Ik denk dat De Jong gewoon op 10 zal spelen en Kennedy rechtsbuiten. Rommedahl zal wel linksbuiten spelen.
pi_57087038
Koster wil volgend seizoen gewoon CL spelen, dus die zorgt er wel voor dat psv kampioen wordt
pi_57087096
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Koster wil volgend seizoen gewoon CL spelen, dus die zorgt er wel voor dat psv kampioen wordt
pi_57087140
Wel frappant dat je daar een trainer neerzet die nergens op afgerekend kan worden.

Nu je weet wie er volgend jaar komen kan je net zo goed die lui per sms de opstelling laten doen
  zaterdag 1 maart 2008 @ 19:24:25 #291
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57087182
Was van het Schip maar alvast aan de slag gegaan ofzo.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_57087225
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:24 schreef Ruiseart het volgende:
Was van het Schip maar alvast aan de slag gegaan ofzo.
Kunnen ze beter dit halve seizoen als opbouw jaar doen ipv volgend seizoen eerst naar d emalle kloten helpen.
pi_57087250
Van Basten maakt ons volgend seizoen gewoon kampioen!

pi_57087463
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:05 schreef Jasza het volgende:

[..]

Eric gaat ook weer is een keer

Totaal geen zin in morgen btw
Affiche is ook niet echt spectaculair he.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 1 maart 2008 @ 19:37:40 #295
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_57087481
Lekker radiootje in en hopen op Utrecht, da's veel belangrijker. Winnen doen we toch wel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_57087508
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:37 schreef Silenus het volgende:
Lekker radiootje in en hopen op Utrecht, da's veel belangrijker. Winnen doen we toch wel.
Laatste twee wedstrijden tegen Excelsior hebben we niet gewonnen. Een Excelsior-syndroom!!
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_57087544
quote:
Ik reken niet echt op utrecht eigenlijk. Die draaien nog slechter dan feyenoord.
pi_57087592
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:37 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Affiche is ook niet echt spectaculair he.
Nounou, den Ouden zien voetballen is een natte droom
  zaterdag 1 maart 2008 @ 19:44:11 #299
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57087631
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Basten maakt ons volgend seizoen gewoon kampioen!

En dat is het volgend jaar, de opvolger van Van Basten maakt ons kampioen
  zaterdag 1 maart 2008 @ 19:45:48 #300
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57087661
quote:
Winnen doen we toch wel.
Ajax, Feyenoord en zelfs PSV winnen dit seizoen niet 'even toch wel'. Juist met deze mentaliteit morsen die 3 clubs steeds punten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')