Clausule.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Daarmee lijkt het me dus definitief uitgesloten dat hij naar Ajax gaat.
Ja denk het wel of aan het einde van zijn carrièrequote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat dus, plus wat Aanvoerder zegtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:12 schreef methodmich het volgende:
Volgens Belgische teletekst was het vooral bedoeld om de afkoopsom voor Standard wat te vergroten.
Contracten zijn anno 2008 ook niets meer waard...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar het zal er niet goedkoper op worden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:19 schreef Longmen het volgende:
[..]
Contracten zijn anno 2008 ook niets meer waard...
Ach, Adidas betaalt vrolijk mee.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar het zal er niet goedkoper op worden.
Heb jij een Feyenoord/Ajax indentiteitscrisis ofzo?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Prachtige speler, wat is hij goed
Biglia zou ook goed passen bij ajax![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Prachtige speler, wat is hij goed
Biglia zou ook goed passen bij ajax![]()
Idd...bizar ditquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij een Feyenoord/Ajax indentiteitscrisis ofzo?
En wat zijn Ajacieden arrogantquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee hoor, ondanks dat het spel momenteel dramatisch is lopen wij op schema voor onze doelstelling. Wie weet zelfs nog een bekertje dit jaar, maar volgend seizoen gaan we weer serieus meedoen bovenin.
Sowieso de bijnaam van Van Hanegem onwaardigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
En wat zijn Ajacieden arrogant. Wat ben jij een mongool zeg, fakking hell.
v. Hanegem is ten minste nog realistisch.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sowieso de bijnaam van Van Hanegem onwaardigVan Hanegem is ondanks dat het een kakkerlak is tenminste nog grappig, deze is gewoon vervelend
Heb je een nieuw woordje geleerd ofzo?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Die hapsnurk weet ook niet wat ie wil. Rot dan lekker op zou ik zeggen.
Ons middenveld is ook volgend seizoen meer dan solide. Voor de plek van Davids halen we gewoon De Zeeuw
Hapsnurkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:52 schreef BonJovi het volgende:
Hapsnurk je weet het! of bedoel je solide
Defour wil denk ik graag bij Ajax voetballen, daarom liet hij zijn contract bij Genk juist ontbinden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Defour dit Defour dat, die gast komt niet, en ik moet hem ook niet. Laat de scouts eens met onbekende talenten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |