die gast is bijna niet van de bal te zettenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:38 schreef Han-Pekel het volgende:
ja leuk...amrabat weer een speler van 60KG...hebben we er niet genoeg van in de jeugd..:')
Vind je t gek, die kerel gaat zodra er een verdediger aankomt met ze rug naar hem toe staan en aan ze shirt hangen. Verder heeft ie een leuke dribbel inderdaad, als je 3-1 voorstaat en de verdedigers er geen zin meer in hebben. Amrabat is Ajax-onwaardig, leuke speler voor in de Nederlandse competitie maar meer stelt het écht niet voor. Zwaaaar overschatquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
die gast is bijna niet van de bal te zetten
Die gast is beresterk hoor. Als je ook ziet wat hij elke wedstrijd qua overtredingen te verduren krijgt, dat is niet mis. Hij kan wel tegen een stootje.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:38 schreef Han-Pekel het volgende:
ja leuk...amrabat weer een speler van 60KG...hebben we er niet genoeg van in de jeugd..
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:17 schreef BonJovi het volgende:
Pleur op met die klote de Zeeuwdoorgaan op Stekelenburg vergeten ofzo?
Pleur op man heb je ooit wel een interview van die hoofd gezien? hij was disrespectful towards the supporters of Ajaxquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:57 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
![]()
Jij ziet liever een speler naar Ajax komen die in zo'n situatie z'n been terugtrekt? De Zeeuw toonde gewoon pure winnaarsmentalitet. Vreemd dat je zo'n speler om die reden niet wilt hebben. Hij deed het omdat hij een doelpunt wilde maken, niet om Ajax te pesten![]()
Ik heb wel eens een interview met die hoofd gezien ja, maar dat gedeelte heb ik dan waarschijnlijk gemist. Maar gelukkig ben jij er om dat dan nu even verder toe te lichtenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:15 schreef BonJovi het volgende:
Pleur op man heb je ooit wel een interview van die hoofd gezien? hij was disrespectful towards the supporters of Ajax
Het ging om de invulling van Davids dipshitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:17 schreef BonJovi het volgende:
Pleur op met die klote de Zeeuwdoorgaan op Stekelenburg vergeten ofzo? Liever Amrabat dan Rommedahl.
die hoofd?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:15 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Pleur op man heb je ooit wel een interview van die hoofd gezien? hij was disrespectful towards the supporters of Ajax
quote:Zieke Perez haakt af, Luque niet in selectie
01 maart 2008
Ajax-middenvelder Kenneth Perez doet zondag niet mee in de wedstrijd tegen Excelsior. De Deense spelmaker is niet voldoende hersteld van een griepaanval.
Naast Perez komt ook Albert Luque niet in actie tegen de Rotterdammers. De dure aanvaller is door coach Adrie Koster buiten de selectie gehouden. Voor breekijzer Ismael Urzaiz is daarentegen wél plaats in de 18-koppige selectie. De Uruguayanen Bruno Silva en Luis Suarez missen de wedstrijd door een schorsing.
Zo'n speler hebben we al in de vorm van Leonardo die mits hij fit is beter is dan Amrahbat. Alleen ziet de trainer het niet zo in zulke spelers zitten. Suarez is ook zeker zo'n speler maar dan in mindere mate.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Juist wel. Hij kan Ajax weer wat flair brengen, Ajax mist dat op dit moment. Ik verlang weer naar een Pienaar die spelers van Inter in hun eigen strafschopgebied poortte, of een Zlatan die altijd de grote sterrren van de tegenstander uitkoos om die de hele wedstrijd te gaan etteren, of een jonge Davids die niet geïmponeerd was van welke tegenstander dan ook en ze allemaal keihard aanpakte, een Bergkamp die met subliem technisch spel de tegenstander voor schut zette.
Ik mis dat. Kijk Vermaelen, Gabri en Vertonghen zijn geweldige spelers en ik ben blij dat we ze hebben. Maar ik verlang ook naar echte Ajax-spelers. Waar is de bravoure? De brutaliteit? Het voor schut zetten van de tegenstander?
Wij zijn Ajax, geen Feyenoord of PSV ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |