abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55920181
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:44 schreef SCH het volgende:
Dat ze hem bij AZ nog willen
Wanhoop
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:31:12 #102
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55920235
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:15 schreef Theoden het volgende:
Heel veel berichten opeens dat hij vandaag mij M'borough gaat tekenen.
Ben bang dat dat niks wordt ivm werkvergunning enzo , of heb ik iets gemost
Ik ben inmiddels overleden
pi_55920293
Middlesbrough bied 16 miljoen, AZ 18... Oh blijkbaar hebben ze het nu ook opgeschroefd naar 18.9:

Middlesbrough are reportedly on the brink of sealing a £14million deal for striker Afonso Alves.

The 27-year-old Brazilian ace has been linked with the Teesside club for months now as he continues to star in Holland with Heerenveen.

And according to The Sun he's set to move to the Riverside Stadium despite interest from Manchester City.

The tabloid claims Alves has already agreed terms with Boro, and his signing would give boss Gareth Southgate a massive boost.

A source close to the player said: "Middlesbrough and the player have an agreement in place and the clubs also.

"There are a few other details to sort out but the player should be in England by the end of the week."
pi_55920473
Infeite wat hierboven staat is hetzelfde wat AZ bereikt had.

@Chadi,

Wanhoop is het infeite wel.
De spitsen die er zijn scoren niet, of te weinig.
En Alves kan idd scoren.. das bekend.

Dus wat moet/doe je dan als dit je enige kans is.
quote:
Boro lead chase for Fred
EXCLUSIVE 21 DAY'S UNTIL THE TRANSFER WINDOW CLOSES
10/01/2008

Middlesbrough are in talks with Lyon's Brazilian striker Fred about a stunning £10million move to join Gareth Southgate's club.

Spurs are also interested in the unsettled samba star, whose agents have been to Teesside to speak to Boro ahead of talks with Tottenham today.

Fred has fallen out with the French giants after coming back late off a winter break to his homeland, on top of being in and out of their side this season.

He has been hotly tipped for a move to Paris St Germain and Lyon president Jean-Michel Aulas said: "If he wants to leave, he can do so.

"We'll take the time to discuss things with him. It's in his interest to find a club which will play him more and value him." Lyon want a huge fee but Boro hope to drop the price and pay in stages as they seek the missing link in their side - with chairman Steve Gibson's cash.

Fred - full name Frederico Chaves Guedes - was rated one of the best strikers in France when he first signed from Cruzeiro but he has only started two league games this season and wants out.

The 24-year-old hitman could be a big success at Boro who have a tradition of signing leading South American players dating back to Juninho and the legendary status he achieved.

Boro have also been talking to another Brazilian striker, Afonso Alves, but he would struggle to get a work permit and Dutch side Heerenveen want £12 million for him.

Boss Southgate had been looking to recruit a couple of domestic strikers in the transfer window. But after debate within the club they are now pursuing 'bigger' names - and Fred could be the surprise answer to their prayers..

bron.
http://www.mirror.co.uk/s(...)fred-89520-20280565/

[ Bericht 41% gewijzigd door fuckbuddy op 10-01-2008 12:46:45 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_55920807
Toch denk ik dat een groot deel van het weinig scoren van Ari kwam door eerst aanpassing en daarna pech. Ari kan wel scoren. Pelle echter.... niet overtuigd. Maar AZ kan wel iemand gebruiken die al dusdanig ver is dat ie altijd en overal scoort.
pi_55920985
quote:
AZ en sc Heerenveen zijn het eens (update)

De transfersom is geen probleem meer. AZ is bereid de prijs te betalen die sc Heerenveen wil hebben. In andere woorden: de clubs zijn er wel uit. Omdat ook Alves er geen geheim van maakt dat hij graag naar Alkmaar wil en afgelopen zomer al akkoord was met AZ hoeft ook dat geen levensgroot probleem te zijn.

Wat de exacte hoogte van de transfersom is, is ons niet bekend. Wat er nog precies moet gebeuren om de transfer af te ronden, is ook enigszins vaag. Op AZ-sites circuleert het verhaal dat Alves al medisch gekeurd is, maar volgens onze informatie is de speler niet eens in Nederland. Hij zit voor een korte vakantie in Zweden of Zuid-Amerika. Wellicht dat de jakhalzen rondom de speler nog proberen hun eigen financiële toekomst veilig te stellen over de rug van Alves? Hoe het ook zij... Betrokkenen denken niet dat de laatste details nog grote problemen gaan opleveren.

Via de mail vroeg een aantal mensen waarom we zo lang wachtten met het plaatsen van het VI-bericht. De reden was vrij simpel: wij hadden andere informatie en die bleek achteraf (gelukkig) betrouwbaar. We hebben het VI-bericht zelfs helemaal niet geplaatst, wel een bericht dat daar wat inhoud betreft haaks op stond. De transfer was en is (!) nog niet helemaal afgerond. De kans dat Alves op 19 januari in het Abe Lenstra Stadion aantreedt in het AZ-shirt wordt echter met het uur groter.

UPDATE! Tsja! Voor het weekeinde zullen we van AZ of sc Heerenveen wel niets meer over Afonso Alves horen. Donderdag meldden we dat de clubs akkoord zijn over de transfersom. Daar blijven we bij.

Verschillende websites zijn inmiddels met het bericht aan de haal gegaan en geven er in sommige gevallen een eigen draai aan. Voor de duidelijkheid: de transfer is niet afgerond, maar dat hebben we ook nooit gezegd. In tegendeel. Het VI-bericht van die strekking spraken we als eerste tegen. We hebben wel gemeld dat de clubs het eens zijn en daar blijven we bij.

Wat er mis kan gaan? Afonso Alves schijnt nog ergens in het buitenland te blijven en het zou toch handig zijn wanneer hij de moeite neemt om zelf een handtekening onder het contract te zetten. Maar goed, Alves en op tijd terug… Dat is in het verleden niet altijd de meest gelukkige combinatie gebleken.

Op verschillende forums wordt gespeculeerd over de vraag waarom nieuws via de officiële kanalen uitblijft. Dirk Scheringa zou in termijnen willen betalen, Alves moet nog medisch gekeurd worden, AZ kiest inmiddels voor Lasse Nilsson en meer van dat soort dingen. Geen van die berichten kregen wij vijrdagavond bevestigd.

We gaan gewoon door!
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_55921086
Bron?

Het VI-bericht van die strekking spraken we als eerste tegen

Oh Sportweek zeker

Ik check dit af en toe trouwens: http://news.google.com/news?source=ig&hl=en&rlz=&q=afonso+alves&um=1&ie=UTF-8&tab=wn&scoring=n

[ Bericht 44% gewijzigd door Hertog_Martin op 10-01-2008 13:09:11 ]
pi_55921372
pi_55921404
edit ik ben dom

[ Bericht 96% gewijzigd door Hertog_Martin op 10-01-2008 13:18:17 ]
pi_55922443
Soap rond Afonso Alves duurt voort
Gepubliceerd op 10-01-08 om 13:22 door David Franken

Soap rond Afonso Alves duurt voortDe soap rond SC Heerenveen-spits Afonso Alves duurt maar voort. Diverse bronnen meldden eerder dat Alves naar Manchester City zou verhuizen. Gisteren leek een transfer van de Braziliaan naar AZ al beklonken. Middlesbrough lijkt nu de belangrijkste gegadigde om de Braziliaans international in te lijven.

Volgens de Engelse krant The Independent hoopt Boro de komst van Alves vandaag wereldkundig te maken. De Engelse club zou zo’n 16 miljoen euro over hebben voor de 26-jarige aanvaller.

Mocht Alves daadwerkelijk naar Middlesbrough komen, dan zou dit voor de Engelse club een enorme opluchting zijn. De club is namelijk al maanden op zoek naar een echte goaltjesdief. De huidige nummer vijftien van de Premier League raakte afgelopen zomer de spitsen Mark Viduka en Yakubu Aiyegbeni kwijt en heeft dit vooralsnog niet kunnen opvangen.
pi_55922531
16 miljoen
pi_55926669
TVzeikbraziliaan
pi_55926945
Hopelijk zit ie zonder club straks

Ik weet niet wat ik van hem moet denken. Volgens mij is het geen sterke persoonlijkheid, een beetje de Braziliaanse Kluivert.

Hup daar een kindje, hup daar een huwelijkje, hup daar een auto-ongelukje en huppie naar het zoveelste kluppie
pi_55927378
Geld vangen voor die gast en op laten rotten. Hoop dat ie niet naar een Nederlandse club gaat want dit zou wel eens het einde van die club kunnen betekenen.
pi_55927394
Kluivert verdient wel ff meer credits beste dan wat jij ervan maakt.
Die gast heeft het nederlandse voetbal en Ajax aardig wat gegeven.

Maar snap je gedachte wel.

Alves wordt morgen gepresenteerd bij AZ overigens...
according to my sources...
pi_55927481
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:50 schreef fuckbuddy het volgende:
Kluivert verdient wel ff meer credits beste dan wat jij ervan maakt.
Die gast heeft het nederlandse voetbal en Ajax aardig wat gegeven.

Maar snap je gedachte wel.

Ik hang je op aan je ballen op de kaasmarkt als dit niet klopt.
pi_55927550
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Ik hang je op aan je ballen op de kaasmarkt als dit niet klopt.
Als het niet klopt dan zal ik mijn signature aanpassen met een "ik lul maar wat" erin.
Wat als het wel klopt??
pi_55927563
quote:
Dan heeft ie een drukke dag. Eerst Turkije, dan presentatie bij Middlesborough en dan nog bij AZ
pi_55927571
Dan heb je een goede post gemaakt zojuist
pi_55927625
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan heeft ie een drukke dag. Eerst Turkije, dan presentatie bij Middlesborough en dan nog bij AZ
Heerenveen is klaar met Alves, in Engeland mag ie nog niet spelen... dus hij heeft getekend bij Middlesbrough en AZ mag 'm lenen voor de rest van dit seizoen voor 2 miljoen. Zo hebben ze die extra 2 miljoen gevonden bij Middlesbrough
pi_55927635
quote:

[..]

Boro en Turkije is allemaal misleiding en BS.
Boro vindt het teveel geld (geef ze eens ongelijk ) voor een speler als Alves.

We zullen zien ok?
pi_55927696
quote:

[..]

pi_55928037
Als ie morgen niet tekent bij AZ hoeft Dirk hem niet meer. 17:00 deadline!

En anders 20:00 deadline, en anders 23:59 deadline. Maar dan hoeven ze hem écht niet meer!
pi_55928084
quote:

Net als die ene keer dat je in het vorige Alves-topic verkondigde dat het al rond was zeker:
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:11 schreef fuckbuddy het volgende:
Tis rond, en zeker ook!
Met als bron:
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:34 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Persoonlijke bron, scout van AZ.
Is de vader van een vrouwlijke "kennis" van me...

Hij was ook degene die mij vertelde dat Koevermans weg was en ik melde het hier op Fok! en het bleek 1 dag idd zo te zijn. Laat ik het zo zeggen, gaat dit niet door dan leg ik mijn ballen hier op Fok wel behoorlijk op het blok.
Dus eerder dan vi.nl of wie dan ook
Heb je het nieuws nu weer van diezelfde betrouwbare bron?
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:56 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Als het niet klopt dan zal ik mijn signature aanpassen met een "ik lul maar wat" erin.
Wat als het wel klopt??
Hier ga je nog spijt van krijgen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_55928169
fuckbuddy haalt het ook gewoon van azfanpage, ik heb nog nooit zoveel onzin op 1 forum gelezen daar.
pi_55928344
Dit is echt een geweldige soap!
Zou het knap vinden als iemand hier een samenvatting van zou kunnen geven achteraf
Koning.
pi_55928717
Maar stel dat ie naar AZ gaat, dat is dan 100 procent een keuze voor het geld. En dan volgt de soap binnenkort waarschijnlijk weer. Want denk niet dat meneer er dan lang zin in heeft als het allemaal niet zo loopt.
pi_55928733
With personal terms agreed, the only possible hiccup in this transfer would be the issue of a work permit to the player. Yet Boro are confident the document will be granted to Alves relatively soon.

With one of the most prolific goalscoring records in European football under his belt, and with a massive 82% of Vital Boro readers voting on Southgate to buy him, the prospect of Alves at the Riverside is leaving many Boro fans simply drooling.

http://www.middlesbrough.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=96019
pi_55928876
Hehe wat een soap. Als ik het zo allemaal al lees gaat ie morgen bij vier clubs tekenen. Gisteravond wist een az-vriendje van me te vertellen dat ie vandaag gepresenteerd zou worden, morgen trainen en zondag spelen. Iedereen die zijn betrouwbare bronnen aanboort

Ik zou die gozer geeneens meer willen hebben, wat een oelewappert.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_55928933
quote:
Afonso Alves is nog wel degelijk welkom bij Heerenveen. In diverse media werd gemeld dat Gertjan Verbeek een terugkeer van de Braziliaan niet meer zag zitten, maar volgens de trainer zijn zijn woorden uit het verband gerukt. ,,Zo lang Alves bezig is om weg te komen zal ik geen beroep op hem doen, maar als hij geen andere club vindt, is hij op 1 februari weer van harte welkom. Het boek Alves is, zoals her en der gesuggereerd wordt, niet gesloten’’

Volgens Gertjan Verbeek heeft de club geleerd van de transferperikelen rondom Alves van afgelopen zomer. De onrust die ontstond over een eventueel vertrek van de aanvaller kwam de rust in het Heerenveen-kamp niet ten goede. ,,Die periode heeft veel energie gekost en dat gaat ten koste van de prestaties,’’ aldus de trainer.

Verbeek heeft daarom besloten om zo lang Alves bezig is een andere club te zoeken, geen beroep te doen op de Braziliaan. Mocht Alves op 1 februari nog steeds op de Friese loonlijst staan, dan ontstaat er een nieuwe situatie. Gertjan Verbeek: ,,Dan gaan we opnieuw om tafel, maar tot die tijd doe ik geen beroep op Alves. We moeten presteren en willen daarom rust rondom het team.’’

sc-heerenveen.nl
pi_55928969
Over heel europa worden spelers aan 3-4 clubs gelinkt en constant geruchten over en weer en ontkenningen en berichten dat er getekend zou zijn etc. Dat heeft vooral met de media te maken en de spelletjes rondom transfers.... beetje onzin dat iedereen begint te roepen dat 't weer Alves z'n schuld is, alsof hij elk nieuwsartikel zelf heeft geschreven.
pi_55929004
Hij is er wel een beetje debet aan Hertog, met zijn rare optreden na de zomer, met zijn rare zaakwaarnemers die ook weer onderling ruzie hebben, met zijn mysterieuze verdwijining en nog het meest: met zijn malle interesse voor AZ..
pi_55929114
Ja, een beetje, maar ik lees overal van dat ze '' hem nu al zat zijn'. Nee, ze zijn de geruchten zat... want verder is er niks concreets om zat van te kunnen zijn. Ik heb geen piep gehoord of gezien van Alves, behalve dat ie graag naar engeland zou willen, nouja welke speler wil dat niet hier. Maar om nou alles op Alves te blijven schuiven vanwege afgelopen zomer... waar óók nog steeds niks duidelijk over is hoe alles nou precies zat.

We schrijven hier in NL mensen altijd zo snel af, 1x negatief in de spotlight staan en de rest van je leven kan je niks meer goed doen.
pi_55929362
Ik niet hoor, ik ben juist zo'n hondstrouwe supporter die Allback nog steeds een wereldster vindt
pi_55929533
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:11 schreef SCH het volgende:
Ik niet hoor, ik ben juist zo'n hondstrouwe supporter die Allback nog steeds een wereldster vindt
Allbäck is dan ook een wereldster..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55929581
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Allbäck is dan ook een wereldster..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was een enorme fan van die vorige Braziliaan die we ooit hadden, die lange, hoe heet ie ook alweer. Heeft volgens mij een keer in het eerste gespeeld, maar ik bleef in hem geloven
pi_55930246
Rafael Pires Viera.

Die naam mag nooit weer in 1 topic met Alves genoemd worden.
pi_55930322
Rafael

Hij was eigenlijk veel beter dan Alves maar het kwam er nooit zo uit
pi_55930353
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:43 schreef MaxPower het volgende:
Rafael Pires Viera.

Die naam mag nooit weer in 1 topic met Alves genoemd worden.
Wel een prachtige voetbalnaam.
pi_55930758

Hiermee staat het vast!
pi_55931220
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Net als die ene keer dat je in het vorige Alves-topic verkondigde dat het al rond was zeker:
[..]

Met als bron:
[..]

Heb je het nieuws nu weer van diezelfde betrouwbare bron?
[..]

Hier ga je nog spijt van krijgen.
In 1 ding kan je me geen ongelijk geven, AZ werd verteld dat het voor elkaar was.
Dus ik heb diezelfde info te horen gekregen, en dus ook verteld.
Er zijn dus geen onwaarheden geroepen
Dus vandaar de melding op vi.nl en als ook een scherp verhaal van Brands. Toen bleek Heerenveen nog een konijn uit de hoed te toveren die van te voren wel bekend was, MAAR niet dat AZ dit wel ff mocht ophoesten... Dus tot op heden heb ik geen ongelijk gehad, maar goed ik kan zgn. bluffen natuurlijk.
Maar je kan beter hier te bek houden, want als het nou wel doorgaat dan krijg je natuurlijk weer de kritiek dat het ook niet anders kon blablabla. Dus logisch dat je dat riep dit en dat..
Of dan komt het commentaar, ja hoor 18 miljoen voor een net-niet subtopclub etc etc

En MaxPower tis zeker geen echo van azfanpage.nl

Maar we zullen zien, feit is dat ik persoonlijk er niet op zit te wachten 18.000.000 aftikken voor een speler die zijn tijd uitzit in NL, en die onbetrouwbaar is.
Had 10x liever een andere spits gezien. Maar daar denkt de techische afdeling anders over.
pi_55931222
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:45 schreef SCH het volgende:
Rafael

Hij was eigenlijk veel beter dan Alves
Inderdaad, Rafael was zelfs op het veld onzichtbaar
pi_55931837
quote:
Middlesbrough bood nog niet op Alves
Middlesbrough heeft volgens manager Gareth Southgate nog geen concreet bod uitgebracht op welke speler dan ook, dus ook niet op Afonso Alves. De Braziliaan van sc Heerenveen wordt al langer gelinkt aan de Engelse ploeg.

"Iedereen wordt aan ons gelinkt. Maar we hebben nog op niemand een bod uitgebracht", zegt Southgate op de website van zijn club. Volgens de site zouden ook Hakan Sükur, Fred, Jeremain Defoe, Peter Crouch en Cristiano Lucarelli op het lijstje van aanvallende versterkingen staan.

De manager gaf wel aan dat er bij enkele clubs navraag is gedaan voor spelers. Clubs of spelers wil hij niet noemen. Eerder verschenen nog berichten dat de 26-jarige Alves dicht bij een vertrek was naar Boro.

Om maar weer verder te speculeren..
pi_55932995
Wie zei ook alweer over Boro van dat Davies eerst nog verkocht moest worden willen ze Alves kopen? Sorry, dat ging over Downing
quote:
Davies Deal Confirmed

The first transfer activity for Boro this month has turned out not to be the transfer-record-breaking purchase of Afonso Alves. Rather it is the sale of defender Andrew Davies.

Davies, who has been on loan all season with the Saints, has been signed for an undisclosed fee, believed to be in the region of £1m.

On Tuesday evening, we broke the story that Davies was on his way, and today confirmation that we were right has emerged.

The 23-year-old has signed a two-and-a-half year contract with the South Coast club, with manager George Burely remarking, 'Andrew is a very talented player and I am delighted he has signed for us.'

Hopefully, that brings to an end the January sales!

And a beginning to the January spending!!
http://www.middlesbrough.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=96051
pi_55942096
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:37 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Om maar weer verder te speculeren..
En hier dan hoofdstuk #12487934:
quote:
'Boro' pronkt al met Alves
Uitgegeven: 11 januari 2008 00:10
Laatst gewijzigd: 11 januari 2008 00:10

MIDDLESBROUGH - SC Heerenveen verkeert nog steeds in het onzekere, maar Middlesbrough maakte zijn fans donderdag alvast even lekker.

De Engelse club pronkt op zijn website pontificaal met een grote foto van Afonso Alves.
Bron: nu.nl

Koning.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 06:23:51 #146
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_55942454
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 03:56 schreef tha_dark het volgende:

[..]

En hier dan hoofdstuk #12487934:
[..]

Bron: nu.nl

en dan kijk op de site:

Alves, Fred, Crouch, Defoe,Suker als mogelijke transfer

Ik heb zo'n gevoel dat hij vandaag bij AZ tekent. Maar dan is hij te laat om tegen ajax te spelen, das dan wel weer jammer

[ Bericht 15% gewijzigd door RubenSosa op 11-01-2008 06:34:53 ]
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_55943048
Tegen ajax scoort ie toch nooit..

Dat wil zeggen, tegen ajax heeft ie nog nooit gescoort. Helaas..
pi_55943070
Heeft ie vannacht al stiekem ergens getekend?
pi_55943101
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 06:23 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

en dan kijk op de site:

Alves, Fred, Crouch, Defoe,Suker als mogelijke transfer

Ik heb zo'n gevoel dat hij vandaag bij AZ tekent. Maar dan is hij te laat om tegen ajax te spelen, das dan wel weer jammer
Hoezo te laat??

Zit er een minimaal aantal dagen aan?
pi_55945553
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]

Hiermee staat het vast!
Tuurlijk staat het nu vast. Er zijn idioten in Alkmaar die hun been alvast laten tattoeren met het zgn kampioenschap. Dan is het voor mij ook geen verrassing dat er in Alkmaar ook een zwakzinnige bakker is die alvast een Alves taart maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')