JIj hebt verder geen informatie meer gekregen van je bron? Ik zou het wel begrijpen als az supporter, dat je dan genaaid zou voelen..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Eerst maar eens zien waar Alves heen gaat... daarna mogen we pas concluderen hoe en wat.
Feit is wel dat als het niet lukt ik me behoorlijk genaaid voel. Misschien wel net zoals de Ajax fans zich voelde na een "grote naam" toen Sneijder was verpatst en er niets kwam.
Een Koevermans verpatsen en niet de grote jangen binnenhalen was al fout één, nu hadden ze een herkansing en schijnt het er toch slecht uit te zien...
MAAR zet meteen een kanttekening bij Alves en zijn homey's die europa inrennen met de prijs van AZ. Als je interesse hebt, dan ga je. Heb je geen interesse zeg dan:" Fuck off Dirk" en zoek een andere club.
Vooralsnog Pellè die er 15 gaat maken dit seizoen venom!
Waarom voel je je als Az supporter genaaid? Alves is gewoon te goed voor jullie. Az zit inmiddels ver ver boven hun zogenaamde budget te bieden. En als ie dan niet komt voel je je genaaid? Denk jij dat je een seizoenskaart heb gekocht bij Chelsea ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Eerst maar eens zien waar Alves heen gaat... daarna mogen we pas concluderen hoe en wat.
Feit is wel dat als het niet lukt ik me behoorlijk genaaid voel. Misschien wel net zoals de Ajax fans zich voelde na een "grote naam" toen Sneijder was verpatst en er niets kwam.
Een Koevermans verpatsen en niet de grote jangen binnenhalen was al fout één, nu hadden ze een herkansing en schijnt het er toch slecht uit te zien...
MAAR zet meteen een kanttekening bij Alves en zijn homey's die europa inrennen met de prijs van AZ. Als je interesse hebt, dan ga je. Heb je geen interesse zeg dan:" Fuck off Dirk" en zoek een andere club.
Vooralsnog Pellè die er 15 gaat maken dit seizoen venom!
Over dat laatste. Best mogelijk dat men bij AZ wel aan het verder kijken is maar niets loslaat daarover. Alves kan niet in Engeland ballen ivm die vergunning. Rest alleen Italie en Spanje als grote landen. Wellicht Frankrijk of Duitsland nog, maar daar heeft ie volgens mij zelf weinig oren naar. Italiaanse en Spaanse clubs staan niet bepaald in de rij dus over Alves kan je gewoon openlijk praten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja ik hoef die oogkleppen met eurotekens van hem niet te zien dus dat verklaart een hoop.
Maar ik blijf bij mijn standpunt dat AZ voor 20 miljoen ook wel verder kan kijken op de markt. Blijf het opmerkelijk vinden dat AZ het zo snel er bij laat terwijl de transfermarkt pas volgende maand sluit.
Mijn god.... of je nou bij AZ, PSV of Cambuur supporter bent er vanuit kan/mag/moet gaan dat als je als supporter iets "beloofd" wordt, dit ook nagekomen word. Alles in verhouding tot elkaar natuurlijk. Das toch logisch? Of vind jij dat als PSV een spits verkoopt en roept dat ze er een bij halen, en dat niet doen onterecht is? En als een cambuur dit doet het wel terecht is? Dat suggereer je volgens mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:09 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Waarom voel je je als Az supporter genaaid? Alves is gewoon te goed voor jullie. Az zit inmiddels ver ver boven hun zogenaamde budget te bieden. En als ie dan niet komt voel je je genaaid? Denk jij dat je een seizoenskaart heb gekocht bij Chelsea ofzo?
FOUT, de marktprijs moet je niet betalen, je betaald die prijs die gevraagd word en dat zou 18 miljoen zijn, DAT is de prijs die Heerenveen vroeg, alleen kwam Alves met zijn afspraak tussen Heerenveen en zichzelf en dat betrof die 5%, daar heeft AZ niets mee te maken. Alleen word die 5% nu richting Alkmaar gegooid en dat is niet de manier.quote:Jullie hebben zowel qua geld niet recht op Alves, maar ook gewoon qua contract. Alves' contract loopt af in ik geloof 2011, dan kan je hem overnemen. Wil je dat eerder moet je de marktprijs betalen.
Hoezo niet serieus? Budget is er wel anders word deze procedure toch niet gestart? Alleen weigerd Scheringa na de vraagprijs te willen betalen ook nog eens extra munten op tafel te moeten leggen. Dat is wat ik ervan begrepen heb.quote:Nog een lesje vraag-en aanbod, hoe schaarser het product, dan verkrijgt de meest betalende persoon. En dat AZ dat probeert is 1, maar dat is toch niet serieus? Maar de meeste mensen zijn het allemaal weer in Alkmaar vergeten; het budget is er niet en DS stopt de lieverds bij AZ weer een zakje geld toe.
Wederom? Hoezo ver ver ver? Kom eens met wat feitenquote:Dus genaaid zou ik me maar niet voelen. Er wordt wederom weer ver ver ver boven hun stand geleefd in Noord-Holland.
Dembélé en Koevermans?quote:Je mag trots zijn dat AZ het als enige in Nederland probeert, maar wees reeël, Alves is (ook) voor AZ niet te koop. Niet huilen, voortaan ook zelf proberen een goede spits te scouten!.
Nope, wat ik toen geroepen had is nog steeds aan de hand, die financiele kwestie tussen Heerenveen en Alves. Dus klopt hetgeen mij is verteld.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:45 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
JIj hebt verder geen informatie meer gekregen van je bron? Ik zou het wel begrijpen als az supporter, dat je dan genaaid zou voelen..
Alves komt (uiterlijk) zaterdag naar Alkmaar lees ik net.quote:geob81 schreef:
Dit mailtje kreeg ik net van RT Marketing (tiburcio)..op de vraag of we Alves zaterdag bij AZ kunnen verwachten:
Friends ventiladores.Contract of Afonso Alves very perfeict.cde negocieition Afonso has 5% of directio.Tiburcio not goes to leave AFONSO if to receive this money. AZ not has responsibility with 5% more has that to pay to Alfonso paid Alves.Se AZ Alves it is AZ perfecty.Not paid Afonso and of Heerenveen and finity.
Misschien dat jullie eruit kunnen komen wat ze nou precies bedoelen (nog steeds die 5% problemen?). Ze zullen het wel met een vertaalmachine hebben vertaald naar het Engels denk.
Ruwweg staat er het volgende:Hallo vriend. In het contract van Afonso Alves staat duidelijk dat Afonso recht heeft op 5% van de transfersom. Tilburcio zal Afonso niet laten vertrekken voordat dit bedrag is ontvangen. Het is niet de verantwoordelijkheid van AZ. De verhouding tussen AZ en Alves is perfect. Als dit bedrag is betaald zijn Heerenveen en Alves klaar. Het is trouwens een secretaresse van Tilburcio die dit beantwoord, niet hijzelf. We kunnen concluderen dat: -Fenerbahce en Man City idd als drukmiddelen gebruikt zijn en dus bullshit geruchten zijn. Immers, dit mailtje geeft aan dat het nog steeds alleen maar gaat om die 5%. -Heerenveen zich hoogstwaarschijnlijk tracht te onttrekken aan een contractuele verplichting. -Er nog niets rond is en dat deze soap waarschijnlijk pas vlak voor de 31e beeindigd zal gaan worden. Dan zullen partijen gedwongen zijn water bij de wijn te doen en dat zal wel gebeuren want hier heeft niemand anders wat aan.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik acht de kans dat ie komt 99% zeker!![]()
Je moet blijven dromen toch?quote:
Uiteraard. Daar is dit hele toneelstuk om te doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:45 schreef fuckbuddy het volgende:
Of verkoopt Heerenveen hem pas na de wedstrijd tegen AZ???
Zijn we eruit, Hij kan op slot hoor!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Uiteraard. Daar is dit hele toneelstuk om te doen.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik hoor net van de chauffeur van de schoonmaker van AZ dat ie komt!
quote:'Afonso Alves is eruit met AZ'
Afonso Alves tekent voor het einde van deze week een contract bij AZ Alkmaar, dat meldt de Braziliaanse sportkrant Jornal dos Sports op haar website. Het medium zou dit hebben vernomen van personen die dichtbij de aanvaller staan.
Al geruime tijd deden de geruchten de ronde dat AZ, op aandringen van trainer Louis van Gaal, de Braziliaanse topschutter in deze winterstop wil contracteren. De transfer zou echter stuk zijn gelopen op een vergoeding die Alves vraagt bij een toptransfer. AZ weigerde vooralsnog om 900.000 tekengeld te geven aan Alves bovenop de transfersom van circa 18 miljoen euro die betaald moet worden aan SC Heerenveen.
De Braziliaanse krant meldt dat de aanvaller, die momenteel in Zweden bij zijn vriendin zou zijn, donderdag terugkeert naar Nederland om daar vervolgens zijn overgang naar Alkmaar af te ronden.
quote:
quote:Afonso será vendido por R$39 milhões
Jogador segue no futebol da Holanda
O atacante Afonso não é visto com muito bons olhos pelo torcedor brasileiro, mas na Europa está cada vez mais valorizado. O Middlesbrough e o Manchester City, ambos da Inglaterra, já sondaram o jogador, mas Afonso deverá permanecer no futebol holandês. No entanto, o atacante irá mudar de time.
De acordo com pessoas próximas ao jogador, o AZ Alkmaar deve fechar nas próximas semanas a contratação do atleta, artilheiro do último Campeonato Holandês com 34 gols em 31 jogos.
O valor aproximado que o Heerenveem, atual clube de Afonso, deve receber pelo jogador é de ¤ 15 milhões (R$ 39 milhões). O atacante, que estava de férias no Brasil, embarcou para a Holanda na última terça-feira e se reapresenta ao Heerenveen nesta quinta-feira.
Ik las even verkeerd, dacht dat je als grap dat bericht zelf in elkaar gezet had toen ik las dat een medium dat vernomen had van mensen dicht bij AZ.... Jomanda style dusquote:
Wel mooi die zgn. zelf bescherming van voetbalprimeur dat ze wel degelijk instaat zijn om onzin te posten...quote:Alves is er nu wel uit met AZ
Afonso Alves heeft toch gekozen voor AZ. Volgens de Braziliaanse sportkrant Jornal dos Sports tekent de Braziliaanse topschutter van sc Heerenveen nog deze week een contract bij de Alkmaarders.
De krant baseert zich op bronnen rondom Alves. Lange tijd zag het er niet naar uit dat de international nog naar Alkmaar ging, aangezien AZ weigerde 900.000 euro tekengeld aan Alves, bovenop de transfersom van 18 miljoen, te betalen. Nu zijn de beide partijen er echter wel uit.
Alves, die bij zijn vriendin in Zweden is, zou donderdag naar Nederland terugkeren om de overgang naar AZ af te ronden.
De berichten in de categorie Boulevard zijn vaak gebaseerd op geruchten of bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Toch meent VoetbalPrimeur dat dit nieuws dusdanig interessant is, dat we het onze bezoekers niet willen onthouden. Neem deze nieuwtjes echter wel met een korreltje zout.
http://www.abelenstra.com/site/index.php?option=com_content&view=article&id=163:alves-donderdag-terug-dan-naar-alkmaar&catid=34:laatste%20nieuws&Itemid=60quote:,,Alves donderdag terug, dan naar Alkmaar''
Het artikel in de Braziliaanse krant vind je hier. Geen idee hoe betrouwbaar dat ding is, eerlijk gezegd. Er staat dat AZ zo'n vijftien miljoen euro gaat betalen, een bedrag dat ons aan de lage kant lijkt. Dat de overgang naar Alkmaar eind deze week toch nog beklonken wordt, vernam de krant van bronnen rondom de speler. Die was voor een korte vakantie in Brazilië en zou nu in Zweden verblijven. Donderdag keert hij terug naar Nederland.
VI meldt in de papieren editie dat sc Heerenveen met (de zaakwaarnemers van) Alves een transfersom heeft vastgesteld en dat iedere club die dat wil betalen met de speler mag praten. Aan onderhandelingen over de prijs doet sc Heerenveen in principe niet. Dat is volgens VI nieuws, maar volgens ons valt dat nogal mee. Wij schreven het al op de dag dat VI berichtte dat alles al was afgerond.
De geruchten over Manchester City, Middlesbrough en Fenerbahce zijn inmiddels ook volkomen terecht op de achtergrond geraakt. Boro wist een dag voor de berichten over de belangstelling al dat het niets zou worden. Fenerbahce zou 20,2 Heerenveen miljoen bieden, maar ook dat leek ons al sterk. Waarom zou een club een paar miljoen bovenop de vraagprijs doen? Of betaal jij in het Abe Lenstra Stadion een biertje ook altijd met twee munten, terwijl je het voor eentje ook wel meekrijgt?
Als die Turken (of welke andere partij ook) nog iets willen, kunnen ze beter 18 miljoen aan sc Heerenveen geven en twee miljoen aan (de zaakwaarnemers van) Alves. Doen ze dat niet, dan staat hij volgens onze (tot nu toe steeds betrouwbare) informatie op 19 januari met AZ in het Abe Lenstra Stadion. Maar we kunnen het een keer mishebben, natuurlijk
Louis zet Dirkie ff onder druk...quote:AZ Move For Afonso Alves Back On?
With three weeks to go until the winter transfer window closes the protracted Afonso Alves saga goes on. But maybe not for long, as several Brazilian media insist that the 26-year-old will join AZ after all!
The Heerenveen star has made it clear in every possible way that he wants out. And this time he’s desperate, since his club’s negotiations with AZ last August failed in spectacular fashion.
After being linked with the likes of Manchester City, Tottenham, Middlesbrough and Fenerbahçe, to mention a few, at least two highly respected Brazilian media report today that Alves is set to complete a move which fell through a few days ago, when AZ refused to pay 900.000 euros in advance of a reported 18 million deal.
Three million cheaper
Brazil’s oldest sports daily Jornal dos Sports insists that the former Atlético Mineiro and Malmö FF striker will join AZ shortly after he returns to the Netherlands tomorrow, with Heerenveen finally cashing in 15 million.
And if that report wasn’t convincing enough, Rede Globo, the world’s fourth largest TV network, reports on its online version that Alves’s agent, Roberto Tibúrcio, is already in the Netherlands working out a deal with AZ president Dirk Scheringa, who’s been under pressure from Louis van Gaal to complete the transfer.
http://www.abelenstra.com/site/index.php?option=com_content&task=view&id=165quote:Dat zien of horen we niet vaak, dat sc Heerenveen zich in het openbaar uitlaat over transfers die nog moeten plaatsvinden. Het gebeurde woensdag. Yme Kuiper: ,,Een vertrek van Afonso is aanstaande. Momenteel wordt bekeken welke club de beste optie is.''
Kuiper sprak zijn woorden tijdens de nieuwjaarsreceptie van de zakenclub van sc Heerenveen. Het vertrek van Alves is nog niet definitief, maar de kans dat we hem niet meer terugzien in het shirt van Heerenveen wordt met de dag groter. Verschillende clubs uit binnen- en buitenland hebben belangstelling, stelt Kuiper nu. ,,De zaakwaarnemers zijn bezig met een soort van ‘Alves-elfstedentocht’. Momenteel wordt bekeken welke club de beste optie is’’, aldus Yme Kuiper.
AZ had lang de allerbeste papieren en was akkoord met zowel sc Heerenveen als Afonso Alves. Diens zaakwaarnemers zijn blijkbaar (tenminste, zo interpreteren wij de woorden van Kuiper) toch de boer opgegaan met het bod uit Alkmaar. Daardoor is nog steeds niet helemaal zeker waar Alves de komende tijd speelt. Kuiper: ,,Dat is voor ons niet helder.'' De verwachting is dat er eind deze week duidelijkheid is. Morgen of overmorgen, vermoeden we.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Prachtig dat die naar az gaat
Hij is toch al zo lang bezig met az...quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Alves gaat niet naar AZ.
Een Braziliaan bedenkt zich niet in een dag.
Nou moet je niet vergeten, dat Downing nog niet eens verkocht is..quote:Alves-soap: Middlesbrough bijna rond
Afonso Alves lijkt na weken van commotie eindelijk een rustpunt te hebben gevonden. Volgens The Independent hoopt het Engelse Middlesbrough de Braziliaanse aanvaller vandaag aan publiek en pers te presenteren.
De Premier League-club schrijft naar verluidt zestien miljoen euro naar de bankrekening van sc Heerenveen. Middlesbrough, dat donderdag een bezoek brengt aan de Friezen, hoopt dat bedrag middels de verkoop van Stewart Downing op te kunnen hoesten.
Het blijft echter de vraag of ook Alves trek heeft in een transfer naar Boro. De Braziliaanse goaltjesdief heeft zelf zijn zinnen gezet op Manchester City of Fenerbahçe, terwijl zijn zaakwaarnemers azen op het meeste geld.
Straks zeker meer!quote:Verbeek is wispelturige Alves meer dan zat
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 10 januari om 08:06
Het transfer-feuilleton rondom Afonso Alves houdt half Nederland al maanden op het puntje van de stoel, maar voor Gertjan Verbeek is het schoon genoeg geweest. Onder zijn leiding komt de Braziliaanse topschutter niet meer in actie voor SC Heerenveen, stelt de coach vastberaden vast. “Zonder hem scoren we óók vaak”, verdedigt de vertrekkende coach zich in de donderdageditie van het Algemeen Dagblad. “Het boek is gesloten. Vanaf het moment dat hij kenbaar heeft gemaakt weg te willen, is het verhaal over. Dat hij nog geen contract heeft getekend bij AZ of een andere club? Dat interesseert me niet.”
“Ik werk alleen met jongens die met hoofd en hart bij SC Heerenveen zijn en dat geldt niet voor Alves”, stelt de oefenmeester. “Hij is er psychisch en fysiek ook niet klaar voor. Ik zou hem hem misschien nog wel vier wedstrijden kunnen opstellen, maar geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.”
Verbeek is het verleden niet vergeten. “Ik wil niet nog een keer overgeleverd zijn aan zijn wispelturige gedrag, zoals in augustus, toen hij plotseling verstek liet gaan voor de wedstrijd tegen Ajax. Dat zorgt alleen maar voor rumoer en ellende. Er is leven na Alves, dat hebben we al wel aangetoond. Zonder hem hebben we meer gewonnen dan met hem, al zegt dat niet alles, want hij blijft een fenomeen.”
Als hij zich er mentaal en fysiek voor de volle 100% voor geeft, dan mag die best weer meespelen hoor.. Het is en blijft een bijzonder kind (aldus Yme Kuiper). Feit is dat het elftal zonder Alves beter 'voetbalt', het is veel meer een team. En met alle heisa rondom Alves deze weken kun je wel wat rust in de spelersgroep gebruiken. Vandaar liever een voorbereiding zonder Alves dan met...quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Dus Alves staat met zijn rug tegen de muur. Zijn eigen club wilt hem niet meer (snap ik best) en hij MOET dus weg.
Tis pas zeker als het op az.nl staat... Maare ergens zegt mijn gevoel me dat het op vrijdag gaat gebeuren..quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:49 schreef DANILXL het volgende:
jah en naar AZ dus. Al weet ik niet of hij daar ook gedijt
Je das het gekke met Alves weet je het gewoon niet.. Kan zo zijn dat ie er 3 inschiet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als hij zich er mentaal en fysiek voor de volle 100% voor geeft, dan mag die best weer meespelen hoor.. Het is en blijft een bijzonder kind (aldus Yme Kuiper). Feit is dat het elftal zonder Alves beter 'voetbalt', het is veel meer een team. En met alle heisa rondom Alves deze weken kun je wel wat rust in de spelersgroep gebruiken. Vandaar liever een voorbereiding zonder Alves dan met...
Ik kan me er wel wat bij voorstellen, hoe groot acht je zelf de kans dat Alves tegen FC Utrecht (mits hij nog niet zou zijn verkocht) 'fatsoenlijk' op het veld zou staan?
Sja en morgen is het weer FC Schuddekutteveen..quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:15 schreef Theoden het volgende:
Heel veel berichten opeens dat hij vandaag mij M'borough gaat tekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |