Het gemene, nare, vieze, vuile overtredingen topic #2. praten we hier even verder, kijk ook naar de idote reactie van de team manager van azquote:
Alsjeblieft zeg, zet jezelf nou niet nog meer voor lul.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het gemene, nare, vieze, vuile overtredingen topic #2. praten we hier even verder, kijk ook naar de idote reactie van de team manager van az
Al 10(!!) wedstrijden op rij niet gewonnen. Ze staan maar 5 punten boven VVV.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
AZ gaat echt niet nacompetitie spelen (helaas) of zelfs degraderen.
Over Pelle zullen ze niet heel tevreden zijn denk ik, sowieso de aanval...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:43 schreef JanVanHalst het volgende:
Ik ben vooral érg benieuwd wat AZ de komende zomer op de transfermarkt gaat doen. Zullen ze gaan saneren? En zoja, wie zijn er de pineut? Wat komt er voor terug? Het kan nog een bewogen transferperiode worden voor de kazen.
Waar baseer je dat op? Ze halen practisch geen punt en onderin worden wel punten gesprokkeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
Maar hebben een relatief gezien makkelijk programmaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Al 10(!!) wedstrijden op rij niet gewonnen. Ze staan maar 5 punten boven VVV.
Waarom niet? Het kan nog altijd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
omdat er nog maar 6 wedstrijden te gaan zijn en er nog 4 matige teams voorbij moeten. AZ moet dus blijven verliezen en 4 matige teams moeten het op hun heupen gaan krijgen... kleine kans, ze staan niet voor niets onderaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:31 schreef navigator het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ze halen practisch geen punt en onderin worden wel punten gesprokkeld.
Mochten ze nacompetitie spelen dan gaan ze eruit, deze ploeg kan niet vechten voor de punten.
Ik hoop het iig
Az moet met een matig team tegen 4 andere matige teams, dus alles kan, toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
omdat er nog maar 6 wedstrijden te gaan zijn en er nog 4 matige teams voorbij moeten. AZ moet dus blijven verliezen en 4 matige teams moeten het op hun heupen gaan krijgen... kleine kans, ze staan niet voor niets onderaan.
Zeker. Alleen zijn er nog meer onderlinge wedstrijden van de degradatiekandidaten, waardoor een aantal clubs daar ook zeker verliespunten gaan lijden. Ik denk dat het wel zeer moeilijk gaat worden, maar pas na de wedstrijd tegen De Graafschap kan je daadwerkelijk zeggen hoe het er voor staat. Als je die verliest, dan denk ik dat nacompetitie niet meer af te wenden is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Az moet met een matig team tegen 4 andere matige teams, dus alles kan, toch?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
als AZ alsnog degradeert ga ik met een AZ shirt een middagje door Amsterdam lopen en filmen.
Moet je gaan als Ajax het kampioensfeest viert.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
als AZ alsnog degradeert ga ik met een AZ shirt een middagje door Amsterdam lopen en filmen.
Gelukkig, er is nog iemand die vol vertrouwen is dat AZ dit seizoen niet degradeert!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moet je gaan als Ajax het kampioensfeest viert.
Schoen opeten #5 Meer opeters Feyenoord - Ajax ! AUB !! laten we het hopenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Schoen opeten #5 Meer opeters Feyenoord - Ajax ! AUB !! laten we het hopen
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:40 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Gelukkig, er is nog iemand die vol vertrouwen is dat AZ dit seizoen niet degradeert!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Aan het begin van het seizoen nooit gedacht dat we de laatste 3 wedstrijden zouden spelen tegen directe concurrenten
Liep Pelle maar eens tegen een doelpunt aanquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:19 schreef Chadi het volgende:
Het zou zomaar kunnen zeker als je ziet welke spelers de fout in gaan en zo tegen een schorsing oplopen.
Houden we allang niet meer bij joh.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is het nu al 10 of 11 wedstrijden op rij niet gewonnen?
4 punten.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:06 schreef jorienvdherik het volgende:
nec al 5 punten boven jullie
Het hele stadion zong: "En we zwaaien met z'n allen naar Van Gaal"quote:Op zondag 16 maart 2008 17:01 schreef RayMania het volgende:
Wat deed Van Gaal precies? Terugzwaaien naar..?
quote:Op zondag 16 maart 2008 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het hele stadion zong: "En we zwaaien met z'n allen naar Van Gaal"
Dus toen er 2-2 gelijk werd gemaakt door AZ, liep hij van zijn bank af en ging ff terugzwaaien naar het publiek.
Waarom is ie eigenlijk weg? Ik nam eigenlijk aan dat ie met een nieuwe account weer in het Ajax topic was gaan postenquote:Op zondag 16 maart 2008 16:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Is fuckbuddy (of een kloon van 'm) eigenlijk al weer eens gesignaleerd?
verloren weddenschapje/geloof in....quote:Op zondag 16 maart 2008 17:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom is ie eigenlijk weg? Ik nam eigenlijk aan dat ie met een nieuwe account weer in het Ajax topic was gaan posten
Als die kansen er in gaan dan win je hier inderdaad 'ff' met 0-3 of 0-4, aangezien als het zo makkelijk gaat je Utrecht dan ook flink demotiveert. Maar AZ maakt het zich elke keer zelf zo moeilijk. Feyenoord speelde niet best (beide keren niet) maar AZ trekt aan het kortste eind omdat ze er zelf een schepje bovenop doen, zelfde geldt voor vandaag. Utrecht was ook niet echt geweldig, maar AZ laat zulke tegenstanders zelf te lang hopen of geloven op punten.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:27 schreef Kriegel het volgende:
Heb je die .gif al, Ray?![]()
Maar ongelovelijk, weer geen winst.
En je ziet ook opnieuw precies waar het fout gaat: tig prima gecreëerde kansen die onder normale omstandigheden gewoon een gezond aantal goals moeten betekenen maar er constant niet ingaan door domme pech (Ari op de lat) of pure achterlijkheid (El Hammie die met twee man vs De Ruiter besluit voor eigen succes te gaan in de gedekte hoek i.p.v. veilig af te spelen voor de intikker), gevolgd door een enkele serieuze kans voor de tegenstander die er meteen invliegt omdat de verdediging staat te snurken.
Mijn god wat frustrerend om te zien.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Weten jullie nog, vorig jaar, 2-0 tegen Newcastle United?![]()
Met die gemiste penal van Dembelequote:Op maandag 17 maart 2008 00:39 schreef Gatalin het volgende:
Ik kon toen niet naar de wedstrijd, omdat ik de dag erna een tentamen hadGelukkig was ik er wel bij toen we 4-2 van ze verloren in de heenwedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |