staat genoteerdquote:Op maandag 24 december 2007 22:35 schreef koningdavid het volgende:
Als hij na de winterstop nog bij VVV voetbalt, eet ik mijn baard op.
En als Amrabat na de winterstop een baard heeft ga ik bij VVV voetballen.quote:Op maandag 24 december 2007 22:35 schreef koningdavid het volgende:
Dan zou ik hem maar vast afscherenquote:Op maandag 24 december 2007 22:35 schreef koningdavid het volgende:
Dan moet VVV wel een nieuwe trainer zoeken.quote:Op maandag 24 december 2007 22:35 schreef koningdavid het volgende:
ik gok AZquote:Op maandag 24 december 2007 23:55 schreef HAL9000S het volgende:
Hij maakt het seizoen af en vertrekt vervolgens naar Utrecht denk ik.
Nee, daar lopen immers Slory & Hofsquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Laat die pingelaar maar uit De Kuip wegblijven!!
maar wie moet er dan uit? dat vraag ik me steeds af... volgens mij is er ook helemaal geen geld om een speler te halen in de winterstopquote:
wij hebben eliaquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik denk Twente
Sanmartean gaat naar Ajax of AZ, en voor dat geld haalt Utrecht Amrabat?quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:45 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
maar wie moet er dan uit? dat vraag ik me steeds af... volgens mij is er ook helemaal geen geld om een speler te halen in de winterstop
Dat was de actie van het seizoen manquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:41 schreef The_Verve het volgende:
Dat het met Lurling was is dan wel weer een verzachtende omstandigheid...
Maar was wel weer erg belangrijk bij beide doelpunten.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Was gisteren tegen NEC trouwens erg irritant, stelde zich aan en deelde een paar smerige tikken uit
quote:VVV-voorzitter over Amrabat: ‘Er hebben zich grote clubs gemeld'
VVV-Venlo is niet van zins Nordin Amrabat (foto, links) tijdens de winterstop te laten gaan. “Het is onze stellige intentie om hem dit seizoen te behouden. Hij heeft een vierjarig contract, het liefst gaan we met hem door,” zegt voorzitter Hai Berden. “Hij ontwikkelt zich goed en heeft het naar zijn zin bij ons. We zijn van plan om het hem heel aantrekkelijk te maken om te blijven.”
Uitsluiten dat Amrabat deze maand nog vertrekt uit de Koel, kan Berden niet. “De knieën worden natuurlijk zwakker als er iemand tien of vijftien miljoen gaat bieden. Er is ontzettend veel vraag naar hem. Niet alleen van subtoppers, er hebben zich ook grote clubs gemeld uit binnen- en buitenland. Duitsland? Tja, daar kun je bijna niet omheen, hè. Dat ligt om de hoek.”
Sportweek
Ach ja, die 20 miljoen van Alves was eerst ook populistische praat natuurlijk, totdat clubs opeens serieus gingen bieden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon populistische praat van een voorzitter, heeft niks met de vraagprijs te maken.
Das toch nog ff wat anders.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:48 schreef MaxPower het volgende:
Ach ja, die 20 miljoen van Alves was eerst ook populistische praat natuurlijk, totdat clubs opeens serieus gingen bieden.
Dat is niet meer zo... Alves verdient 4 ton bruto, denk je dat dat een afkoopsom van 20 miljoen rechtvaardigt met nog een looptijd tot 2011?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Das toch nog ff wat anders.
Bovendien wordt de transferprijs niet alleen bepaald door de lengte van het contract maar ook door hoeveel de speler verdiend. En Amrabat zal als jonge speler, net van een eerste divisie clubje af, geen dik salaris krijgen bij VVV.
Ow oke, dat dacht dat nog wel zo was.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:31 schreef MaxPower het volgende:
Dat is niet meer zo... Alves verdient 4 ton bruto, denk je dat dat een afkoopsom van 20 miljoen rechtvaardigt met nog een looptijd tot 2011?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:28 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb vanavond Nordin gesproken, maar er is geen club geweest die meer dan 2 miljoen heeft geboden. Die voorzitter ziet spoken.
quote:Dit weet Goal.com te melden
Recordbod op Amrabat:
Het zou gaan om een bod van ruim zes miljoen euro.
Om welke club het gaat, is nog niet bekend.
Amrabat is dit seizoen de grote smaakmaker bij VVV en wist zelfs al zes keer te scoren.
De 20-jarige groeibriljant kwam in de zomer over van FC Omniworld.
Precies, dan stijg je snel in aanzienquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Leuke voetballer, vond ik al toen hij het aan de stok kreeg metLurling
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:45 schreef erkel het volgende:
Leuke pingelaar en scoort nu ook regelmatig, maar ik ken ene Nourdin Boukhari die ook zo'n talent was. Ik moet het nog zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |