Utrecht schijnt hem graag te willen hebben, volgens Wetzel mag hij nog niet weg in de winterstop.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:48 schreef toma het volgende:
Het is wachten wanneer een toppclub hem weghaalt uit Venlo.
Amrabat vind spelen momenteel nog belangrijker dan geld verdienen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:29 schreef Krambo het volgende:
[..]
Utrecht schijnt hem graag te willen hebben, volgens Wetzel mag hij nog niet weg in de winterstop.
dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Amrabat vind spelen momenteel nog belangrijker dan geld verdienen.
Maar wat zegt dat tegenwoordig nog?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
geloof jij het?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Amrabat in deze vorm speelt bij (bijna) elke eredivisieclub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Amrabat in de "ik speel geen enkele bal af" vorm? Denk niet dat die onder Atteveld zou spelen in die vorm.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
Amrabat in deze vorm speelt bij (bijna) eredivisieclub.
Dat kun je hem afleren. Het gaat meer om de techniek dan om zijn beslissingen die kun je nog bijschaven aangeboren talent valt weinig aan te doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Amrabat in de "ik speel geen enkele bal af" vorm? Denk niet dat die onder Atteveld zou spelen in die vorm.
Onder Van Hanegem wel denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Amrabat in de "ik speel geen enkele bal af" vorm? Denk niet dat die onder Atteveld zou spelen in die vorm.
Weet ik wel zeker, die zoekt al een tijdje een speler die op de linkerflank kan spelen. Nu staat daar als hij fit is die Sanmartean, maar die kan dan centraal gaan ballen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Onder Van Hanegem wel denk ik.
Tioté en Lamah spelen ook gewoonquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Discussie die hier niet thuis hoor, maar waarom denk je dat Tioté het seizoen op de bank begon? Juist.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:44 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Tioté en Lamah spelen ook gewoon
goed bezig, zijn laatste doelpunt doet het alleen nietquote:Op zondag 16 december 2007 11:19 schreef RayMania het volgende:
Amrabat, lekkere voetballer en moet snel in de winterstop weg.
Doelpunten:
25-08-2007 [ afbeelding ] Nordin Amrabat (VVV-Venlo - Excelsior) 2-1
02-09-2007 [ afbeelding ] Nordin Amrabat (VVV-Venlo - Roda JC) 3-1
10-11-2007 [ afbeelding ] Nordin Amrabat (VVV-Venlo - Sparta Rotterdam) 2-0
15-12-2007 [ afbeelding ] Nordin Amrabat (FC Twente - VVV-Venlo) 0-1
Assists op:
02-09-2007 [ afbeelding ] Leon Kantelberg (VVV-Venlo - Roda JC) 1-1
02-09-2007 [ afbeelding ] Edwin Linssen (VVV-Venlo - Roda JC) 2-1
02-11-2007 [ afbeelding ] Ekrem Kahya (Willem II - VVV-Venlo) 1-2
Prima dus voor FC Utregquote:Op zondag 16 december 2007 13:19 schreef De_Ananas het volgende:
Wel zo'n speler die bij een kleine club schitterd maar die waarschsijnlijk bij een topclub tekort komt.
Dat moet nog blijken.quote:Op zondag 16 december 2007 13:19 schreef De_Ananas het volgende:
Wel zo'n speler die bij een kleine club schitterd maar die waarschsijnlijk bij een topclub tekort komt.
Hij speelt wel zijn beste wedstrijden tegen topclubs, dat vind ik wel opvallend.quote:Op zondag 16 december 2007 13:19 schreef De_Ananas het volgende:
juistquote:Op zondag 16 december 2007 13:38 schreef Rumille het volgende:
Kwam hij niet uit de jeugdopleiding van Ajax?
Omdat ik het een type vind die goed kan spelen als ie alle vrijheid heeft en er geen druk op staat net als bij VVV maar als ie een vaste plek heeft, meer teamspel nodig heeft en er meer druk op hem komt net als bij een topclub dan zakt ie door het ijs. Ik kan het natuurlijk fout hebbenquote:Op zondag 16 december 2007 13:31 schreef AminBen het volgende:
Wat is daar je onderbouwing voor Ananas?
Dat kan je goed aan Slory plakken, niet aan Amrabat. Amrabat is technisch beter dan menig speler bij een topclub, en hij is sterk aan de bal. Ik dacht dat Feyenoord dringend een aanvaller zocht?quote:Op zondag 16 december 2007 13:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat ik het een type vind die goed kan spelen als ie alle vrijheid heeft en er geen druk op staat net als bij VVV maar als ie een vaste plek heeft, meer teamspel nodig heeft en er meer druk op hem komt net als bij een topclub dan zakt ie door het ijs. Ik kan het natuurlijk fout hebben
quote:Amrabat; balverliefde studiebol
door Bjorn Thimister
VENLO - Hij wordt door kenners gezien als de gevaarlijkste man van Venlo. Maar dan wel op het voetbalveld. Heel VVV heeft Nordin Amrabat (20) inmiddels stevig omarmd. De behendige spits geniet van het moment, maar kijkt verder dan het degradatievoetbal waar hij wekelijks mee te maken heeft. „Het is niet de bedoeling dat ik tot mijn dertigste bij VVV speel.”
Nauwelijks twee seizoenen geleden had nog praktisch niemand van de voetballer Nordin Amrabat gehoord. Zijn veertien doelpunten bij FC Omniworld zorgden echter voor een overstap naar kersverse eredivisionist VVVVenlo. Vertoeven in de anonimiteit werd razendsnel flaneren in de spotlights. „Ik heb inderdaad niks te klagen op dit moment. VVV heeft een jonge selectie, waarin ik de kans krijg rustig te werken. Daarnaast speel ik op dit moment ook nog in Jong Oranje. Fantastisch, toch?”
De rappe aanvaller liet tot nu toe drie keer het net bollen en gaf twee oerbelangrijke doeltreffende voorzetten. VVV leeft en frontsoldaat Amrabat geniet hiervan met volle teugen. „Ik ben een intuïtieve speler, die vooral veel gebruik maakt van functionele techniek. Als we aan het einde van dit seizoen op de vijftiende plaats staan, ben ik heel erg tevreden. Dat zal zeker nog een lastige opgave worden, maar als het ons lukt, is dat een topprestatie en heeft dat voor ons een groot voordeel: dan zijn we namelijk op tijd klaar en heben we vroeg vakantie.”
Een bezoekje aan zijn vaderland Marokko zit er voorlopig echter niet in. De voetballer Nordin Amrabat blijkt namelijk ook nog een fanatieke student te zijn. „Ik hoop midden volgend jaar af te studeren aan de hbo-opleiding economie en recht, waardoor ik weinig tijd heb om op reis te gaan. Natuurlijk legt dit een extra druk om me, want ik zal vaak een beroep moeten doen op mijn eigen discipline. Huiswerk maken na een training hoort er voor mij nu eenmaal bij.”
Slory en Amrabat zijn andere spelers. Slory is gewoon heel snel en een buitenspeler. Amrabat is een technische speler met een actie. Lijkt me meer een type Ronaldinho.quote:Op zondag 16 december 2007 14:22 schreef AminBen het volgende:
[..]
Dat kan je goed aan Slory plakken, niet aan Amrabat. Amrabat is technisch beter dan menig speler bij een topclub, en hij is sterk aan de bal. Ik dacht dat Feyenoord dringend een aanvaller zocht?Zou daar prima passen denk ik
Interview van een maand geleden uit de telegraaf, voor de liefhebbers.
[..]
Zijn situatie bij VVV is vergelijkbaar met die van Slory bij Excelsior. En om dat wat jij zegt lijkt mij de kans dat Amrabat slaagt bij een topclub groterquote:Op zondag 16 december 2007 15:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Slory en Amrabat zijn andere spelers. Slory is gewoon heel snel en een buitenspeler. Amrabat is een technische speler met een actie. Lijkt me meer een type Ronaldinho.
Wel tof dat zo'n voetballer ook nog eens een dergelijke studie volhoudt en afmaakt, knap!quote:Een bezoekje aan zijn vaderland Marokko zit er voorlopig echter niet in. De voetballer Nordin Amrabat blijkt namelijk ook nog een fanatieke student te zijn. „Ik hoop midden volgend jaar af te studeren aan de hbo-opleiding economie en recht, waardoor ik weinig tijd heb om op reis te gaan. Natuurlijk legt dit een extra druk om me, want ik zal vaak een beroep moeten doen op mijn eigen discipline. Huiswerk maken na een training hoort er voor mij nu eenmaal bij.”
het is wel maar hbo he, vergeet dat nietquote:Op zondag 16 december 2007 16:29 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Wel tof dat zo'n voetballer ook nog eens een dergelijke studie volhoudt en afmaakt, knap!
quote:Op zondag 16 december 2007 16:35 schreef DANILXL het volgende:
[..]
het is wel maar hbo he, vergeet dat niet
Dennis Bergkamp wordt altijd geroemd omdat hij zn havo-diploma heeft gehaald, maar als Amrabat zijn HBO afrondt is het opeens 'maar hbo'quote:Op zondag 16 december 2007 16:35 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Als je het er maar bij doet bij je prof carriere als voetballer is dat idd knap. Overigens is het sowiezo knap als je een hbo diploma haalt.quote:Op zondag 16 december 2007 16:35 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Alleen universiteit is hoger, beetje flauwekul wat je zegt.quote:Op zondag 16 december 2007 16:35 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 16 december 2007 17:00 schreef toma het volgende:
[..]
Overigens is het sowiezo knap als je een hbo diploma haalt.
Elke diploma is makkelijk te halen idd, mits je goed je best doet en geen IQ van onder de 100 hebt.quote:
hehe, grapjequote:Op zondag 16 december 2007 16:35 schreef DANILXL het volgende:
[..]
staat genoteerdquote:Op maandag 24 december 2007 22:35 schreef koningdavid het volgende:
Als hij na de winterstop nog bij VVV voetbalt, eet ik mijn baard op.
En als Amrabat na de winterstop een baard heeft ga ik bij VVV voetballen.quote:Op maandag 24 december 2007 22:35 schreef koningdavid het volgende:
Dan zou ik hem maar vast afscherenquote:Op maandag 24 december 2007 22:35 schreef koningdavid het volgende:
Dan moet VVV wel een nieuwe trainer zoeken.quote:Op maandag 24 december 2007 22:35 schreef koningdavid het volgende:
ik gok AZquote:Op maandag 24 december 2007 23:55 schreef HAL9000S het volgende:
Hij maakt het seizoen af en vertrekt vervolgens naar Utrecht denk ik.
Nee, daar lopen immers Slory & Hofsquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Laat die pingelaar maar uit De Kuip wegblijven!!
maar wie moet er dan uit? dat vraag ik me steeds af... volgens mij is er ook helemaal geen geld om een speler te halen in de winterstopquote:
wij hebben eliaquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik denk Twente
Sanmartean gaat naar Ajax of AZ, en voor dat geld haalt Utrecht Amrabat?quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:45 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
maar wie moet er dan uit? dat vraag ik me steeds af... volgens mij is er ook helemaal geen geld om een speler te halen in de winterstop
Dat was de actie van het seizoen manquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:41 schreef The_Verve het volgende:
Dat het met Lurling was is dan wel weer een verzachtende omstandigheid...
Maar was wel weer erg belangrijk bij beide doelpunten.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Was gisteren tegen NEC trouwens erg irritant, stelde zich aan en deelde een paar smerige tikken uit
quote:VVV-voorzitter over Amrabat: ‘Er hebben zich grote clubs gemeld'
VVV-Venlo is niet van zins Nordin Amrabat (foto, links) tijdens de winterstop te laten gaan. “Het is onze stellige intentie om hem dit seizoen te behouden. Hij heeft een vierjarig contract, het liefst gaan we met hem door,” zegt voorzitter Hai Berden. “Hij ontwikkelt zich goed en heeft het naar zijn zin bij ons. We zijn van plan om het hem heel aantrekkelijk te maken om te blijven.”
Uitsluiten dat Amrabat deze maand nog vertrekt uit de Koel, kan Berden niet. “De knieën worden natuurlijk zwakker als er iemand tien of vijftien miljoen gaat bieden. Er is ontzettend veel vraag naar hem. Niet alleen van subtoppers, er hebben zich ook grote clubs gemeld uit binnen- en buitenland. Duitsland? Tja, daar kun je bijna niet omheen, hè. Dat ligt om de hoek.”
Sportweek
Ach ja, die 20 miljoen van Alves was eerst ook populistische praat natuurlijk, totdat clubs opeens serieus gingen bieden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon populistische praat van een voorzitter, heeft niks met de vraagprijs te maken.
Das toch nog ff wat anders.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:48 schreef MaxPower het volgende:
Ach ja, die 20 miljoen van Alves was eerst ook populistische praat natuurlijk, totdat clubs opeens serieus gingen bieden.
Dat is niet meer zo... Alves verdient 4 ton bruto, denk je dat dat een afkoopsom van 20 miljoen rechtvaardigt met nog een looptijd tot 2011?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Das toch nog ff wat anders.
Bovendien wordt de transferprijs niet alleen bepaald door de lengte van het contract maar ook door hoeveel de speler verdiend. En Amrabat zal als jonge speler, net van een eerste divisie clubje af, geen dik salaris krijgen bij VVV.
Ow oke, dat dacht dat nog wel zo was.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:31 schreef MaxPower het volgende:
Dat is niet meer zo... Alves verdient 4 ton bruto, denk je dat dat een afkoopsom van 20 miljoen rechtvaardigt met nog een looptijd tot 2011?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:28 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb vanavond Nordin gesproken, maar er is geen club geweest die meer dan 2 miljoen heeft geboden. Die voorzitter ziet spoken.
quote:Dit weet Goal.com te melden
Recordbod op Amrabat:
Het zou gaan om een bod van ruim zes miljoen euro.
Om welke club het gaat, is nog niet bekend.
Amrabat is dit seizoen de grote smaakmaker bij VVV en wist zelfs al zes keer te scoren.
De 20-jarige groeibriljant kwam in de zomer over van FC Omniworld.
Precies, dan stijg je snel in aanzienquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Leuke voetballer, vond ik al toen hij het aan de stok kreeg metLurling
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:45 schreef erkel het volgende:
Leuke pingelaar en scoort nu ook regelmatig, maar ik ken ene Nourdin Boukhari die ook zo'n talent was. Ik moet het nog zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |