Door dit soort reacties hoop ik echt op een 1-0 in de allerlaatste seconde en Suares met een kapotgeschopte kruisband.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:37 schreef afcajos het volgende:
0-5
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand op basis van de afgelopen wedstrijden (hele seizoen eigenlijk) zo'n voorspelling serieus kan menen.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Door dit soort reacties hoop ik echt op een 1-0 in de allerlaatste seconde en Suares met een kapotgeschopte kruisband.
Je hebt jezelf weer overtroffen. Fantastisch hoe laag jij kan zinken.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Door dit soort reacties hoop ik echt op een 1-0 in de allerlaatste seconde en Suares met een kapotgeschopte kruisband.
Denk het laatste, gezien de kinderlijke eenvoud waarop de joden dit jaar doelpunten weggeven en spelers als broer konijn die er nog wel eens een paar wil inprikken in de Kuip.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:11 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax is er niet beter op geworden in vergelijking met vorig seizoen. Aanvallend misschien wel een beetje. Perez was vorig seizoen de MotM: bij alle doelpunten was hij betrokken. Hij er dus niet meer bij, net als o.a. Sneijder en Grygera. Vooral de laatste was ook belangrijk. Stam viel al snel uit, dus wat hem betreft weinig verschil. Is er natuurlijk nog wel Huntelaar die het tegen F'noord altijd goed doet.
Feyenoord had een overmaat aan prutsers op het veld lopen: Leonard, Saidi, Boussaboun, Harry. Ook invaller Drenthe liet verdedigend te veel steken vallen. Maar door alle saneringen is het team juist flink op vooruit gegaan.
Het nieuwe F'noord is nog niet helemaal goed ingespeeld, maar lijkt beter in balans dan Ajax. Ajax begint echter wel op tijd in het juiste ritme te komen. Zal dus close worden. Ik houd het op 1-2, maar het kan ook zomaar een doelpuntenfestijn worden.
Buijs is te dom om Suarez te schoppen hij kan alleen opdrachten uitvoeren als schop Jan of schop Piet. Als de naam Suarez is vind hij het te moeilijk worden.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In dat geval,..0-6...Malibu-06.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
ik hoop dat Bertje Greene ipv Lucius rechtsback zetquote:Op woensdag 7 november 2007 18:17 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Denk het laatste, gezien de kinderlijke eenvoud waarop de joden dit jaar doelpunten weggeven en spelers als broer konijn die er nog wel eens een paar wil inprikken in de Kuip.
Dat laatste wil ik dit seizoen wel zien trouwens, Hofland-Huntelaar... plus Bahia die de laatste 2 wedstrijden uitstekend staat te verdedigen.
Zwakke plek achterin is Lucius natuurlijk, en op het middenveld Buijs.. alhoewel ik hoop dat Bert voor Lee kiest.
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Al die "Hahahaha ajax wint wel met 10-0 hahaha !!311lolz1einz:D" reacties zijn pas onzin.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:17 schreef Jasza het volgende:
Malibu als jij is niet zoveel onzin post aub.
Het is geen blind vertrouwen hoor, ik zei daarna ook dat het dom zou zijn om alleen op Makaay te letten want we hebben wel meer scorende spelers.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:39 schreef denthemen het volgende:
Malibu, ik heb ff het vorige topic zitten lezen, maar waarom ál dat vertrouwen in Makaay? Hij heeft maar een kwart kans nodig, Heitinga kan hem niet uitschakelen etc. Hij heeft er 10 gescoord, dacht ik te lezen, 3 pingels, gewoon al 1/3 dus. Afgelopen weekend schopt hij ook 2 keer tegen de keeper met 200% kansen! Ik vind hem tegenvallen, ik snap je blinde vertrouwen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |