Iets nieuws verzonnen door VI?quote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef MaxPower het volgende:
oudejaarsgrap? wat is dat?
Inderdaad.. Heb wel eens van een één april grap gehoord, maar dat duurt nog even.quote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef MaxPower het volgende:
oudejaarsgrap? wat is dat?
Precies, volgens mij doet VI.nl ook niet aan 1 april namelijkquote:Op maandag 31 december 2007 00:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Zou wel erg triest van VI zijn als dit een grap is
Grappen op oudjaar, er bestaan zelfs oudejaarsverenigingen die iets ludieks doen op 31-12quote:Op maandag 31 december 2007 00:30 schreef venomsnake het volgende:
Inderdaad.. Heb wel eens van een één april grap gehoord, maar dat duurt nog even.
Die nemen we mee.quote:Op maandag 31 december 2007 00:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als dit echt is, eet ik mijn sok op
Deze quote ik even voor het nageslacht... Just in casequote:Op maandag 31 december 2007 00:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als dit echt is, eet ik mijn sok op
Pagina?quote:
Pagina 818quote:Op maandag 31 december 2007 00:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
TT meldt niks hoor.
Doet het hier gewoon.quote:Op maandag 31 december 2007 00:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
De site ligt er opeens uit, grap is te geslaagd?
Grapje man, zie PIquote:Op maandag 31 december 2007 01:06 schreef Nashje het volgende:
Iedereen neemt het nu klakkeloos over van VI hoor.Niks betrouwbaar dus.
Jij bent zeker zo'n Ajacied die dacht dat Ajax misschien een kansje zou maken bij Modric of Motta?quote:Op maandag 31 december 2007 01:43 schreef BigFire het volgende:
ik vind Perez een goede speler en had graag gezien dat ie was gebleven. alleen weet ik wat een terugkeer zou betekenen: geen andere opties. en dat is om te janken gewoon...
Ajax heeft in het geval Modric net zo veel kans als iedere andere club, nagenoeg geen. De club die wel de gewenste 50 miljoen op tafel legt is wel erg tricky bezig...quote:Op maandag 31 december 2007 01:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n Ajacied die dacht dat Ajax misschien een kansje zou maken bij Modric of Motta?.
Mooi gezegd en helemaal waarquote:Op maandag 31 december 2007 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het geen grap, dan is het nog de grap van de eeuw...
Je valt in herhaling..quote:Op maandag 31 december 2007 04:37 schreef DrDentz het volgende:
Het zou best wel kunnen nu die kankerneger weg is. En de blinde tyfushond zit in Madrid dus is zn favoriete plekje vrij.
Nou ik zou niks tegen de komst van Perez hebben, maar vind ik dit wel een heel slap scoutwerk. Echt te simpel gewoon.quote:Op maandag 31 december 2007 08:38 schreef DeTolk het volgende:
Kom maar terug hoor Kenneth. Lijkt me geweldig als PSV instort zonder hun beste speler
[/sarcasm]
Zeker net zoals dit seizoen zonder Alex en Cocuquote:Op maandag 31 december 2007 08:38 schreef DeTolk het volgende:
Kom maar terug hoor Kenneth. Lijkt me geweldig als PSV instort zonder hun beste speler
[/sarcasm]
Punt is dat Siem de Jong er al is. Die kan het niet alleen. De logica achter Perez snap ik wel hoor. De manier waarop alleen niet. Koop je Perez voor 1.8 miljoen terug dan heb je anderhalf jaar om De Jong te gaan brengen. Bovendien kan de rest van het geld dan gebruikt worden voor nog twee andere spelers.quote:Op maandag 31 december 2007 09:00 schreef Damzkieee het volgende:
Je zou ook kunnen kiezen voor een talent in plaats van een 33 jarige speler.
Iets met durven te investeren enzo.
20 voor Aissati.quote:Op maandag 31 december 2007 10:03 schreef Grimm het volgende:
Voor 40 miljoen is d'r toch wel ergens een talent weg te wekenGeef PSV desnoods 20 voor Aissati
Engelaar van Twente? Pranjic van Heerenveen? D'r zal ook nog wel ergens een vreemde kroaat in Japan voetballen ofzo.
die heeft zn enkel of been gebroken. Maar dat is geen middenvelder.quote:Op maandag 31 december 2007 10:20 schreef Grimm het volgende:
En vernon Anita dan ofzo?
De journalisten van andere bronnen zullen vandaag wel naar reacties vragen. Dan zal de aap wel uit de mouw komen.quote:Op maandag 31 december 2007 10:22 schreef Rikketik het volgende:
VI sluit het jaar in stijl af. Of ze moeten het serieus menen, maar dan nog...
Wel een middenvelder, maar meer verdedigend/controlerend.quote:Op maandag 31 december 2007 10:21 schreef toma het volgende:
[..]
die heeft zn enkel of been gebroken. Maar dat is geen middenvelder.
Als ie met het eerste mee doet zie ik hem regelmatig als rechtsback spelen of achterin het middenveld.quote:Op maandag 31 december 2007 10:26 schreef twi het volgende:
[..]
Wel een middenvelder, maar meer verdedigend/controlerend.
Dit onderstreept meer de spelerskennis van Van Geel. Die man kijkt RTL 4 en speelt FM 2008.quote:Op maandag 31 december 2007 10:29 schreef Urquhart het volgende:
Mocht het waar zijn, dan zou ik er niet ongelukkig mee zijn. Ik heb het vertrek van Perez altijd jammer gevonden. Maar dit onderstreept natuurlijk nog wel het wanbeleid van Ajax. Ze durven geen euro te investeren.
Daar ben ik ook bang voor. Die Derksen zat gisteren Meeuwis en Bruno Silva aardig op te hemelen. Van Geel kennende zullen wij er wel weer achteraan gaan (en wel te veel geld te voor betalen).quote:Op maandag 31 december 2007 10:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit onderstreept meer de spelerskennis van Van Geel. Die man kijkt RTL 4 en speelt FM 2008.
Tsja, het is angstig. Maar wie weet geef je 10 miljoen uit aan een of andere Braziliaan die daarna door het ijs zakt, daar schiet je ook weinig mee op.quote:Op maandag 31 december 2007 10:29 schreef Urquhart het volgende:
Mocht het waar zijn, dan zou ik er niet ongelukkig mee zijn. Ik heb het vertrek van Perez altijd jammer gevonden. Maar dit onderstreept natuurlijk nog wel het wanbeleid van Ajax. Ze durven geen euro te investeren.
Speelde hij FM maarquote:Op maandag 31 december 2007 10:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit onderstreept meer de spelerskennis van Van Geel. Die man kijkt RTL 4 en speelt FM 2008.
Als hij FM2008 speelde dan had hij met wat meer standaard talenten als Breno en Aaritalo aangekomenquote:Op maandag 31 december 2007 10:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
VI plaatst op zich wel vaak goede berichten, maar zodra ze gaan ijlen over 'goed geinformeerde bronnen' begint het bij mij meestal een beetje te kriebelen. Soms heb ik het idee dat ze gewoon een willekeurige voorbijganger aanhouden en vragen of die nog wat sappige roddels over (in dit geval) Ajax weet.quote:Op maandag 31 december 2007 10:25 schreef toma het volgende:
[..]
De journalisten van andere bronnen zullen vandaag wel naar reacties vragen. Dan zal de aap wel uit de mouw komen.
Nou zijn Meeuwis en Bruno Silva geen slechte voetballers natuurlijk. Ze zijn alleen niet van het kaliber waar Ajax zich op zou moeten richten. Maar ja, daar trekt Ajax zich al een tijdje weinig meer van aan als het gaat om spelers aantrekken...quote:Op maandag 31 december 2007 10:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Die Derksen zat gisteren Meeuwis en Bruno Silva aardig op te hemelen. Van Geel kennende zullen wij er wel weer achteraan gaan (en wel te veel geld te voor betalen).
Klopt, en waar is onze scouting gebleven? Mido, Chivu, Zlatan, Maxwell...zulke spelers halen we niet meer binnen. Dan hebben we nog die PSV-scout aangetrokken, maar die is volgens mij ook verdwaald in de Braziliaanse jungle.quote:Op maandag 31 december 2007 10:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nou zijn Meeuwis en Bruno Silva geen slechte voetballers natuurlijk. Ze zijn alleen niet van het kaliber waar Ajax zich op zou moeten richten. Maar ja, daar trekt Ajax zich al een tijdje weinig meer van aan als het gaat om spelers aantrekken...
Het probleem is dat Van Geel niet naar de scouts luistert. Dus waarom ze Van der Zee hebben gehaald is mij een raadsel. Daarnaast hoort ie ergens in Zuid-Amerika rond te lopen, maar lees ik diverse malen dat ie weer eens bij De Graafschap op de tribune heeft gezeten.quote:Op maandag 31 december 2007 10:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, en waar is onze scouting gebleven? Mido, Chivu, Zlatan, Maxwell...zulke spelers halen we niet meer binnen. Dan hebben we nog die PSV-scout aangetrokken, maar die is volgens mij ook verdwaald in de Braziliaanse jungle.
Kans is groot dat Bruno Silva naar Fiorentina gaat..quote:Op maandag 31 december 2007 10:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nou zijn Meeuwis en Bruno Silva geen slechte voetballers natuurlijk. Ze zijn alleen niet van het kaliber waar Ajax zich op zou moeten richten. Maar ja, daar trekt Ajax zich al een tijdje weinig meer van aan als het gaat om spelers aantrekken...
Hij is nog niet klaar voor de top?quote:Op maandag 31 december 2007 10:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar het zou me niets verbazen als ie naar Ajax gaat..
Nou, dat denk ik wel. Fantastische speler.quote:Op maandag 31 december 2007 11:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij is nog niet klaar voor de top?
Was meer sarcasme op het huidige ajaxquote:Op maandag 31 december 2007 11:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik wel. Fantastische speler.
We kunnen m iig wel goed gebruikenquote:Op maandag 31 december 2007 11:14 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou hem graag bij Ajax willen zien ja
Ah ok, ik dacht al....quote:Op maandag 31 december 2007 11:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was meer sarcasme op het huidige ajax
quote:Op maandag 31 december 2007 00:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
VoetbalNext is de eerste die 't overneemt.
Ik was eerder dan VoetbalNext hoorquote:
ik zit al in de treinquote:Op maandag 31 december 2007 12:02 schreef WooZ het volgende:
wie gooit er even een lawinepijl bij die redactie naar binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |