Komt dan goed uit dat het EK volgend jaar isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Davids in oranje? Neuh, daar zit natuurlijk geen toekomst meer in. Die gaat nog een jaartje mee, dan is het op hoor.
Vind ik ook. en als je al ziet wie zich allemaal afmeld kun je blij zijn met een spelers als Engelaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
Engelaar verdient inderdaad wel een selectie.![]()
Een van de beste verdedigers in de Franse competitie op dit moment.quote:
Als je nou eens verder kijkt dan je neus lang is dan begrijp je dat de kritiek niet zozeer op Engelaar gericht is. Waar de meeste problemen mee hebben is dat lagica vaak ver te zoeken is bij MvB. Een speler als Seedorf eerst helemaal niet oproepen, dan oproepen en in oefen wedstrijd laten spelen, om hem vervolgens 85 minuten op de bank te laten zitten. Daar hebben mensen problemen mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Vind ik ook. en als je al ziet wie zich allemaal afmeld kun je blij zijn met een spelers als Engelaar.![]()
als ie opeens super speelt in die oefenpotjes hoor je alle bashers opeens weer juichen, mja zo gaat dat hier op deze fora.![]()
Van Basten acht Sneijder beter dan Seedorf. Hij wil met 1 creatieve speler spelen. Dus Sneijder boven Seedorf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je nou eens verder kijkt dan je neus lang is dan begrijp je dat de kritiek niet zozeer op Engelaar gericht is. Waar de meeste problemen mee hebben is dat lagica vaak ver te zoeken is bij MvB. Een speler als Seedorf eerst helemaal niet oproepen, dan oproepen en in oefen wedstrijd laten spelen, om hem vervolgens 85 minuten op de bank te laten zitten. Daar hebben mensen problemen mee.
Echt logisch vind ik dat niet, als je ziet wat Seedorf in de CL heeft gepresteerd en wat Sneijder heeft gedaan dit seizoen dan zet je Seedorf er altijd in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van Basten acht Sneijder beter dan Seedorf. Hij wil met 1 creatieve speler spelen. Dus Sneijder boven Seedorf.
Logisch.
Hij is de bondscoach, hij heeft zijn eigen strategieën en daar weten wij niet veel van af. dan kun je wel gaan zeuren van dit en dat , ben jij een coach? denk het niet.. misschien heb je wel een goede voetbal kennis maar een coach bashen is makkelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je nou eens verder kijkt dan je neus lang is dan begrijp je dat de kritiek niet zozeer op Engelaar gericht is. Waar de meeste problemen mee hebben is dat lagica vaak ver te zoeken is bij MvB. Een speler als Seedorf eerst helemaal niet oproepen, dan oproepen en in oefen wedstrijd laten spelen, om hem vervolgens 85 minuten op de bank te laten zitten. Daar hebben mensen problemen mee.
Mwah, Sneijder vs Seedorf is nog minimaal hoor, en Sneijder was ook een heel seizoen heel erg goed en in vorm. Ieder ander zou Seedorf sowieso de voorkeur boven moeten krijgen, dat is waar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:47 schreef Grimm het volgende:
[..]
Echt logisch vind ik dat niet, als je ziet wat Seedorf in de CL heeft gepresteerd en wat Sneijder heeft gedaan dit seizoen dan zet je Seedorf er altijd in.
Ik ben de coach idd niet. Maar met dit Oranje komen we niet ver op het EK. Ik zie graag een andere coach. En sinds wanneer mag je geen kritiek op een coach hebben die rare capriolen uithaalt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:51 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hij is de bondscoach, hij heeft zijn eigen strategieën en daar weten wij niet veel van af. dan kun je wel gaan zeuren van dit en dat , ben jij een coach? denk het niet.. misschien heb je wel een goede voetbal kennis maar een coach bashen is makkelijk.![]()
Ik vind vBasten een redelijke coach.. maar heb liever iemand met meer ervaring![]()
Je speelt met je beste spelers. Dat doet van Basten niet. Daarom heeft de halve wereld commentaar op hem. Ik vind Oranje leuk om te kijken, maar MvB haalt die lol er wel aardig vanaf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mwah, Sneijder vs Seedorf is nog minimaal hoor, en Sneijder was ook een heel seizoen heel erg goed en in vorm. Ieder ander zou Seedorf sowieso de voorkeur boven moeten krijgen, dat is waar.
Ik vind nog wel een verschil zitten in uitblinker CL+Italië en uitblinker Nederland. Het ene is namelijk de absolute wereldtop, en het andere hooguit middenmoot.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mwah, Sneijder vs Seedorf is nog minimaal hoor, en Sneijder was ook een heel seizoen heel erg goed en in vorm. Ieder ander zou Seedorf sowieso de voorkeur boven moeten krijgen, dat is waar.
Mwah Sneijder moet nog een paar jaartjes door groeienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
quote:'Twente wuift interesse Ajax in Engelaar weg'
16 januari 2008
Ajax hoopt zich te kunnen versterken met Orlando Engelaar. Volgens De Telegraaf heeft de club zich officieel bij FC Twente gemeld voor de veelzijdige middenvelder, die in Enschede nog een contract heeft tot de zomer van 2009. FC Twente heeft echter laten weten dat er over een transfer van de international voorlopig niet te praten valt.
De 28-jarige Engelaar is één van de grote steunpilaren van FC Twente. Door zijn sterke spel bij de Tukkers speele hij zich bovendien in de selectie van het Nederlands elftal. De 28-jarige Rotterdammer, die een deel van de jeugdopleiding van Feyenoord doorliep, speelde eerder voor NAC Breda en het Belgische Racing Genk.
quote:Zaakwaarnemer: "Engelaar gaat geen vertrek forceren"
16 januari 2008
Orlando Engelaar is niet van plan om koste wat kost een transfer naar Ajax af te dwingen. De Amsterdamse club heeft concrete interesse in de middenvelder van FC Twente, maar de Tukkers zijn niet van plan om hem te laten vertrekken.
Engelaar, die in de jeugd voor Feyenoord speelde, heeft de aanbieding van Ajax in beraad. "Natuurlijk wil Orlando een keer de stap naar een nog grotere club maken", stelt de zaakwaarnemer van de sterke middenvelder. "Zoals de meeste voetballers heeft ook hij ambities. Maar Orlando gaat zeker geen vertrek forceren door niet te spelen of weg te blijven bij trainingen. Hij denkt nu eerst even na over de situatie en zal snel laten weten wat hij het liefst wil. Stel dat hij iets voelt voor een overgang naar Ajax, dan kan FC Twente zich daar niet helemaal doof voor houden."
Engelaar (28), die drie keer uitkwam voor het Nederlands elftal, staat tot de zomer van 2009 bij FC Twente onder contract. In de verbintenis is een optie voor nog een seizoen opgenomen. Voorzitter Joop Munsterman heeft al laten weten dat de club uit Enschede in transfermaand januari geen bepalende spelers verkoopt.
quote:Ajax zet volgende stap om Engelaar los te weken
16/01/2008 18:59
EXCLUSIEF - Ajax bereidt een bod voor op Orlando Engelaar. De Amsterdammers hadden zich al officieel gemeld bij FC Twente voor de 28-jarige middenvelder en gaan nu de volgende stap zetten.
Engelaar staat nog tot de zomer van 2009 onder contract in Enschede en is een van de grote steunpilaren van de Tukkers. Ajax wil de drievoudig international er graag bij hebben om het middenveld verder te versterken met een ervaren kracht.
Op de iets langere termijn zou de linksbenige Engelaar de opvolger kunnen worden van Edgar Davids. De aanvoerder van Ajax heeft nog geen opheldering gegeven over wat hij na komende zomer, als zijn contract afloopt, van plan is.
Ik kan me weinig ironischere situaties bedenken mocht zoiets gebeurenquote:
Inderdaad Twente FTWquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Dos37 het volgende:
Engelaar gaat niet, zelfde reden als Rutten.
Ik vreet mijn sokken en schoenen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |