Echt aanvallend speelt hij niet bij feyenoord dit seizoen. Maar ik ben benieuwd. Ik heb toch wel vertrouwen in hem.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:13 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik hoop dat van Marwijk het voor elkaar krijgt om het Nederlands elftal weer mooi voetbal te laten spelen. Hoewel ik beetje teleurgesteld ben in dit seizoen is de waarde van van Marwijk voor Feijenoord bekend...
Jij had je ogen dicht toen Gullit er zat?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
blij dat die weg is, wat een slechte trainer. nog nooit zo slechte trainer gezien. succes er mee.
Adriaanse lijkt mij geen bondscoach, is een echte clubtrainer. De andere twee leken mij ook prima keuzes, maar Kessler heeft wat tegen Jol ofzo? En Rijkaard zal wel bij Barca willen blijven.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:14 schreef DANILXL het volgende:
hmm ik dacht een aantal maanden geleden dat het een goede keus was. Nu ben ik daar niet meer zo zeker van.
destijds gaf ik echter al wel de voorkeur aan
martin jol
frank rijkaard
co adriaanse
Hij is niet slecht.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
blij dat die weg is, wat een slechte trainer. nog nooit zo slechte trainer gezien. succes er mee.
Rot toch op met die onzin joh.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:35 schreef Barca het volgende:
Van Persie mag voortaan thuis blijven ten gunste van Hofs!
Het spel zal nog slechter worden!
adriaanse heeft vaaak moeite met gezag. Hij ligt vaak in de clinch met het bestuur (porto, ajax, etc.) Daarom is hij in mijn ogen erg geschikt als bondscoach waar hij meer zijn eigen gang kan gaan.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:29 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Adriaanse lijkt mij geen bondscoach, is een echte clubtrainer. De andere twee leken mij ook prima keuzes, maar Kessler heeft wat tegen Jol ofzo? En Rijkaard zal wel bij Barca willen blijven.
Niet alleen met gezag van boven, ook met spelers die een eigen mening hebben of niet blindelings doen wat ze opgedragen wordt. Geen goede eigenschap voor een bondscoach die met grote spelers moet werken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:39 schreef DANILXL het volgende:
[..]
adriaanse heeft vaaak moeite met gezag. Hij ligt vaak in de clinch met het bestuur (porto, ajax, etc.) Daarom is hij in mijn ogen erg geschikt als bondscoach waar hij meer zijn eigen gang kan gaan.
dat is juist een teken van gezag en hij wijkt niet af van zijn spelbeeldquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niet alleen met gezag van boven, ook met spelers die een eigen mening hebben of niet blindelings doen wat ze opgedragen wordt. Geen goede eigenschap voor een bondscoach die met grote spelers moet werken.
marwijk kan niet met hem omgaanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een stakker... Hofs voor v. Persie.![]()
Bullshit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
marwijk kan niet met hem omgaan
Kijk jij nog even Holland Sport van gisterenavond.quote:
Ja want hij had destijds al zo goed als dat hij nu is.. Bullshit. Hij was goed, maar dat zijn aanwezigheid voor prijzen ging zorgen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
door hem was van persie te snel weg
en te goedkoop
was die later gegaan, hadden we prijzen gewonnen + duurder verkocht, hadden we later meer geld voor transfers.
hadden we geen seizoen als vorig jaar gehad, met te weinig geld
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
door hem was van persie te snel weg
en te goedkoop
was die later gegaan, hadden we prijzen gewonnen + duurder verkocht, hadden we later meer geld voor transfers.
hadden we geen seizoen als vorig jaar gehad, met te weinig geld
Toen zat hij nog in zijn moeders buikquote:Op maandag 3 maart 2008 23:12 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Jij had je ogen dicht toen Gullit er zat?
quote:
Ik vind niet dat Hofs erin moet ten koste van Van Persie. Dat vindt Van Marwijk!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een stakker... Hofs voor v. Persie.![]()
Tuurlijk vind Bert datquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:21 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Ik vind niet dat Hofs erin moet ten koste van Van Persie. Dat vindt Van Marwijk!
En dat is niks persoonlijks. Bertje heeft gewoon geen verstand van voetbal!
Ja hoor, dat durf ik wel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tuurlijk vind Bert dat
Wat een bullshit weer.
Maar goed, jij lijkt behoorlijk zeker van je zaak. Weddenschapje afsluiten om een kratje bier?
Jij zegt dat Van Marwijk een fitte Van Persie passeert voor Hofs en ik zeg van niet. Durf je het aan?
Hoezo?!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Da's snel verdiend, HeinekenAFCA
Inderdaad. Even het schoen-op-eet-topic zoekenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Da's snel verdiend, HeinekenAFCA
Ja, en?!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat Persie altijd boven Hofs zal worden gekozen, ook door Van Marwijk.
Hoezo?! Ja, ik denk inderdaad dat Bert achterlijk is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:20 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Nou dat kratje bier ben je kwijt.![]()
Denk je dat Bert achterlijk is ofzo.
Ja hoor, ook met jou DURF ik dat wel.quote:
Dank u voor het compliment!quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar goed dat Barca uitblinkt in intelligentie
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:35 schreef Barca het volgende:
Goeie actie van die KeSSler!
Een nog slechtere coach dan die clown!
Nu zal die kloothommel, pardon Von Bommel, wel weer geselecteerd worden (ten koste van Seedorf)!
Van Persie mag voortaan thuis blijven ten gunste van Hofs!
Het spel zal nog slechter worden!
Laten we hopen dat Rijkaard zijn contract bij Barcelona niet verlengd en dan snel aan de slag gaat als bondscoach. Hoe eerder we van Van Marwijk af zijn, hoe beter!
quote:
Waarom?! Loop! Jij?! Altijd?! Zo! Te! Blèren?! Debiel?!quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, en?!
[..]
Hoezo?! Ja, ik denk inderdaad dat Bert achterlijk is.
[..]
Ja hoor, ook met jou DURF ik dat wel.
Met mijn bloeddruk is niks mis.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom?! Loop! Jij?! Altijd?! Zo! Te! Blèren?! Debiel?!
Ga! Wat?! Aan! Je! Bloeddruk?! Doen?! Ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |