sowieso van hemquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik krijg altijd een beetje jeuk van dat overdreven optimisme van Edward von Cuilenborg. Meer mensen die daar last van hebben?
Ik krijg sowieso jeuk van hem.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik krijg altijd een beetje jeuk van dat overdreven optimisme van Edward von Cuilenborg. Meer mensen die daar last van hebben?
Dat is meer dan genoegquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:13 schreef DaMart het volgende:
Ik gok op een 2-0 overwinning voor Nederland.
Op Veronica kon je tijdens het WK bij de voorbeschouwing zappen naar het WK Lingerie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:20 schreef Fukjoeman het volgende:
Ze maken die voorbeschouwing gewoon iets te lang naar mijn mening. Waar moet je het dan ook over hebben?
Over belspelletjes en sms-en.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:20 schreef Fukjoeman het volgende:
Ze maken die voorbeschouwing gewoon iets te lang naar mijn mening. Waar moet je het dan ook over hebben?
Bedankt voor het kleur geven aan dit topicquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Op Veronica kon je tijdens het WK bij de voorbeschouwing zappen naar het WK Lingerie.![]()
[ afbeelding ]
Er staat maar een negerin tussen hoor, maar geen dank.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:25 schreef Joe. het volgende:
[..]
Bedankt voor het kleur geven aan dit topic
Er spelen sowieso zeven dwergen bij Luxemburgquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:29 schreef Jasza het volgende:
Was die ene 12 jaar ofzo die daar stond bij Luxemburg haha..
Bij Nederland - Duitsland en eventueel Nederland - Belgie kan ik me daar nog wat van voorstellen. Maar tege Luxemburg?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen die tijdens een volkslied gaan fluiten moeten echt tegen de muur.
Gewoon Survivor hoor.quote:
Uhm nee, dit is van de Rocky IV soundtrack... van Vince DiColaquote:
Begin maar vast, volgens mij zijn ze al vaker voor het doel van Nederland geweest dan Nederland bij hunquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Luxemburg op voorsprong komt snij ik mijn hoofd eraf
Mag btw wel gescoord worden nu hoor.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:49 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Begin maar vast, volgens mij zijn ze al vaker voor het doel van Nederland geweest dan Nederland bij hun![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:52 schreef BigFire het volgende:
geef Seedorf een Milan shirtje en dan kan hij ineens wel een bal aannemen
OMG!quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:50 schreef Joe. het volgende:
[..]
Mag btw wel gescoord worden nu hoor.
Huntelaar is wel even beter, maar die stuurt ie naar huis?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:02 schreef EchnaDarr het volgende:
Hebben jullie v. basten voor de wedstrijd ook gehoord toen lulletje kraaij senior hem vroeg waarom koevermans erin stond.
"Omdat hij vorig jaar bij AZ het ook al goed deed in de spits."
Hallo Marco, sinds wanneer kijken we naar hoe spelers vorig jaar speelden? Wat maakt dat uit. "You're not making any sense!"
Hij kan het gewoon niet over zijn lippen krijgen dat een reserve van PSV het beste is wat hij voor handen heeft als diepe spits...
Die reserve is wel de huidige topscorer van PSV.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:02 schreef EchnaDarr het volgende:
Hebben jullie v. basten voor de wedstrijd ook gehoord toen lulletje kraaij senior hem vroeg waarom koevermans erin stond.
"Omdat hij vorig jaar bij AZ het ook al goed deed in de spits."
Hallo Marco, sinds wanneer kijken we naar hoe spelers vorig jaar speelden? Wat maakt dat uit. "You're not making any sense!"
Hij kan het gewoon niet over zijn lippen krijgen dat een reserve van PSV het beste is wat hij voor handen heeft als diepe spits...
Uit vervelingquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:04 schreef Wooldoor het volgende:
Uit verveling de wave doen dan maar
Diepe spits. Kaatser. Type van Hooijdonk. Dat soort, hebben we niet meer, behalve Koef.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:03 schreef franske19 het volgende:
[..]
Huntelaar is wel even beter, maar die stuurt ie naar huis?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:08 schreef Asskicker14 het volgende:
De bakker uit Diekirch en de schoenenmaker uit Grevenmacher doen het wel goed tegen de spelmakers van Real Madrid en AC Milan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |