sowieso van hemquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik krijg altijd een beetje jeuk van dat overdreven optimisme van Edward von Cuilenborg. Meer mensen die daar last van hebben?
Ik krijg sowieso jeuk van hem.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik krijg altijd een beetje jeuk van dat overdreven optimisme van Edward von Cuilenborg. Meer mensen die daar last van hebben?
Dat is meer dan genoegquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:13 schreef DaMart het volgende:
Ik gok op een 2-0 overwinning voor Nederland.
Op Veronica kon je tijdens het WK bij de voorbeschouwing zappen naar het WK Lingerie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:20 schreef Fukjoeman het volgende:
Ze maken die voorbeschouwing gewoon iets te lang naar mijn mening. Waar moet je het dan ook over hebben?
Over belspelletjes en sms-en.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:20 schreef Fukjoeman het volgende:
Ze maken die voorbeschouwing gewoon iets te lang naar mijn mening. Waar moet je het dan ook over hebben?
Bedankt voor het kleur geven aan dit topicquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Op Veronica kon je tijdens het WK bij de voorbeschouwing zappen naar het WK Lingerie.![]()
[ afbeelding ]
Er staat maar een negerin tussen hoor, maar geen dank.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:25 schreef Joe. het volgende:
[..]
Bedankt voor het kleur geven aan dit topic
Er spelen sowieso zeven dwergen bij Luxemburgquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:29 schreef Jasza het volgende:
Was die ene 12 jaar ofzo die daar stond bij Luxemburg haha..
Bij Nederland - Duitsland en eventueel Nederland - Belgie kan ik me daar nog wat van voorstellen. Maar tege Luxemburg?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen die tijdens een volkslied gaan fluiten moeten echt tegen de muur.
Gewoon Survivor hoor.quote:
Uhm nee, dit is van de Rocky IV soundtrack... van Vince DiColaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |