uhuquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:58 schreef Jennifer_Loopneus het volgende:sorry??? ik heet Esmee. Ik weet niet met wie jij me vergelijkt, maar je hebt het fout.
heb je mij ooit horen zeggen dat ik je niet geloofquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:02 schreef Jennifer_Loopneus het volgende:
waarom moet ik een foto plaatsen omdat jij met niet gelooft? jullie zijn niet echt aardig voor nieuwe mensen he.
Is wel zo aardig, hebben we ook een beeld van je.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:02 schreef Jennifer_Loopneus het volgende:
waarom moet ik een foto plaatsen omdat jij met niet gelooft? jullie zijn niet echt aardig voor nieuwe mensen he.
kenker wat ene kut kloonquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:07 schreef Jennifer_Loopneus het volgende:
ik plaats er van de week wel een, heb nu geen scanner tot beschikking.
dansze michellequote:
ik voel me pas oudquote:
ja nou! toen ben ik geborenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
kenker wat ene kut kloon![]()
scanner is zo 1989!
hip hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:16 schreef Jennifer_Loopneus het volgende:
[..]
ja nou! toen ben ik geboren![]()
quote:
beter dan die 14 of 15jarige in ieder gevalquote:
ja daar zit wat inquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:27 schreef ericajax het volgende:
[..]
beter dan die 14 of 15jarige in ieder geval
15 jarigenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:27 schreef ericajax het volgende:
[..]
beter dan die 14 of 15jarige in ieder geval
je bent oudquote:
quote:
Nee, door 5 negers, waarvan ik er 4 knock-out had geslagen, maar de 5e was er 1 teveel, en die gooide me van het trappenhuis in het Hiltonquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
WTF BART.
Ben je in elkaar getimmerd door een stel turken.
Hetzelfde geldt voor rein.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:07 schreef Jennifer_Loopneus het volgende:
ik plaats er van de week wel een, heb nu geen scanner tot beschikking.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:55 schreef mcDavid het volgende:
Bart!
Ik dacht dat ík gepwned was door een stoep
Tuurlijk wel, gaat prima met een hersenschuddingquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dr moet iig wel op gezopen worden. Vanavond?
Of mag je ook geen bier wijvenwijn nu?
Wat doe je jezelf aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gaat prima met een hersenschudding
Ja uuh, ik doe het niet expres ofsoquote:
Smoesjes. Je wou gewoon niet naar schoolquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja uuh, ik doe het niet expres ofsoIk ben allang blij dat ik niks gebroken heb
Ik ga ook niet naar school.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Smoesjes. Je wou gewoon niet naar school
dronken van je fiets afvallenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
WTF BART.
Ben je in elkaar getimmerd door een stel turken.
Hetzelfde geldt voor rein.
Dronken worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
dronken van je fiets afvallentrouwens al anderhalf jaar geleden ofzo :p
+ moslimsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:48 schreef mash_ het volgende:
Omdat Rein geen ban wilt!
Ja moest er ff uitquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:54 schreef Bravebart het volgende:
Lekker genuanceerd boys!
Ik vond dat wat te ver gaan hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:48 schreef mash_ het volgende:
insert hier iets over niet zo`n leuk duits volk
Ik heb het nog onder mn quickquote staan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ssst! alleen mods kunne nhet nog lezen
och als je er blij van word zet je het neerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het nog onder mn quickquote staan.
Kopen?
oh god.quote:
Ja! Je zit niet meer op school als je van de middelbare school af bentquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh god.
Behalve rose-drinker ben je nu ook al zo'n trieste "ik zit op de uni dus ik ben student en ik voel me verheven boven andere scholiertjes" -type?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Je zit niet meer op school als je van de middelbare school af bentZeker niet op HBO en universiteit.
Wat doen jullie dán de godganse dag?quote:school (de; scholen)
1 inrichting waar onderwijs gegeven wordt
Studeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie dán de godganse dag?
Ofwel: grote school voor wetenschappelijk onderwijs.quote:uni·ver·si·teit (dev; universiteiten)
1 instelling voor wetenschappelijk onderwijs met ten minste drie faculteiten
Ja nog ffquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ofwel: grote school voor wetenschappelijk onderwijs.
quote:
Ja, als ik dat wistquote:
geil!quote:
oooh daaaarrr!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
geil!dat is trouwens hier in de buurt opgenomen
zo ongeveer naast me oude school en bij carola in de buurt
Zelfs Joden doen eraan mee:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:48 schreef mash_ het volgende:
insert hier iets over niet zo`n leuk duits volk
Nee, ik heb het al de hele dag, maar het mag nu onderhand wel eens klaar zijn met die onzinquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
Komt toch niet zomaar uit de lucht vallen?
ja, ik weet etquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
JA ! bij die grote boom naar links dan na50 meter rechts en dan zie je het vanzelf
Hé, daar woon ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
JA ! bij die grote boom naar links dan na50 meter rechts en dan zie je het vanzelf
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zelfs Joden doen eraan mee:
[ afbeelding ]
Wie, van der Vaart?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja net heads up. voor 40 dollar. (4 man 10 dollar)
Heeft hij 2x four of a kinden de 2e keer had ik fullhouse
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |