quote:
Eigenlijk onmogelijk dus, want Portugal wint natuurlijk gewoon van Armeniëquote:Op donderdag 8 november 2007 18:43 schreef Rumille het volgende:
Litmanen.
Als Portugal nou eens punten verliest tegen Armenie en Finland wint van Azerbeidjan. Dan moet Finland winnen van Portugal en dan zijn ze door.
Als Portugal niet punten verliest tegen Armenie maar wel verliest van Finland en Finlant wint van Azerbeidjan, dan is Portugal toch (waarschijnlijk) op doelsaldo door?
Mooi. Kwalificatie is nog steeds mogelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:20 schreef Rumille het volgende:
2-1 gewonnen van Azerbeidjan.
Portugal heeft inderdaad gewonnen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eigenlijk onmogelijk dus, want Portugal wint natuurlijk gewoon van Armenië.
Onderling resultaat ja.quote:Op zondag 18 november 2007 00:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe zit het nu? Onderling resultaat telt toch voor doelsaldo? Als Finland dus wint in Portugal zijn zij door. Het wordt heel lastig, maar ze hebben het nog in eigen hand dus
Zo gaat het worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:16 schreef jna het volgende:
Laatste wedstrijd van de poule, Portugal - Finland
0-1
90+3 Litmanen
Dan zet ik een levensgrote tattoo van Jari op mijn penis.quote:Op zondag 18 november 2007 01:06 schreef Mindstate het volgende:
Als Portugal het niet zou halen en Finland wel loop ik een jaar lang met Jari Litmanen in mn ava
Jari Litmanen blijft een held
quote:Op zondag 18 november 2007 10:06 schreef Fides het volgende:
[..]
Dan zet ik een levensgrote tattoo van Jari op mijn penis.
Schoen opeten #5 Meer opeters Feyenoord - Ajax ! AUB !!quote:Op zondag 18 november 2007 10:06 schreef Fides het volgende:
[..]
Dan zet ik een levensgrote tattoo van Jari op mijn penis.
Als ze winnen van Portugal moeten ze ook nog hopen dat Servie zijn 2 thuiswedstrijden niet wint.quote:Op zondag 18 november 2007 01:06 schreef Mindstate het volgende:
Als Portugal het niet zou halen en Finland wel loop ik een jaar lang met Jari Litmanen in mn ava
Jari Litmanen blijft een held
als ze winnen van portugal telt volgens mij het onderlinge resultaat.quote:Op zondag 18 november 2007 14:12 schreef De_Brandweer het volgende:
Als ze winnen van portugal hebben ze even veel punten toch? Dus dan moeten ze ook aan het doelsaldo werken? Of werkt dat hier anders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |