Je bedoelt in de 2e ronde niets te zoeken hebben? Want in de poulefase mistaat PSV zeker niet hoor. En verder kunnen ook ploegen als Rangers en Rosenborg de 2e ronde halen, dus wat zegt het eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik ook niet dat we nog iets te zoeken hebben in de CL, vandaag valt het me nog alles mee maar het is gewoon een stuk minder dan voorgaande jaren, dat zie je ook vandaag weer overduidelijk.
Yep, momenteel zijn we gewoon competitievulling in de CL.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je bedoelt in de 2e ronde niets te zoeken hebben? Want in de poulefase mistaat PSV zeker niet hoor. En verder kunnen ook ploegen als Rangers en Rosenborg de 2e ronde halen, dus wat zegt het eigenlijk?
Ikke niet eerlijk gezegd. Ik zie Inter als ze tegen fener niet winnen wel in Eindhoven met de 3 punten er vandoorgaan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:56 schreef RijstNatie het volgende:
PSV kan ook makkelijk winnen van Inter, dan zijn we gewoon door. Zie dat echt wel gebeuren.
Yep, dan is het alsof het een knockout fase is, waarin Inter de eerste wedstrijd met 2-0 gewonnen heeft. Des te jammer dat PSV toen geen goal wist te maken tegen 10 man.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:59 schreef endr0me het volgende:
Wat nu als Inter en Fener gelijk spelen, dan moet PSV met 3-0 winnen thuis toch?
quote:27/11/2007 - OB: Reker wil PSV in winterstop versterken met ervaren spelers
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.
PSV wil zich in de winterstop versterken. De club richt zich vooral op spelers die veel ervaring hebben. Dat zei directeur Jan Reker in Moskou. PSV heeft behoefte aan routiniers, zeker nu aanvoerder Timmy Simons mogelijk voor lange tijd is uitgeschakeld met een rugblessure.
PSV verspeelde in de competitie al negen punten. In de Champions League leed de ploeg kansloze nederlagen tegen Inter Milan en Fenerbahçe. De wedstrijd tegen CSKA Moskou dinsdagavond is daarom cruciaal voor PSV. Bij een gelijkspel speelt PSV na de winterstop in het toernooi om de UEFA Cup. Bij winst maakt PSV ook nog kans op de volgende ronde van de Champions League.
Dan zijn we niet door.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:14 schreef Neoktheone het volgende:
Inter moet vandaag gewoon winnen. Fener verliest vervolgens punten tegen CSKA en Inter treedt met een B-elftal tegen ons aan, zodat we winnen en dus door zijn.
CSKA en winnen in Istanbul lijkt me zo goed als onmogelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:14 schreef Neoktheone het volgende:
Inter moet vandaag gewoon winnen. Fener verliest vervolgens punten tegen CSKA en Inter treedt met een B-elftal tegen ons aan, zodat we winnen en dus door zijn.
CSKA heeft idd kunstgras, maar wegens verbouwingen daar speelden ze in het stadion van Lokomotiv Moskou en daar liggen vooral mollen onder de vloer...quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik denk dat het veld vandaag een speler als bijv Lazovic echt tegenstond. De bal rolde gewoon niet lekker. Verdedigend stond het best aardig, Rajkovic was erg goed, verdedigd erg makkelijk en heeft best een goeie trap. Helaas wel wat slordigheden overal, maar dat kan ook wel weer door het veld komen. Wat een belachelijk knolleveld was dat, ik dacht dat CSKA kunstgras had? En was was er nou met die Brazilianen gebeurd?
Voor het nageslachtquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als Fener de volgende wedstrijd verliest (tegen CSKA ja) EN PSV wint tegen Inter dan eet ik een stukje schoen op en zet ik het filmpje online.
Dan kunnen we ons bij deze voor gaan bereiden op de UEFA cup. Ook leuk om te winnen overigensquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Fener thuis net als PSV.
Als Fener gelijkspeelt hou ik je hier ook aan, althans ik neem aan dat je bedoelt als PSV de volgende ronde voorkomt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als Fener de volgende wedstrijd verliest (tegen CSKA ja) EN PSV wint tegen Inter dan eet ik een stukje schoen op en zet ik het filmpje online.
Gewoon 11 ambilights ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
Als Fener gelijkspeelt hou ik je hier ook aan, althans ik neem aan dat je bedoelt als PSV de volgende ronde voorkomt.
Misschien moeten we even een aanmoedigingspremie richting het oosten sturen, zijn ze daar wel gewend, paar mercedessen ofzo
Weer tegen Lyon of Liverpool dadelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan kunnen we ons bij deze voor gaan bereiden op de UEFA cup. Ook leuk om te winnen overigens
Gelul van mij net trouwens. Als Fener gelijkspeelt en PSV wint zijn we gewoon door![]()
Als als als..
Die hebben we nog nooit gehad..quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Weer tegen Lyon of Liverpool dadelijk.
Of AC Milan of Arsenal...quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Weer tegen Lyon of Liverpool dadelijk.
ik pleit voor de wake up light, die mannen beginnen nu al aan hun winterslaap zonder competitiequote:
hehequote:Op dinsdag 27 november 2007 22:52 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik pleit voor de wake up light, die mannen beginnen nu al aan hun winterslaap zonder competitie
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:52 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik pleit voor de wake up light, die mannen beginnen nu al aan hun winterslaap zonder competitie
Daar doe ik het niet voor broeder.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
Als Fener gelijkspeelt hou ik je hier ook aan, althans ik neem aan dat je bedoelt als PSV de volgende ronde voorkomt.
Komen die Brazilianen misschien ook niet meer te laat voor tegen Fenerbahçequote:Op dinsdag 27 november 2007 22:52 schreef WooZ het volgende:
[..]
De eerste helft was wel iets beter. PSV werd de tweede helft wel erg teruggedrongen door CSKA en kon niet veel meer dan tegenhouden. Maargoed, slecht spelen en toch winnen, daar draait het om in het topvoetbal van de CL.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:34 schreef noxious het volgende:
Ik moet toegeven dat ik pas kon kijken vanaf minuut 70, maar mijn god wat zag ik een dramatisch PSV![]()
Wellicht was de eerste helft wel goed, maar ik zag echt niks fatsoenlijks er uit komen, en als CSKA een beetje oplette hadden ze een van die 2 of 3 ENORME kansen er wel ingeschoten
Nou op zo'n moment mis je gewoon Cocu en Alexquote:Op woensdag 28 november 2007 09:08 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat me dit seizoen vooral opvalt, is dat de rust in het spel weg is. Bij CL wedstrijden onder Hiddink werden 1-0 wedstrijden vaak makkelijk uitgespeeld. Gisteren, maar bijv ook de 1e wedstrijd tegen CSKA komt PSV maakt PSV het zichzelf toch weer moeilijk, en komt het in de problemen. Ligt niet eens zozeer aan de kwaliteit van de spelers maar vooral met het zelfvertrouwen ofzo.
en:quote:PSV wil contract Gomes tussentijds verlengen
PSV heeft met doelman Heurelho Gomes de besprekingen geopend over een tussentijdse verlenging van zijn contract. De huidige verbintenis van de Braziliaanse publiekslieveling, die hij anderhalf jaar geleden na het vertrek van trainer Guus Hiddink ondertekende, loopt medio 2011 af.
'We zijn inderdaad aan het praten om zijn contract te verlengen', bevestigt Jan Reker, algemeen directeur van PSV. 'Dat heeft natuurlijk te maken met zijn goede prestaties. Inhoudelijk kan ik nog niks zeggen over de besprekingen, die zitten nog in de beginfase.'
Gomes voegde zich in de zomer van 2004 bij PSV en is bezig aan zijn vierde seizoen in Eindhovense dienst. De uitblinkende keeper was daarvóór drie seizoenen actief voor de Braziliaanse topclub Cruzeiro.
Ben jij echt 24?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Minder erg maar toch.. waar rook is, is vuur. Ik maak me toch ernstig zorgen dat de neuzen Aissati dalijk voor onze neus wegkapen.
(weer geweldige wordplay ik weet)
Het is behoorlijk erg, Ismael kan door iedereen weggekocht worden voor 5 miljoen en hij twijfelt over een langer verblijf bij PSV.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:33 schreef Neoktheone het volgende:
Aissati kan voor vijf miljoen weg, Ajax wil wel (video)
Overigens ligt de nadruk op "kan" en niet op "mag", dus het is minder erg dan de titel in eerste instantie doet vermoeden.
Laten we het zo zeggen... mijn leeftijd is 24. Maar soms voel ik me 16.quote:
nu.nlquote:Timmy Simons kan training hervatten
Uitgegeven: 28 november 2007 10:22
Laatst gewijzigd: 28 november 2007 10:27
AMSTERDAM - De rugblessure die Timmy Simons al enige tijd aan de kant houdt blijkt mee te vallen.
De middenvelder van PSV, die de kwetsuur opliep in aanloop naar de interland van België tegen Polen, onderging maandag een MRI-scan. "Tot zijn opluchting was er geen letsel", zei zaakwaarnemer Guy Bonny tegenover De Telegraaf. "Timmy heeft van de dokter groen licht gekregen om de training te hervatten."
Simons moest door de blessure het competitieduel met Excelsior en het Champions League-treffen met CSKA Moskou aan zich voorbij laten gaan. Ook zaterdag tegen De Graafschap kan de landskampioen waarschijnlijk nog niet over de aanvoerder beschikken.
"Ik denk dat die wedstrijd nog wat te vroeg komt", zegt Bonny. "Een week nadien zal hij weer inzetbaar zijn."
Zou wel een stunt zijn, ook niet heel erg ondenkbaar. Het ís mogelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 11:38 schreef Gstyles het volgende:
Deze Feyenoordfan feliciteerd PSV met de overwinning van gisterenavond! En nou maar hopen dat ze evt in de CL kunnen blijvenaltijd goed voor het Nederlandse voetbal!
waarom vroeg PSV in de zomer dan meerquote:Op woensdag 28 november 2007 09:33 schreef Neoktheone het volgende:
VI bericht een hoop over PSV:
[..]
en:
Aissati kan voor vijf miljoen weg, Ajax wil wel (video)
Overigens ligt de nadruk op "kan" en niet op "mag", dus het is minder erg dan de titel in eerste instantie doet vermoeden.
welke helft heb je gezien?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:36 schreef Wooldoor het volgende:
Gefeliciteerd, ik heb gister voor het eerst dit seizoen een helft van psv in de champions league gekeken. Ik schrok wel van hoe erg psv is terug gevallen vergeleken vorige seizoenen. Maar er miste natuurlijk ook een flink aantal spelers.
Die Hongaar is toch een linksbuiten?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:54 schreef AminBen het volgende:
Rajkovic was goed![]()
Enne; Perez wegdoen in de zomer, doe je én een ontevreden bankzitter weg én je geeft je in potentie misschien wel beste speler meer speelkansen ipv dat-ie voor een prikkie weggaat. Die Hongaar komt er ook nog bij voor min of meer dezelfde positie.
/linksmiddenveld. Perez speelt toch vaak vanaf links.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die Hongaar is toch een linksbuiten?
hier kan ik me wel in vinden. Lazovic doet veel werk vanaf de vleugelsquote:Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef WooZ het volgende:
ik zou eigenlijk lazovic wel eens op de bank willen zien, hij werkt hard maar heeft een laag rendement. Daarnaast pakt hij veel werk van farfan af waardoor laatstgenoemde weer vaker voor het oog slecht speelt.
Op het middenveld zou ik dan wel simons/aisatti (links)/affelay/perez (achter de spitsen) willen zien en in de punt farfan en de koef
leeft vayrinnen eigenlijk nog?
die bewaren we tot de finalequote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen... mijn leeftijd is 24. Maar soms voel ik me 16.
Lyon waarschijnlijk ook. Milan misschien, als ze vanavond weer van Celtic verliezen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Voor hetzelfde geld spelen Liverpool en Valencia na de winterstop ook Uefa cup
Zou wat wezenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Lyon waarschijnlijk ook. Milan misschien, als ze vanavond weer van Celtic verliezen.
Milan moet tegen Benfica en die moeten 2x verliezen om geen 2e ronde te halen, dus reken er maar niet opquote:Op woensdag 28 november 2007 14:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Lyon waarschijnlijk ook. Milan misschien, als ze vanavond weer van Celtic verliezen.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je lijkt wel Ajacied van vorig seizoen..
"FC Waarismnballie is weer eens wat anders dan "weer" AC Milan loten"
Ja.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:58 schreef ganzenherder het volgende:
Eens in de gaten gaan houden wie er 2e wordt in de poules. CL clubjes moeten toch tegen de nr 2 ofniet?
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:58 schreef ganzenherder het volgende:
Eens in de gaten gaan houden wie er 2e wordt in de poules. CL clubjes moeten toch tegen de nr 2 ofniet?
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:18 schreef rubbereend het volgende:
het wordt dus nu de UEFAcup poules in de gaten houden want we gaan een nummer 2 daar loten
Ook geen clubs die even simpel opzij worden gezet. Onderschatting juist voorkomenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:32 schreef rubbereend het volgende:
vrij pittig ja maar geen clubs meer als Inter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |