abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 november 2007 @ 01:43:32 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54883129
mooi, we zijn door. UEFA cup is geen ramp, leuk toernooi waar we in principe ver moeten kunnen komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 28 november 2007 @ 03:34:33 #52
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_54883893
Ik moet toegeven dat ik pas kon kijken vanaf minuut 70, maar mijn god wat zag ik een dramatisch PSV

Wellicht was de eerste helft wel goed, maar ik zag echt niks fatsoenlijks er uit komen, en als CSKA een beetje oplette hadden ze een van die 2 of 3 ENORME kansen er wel ingeschoten
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  woensdag 28 november 2007 @ 06:24:05 #53
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_54884072
quote:
Op woensdag 28 november 2007 03:34 schreef noxious het volgende:
Ik moet toegeven dat ik pas kon kijken vanaf minuut 70, maar mijn god wat zag ik een dramatisch PSV

Wellicht was de eerste helft wel goed, maar ik zag echt niks fatsoenlijks er uit komen, en als CSKA een beetje oplette hadden ze een van die 2 of 3 ENORME kansen er wel ingeschoten
De eerste helft was wel iets beter. PSV werd de tweede helft wel erg teruggedrongen door CSKA en kon niet veel meer dan tegenhouden. Maargoed, slecht spelen en toch winnen, daar draait het om in het topvoetbal van de CL.
pi_54885025
Wat me dit seizoen vooral opvalt, is dat de rust in het spel weg is. Bij CL wedstrijden onder Hiddink werden 1-0 wedstrijden vaak makkelijk uitgespeeld. Gisteren, maar bijv ook de 1e wedstrijd tegen CSKA komt PSV maakt PSV het zichzelf toch weer moeilijk, en komt het in de problemen. Ligt niet eens zozeer aan de kwaliteit van de spelers maar vooral met het zelfvertrouwen ofzo.
pi_54885045
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:08 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat me dit seizoen vooral opvalt, is dat de rust in het spel weg is. Bij CL wedstrijden onder Hiddink werden 1-0 wedstrijden vaak makkelijk uitgespeeld. Gisteren, maar bijv ook de 1e wedstrijd tegen CSKA komt PSV maakt PSV het zichzelf toch weer moeilijk, en komt het in de problemen. Ligt niet eens zozeer aan de kwaliteit van de spelers maar vooral met het zelfvertrouwen ofzo.
Nou op zo'n moment mis je gewoon Cocu en Alex
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 28 november 2007 @ 09:16:05 #56
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54885137
Het is dan ook mooi om te horen dat Reker in de winterstop ervaring wil halen. Dat kan der rust wellicht terugbrengen in het elftal.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_54885450
VI bericht een hoop over PSV:
quote:
PSV wil contract Gomes tussentijds verlengen

PSV heeft met doelman Heurelho Gomes de besprekingen geopend over een tussentijdse verlenging van zijn contract. De huidige verbintenis van de Braziliaanse publiekslieveling, die hij anderhalf jaar geleden na het vertrek van trainer Guus Hiddink ondertekende, loopt medio 2011 af.

'We zijn inderdaad aan het praten om zijn contract te verlengen', bevestigt Jan Reker, algemeen directeur van PSV. 'Dat heeft natuurlijk te maken met zijn goede prestaties. Inhoudelijk kan ik nog niks zeggen over de besprekingen, die zitten nog in de beginfase.'

Gomes voegde zich in de zomer van 2004 bij PSV en is bezig aan zijn vierde seizoen in Eindhovense dienst. De uitblinkende keeper was daarvóór drie seizoenen actief voor de Braziliaanse topclub Cruzeiro.
en:

Aissati kan voor vijf miljoen weg, Ajax wil wel (video)

Overigens ligt de nadruk op "kan" en niet op "mag", dus het is minder erg dan de titel in eerste instantie doet vermoeden.
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:11:06 #58
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54886190
Minder erg maar toch.. waar rook is, is vuur. Ik maak me toch ernstig zorgen dat de neuzen Aissati dalijk voor onze neus wegkapen.

(weer geweldige wordplay ik weet)
pi_54886248
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Minder erg maar toch.. waar rook is, is vuur. Ik maak me toch ernstig zorgen dat de neuzen Aissati dalijk voor onze neus wegkapen.

(weer geweldige wordplay ik weet)
Ben jij echt 24?
pi_54886578
Ibra doet iig niet mee in ehoven
pi_54886642
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:33 schreef Neoktheone het volgende:

Overigens ligt de nadruk op "kan" en niet op "mag", dus het is minder erg dan de titel in eerste instantie doet vermoeden.
Het is behoorlijk erg, Ismael kan door iedereen weggekocht worden voor 5 miljoen en hij twijfelt over een langer verblijf bij PSV.

Het gestuntel van PSV kennende met talenten uit eigen jeugdopleiding zal dit ook wel weer verkeerd aflopen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 28 november 2007 @ 10:33:25 #62
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54886681
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:14 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Ben jij echt 24?
Laten we het zo zeggen... mijn leeftijd is 24. Maar soms voel ik me 16.
pi_54886842
Goed nieuws!
quote:
Timmy Simons kan training hervatten
Uitgegeven: 28 november 2007 10:22
Laatst gewijzigd: 28 november 2007 10:27

AMSTERDAM - De rugblessure die Timmy Simons al enige tijd aan de kant houdt blijkt mee te vallen.

De middenvelder van PSV, die de kwetsuur opliep in aanloop naar de interland van België tegen Polen, onderging maandag een MRI-scan. "Tot zijn opluchting was er geen letsel", zei zaakwaarnemer Guy Bonny tegenover De Telegraaf. "Timmy heeft van de dokter groen licht gekregen om de training te hervatten."

Simons moest door de blessure het competitieduel met Excelsior en het Champions League-treffen met CSKA Moskou aan zich voorbij laten gaan. Ook zaterdag tegen De Graafschap kan de landskampioen waarschijnlijk nog niet over de aanvoerder beschikken.

"Ik denk dat die wedstrijd nog wat te vroeg komt", zegt Bonny. "Een week nadien zal hij weer inzetbaar zijn."
nu.nl

Gelukkig maar!

woensdag 28 november 2007 @ 11:23:38 #64
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54887827
*juigt*
Goed nieuws is altijd welkom
pi_54887996
win die UEFA Cup nou ook maar
  woensdag 28 november 2007 @ 11:38:27 #66
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_54888183
Deze Feyenoordfan feliciteerd PSV met de overwinning van gisterenavond! En nou maar hopen dat ze evt in de CL kunnen blijven altijd goed voor het Nederlandse voetbal!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_54888842
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:38 schreef Gstyles het volgende:
Deze Feyenoordfan feliciteerd PSV met de overwinning van gisterenavond! En nou maar hopen dat ze evt in de CL kunnen blijven altijd goed voor het Nederlandse voetbal!
Zou wel een stunt zijn, ook niet heel erg ondenkbaar. Het ís mogelijk .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 november 2007 @ 12:24:52 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54889394
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:33 schreef Neoktheone het volgende:
VI bericht een hoop over PSV:
[..]

en:

waarom vroeg PSV in de zomer dan meer
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54891266
Gefeliciteerd, ik heb gister voor het eerst dit seizoen een helft van psv in de champions league gekeken. Ik schrok wel van hoe erg psv is terug gevallen vergeleken vorige seizoenen. Maar er miste natuurlijk ook een flink aantal spelers.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 november 2007 @ 13:50:53 #70
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54891732
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:36 schreef Wooldoor het volgende:
Gefeliciteerd, ik heb gister voor het eerst dit seizoen een helft van psv in de champions league gekeken. Ik schrok wel van hoe erg psv is terug gevallen vergeleken vorige seizoenen. Maar er miste natuurlijk ook een flink aantal spelers.
welke helft heb je gezien?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54891842
Rajkovic was goed

Enne; Perez wegdoen in de zomer, doe je én een ontevreden bankzitter weg én je geeft je in potentie misschien wel beste speler meer speelkansen ipv dat-ie voor een prikkie weggaat. Die Hongaar komt er ook nog bij voor min of meer dezelfde positie.
pi_54892073
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:54 schreef AminBen het volgende:
Rajkovic was goed

Enne; Perez wegdoen in de zomer, doe je én een ontevreden bankzitter weg én je geeft je in potentie misschien wel beste speler meer speelkansen ipv dat-ie voor een prikkie weggaat. Die Hongaar komt er ook nog bij voor min of meer dezelfde positie.
Die Hongaar is toch een linksbuiten?
pi_54892167
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:02 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Die Hongaar is toch een linksbuiten?
/linksmiddenveld. Perez speelt toch vaak vanaf links.
pi_54892338
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

welke helft heb je gezien?
Alleen de eerste helft
pi_54892353
ik zou eigenlijk lazovic wel eens op de bank willen zien, hij werkt hard maar heeft een laag rendement. Daarnaast pakt hij veel werk van farfan af waardoor laatstgenoemde weer vaker voor het oog slecht speelt.

Op het middenveld zou ik dan wel simons/aisatti (links)/affelay/perez (achter de spitsen) willen zien en in de punt farfan en de koef

leeft vayrinnen eigenlijk nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')