Verwacht ik wel ja.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:04 schreef WooZ het volgende:
[..]
Wie is er dan eigenlijk aanvoerder? Salcido?
Wat raar van die Been. In Alkmaar, heereveen, groningen en twente kunnen nog altijd véél minder mensen in het stadion dan in Eindhoven. Het az stadion is nog niet eens half zo groot, en ze zullen echt niet binnen 10 jaar een 3x zo groot stadion neer gaan zettenquote:23/11/2007 - Been: PSV kan geen kant op met stadion
(Gepost door RvN)
Harry Been, projectleider van het Nederlandse kandidaatschap voor het WK in 2018, verwacht met het nieuwe stadion van Feyenoord twee stadions in Rotterdam, een stadion Amsterdam en mogelijk ook WK-waardige stadions in Alkmaar, Heerenveen, Groningen en FC Twente. Of het eventuele WK in Nederland en Belgie ook het Philips Stadion zal aandoen, betwijfelt hij, zo laat hij in een interview in Voetbal International weten. 'Eindhoven kan er ook bij. Maar dat is moeilijk. PSV kan geen kant op. Ze moeten heel creatief bezig gaan om zelfs de ondergrens te halen. Dit lijkt me duidelijk een nadenkmoment voor PSV. Over een paar jaar gaan allerlei clubs je voorbij. Maar ze hebben een zware hypotheek op het Philips Stadion, dat maakt het moeilijk opereren. Per auto is het lastig bereikbaar, die A2 staat altijd vol. Kijk eens naar de ruimte op De Herdgang, misschien kunnen ze daar iets doen, maar dat moeten ze vooral zelf bedenken.'
ja maar neem nu het dsb stadion, plek voor 17k man. Dan moeten ze er MINIMAAL eens zoveel mensen bij zien te toveren, dat is toch haast onmogelijk? Hetzelfde voor euroborg, passen er 20k in, en om te concurreren met het philips stadion neem ik aan dat er toch minimaal 40k mensen in moetenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:21 schreef twi het volgende:
Ik denk dat de stadions die genoemd worden en nu kleiner zijn dan het Philips-stadion gewoon veel betere mogelijkheden tot uitbreiding hebben.
..alleen Been praat voor zijn beurt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:23 schreef mcyodogg het volgende:
Wacht nou maar gewoon dat onderzoek af wat PSV momenteel houdt. Ze hebben plannen om met 7000 uit te breiden, dan zit je dus boven die ondergrens. Tot dat moment valt er verder toch niets zinnigs over te zeggen.
van VP voor wat het waard isquote:Wouters wil geschorste Addo opstellen
Het blijft opmerkelijk. PSV en geschorste spelers. Eerder dit seizoen speelde de voor bekerduels geschorste Manuel da Costa 'gewoon' in de beker. In de Champions League wil interim-coach Jan Wouters de geschorste Eric Addo opstellen.
Dit omdat Timmy Simons geblesseerd is en niet meereist naar Moskou, waar CSKA de tegenstander is. Wouters over het opstellen van Addo: "Die plek heeft hij bij Ghana en bij Roda JC voetbalde hij ook op die plek. Maar het is allemaal nog even wikken en wegen."
Addo is geschorst naar aanleiding van een spuugincident in het duel met Fenerbahçe. Hij werd voor vier duels geschorst, waarvan hij er nu één op heeft zitten.
De gevolgen van het opstellen van Da Costa tegen Jong sc Heerenveen in de beker zijn bekend. PSV werd reglementair uitgeschakeld en Jong Heerenveen bekerde door. Inmiddels hebben de Friezen ten koste van ADO Den Haag de achtste finale behaald.
DSB stadion kan geloof ik zonder problemen tot 45.000 uitgebreid worden. Twente heeft al toestemming voor een uitbreiding tot 43.000, en ook bij Groningen kan er nog een ring op. PSV zit wat dat betreft te krap in de ruimte, in een woonwijk. Bij die andere stadions is een eventuele uitbreiding ook meegenomen in het ontwerp, denk dat dat bij PSV niet het geval is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja maar neem nu het dsb stadion, plek voor 17k man. Dan moeten ze er MINIMAAL eens zoveel mensen bij zien te toveren, dat is toch haast onmogelijk? Hetzelfde voor euroborg, passen er 20k in, en om te concurreren met het philips stadion neem ik aan dat er toch minimaal 40k mensen in moeten
ikquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:56 schreef MaatjeTho het volgende:
Net kaartje gekocht voor Ajax uit, meer mensen hier die gaan?
quote:Op zondag 25 november 2007 08:39 schreef sjimz het volgende:
Al had het wel enige hulp van de scheidsrechter
quote:Op zondag 25 november 2007 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Koploper!!!!
18:30 jaquote:
Ach ja, hulp... Ik vond het in de eerste helft echt geen 100% penalty voor Excelsior. Ik had namelijk het idee dat Den Ouden (toch?) zich al liet vallen voordat hij door Kromkamp geraakt werd. En de penalty van PSV vond ik juist wel terecht. Lazovic werd gewoon hard aan zijn arm getrokken. De commentator zegt het zelf: "Pique doet er alles aan om aan de bal te komen". Onregelementair ja.quote:Op zondag 25 november 2007 08:39 schreef sjimz het volgende:
Al had het wel enige hulp van de scheidsrechter
Mwa we hadden de scheids niet bepaald mee in ieder gevalquote:Op zondag 25 november 2007 11:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ach ja, hulp... Ik vond het in de eerste helft echt geen 100% penalty voor Excelsior. Ik had namelijk het idee dat Den Ouden (toch?) zich al liet vallen voordat hij door Kromkamp geraakt werd. En de penalty van PSV vond ik juist wel terecht. Lazovic werd gewoon hard aan zijn arm getrokken. De commentator zegt het zelf: "Pique doet er alles aan om aan de bal te komen". Onregelementair ja.
Zonder de Calimero uit te hangen vond ik die commentator wel erg uitgesproken tegen PSV bij beide momenten. In het eerste geval zijn de beelden niet 100% duidelijk en noemt hij het een 100% penalty en in het tweede geval is overduidelijk dat Lazovic enorm aan zijn shirt/arm getrokken wordt en het dus gewoon een terechte penalty is, terwijl hij zich wel erg negatief over Lazovic en zijn val uit laat. Zielig figuur
omgquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:13 schreef WooZ het volgende:
[..]
Wat raar van die Been. In Alkmaar, heereveen, groningen en twente kunnen nog altijd véél minder mensen in het stadion dan in Eindhoven. Het az stadion is nog niet eens half zo groot, en ze zullen echt niet binnen 10 jaar een 3x zo groot stadion neer gaan zetten
Ervan uitgaande dat het philips stadion niet uitgebreid wordt, dan zullen er bij de andere steden toch heel wat extra plaatsen gecreërd moeten worden wil je boven de zeg maar 40k uitkomen
1e helft: psv kwam op 0-1quote:Op zondag 25 november 2007 14:51 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
heeft er iemand een samenvatting van gisteravond?! thnx alvast
quote:Op zondag 25 november 2007 14:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
1e helft: psv kwam op 0-1
2e helft: psv kwam op 0-2 en 0-3
excelsior scoort uit een pingel
psv scoort ook uit een pingel
eindstand 1-4
alstu
Damm dat meen je nietquote:
russische tijd u weet wel?quote:Op zondag 25 november 2007 17:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm dat meen je niet![]()
had precies een vergadering vroeg in de avond gepland.....
Hoe zit dat dan, de klok staat daar 2 uur en een kwartier later??? WTF 18:30...quote:
nee gewoon 2 uur toch?quote:Op zondag 25 november 2007 17:35 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan, de klok staat daar 2 uur en een kwartier later??? WTF 18:30...
Ja vind ik ook zo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:21 schreef twi het volgende:
Ik denk dat de stadions die genoemd worden en nu kleiner zijn dan het Philips-stadion gewoon veel betere mogelijkheden tot uitbreiding hebben.
mwa dinsdag met 1-4 winnen kan ik wel mee levenquote:Op zondag 25 november 2007 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja vind ik ook zo.
Ze moeten wel erg creatief worden maar een groter stadion is wel nodig vind ik.
Niet nu maar voor over 10 jaar wel.
Gister vond ik het maar een kutwedstrijd.
Zat me de hele tijd te ergeren en dan maken we gewoon opeens doelpunten.
Dinsdag moet het wel wat beter
Kort interview net op TV.quote:Op zondag 25 november 2007 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij spreekt wel Nederlands hoor?
Hoe kom je daar in een keer bij?
quote:Op zondag 25 november 2007 19:47 schreef pascalheister het volgende:
"PSV ies mein cloep"
Ach ik erger me altijd aan die pro hollandse kolere commentators.quote:Op zondag 25 november 2007 11:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ach ja, hulp... Ik vond het in de eerste helft echt geen 100% penalty voor Excelsior. Ik had namelijk het idee dat Den Ouden (toch?) zich al liet vallen voordat hij door Kromkamp geraakt werd. En de penalty van PSV vond ik juist wel terecht. Lazovic werd gewoon hard aan zijn arm getrokken. De commentator zegt het zelf: "Pique doet er alles aan om aan de bal te komen". Onregelementair ja.
Zonder de Calimero uit te hangen vond ik die commentator wel erg uitgesproken tegen PSV bij beide momenten. In het eerste geval zijn de beelden niet 100% duidelijk en noemt hij het een 100% penalty en in het tweede geval is overduidelijk dat Lazovic enorm aan zijn shirt/arm getrokken wordt en het dus gewoon een terechte penalty is, terwijl hij zich wel erg negatief over Lazovic en zijn val uit laat. Zielig figuur
...quote:
Volgens jou had PSV in de thuiswedstrijd ook weinig kans....quote:Op maandag 26 november 2007 08:59 schreef sjimz het volgende:
Als PSV speelt zoals de laatste weken dan geef ik ze echt vrij weinig kans op punten in Moskou.
En dat vond ik een goede zaak.quote:Op maandag 26 november 2007 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat Excelsior - PSV betreft:
PSV begon vrij fel maar was wat slordig. Vind dat Koevermans en Lazovic elkaar wel aardig weten te vinden.
2e helft tegen Excelsior 7 Nederlanders in het veld waarvan 5 spelers uit eigen jeugd.
Sparta uit, hebben we al gehadquote:Op zondag 25 november 2007 16:44 schreef ErikT het volgende:
Ajax haalt altijd 6 punten tegen Willem II.
Sparta, Twente, Heerenveen. Daar hebben ze het altijd moeilijk. En tegen ons natuurlijk.
Vorig jaar ging Twente met 1-4 de boot in. Jullie de week daarna met 1-5.quote:Op zondag 25 november 2007 16:44 schreef ErikT het volgende:
Ajax haalt altijd 6 punten tegen Willem II.
Sparta, Twente, Heerenveen. Daar hebben ze het altijd moeilijk. En tegen ons natuurlijk.
Sinds die ene week, is er inderdaad een boel veranderd.quote:Op maandag 26 november 2007 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vorig jaar ging Twente met 1-4 de boot in. Jullie de week daarna met 1-5.
Time have changed.
Zeg het dan meteen goedquote:
Wat een enorme bullshit zegquote:Op maandag 26 november 2007 13:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wij hoeven dit jaar geen kampioen te worden want we zijn de afgelopen 8 jaar 6 keer kampioen geworden.
Dus je wil zeggen dat het voor ajax geen drama is als ze dit seizoen weer geen kampioen worden?quote:Op maandag 26 november 2007 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat een enorme bullshit zeg![]()
![]()
.
Dat is echt het meest idiote argument ooit om ten eerste goed te praten dat je misschien een kutseizoen hebt, ten tweede om een beetje te pronken met landstitels.
Ja,. we hebben de laatste 8 jaar 6 keer een goede spits gekocht, dus dit seizoen hoeven we niet een goede spits te hebben.
Ja, we hebben al zo vaak de tweede ronde CL gehaald, laat dat dit jaar maar zitten joh.
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat het echt nergens op slaat om te zeggen dat je dit jaar geen kampioen hoeft te worden, omdat je het de laatste 6 keer bent geworden. En dan wordt ons verweten in het verleden te levenquote:Op maandag 26 november 2007 14:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat het voor ajax geen drama is als ze dit seizoen weer geen kampioen worden?
Ik denk dat met het oog op verkopen van spelers, de financiele noodzaak voor Ajax minimaal is, terwijl de financiele noodzaak voor PSV nog steeds van groot belang is om direct CL te halen, dus kampioen te worden. De sportieve noodzaak voor Ajax is inderdaad wel echt broodnodig.quote:Als PSV dit jaar geen kampioen wordt is dat geen ramp, voor ajax wel, en al helemaal mocht er voor het 3e seizoen op rij geen CL gehaald worden.
Ja, tuurlijk. Ik hap. Maar wel op een doodserieus argument van jouw kantquote:En dat die 6 titels in 8 jaar toch een beetje pijn doen valt wel te merken aan je simpele reactie.
Maar gelukkig hap je inderdaad weer zo lekker......je komt er wel BS! Frusti
Denk je dat 2 jaar op rij de CL niet bereiken en vroegtijdig in de UEFA Cup uitgeschakeld worden financieel niet zwaar weegt?quote:Op maandag 26 november 2007 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat met het oog op verkopen van spelers, de financiele noodzaak voor Ajax minimaal is, terwijl de financiele noodzaak voor PSV nog steeds van groot belang is om direct CL te halen, dus kampioen te worden. De sportieve noodzaak voor Ajax is inderdaad wel echt broodnodig.
Heb toch ook helemaal niet gezegd dat we niet voor de titel gaan, zeg alleen dat het geen ramp is als PSV dit jaar geen kampioen zou worden, daar dit voor ajax toch wel het geval lijkt.quote:Ja, tuurlijk. Ik hap. Maar wel op een doodserieus argument van jouw kant. Een jaar niet kampioen hoeven te worden omdat het de 7de keer in negen jaar zou zijn
. Clubs als PSV en Ajax moeten gewoon altijd, ongeacht trainers en spelers, voor de titel gaan en ik zou balen als Ajax niet kampioen wordt.
Ik was idd een s vergeten.quote:Op maandag 26 november 2007 13:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zeg het dan meteen goed![]()
Time has changed of Times have changed.![]()
Wij hoeven dit jaar geen kampioen te worden want we zijn de afgelopen 8 jaar 6 keer kampioen geworden.
Als jullie dit jaar weer geen kampioen worden zou dat meteen een drama betekenen.
En wat betreft aankomende Dinsdag; Het is weer PSV die de Nederlandse eer op Europees gebied hoog moet zien te houden. (samen met AZ op Donderdag in de UEFA-Cup)
Ik heb trouwens wel goede hoop op een gelijk spelletje wat in ieder geval betekend dat we weer Europees overwinteren.![]()
Maakt niet uit Daggla, kan gebeuren, en al helemaal na zo'n zwaar weekend als dat jij hebt gehadquote:Op maandag 26 november 2007 15:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik was idd een s vergeten..
Zeldzaamheidje, maar toegegeven. Het was fout.
Kijk jij snapt het.....quote:Op maandag 26 november 2007 15:33 schreef twi het volgende:
Ik kan het argument wel beamen. Voor PSV zou het vervelend zijn wanneer er geen kampioenschap zou worden behaald. Denk niet dat PyTh niet zal balen wanneer PSV geen kampioen wordt.
Punt is alleen dat bij Ajax het water tot de lippen staat en er gewoon een keer een kampioenschap behaald moet worden, anders zouden we in de situatie komen waar Feyenoord al een kleine 30 jaar in zit.
Ik hield ook al rekening met eventuele verkopen van Huntelaar, Heitinga en Emanuelson; die ook sowieso 25+ op gaan brengen. Maar je bent dan wel weer bezig met alleen maar op te bouwen, wat een slechte zaak is en de continuïteit niet ten goede brengt.quote:Op maandag 26 november 2007 15:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk je dat 2 jaar op rij de CL niet bereiken en vroegtijdig in de UEFA Cup uitgeschakeld worden financieel niet zwaar weegt? Natuurlijk hebben jullie goed verdient met de verkoop van Babel en Sneijder maar een groot gedeelte van die opbrengsten zal moeten worden gebruikt om het gat in de begroting te dichten.
Denk best dat ze er 10 a 15 miljoen voor over hadden gehad, Colin en Delorge waren al gehaald en Rommedahl was waarschijnlijk sowieso gekomen ongeacht Sneijder/vervanger. Zou een aankoop van 20 miljoen of meer ook niet een erg slimme investering vinden, omdat je er amper winst op zal maken als Ajax zijnde. En daarvoor koop je zo'n speler toch uiteindelijk wel, zolang je niet structureel meedraait in de Europese top.quote:Anders was er heus wel geld uitgetrokken om een topspeler aan te kopen ipv aankopen a la Colin Delorge of Rommedahl denk je niet???? (bijvoorbeeld een Modric, maar die werd te duur bevoden......)
Ik denk dat je je daar nog op kan verkijken, mits PSV ook in de play-offs geen CL haalt. Dat klinkt in ieder geval al heel anders dan niet kampioen hoeven te worden. Voor Ajax zal het inderdaad een ramp zijn, omdat je dan zeker bent dat Huntelaar en Heitinga vertrekken, laat staan dat Maduro bijtekent.quote:[..]
Heb toch ook helemaal niet gezegd dat we niet voor de titel gaan, zeg alleen dat het geen ramp is als PSV dit jaar geen kampioen zou worden, daar dit voor ajax toch wel het geval lijkt.
dan moet er echt weer 4-4-2 gespeeld worden om de balans te behoudenquote:Op maandag 26 november 2007 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
Simons zijn we misschien wel een hele tijd kwijt, als het klopt dat hij een hernia heeft.
moet?quote:
Als je Real Madrid in Moskou wegtikt, kan je dat ook met CSKA. Zolang Aissati maar speelt.quote:Op zondag 25 november 2007 21:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
...
Trouwens iemand hoge verwachtingen voor komende champions league wedstrijd tegen de *kots* russen?
Ik schijt hem 7 verschillende kleuren bruin dat we zelfs de Uefa Cup niet halen.
En dan maakt ie daar weer een wondergoalquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als je Real Madrid in Moskou wegtikt, kan je dat ook met CSKA. Zolang Aissati maar speelt.
Goede zaak. Lijkt me dat er een verdediger gaat komen. Ben benieuwd.quote:PSV gaat zich versterken in januari
PSV wil het huidige seizoen niet als een tussenjaar zien. Om kans te blijven maken op het landskampioenschap wil de club zich in januari dan ook versterken met minstens één ervaren speler.
Jan Reker heeft dit tegenover Omroep Brabant bevestigd. De algemeen directeur ging echter niet in op namen, waardoor men slechts kan gissen naar het verlanglijstje van de Eindhovenaren.
Afgelopen zomer trachtte PSV nog oud-speler Boudewijn Zenden terug naar het Philips Stadion te halen als opvolger van Philip Cocu. De linkspoot koos echter voor Olympique Marseille, waar hij vooral op de bank zit.
Michael Ball heeft nog geen plaatsje gevonden bij Manchester Cityquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:47 schreef rubbereend het volgende:
een ervaren verdediger, ik kan eigenlijk alleen Ooijer bedenken
Ja, idd ik speel liever in het sfeervolle stadion van Fc azsitbakistan in plaats van Camp Nou.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:22 schreef ErikT het volgende:
Nou jongens. We gaan gewoon een punt halen daar.
En dan volgend jaar eens kijken hoe ver we het kunnen schoppen in de UEFA Cup. Daar hebben we ten minste een kans. Dat vind ik dus eigenlijk wel leuker dan de CL.
Je lijkt wel Ajacied van vorig seizoen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:22 schreef ErikT het volgende:
En dan volgend jaar eens kijken hoe ver we het kunnen schoppen in de UEFA Cup. Daar hebben we ten minste een kans. Dat vind ik dus eigenlijk wel leuker dan de CL.
Weet je dat ik eigenlijk best wel weer eens aan de UEFA cup mee zou willen doen met PSV.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:22 schreef ErikT het volgende:
Nostalgie?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je dat ik eigenlijk best wel weer eens aan de UEFA cup mee zou willen doen met PSV.![]()
Nostalgie waarschijnlijk
Eerlijk gezegd vind ik ook niet dat we nog iets te zoeken hebben in de CL, vandaag valt het me nog alles mee maar het is gewoon een stuk minder dan voorgaande jaren, dat zie je ook vandaag weer overduidelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:46 schreef mcyodogg het volgende:
Maar zou het niet eens zo'n ramp vinden. Als Europese subtopper, sta je meteen goed op zo'n kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |