moet?quote:
Als je Real Madrid in Moskou wegtikt, kan je dat ook met CSKA. Zolang Aissati maar speelt.quote:Op zondag 25 november 2007 21:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
...
Trouwens iemand hoge verwachtingen voor komende champions league wedstrijd tegen de *kots* russen?
Ik schijt hem 7 verschillende kleuren bruin dat we zelfs de Uefa Cup niet halen.
En dan maakt ie daar weer een wondergoalquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als je Real Madrid in Moskou wegtikt, kan je dat ook met CSKA. Zolang Aissati maar speelt.
Goede zaak. Lijkt me dat er een verdediger gaat komen. Ben benieuwd.quote:PSV gaat zich versterken in januari
PSV wil het huidige seizoen niet als een tussenjaar zien. Om kans te blijven maken op het landskampioenschap wil de club zich in januari dan ook versterken met minstens één ervaren speler.
Jan Reker heeft dit tegenover Omroep Brabant bevestigd. De algemeen directeur ging echter niet in op namen, waardoor men slechts kan gissen naar het verlanglijstje van de Eindhovenaren.
Afgelopen zomer trachtte PSV nog oud-speler Boudewijn Zenden terug naar het Philips Stadion te halen als opvolger van Philip Cocu. De linkspoot koos echter voor Olympique Marseille, waar hij vooral op de bank zit.
Michael Ball heeft nog geen plaatsje gevonden bij Manchester Cityquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:47 schreef rubbereend het volgende:
een ervaren verdediger, ik kan eigenlijk alleen Ooijer bedenken
Ja, idd ik speel liever in het sfeervolle stadion van Fc azsitbakistan in plaats van Camp Nou.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:22 schreef ErikT het volgende:
Nou jongens. We gaan gewoon een punt halen daar.
En dan volgend jaar eens kijken hoe ver we het kunnen schoppen in de UEFA Cup. Daar hebben we ten minste een kans. Dat vind ik dus eigenlijk wel leuker dan de CL.
Je lijkt wel Ajacied van vorig seizoen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:22 schreef ErikT het volgende:
En dan volgend jaar eens kijken hoe ver we het kunnen schoppen in de UEFA Cup. Daar hebben we ten minste een kans. Dat vind ik dus eigenlijk wel leuker dan de CL.
Weet je dat ik eigenlijk best wel weer eens aan de UEFA cup mee zou willen doen met PSV.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:22 schreef ErikT het volgende:
Nostalgie?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je dat ik eigenlijk best wel weer eens aan de UEFA cup mee zou willen doen met PSV.![]()
Nostalgie waarschijnlijk
Eerlijk gezegd vind ik ook niet dat we nog iets te zoeken hebben in de CL, vandaag valt het me nog alles mee maar het is gewoon een stuk minder dan voorgaande jaren, dat zie je ook vandaag weer overduidelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:46 schreef mcyodogg het volgende:
Maar zou het niet eens zo'n ramp vinden. Als Europese subtopper, sta je meteen goed op zo'n kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |