ikquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:56 schreef MaatjeTho het volgende:
Net kaartje gekocht voor Ajax uit, meer mensen hier die gaan?
quote:Op zondag 25 november 2007 08:39 schreef sjimz het volgende:
Al had het wel enige hulp van de scheidsrechter
quote:Op zondag 25 november 2007 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Koploper!!!!
18:30 jaquote:
Ach ja, hulp... Ik vond het in de eerste helft echt geen 100% penalty voor Excelsior. Ik had namelijk het idee dat Den Ouden (toch?) zich al liet vallen voordat hij door Kromkamp geraakt werd. En de penalty van PSV vond ik juist wel terecht. Lazovic werd gewoon hard aan zijn arm getrokken. De commentator zegt het zelf: "Pique doet er alles aan om aan de bal te komen". Onregelementair ja.quote:Op zondag 25 november 2007 08:39 schreef sjimz het volgende:
Al had het wel enige hulp van de scheidsrechter
Mwa we hadden de scheids niet bepaald mee in ieder gevalquote:Op zondag 25 november 2007 11:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ach ja, hulp... Ik vond het in de eerste helft echt geen 100% penalty voor Excelsior. Ik had namelijk het idee dat Den Ouden (toch?) zich al liet vallen voordat hij door Kromkamp geraakt werd. En de penalty van PSV vond ik juist wel terecht. Lazovic werd gewoon hard aan zijn arm getrokken. De commentator zegt het zelf: "Pique doet er alles aan om aan de bal te komen". Onregelementair ja.
Zonder de Calimero uit te hangen vond ik die commentator wel erg uitgesproken tegen PSV bij beide momenten. In het eerste geval zijn de beelden niet 100% duidelijk en noemt hij het een 100% penalty en in het tweede geval is overduidelijk dat Lazovic enorm aan zijn shirt/arm getrokken wordt en het dus gewoon een terechte penalty is, terwijl hij zich wel erg negatief over Lazovic en zijn val uit laat. Zielig figuur
omgquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:13 schreef WooZ het volgende:
[..]
Wat raar van die Been. In Alkmaar, heereveen, groningen en twente kunnen nog altijd véél minder mensen in het stadion dan in Eindhoven. Het az stadion is nog niet eens half zo groot, en ze zullen echt niet binnen 10 jaar een 3x zo groot stadion neer gaan zetten
Ervan uitgaande dat het philips stadion niet uitgebreid wordt, dan zullen er bij de andere steden toch heel wat extra plaatsen gecreërd moeten worden wil je boven de zeg maar 40k uitkomen
1e helft: psv kwam op 0-1quote:Op zondag 25 november 2007 14:51 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
heeft er iemand een samenvatting van gisteravond?! thnx alvast
quote:Op zondag 25 november 2007 14:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
1e helft: psv kwam op 0-1
2e helft: psv kwam op 0-2 en 0-3
excelsior scoort uit een pingel
psv scoort ook uit een pingel
eindstand 1-4
alstu
Damm dat meen je nietquote:
russische tijd u weet wel?quote:Op zondag 25 november 2007 17:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm dat meen je niet![]()
had precies een vergadering vroeg in de avond gepland.....
Hoe zit dat dan, de klok staat daar 2 uur en een kwartier later??? WTF 18:30...quote:
nee gewoon 2 uur toch?quote:Op zondag 25 november 2007 17:35 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan, de klok staat daar 2 uur en een kwartier later??? WTF 18:30...
Ja vind ik ook zo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:21 schreef twi het volgende:
Ik denk dat de stadions die genoemd worden en nu kleiner zijn dan het Philips-stadion gewoon veel betere mogelijkheden tot uitbreiding hebben.
mwa dinsdag met 1-4 winnen kan ik wel mee levenquote:Op zondag 25 november 2007 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja vind ik ook zo.
Ze moeten wel erg creatief worden maar een groter stadion is wel nodig vind ik.
Niet nu maar voor over 10 jaar wel.
Gister vond ik het maar een kutwedstrijd.
Zat me de hele tijd te ergeren en dan maken we gewoon opeens doelpunten.
Dinsdag moet het wel wat beter
Kort interview net op TV.quote:Op zondag 25 november 2007 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij spreekt wel Nederlands hoor?
Hoe kom je daar in een keer bij?
quote:Op zondag 25 november 2007 19:47 schreef pascalheister het volgende:
"PSV ies mein cloep"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |