abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54844713
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:41 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat Excelsior - PSV betreft:
PSV begon vrij fel maar was wat slordig. Vind dat Koevermans en Lazovic elkaar wel aardig weten te vinden.
2e helft tegen Excelsior 7 Nederlanders in het veld waarvan 5 spelers uit eigen jeugd.
En dat vond ik een goede zaak.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 26 november 2007 @ 12:16:36 #252
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54844790
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:44 schreef ErikT het volgende:
Ajax haalt altijd 6 punten tegen Willem II.
Sparta, Twente, Heerenveen. Daar hebben ze het altijd moeilijk. En tegen ons natuurlijk.
Sparta uit, hebben we al gehad

NAC kan ook moeilijk zijn, of Roda uit. Maargoed, dat geldt allemaal ook voor PSV.
pi_54845061
Stiekem hoop ik toch dat Fenerbahce wint, en we alsnog mogen dromen van een tweede ronde. Moet je zelf wel eerst winnen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54845839
hoe zit dat dan?

fener wint en psv ook

en dan laatste wedstrijd met minimaal 3-0 winnen ofzo
pi_54846094
Nee, Inter heeft 9 punten. Als ze verliezen blijven ze daar dus op staan. Mocht PSV dan winnen van CSKA, komt PSV op 7 en volstaat elke overwinning op Inter.
pi_54846165
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:44 schreef ErikT het volgende:
Ajax haalt altijd 6 punten tegen Willem II.
Sparta, Twente, Heerenveen. Daar hebben ze het altijd moeilijk. En tegen ons natuurlijk.
Vorig jaar ging Twente met 1-4 de boot in. Jullie de week daarna met 1-5.
Time have changed .
-
pi_54846177
Hoe is de stemming hier trouwens mbt de wedstrijd van morgen?
Beetje vertrouwen in? .
-
pi_54846352
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Vorig jaar ging Twente met 1-4 de boot in. Jullie de week daarna met 1-5.
Time have changed .
Sinds die ene week, is er inderdaad een boel veranderd.
  maandag 26 november 2007 @ 13:50:43 #259
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54846611
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Time have changed .
Zeg het dan meteen goed

Time has changed of Times have changed.

Wij hoeven dit jaar geen kampioen te worden want we zijn de afgelopen 8 jaar 6 keer kampioen geworden.
Als jullie dit jaar weer geen kampioen worden zou dat meteen een drama betekenen.

En wat betreft aankomende Dinsdag; Het is weer PSV die de Nederlandse eer op Europees gebied hoog moet zien te houden. (samen met AZ op Donderdag in de UEFA-Cup)

Ik heb trouwens wel goede hoop op een gelijk spelletje wat in ieder geval betekend dat we weer Europees overwinteren.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54846765
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:50 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wij hoeven dit jaar geen kampioen te worden want we zijn de afgelopen 8 jaar 6 keer kampioen geworden.
Wat een enorme bullshit zeg .

Dat is echt het meest idiote argument ooit om ten eerste goed te praten dat je misschien een kutseizoen hebt, ten tweede om een beetje te pronken met landstitels.

Ja,. we hebben de laatste 8 jaar 6 keer een goede spits gekocht, dus dit seizoen hoeven we niet een goede spits te hebben.

Ja, we hebben al zo vaak de tweede ronde CL gehaald, laat dat dit jaar maar zitten joh.
  maandag 26 november 2007 @ 14:05:46 #261
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54846902
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat een enorme bullshit zeg .

Dat is echt het meest idiote argument ooit om ten eerste goed te praten dat je misschien een kutseizoen hebt, ten tweede om een beetje te pronken met landstitels.

Ja,. we hebben de laatste 8 jaar 6 keer een goede spits gekocht, dus dit seizoen hoeven we niet een goede spits te hebben.

Ja, we hebben al zo vaak de tweede ronde CL gehaald, laat dat dit jaar maar zitten joh.
Dus je wil zeggen dat het voor ajax geen drama is als ze dit seizoen weer geen kampioen worden?

Als PSV dit jaar geen kampioen wordt is dat geen ramp, voor ajax wel, en al helemaal mocht er voor het 3e seizoen op rij geen CL gehaald worden.

En dat die 6 titels in 8 jaar toch een beetje pijn doen valt wel te merken aan je simpele reactie.
Maar gelukkig hap je inderdaad weer zo lekker......je komt er wel BS! Frusti
pi_54847024
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dus je wil zeggen dat het voor ajax geen drama is als ze dit seizoen weer geen kampioen worden?
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat het echt nergens op slaat om te zeggen dat je dit jaar geen kampioen hoeft te worden, omdat je het de laatste 6 keer bent geworden. En dan wordt ons verweten in het verleden te leven .
quote:
Als PSV dit jaar geen kampioen wordt is dat geen ramp, voor ajax wel, en al helemaal mocht er voor het 3e seizoen op rij geen CL gehaald worden.
Ik denk dat met het oog op verkopen van spelers, de financiele noodzaak voor Ajax minimaal is, terwijl de financiele noodzaak voor PSV nog steeds van groot belang is om direct CL te halen, dus kampioen te worden. De sportieve noodzaak voor Ajax is inderdaad wel echt broodnodig.
quote:
En dat die 6 titels in 8 jaar toch een beetje pijn doen valt wel te merken aan je simpele reactie.
Maar gelukkig hap je inderdaad weer zo lekker......je komt er wel BS! Frusti
Ja, tuurlijk. Ik hap. Maar wel op een doodserieus argument van jouw kant . Een jaar niet kampioen hoeven te worden omdat het de 7de keer in negen jaar zou zijn . Clubs als PSV en Ajax moeten gewoon altijd, ongeacht trainers en spelers, voor de titel gaan en ik zou balen als Ajax niet kampioen wordt.
  maandag 26 november 2007 @ 15:16:32 #263
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_54848018
Kutverhaal Pyth!
PSV moet elk jaar kampioen worden. Dus ook dit jaar. En volgend jaar. En alle jaren erna.

PSV altijd kampioen!!!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 26 november 2007 @ 15:27:35 #264
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54848230
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ik denk dat met het oog op verkopen van spelers, de financiele noodzaak voor Ajax minimaal is, terwijl de financiele noodzaak voor PSV nog steeds van groot belang is om direct CL te halen, dus kampioen te worden. De sportieve noodzaak voor Ajax is inderdaad wel echt broodnodig.
Denk je dat 2 jaar op rij de CL niet bereiken en vroegtijdig in de UEFA Cup uitgeschakeld worden financieel niet zwaar weegt?
Natuurlijk hebben jullie goed verdient met de verkoop van Babel en Sneijder maar een groot gedeelte van die opbrengsten zal moeten worden gebruikt om het gat in de begroting te dichten.
Anders was er heus wel geld uitgetrokken om een topspeler aan te kopen ipv aankopen a la Colin Delorge of Rommedahl denk je niet???? (bijvoorbeeld een Modric, maar die werd te duur bevoden......)
quote:
Ja, tuurlijk. Ik hap. Maar wel op een doodserieus argument van jouw kant . Een jaar niet kampioen hoeven te worden omdat het de 7de keer in negen jaar zou zijn . Clubs als PSV en Ajax moeten gewoon altijd, ongeacht trainers en spelers, voor de titel gaan en ik zou balen als Ajax niet kampioen wordt.
Heb toch ook helemaal niet gezegd dat we niet voor de titel gaan, zeg alleen dat het geen ramp is als PSV dit jaar geen kampioen zou worden, daar dit voor ajax toch wel het geval lijkt.
pi_54848355
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:50 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zeg het dan meteen goed

Time has changed of Times have changed.

Als jullie dit jaar weer geen kampioen worden zou dat meteen een drama betekenen.

En wat betreft aankomende Dinsdag; Het is weer PSV die de Nederlandse eer op Europees gebied hoog moet zien te houden. (samen met AZ op Donderdag in de UEFA-Cup)

Ik heb trouwens wel goede hoop op een gelijk spelletje wat in ieder geval betekend dat we weer Europees overwinteren.
Ik was idd een s vergeten. .
Zeldzaamheidje, maar toegegeven. Het was fout .
-
  maandag 26 november 2007 @ 15:33:41 #266
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54848357
Ik kan het argument wel beamen. Voor PSV zou het vervelend zijn wanneer er geen kampioenschap zou worden behaald. Denk niet dat PyTh niet zal balen wanneer PSV geen kampioen wordt.

Punt is alleen dat bij Ajax het water tot de lippen staat en er gewoon een keer een kampioenschap behaald moet worden, anders zouden we in de situatie komen waar Feyenoord al een kleine 30 jaar in zit.
  maandag 26 november 2007 @ 15:43:41 #267
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54848516
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik was idd een s vergeten. .
Zeldzaamheidje, maar toegegeven. Het was fout .
Maakt niet uit Daggla, kan gebeuren, en al helemaal na zo'n zwaar weekend als dat jij hebt gehad
  maandag 26 november 2007 @ 15:45:34 #268
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54848552
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:33 schreef twi het volgende:
Ik kan het argument wel beamen. Voor PSV zou het vervelend zijn wanneer er geen kampioenschap zou worden behaald. Denk niet dat PyTh niet zal balen wanneer PSV geen kampioen wordt.

Punt is alleen dat bij Ajax het water tot de lippen staat en er gewoon een keer een kampioenschap behaald moet worden, anders zouden we in de situatie komen waar Feyenoord al een kleine 30 jaar in zit.
Kijk jij snapt het.....

Dat bedoelde ik
pi_54848625
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:27 schreef PyTh het volgende:

[..]

Denk je dat 2 jaar op rij de CL niet bereiken en vroegtijdig in de UEFA Cup uitgeschakeld worden financieel niet zwaar weegt? Natuurlijk hebben jullie goed verdient met de verkoop van Babel en Sneijder maar een groot gedeelte van die opbrengsten zal moeten worden gebruikt om het gat in de begroting te dichten.
Ik hield ook al rekening met eventuele verkopen van Huntelaar, Heitinga en Emanuelson; die ook sowieso 25+ op gaan brengen. Maar je bent dan wel weer bezig met alleen maar op te bouwen, wat een slechte zaak is en de continuïteit niet ten goede brengt.
quote:
Anders was er heus wel geld uitgetrokken om een topspeler aan te kopen ipv aankopen a la Colin Delorge of Rommedahl denk je niet???? (bijvoorbeeld een Modric, maar die werd te duur bevoden......)
Denk best dat ze er 10 a 15 miljoen voor over hadden gehad, Colin en Delorge waren al gehaald en Rommedahl was waarschijnlijk sowieso gekomen ongeacht Sneijder/vervanger. Zou een aankoop van 20 miljoen of meer ook niet een erg slimme investering vinden, omdat je er amper winst op zal maken als Ajax zijnde. En daarvoor koop je zo'n speler toch uiteindelijk wel, zolang je niet structureel meedraait in de Europese top.
quote:
[..]

Heb toch ook helemaal niet gezegd dat we niet voor de titel gaan, zeg alleen dat het geen ramp is als PSV dit jaar geen kampioen zou worden, daar dit voor ajax toch wel het geval lijkt.
Ik denk dat je je daar nog op kan verkijken, mits PSV ook in de play-offs geen CL haalt. Dat klinkt in ieder geval al heel anders dan niet kampioen hoeven te worden. Voor Ajax zal het inderdaad een ramp zijn, omdat je dan zeker bent dat Huntelaar en Heitinga vertrekken, laat staan dat Maduro bijtekent.
pi_54849185
Mooi trouwens dat de UEFA Wouters omschrijft als een 'Dutch master'

http://www.uefa.com/Compe(...)ch=301235/index.html
  maandag 26 november 2007 @ 20:29:34 #271
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54853954
ajb zeg..de dutch master.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_54857189
Hup Fener
  maandag 26 november 2007 @ 22:28:49 #273
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54857415
COME ON PSV! COME ON PSV!
..ow is het pas morgen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_54860217
Simons zijn we misschien wel een hele tijd kwijt, als het klopt dat hij een hernia heeft.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 november 2007 @ 00:13:04 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54860839
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
Simons zijn we misschien wel een hele tijd kwijt, als het klopt dat hij een hernia heeft.
dan moet er echt weer 4-4-2 gespeeld worden om de balans te behouden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')