abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54876607

Selectie PSV 2007/2008

Technische staf:
Jan Wouters (Tijdelijke Hoofdcoach)
Anton Janssen (Assistent-trainer)
Luc Nilis ( Assistent-trainer/Spitsentrainer )
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Heurelho Gomes
21. Bas Roorda
31. Cássio Ramos

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Carlos Salcido
04. Manuel Da Costa
05. Mike Zonneveld
13. Alcides
14. Slobodan Rajkovic
18. Eric Addo
23. Fagner Conserva Lemos
24. Dirk Marcellis

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
25. John de Jong
26. Tommie van der Leegte
28. Otman Bakkal

Aanvallers:
09. Danko Lazovic
10. Danny Koevermans
11. Kenneth Perez
17. Jefferson Farfán
19. Jonathan Reis
29. Género Zeefuik

Laatstgespeelde wedstrijd: CSKA Moskou - PSV

Champions League
Datum: dinsdag 27 november
Tijd: 18:30

Uitslag: 0-1 (0-1)

Scoreverloop:
0-1 Farfán ('39)

Eerstvolgende wedstrijd: De Graafschap - PSV

Datum: zaterdag 1 december
Tijd: 20:00

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven

OP PSV Topic
Patat Friet
pi_54876654
Goeie overwinning mannen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_54876712
Gefeliciteerd hoor, belangrijke overwinning.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54876725
Mooie TT.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54876794
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik ook niet dat we nog iets te zoeken hebben in de CL, vandaag valt het me nog alles mee maar het is gewoon een stuk minder dan voorgaande jaren, dat zie je ook vandaag weer overduidelijk.
Je bedoelt in de 2e ronde niets te zoeken hebben? Want in de poulefase mistaat PSV zeker niet hoor. En verder kunnen ook ploegen als Rangers en Rosenborg de 2e ronde halen, dus wat zegt het eigenlijk?

In de UEFA Cup heeft PSV eigenlijk tegen iedereen wel een degelijke kans, behalve Bayern. Of Liverpool moet 3e worden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54876819
Overwintering is een mooi iets
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54876848
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:39 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Je bedoelt in de 2e ronde niets te zoeken hebben? Want in de poulefase mistaat PSV zeker niet hoor. En verder kunnen ook ploegen als Rangers en Rosenborg de 2e ronde halen, dus wat zegt het eigenlijk?
Yep, momenteel zijn we gewoon competitievulling in de CL.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54876864
Eerst kadootje van Sinterklaas
pi_54876871
BOEREN!!!
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:44:32 #10
11102 knep
Mountainfreak
pi_54876887
Goed gedaan, overwinteren is ok .
Wat de CL betreft maak ik me weinig illusies .

Jammer dat Rajkovic gehuurd is .
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:45:05 #11
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_54876906
Netjes

Valt die andere wedstrijd in de poule nog ergens te volgen?
pi_54877208
PSV kan ook makkelijk winnen van Inter, dan zijn we gewoon door. Zie dat echt wel gebeuren.
Nothing to see here, carry on
pi_54877255
Verdomme, hele wedstrijd gemist. Rajkovic speelde erg goed heb ik gehoord.
pi_54877286
Wat nu als Inter en Fener gelijk spelen, dan moet PSV met 3-0 winnen thuis toch?
Brett Holman
pi_54877312
Voelt wel weer heerlijk zon kutwedstrijd met een puik resultaat en als toetje overwinteren

Zo goed als Rajkovic was zo slecht was Lazovich, heb hem op weinig goede dingen kunnen betrappen. Zelfs Alcides viel me mee, en Marcellis dat wordt een hele goede Vraag me wel echt af waarom Perez in godsnaam niet erin stond, kan het echt totaal niet begrijpen....

(Oja, bedankt trouwens voor het voortijdig editten van de OP, wie dat ook gedaan heeft )
Patat Friet
  dinsdag 27 november 2007 @ 21:08:21 #16
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54877425
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:56 schreef RijstNatie het volgende:
PSV kan ook makkelijk winnen van Inter, dan zijn we gewoon door. Zie dat echt wel gebeuren.
Ikke niet eerlijk gezegd. Ik zie Inter als ze tegen fener niet winnen wel in Eindhoven met de 3 punten er vandoorgaan.
Ben zelf blij met europees overwinteren in de Uefa Cup. Alles wat meer is is meegenomen, maar hoge verwachtingen heb ik niet omdat het toch wel niet gebeurd.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_54877518
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:59 schreef endr0me het volgende:
Wat nu als Inter en Fener gelijk spelen, dan moet PSV met 3-0 winnen thuis toch?
Yep, dan is het alsof het een knockout fase is, waarin Inter de eerste wedstrijd met 2-0 gewonnen heeft. Des te jammer dat PSV toen geen goal wist te maken tegen 10 man.
  dinsdag 27 november 2007 @ 21:12:59 #18
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54877528
PSV

Iemand gifje van de goal?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_54877552
PSV

tussen het sluiten van het oude topicen het openen van de nieuwe nog even snel de OP aangepast
pi_54877553
Wel mooi die Marcellis. Die Russen met lange mouwtjes spelend, maar onze bikkel Dirk doet dat gewoon ff met korte mouwtjes.

Hij moet alleen ff wat slimmer worden want hij weet de kaarten wel aaneen te rijgen. In de voorhoede mis ik echt echt een speler met een individuele actie, want zowel Farfan als Lazovic kunnen dat geen van beide.
quote:
27/11/2007 - OB: Reker wil PSV in winterstop versterken met ervaren spelers
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.

PSV wil zich in de winterstop versterken. De club richt zich vooral op spelers die veel ervaring hebben. Dat zei directeur Jan Reker in Moskou. PSV heeft behoefte aan routiniers, zeker nu aanvoerder Timmy Simons mogelijk voor lange tijd is uitgeschakeld met een rugblessure.

PSV verspeelde in de competitie al negen punten. In de Champions League leed de ploeg kansloze nederlagen tegen Inter Milan en Fenerbahçe. De wedstrijd tegen CSKA Moskou dinsdagavond is daarom cruciaal voor PSV. Bij een gelijkspel speelt PSV na de winterstop in het toernooi om de UEFA Cup. Bij winst maakt PSV ook nog kans op de volgende ronde van de Champions League.
Ik typ straat.
pi_54877554
Inter moet vandaag gewoon winnen. Fener verliest vervolgens punten tegen CSKA en Inter treedt met een B-elftal tegen ons aan, zodat we winnen en dus door zijn.
We sure are cute for two ugly people.
pi_54877630
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:14 schreef Neoktheone het volgende:
Inter moet vandaag gewoon winnen. Fener verliest vervolgens punten tegen CSKA en Inter treedt met een B-elftal tegen ons aan, zodat we winnen en dus door zijn.
Dan zijn we niet door.

edit: oh kut. reken er ff niet op dat CSKA wat haalt bij Fener
pi_54877644
Ik denk dat het veld vandaag een speler als bijv Lazovic echt tegenstond. De bal rolde gewoon niet lekker. Verdedigend stond het best aardig, Rajkovic was erg goed, verdedigd erg makkelijk en heeft best een goeie trap. Helaas wel wat slordigheden overal, maar dat kan ook wel weer door het veld komen. Wat een belachelijk knolleveld was dat, ik dacht dat CSKA kunstgras had? En was was er nou met die Brazilianen gebeurd?
pi_54877649
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:14 schreef Neoktheone het volgende:
CSKA en winnen in Istanbul lijkt me zo goed als onmogelijk.
Ik typ straat.
pi_54877851
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik denk dat het veld vandaag een speler als bijv Lazovic echt tegenstond. De bal rolde gewoon niet lekker. Verdedigend stond het best aardig, Rajkovic was erg goed, verdedigd erg makkelijk en heeft best een goeie trap. Helaas wel wat slordigheden overal, maar dat kan ook wel weer door het veld komen. Wat een belachelijk knolleveld was dat, ik dacht dat CSKA kunstgras had? En was was er nou met die Brazilianen gebeurd?
CSKA heeft idd kunstgras, maar wegens verbouwingen daar speelden ze in het stadion van Lokomotiv Moskou en daar liggen vooral mollen onder de vloer...

Maar iig een mooie overwinning!

Een van de brazilianen was te laat terug van een interland, de andere 2 waren "solidair" en wilden dan ook niet spelen (precies de goede wedstrijd!)
All management is Strategic Management.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')